Sekce

Galerie

Dotyk

Dotyk

Poviedka je o Edwardovi, ktorý po dvoch dňoch prebiehajúcej premeny jeho lásky príde k svojej novorodenej dcére. Ich prvý kontakt po strašlivých chvíľach, ktoré Edward zažil, bude zvláštným dotykom ich zmyslov a duší.

Kiss/kill me

Kiss/kill me

...nehodící se škrtněte.

Také jste někdy přemýšleli o tom, že Stmívání by se obešlo bez pokračování a dalo se ukončit rychleji a snadněji? Že některé momenty byste raději ani nečetli?

A tak Edward a Bella na lavičce před školní tělocvičnou během epilogu. Opravdového epilogu. Políbí ji či zabije?

Tunel - čas a sneh

Tunel - čas a sneh

Trpká poviedka na hranici balancu, medzi šialenosťou a túžbou umrieť. Poviedka sa mi písala ťažko a myslím, že sa ani nebude ľahko čítať.

Tento môj príbeh venujem Ambre, lebo mi povedala to, čo som potrebovala vedieť.

Moje láska stojí za katedrou 2. díl

Moje láska stojí za katedrou 2. díl

Láska je všemocná čarodějka, ale klade do cest nesčetně překážek... Ona od něj utekla a on ji nechal běžet. Vrátí se? Řeknou ještě jeden druhému ta sladká slovíčka lásky? A jak to vše dopadne?

Je to závěr této povídky a já doufám, že se bude alespoň trošku líbit. Moje poděkování patří ambře, nejen za korekturu...

Tečka za Tabula Rasa

Tečka za Tabula Rasa

Tak je na čase už opravdu uzavřít příběh. Chcete se naposledy sejít s Lure a Joshem? Zjistit, jak vypadají a co jsem si s nimi užila já s Hanetkou? Kdo vymyslel název a hořící postel? Nic není jednodušší... Pojďte s námi udělat poslední tečku.

Moje láska stojí za katedrou 1. díl

Moje láska stojí za katedrou 1. díl

Co když se studentka zamiluje o svého profesora? Profesora s děsivým tajemstvím? Překoná láska všechny překážky?
Velké poděkování patří ambře za korekturu a Hanetce za básničku!

Z rukou lásky

Z rukou lásky

Bella je člověk a Edward prvně lituje toho, že si neprosadil svůj názor na krásně prožité odpoledne. Vždyť to mohlo skončit úplně jinak a nemuseli by teď stát na své louce v kruhu, obklopeni gardou z Volterry a strachující se o svou budoucnost, která nemohla být v tuhle chvíli jasnější...

Moje rodina a jiné katastrofy 2 aneb Jeden Cullen musí z kola ven

Moje rodina a jiné katastrofy 2 aneb Jeden Cullen musí z kola ven

tentokrát na téma svatby Nessie a Jacoba

Bella?

Bella?

Spoluautorská jednorázovka s MisaBells

Co když Bella není tou, na kterou jsme zvyklí a její život se po rozchodu s Edwardem odvíjel jinak? Bude její osud šťastný nebo bez něj pro ni život ztratí smysl? A čeho všeho bude pro svou dávnou ztracenou lásku schopná?

 

Tahle povídka se mi ve virtuálním šuplíku válela už několik měsíců, nedokončená, odložená a skoro zapomenutá. Za její dnešní zveřejnění můžete děkovat MisaBells, která ji ze mně vyždímala, oprášila a báječně dopsala. Já taky děkuji!

Tunel - cesta zatratenia

Tunel - cesta zatratenia

Táto jednorázovka, je voľným pokračovaním povieky Tunel Orange. Dej poviedok sa vzájomne prelína. Obe sú smutné a trpké. Edward a jeho smútok na pokraji šialenstva, sa stretnú s Démonom, ktorého sa on celú existenciu sám veľmi bál. 
+18

Do nebíčka, do peklíčka

Do nebíčka, do peklíčka

Malá oddechová povídka o jednom rodinném odpoledni v trávě. Nessie zaujal malý tvoreček na pampelišce. Co se o něm dozví?

Pelicháš, Jacobe!

Pelicháš, Jacobe!

Vlčí život není snadný, o tom už Jacob něco ví.

Bol to dobrý nápad, Emmett!

Bol to dobrý nápad, Emmett!

Poviedka bola písaná ešte dávnejšie a ja dúfam, že sa vám bude páčiť.

Emmett sa znova stavil... Tentoraz s Edwardom. Ako to dopadne?

Túto poviedku som napísala kedysi stráááášne dááávano. Dúfam, že sa vám bude páčiť. </p>
Emmett sa s Edwardom o niečo staví. Čo to bude a ako to dopadne? </p>
Prajem vám príjemné čítanie

Tunel Orange

Tunel Orange

Prvá časť cyklickej poviedkovej trilógie, zloženej zo smútku, zloby a večnej lásky.

Pár okamihov som vložila do slov z románu Búrlivé výšiny.

První školní den

První školní den

Jak to ten Čapek vlastně myslel?

Ako Renesmee stratila posteľ, Edward dôstojnosť a Hannah Montana parochne

Ako Renesmee stratila posteľ, Edward dôstojnosť a Hannah Montana parochne

Takže hlasím sa o slovo s jednorázovkou.

Paródia s Emmetovým blbým nápadom, ako ich všetci poznáte. Tentoraz Emmett chce rozšíriť hudobné obzory svojej rodiny. Ako to asi dopadne?

Túto paródiu som nepísala ja, ale moja veľmi dobrá kamarátka - Alexi, ktorá ma poprosila,  aby som túto paródiu vydala.

Prosím o komentáre, ak sa Vám páčila, mohli by sme ju presvedčiť, aby napísala ďalšiu.

Ďakujeme, Niki a Alexi :)

Cullenovci na lyžiach alebo Ako sa Bella učila lyžovať

Cullenovci na lyžiach alebo Ako sa Bella učila lyžovať

Taká menšia paródia o tom ako Bellu učili lyžovať. Podarí sa im to nakoniec?

P.S.: Poviedka bola písaná už dávno, je veľmi krátka, prosím, berte ohľad. :)

Moje rodina a jiné katastrofy

Moje rodina a jiné katastrofy

- první z volně navazujících jednorázovek na téma Cullen-klan převážně nevážně

Dlouhá noc

Dlouhá noc

Ahoj. Takže, je tu moje nová a zároveň první povídka na tomhle webu.

Každého z nás někdy napadá spousta nových teorií o věcech které jsou napsané, nebo teprve budou.

Tahle jednorázovka je vlastně 2. kapitola z Rozbřesku, ovšem z Edwardova pohledu.

Doufám, že se bude líbit. Příjemné čtení přeje ChrisTea.

Puto

Puto

Kto ma pozná, nebude pokladať dej za nezvyčajný, možno len obsadenie postáv a koniec.

Stále treba skúšať nové veci a ja som si tentokrát vzala na mušku pripútanie.

Navždy pozdě

Navždy pozdě

Momentální nápad, popud, který byl vyslyšen. Co kdyby Edward Bellu tehdy na parkovišti nezachránil? Co kdyby Tylerova dodávka narazila do toho, do čeho měla? Co kdyby Edward přišel pozdě? Navždy pozdě...

Já věřím, že ti dva si byli předurčeni.

Veverka Mařka, socka a jedna pláž

Veverka Mařka, socka a jedna pláž

rodiče Edward a Bella utržení z rětězu

25 000

25 000

Bella a Edward...

Víc v článku. Je to spoluautorská povídka moje a Hanetky. Přejeme příjemné čtení.

Novorozená

Novorozená

Hlavní postavou této jednorázovky je sedmnáctiletá Lane, kterou pokouše cizí upír. Náhodou se dostane do nemocnice, kde se jí ujme Carlisle. Ona je ale jiná než ostatní Cullenovi. Naruší jejich klidný život. Přijme pravidla Cullenových, nebo se z ní stane normální novorozená?

Zkáza jménem Facebook

Zkáza jménem Facebook

Co kdyby si Bella založila Facebook? Co by se stalo? A co když se přes Facebook seznámí s podivným Paulem? Co na to bude říkat Edward? A jak to všechno dopadne? Bude Bella s Edwardem nebo s Paulem? A co když Paul není ten, za koho se vydává?

Přeji příjemné počtení, snad se bude líbit!

Vaše Ode

Ale...

Ale...

Ach, slovo, slovo. Či ty vieš, čo dokážeš? Raniť i potešiť, rozplakať i utešiť...

Poďme sa spolu pozrieť, čo dokáže zničiť to naše slovo a čo dokáže láska zaceliť.

Jsi ten pravý

Jsi ten pravý

Co kdyby Zatmění neskočilo tak, jak je v knize? Co kdyby Edward Bellu přemluvil, aby byla s Jacobem? Jak by to dopadlo? Bude Bella navždy žít s Jacobem? Budou šťastná rodina? Nebo to nevyjde? A kdo je pro Bellu ten pravý?

Přeji příjemné čtení!

Vaše Ode

It´s over

It´s over

Situace, kterou zná každý - Edward opustil Bellu. Ale co když Bella nikdy nešla za Jacobem, co když ji nikdy nenapadl plán s motorkami. Co když se zbláznila? Jak to s ní bylo? Zapomene někdy na Edwarda a jeho rodinu? A bude to doprovolně? A jak to vlastně dopadne? Dočkáme se šťastného konce?

Přeji příjemné počtení!

Tato jednorázovka je věnována Nikol18. Děkuji Ti, zlato, za všechno!

Vaše Ode

Noc splněných snů

Noc splněných snů

Když se realita prolne s fantazií.

Doufáme, že přítomné neurazíme, v žádném případě jsme to neměly v úmyslu.

Vaše Sfinga a Linfe

Pár střípků z věčnosti aneb Kdo bude jíst ten dort?

Pár střípků z věčnosti aneb Kdo bude jíst ten dort?

Náhled do pár všedních dnů této nevšední rodiny...

«   1 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek