Sekce

Galerie

Všechno nejlepší, Nebrasko

Všechno nejlepší, Nebrasko

Roztomilá dáma, která vdechla život Minnie, Michaelovi, Robertovi, Zoe a dalším postavám dnes slaví narozeniny.

Tábor FFkáčov

Tábor FFkáčov

Máte v lete čas a chcete sa venovať písaniu? Máte záujem o spoločné stretnutie ostatných autorov z našich stránok? Tak toto je článok ako šitý pre Vás!

 

Posledná newska z 30. 3. 2011!!!

Valentýn? Valentýn!

Valentýn? Valentýn!

Říkaly jsme si, že ne.

Na co Valentýn, když je první máj, lásky čas, hrdliččin zval ku lásce atakdále.

Jenže se objevil důvod, proč tenhle článek vyrobit :-)

Stav webu

Stav webu

Všichni se prosím odhlaste a znovu přihlašte.

Zneplatnil jsem v systému Vaše poslední přihlášení ve snaze vyřešit problém s přetížením systému.

 

Děkuji za pochopení a omlouvám se za nepříjemnosti.

Wash

Půl melounku

Půl melounku

VŠECHNO, co jste kdy chtěli vědět o fanfiction (ale báli jste se zeptat)

VŠECHNO, co jste kdy chtěli vědět o fanfiction (ale báli jste se zeptat)

Mysleli jste si, že víte, co píšete? Člověk (a britští vědci) má tendenci všechno škatulkovat, třídit, katalogizovat.
A taková jednoduchá věc jako je fanfiction není výjimkou. Takže děláte spíš do fluffu? Nebo snad PWP? Ulítáváte na cliffhangerech? Že ne? Jste si jistí?

Silvestrovská párty!

Silvestrovská párty!

Johohó! :)

Změna v systému pro práci s perexem

Změna v systému pro práci s perexem

Aneb k čemu slouží perex, k čemu jste ho používali vy a co z toho plyne.

Aktualizace: Zvedl jsem limit na dvojnásobek, což je jen dočasné řešení, mezitím pracuji na náhradním a trvalém.

Informace o tom, jak se počítají znaky ve zdejším editoru uvnitř článku.

Změna ve složení teamu adminů

Změna ve složení teamu adminů

Drobná změna, které si skoro nevšimnete ;-)

Úprava systému

Úprava systému

Udělal jsem do systému drobnou úpravu, která zabrání mizení odkazu na úpravu profilu a stejně tak i v dalších částech webu, kde se pracuje s vaším uloženým uživatelským jménem.

Úpravu jsem provedl teď (v sobotu 13.11. v 19:19) a prosím všechny o odhlášení a opětovné přihlášení, aby se změna projevila.

Omezení délky textu článků

Omezení délky textu článků

Informace o maximální možné délce povídek.

Návrat počtu komentářů

Návrat počtu komentářů

Na četné žádosti se vrací počet komentářů k jednotlivým článkům, ale na novém místě.

Změna ve sledování nových kapitol

Varování pro uživatele Internet Exploreru

Varování pro uživatele Internet Exploreru

A k tomu jedno obecné doporučení navíc.

EDIT: Všeobecné varování, avšak pro uživatele Internet Exploreru dost zásadní.

Děkujeme!

Děkujeme!

Začali jsme v půlce dubna.

Minisoutěž o DVD Nezapomeň na mě

Minisoutěž o DVD Nezapomeň na mě

POZOR POZOR!

Pokud by se náhodou stalo, že máte upírů už tak trochu plné špičáky, můžete si zasoutěžit o film, ve kterém nenajdete jedinou červenou nebo zlatou kontaktní čočku!

Máme vítězky! :-)

Vyhlašujeme komentářovou smršť!

Vyhlašujeme komentářovou smršť!

Malé hlášení změny.

Washismus aneb Nové náboženství zasahuje

Washismus aneb Nové náboženství zasahuje

Kolize zažehnána, křičme HURÁ! :)

Bezhraniční Bez hranic je tu!

Bezhraniční Bez hranic je tu!

Dámy a pánové, opona nadzdvižena!

Den otců!

Den otců!

Nejsme si úplně jisti, jestli sem nějaký otec občas zavítá, ale když jsme popřáli matkám i dětem, nemůžeme tatínky diskriminovat!

(Pozor, při otevření tohoto článku vám stoupně hladina testosteronu v krvi, ať jste muž či žena! ;-) )

Soutěž o DVD New Moon!

Soutěž o DVD New Moon!

Blíží se den, na který hromada fanoušků čeká. Vydání Nového měsíce na DVD! A protože jsme hodné a náš sponzor je ještě hodnější, jednu dvojdiskovou edici dáme někomu z vás.

Všechno nejlepčejšííí!

Všechno nejlepčejšííí!

Milé děti!

Jestlipak víte, co je dneska za den?

VYHLÁŠENÍ výsledků soutěže o název nové neTwilight sekce

VYHLÁŠENÍ výsledků soutěže o název nové neTwilight sekce

Známe výsledek hlasování, známe vítěze! A máme jedno malé překvapení pro ty z vás, kteří se do soutěže zapojili a poslali svůj návrh.

AKTUALIZACE!!! Výsledky losování klíčenek Twilight!

Upozornění na nové kapitoly mailem

Upozornění na nové kapitoly mailem

Funkčně velká novinka, na stránce byste si jí však asi nevšimly...

Upozornění mailem už by teď měly chodit v pořádku, dobrý úmysl očividně nezaručí funkčnost hned napoprvé.

Proč se registrovat?

Proč se registrovat?

Jsme tu spolu už pár týdnů a provoz ukázal, že bude pro klid "v domě" dobré najmout šikovného vrátného. Více v tomto článku...

Další novinky u povídek na pokračování

Další novinky u povídek na pokračování

Milé dámy,

opět jsem se to tu snažil zbořit a takhle to dopadlo...

Já malé poupě...

Já malé poupě...

Druhá květnová neděle znamená co?

Novinka v práci s povídkami na pokračování

Novinka v práci s povídkami na pokračování

Novinka v práci s povídkami na pokračování.

Novinka v Profilu

Novinka v Profilu

Jedno komfortní zpříjemnění Vašeho pobytu u nás.

Hledáme...

Hledáme...

Ten dělá to a ten zas tohle a všichni dohormady uděláme moc.

«   1 2 3 4 5   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek

Eclipse