Sekce

Galerie

http://stmivani-ff.cz/gallery/thumbs/Broken%20soul%20mal%C3%BD.jpg

Já nemám moc ráda neukončené věci v povídkách a nemám v plánu vytvořit nějakou multigenerační a rozvětvenou rodinu jako některé z vás (že ano, Sfingo a Míšo). Proto jsem napsala ještě tento krátký epilog a taky jsem vám všem chtěla na tomto místě o něco níže poděkovat.

Poprvé a naposledy bych poprosila, všechny, kdo to dočetli až sem, abyste nebyli líní a nechali mi v komentářích alespoň obyčejného smajlíka, díky kterému budu skákat až do  nebe a budu vedět, že jste to dočetli do konce a neodpadli někde v půlce.

Takže konec a sbohem někdy příště možná. Nebo u Uglyho :-)

Vaše Linfe

Epilog

„Ahoj,“ pozdravila jsem ho.

„Dlouho jsme se neviděli, co? Jsem ostuda.“

„Ale ty víš, jak to všechno bylo. Hlídal jsi mě, vím to.“

Rukou jsem nervózně čechrala zelenou trávu. Moc dlouho jsem s ním nemluvila.

„Promiň mi to. Byla jsem … no já vlastně ani nevím, kde jsem byla. Ale všechno už je v pořádku.“

„Jsem vdaná, vidíš,“ vesele jsem natáhla dlaň a zahýbala prostředníkem. Lesknul se na něm diamantový prstýnek. Na chvíli jsem se zahleděla na obzor a vzpomněla si na náš svatební den.

Esmé s Rosalií nádherně vyzdobily zahradu. Moje oblíbená houpačka vedle rozložitého stromu byla celá opletená bílými liliemi. Edward stál pod stromem a čekal na mě. V tom černém obleku a se zlatýma očima vypadal nadpozemsky krásně. Jako bůh lásky.

Za zvuků svatebního pochodu jsem pomalu kráčela uličkou. Přemýšlela jsem o tom, proč my všechny naše holky vyprávěly, že měly co dělat, aby vydržely to pomalé tempo a nevrhly se rovnou na ženicha. Kráčela jsem sama. Přišlo mi to tak správné, když tu táta už nebyl. Vyšla jsem z francouzských dveří na zahradu a můj pohled zakotvil na Edwardovi. Zbytkem své mysli jsem si užívala hudbu, zpěv ptáků v pozdním jaru, vůni květin a dotek ještě orosené trávy na mých chodidlech. Byla jsem bosky, lodičky jsem odmítla. Sice mě za to Alice málem prohodila malinkatým oknem v koupelně, ale ve zbytku se vyznamenala na jedničku. Nechtěla jsem žádné okázalé šaty, přezdobené a nepohodlně upjaté. Ty moje byly smetanové, vzdušné a pohodlné. Neměly žádná ramínka a jenom u spodního lemu je zdobila zlatá výšivka. Vlasy mi Rosalie stáhla z čela, natočila a nechala je volně splývat po zádech a kolem krku. Byly ozdobené zlatými perličkami. To byli jediné ozdoby a doplňky, které jsem na sobě měla.

Užívala jsem si tuhle chvíli. Obřad byl krátký a jednoduchý. První novomanželský polibek o to delší.

Trhla jsem hlavou a probrala se ze snu.

„Škoda, že si tam nemohl být, ale Jason tě důstojně zastoupil. V tom obleku mu to taky seklo, i když mu ho Alice musela nechat ušít na míru. Je obrovský, víš?“

„Kaia mu byla samozřejmě po boku, krásná jako vždycky. S jejich svatbou nás předběhli,“ zasmála jsem se.

„Vdávala se v těch šatech z korálků po tvé ženě. Všichni byli moc dojatí. Nevím, jak to Jason udělal, že můžou oba zase žít v rezervaci mezi obyčejnými lidmi, ale jsou tam šťastní. Nerada to přiznávám, ale asi šťastnější než u nás. Chybí mi.“

„Musí z něj být dobrý alfa. Střeží si svoji smečku. Nikdy nám neřekl, kdo všechno byli ti vlci, co nám přišli na pomoc. Nemohla jsem jim ani poděkovat. Říká, že, co se týče smečky, je to jeho záležitost a nikoho jiného. Víc už jsme se o tom nebavili.“

„S Edwardem půjdeme na podzim do školy. Doděláme si spolu střední a pak asi půjdeme na vysokou do Seatllu. Ještě máme nějaký čas, po který tady můžeme bydlet.

„Bože, jak já se netěším na to stěhování. Tady jsem doma,“ povzdechla jsem si.

Upravila jsem mu kytici lilií, kterou jsem mu přinesla a pomalu se zvedla.

„Dej mi tam nahoře pozor na tátu, jo?“ poprosila jsem ho.

„Tak sbohem, Jaku. Zase přijdu.“

Otočila jsem se a pomalu odcházela. V tom jsem si uvědomila, že jsem mu vlastně zapomněla říct to nejdůležitější, proč jsem přišla.

„Jaku, budeš děda,“ zašeptala jsem.


 

Dovolím si na závěr pár slov a poděkování. Jsem puntičkář a pedant, takže jsem prošla všechny kapitolky a všechny komentáře, abych na nikoho nezapomněla.

Nejprve znovu jedno velké DĚKUJI. Kolik lidí skutečně dočetlo mojí povídku až do konce se asi nikdy nedozvím, ale o to víc jsem vděčná všem, kteří jste obětovali čas a zanechali svoji stopu v komentářích. Bylo vás celkem 46. Děkuju, byli jste moje motivace, proč pokračovat dál.

Teď několik slov jmenovitě:

Sakraprace: Ty jsi moje hvězdička, víš to? Bylas se mnou od začátku do konce a jsi můj vítěz a miláček. Poctivě si mi nechávala komentáře u všech kapitol. Utekla ti jenom 20, asi proto, že to byla dost žhavá kapitolka a tobě bylo horko, a 30. Jsi moje nejúžasnější čtenářka a máš můj velký obdiv, že si vydržela až do konce. Doufám, že se někdy setkáme i v reálném životě. To bych moc ráda.

Popoles: Beruško moje milovaná, ty jsi se mnou byla taky už od první kapitolky a budu vděčná, jestli se sem jednou pročteš a přečteš si moje poděkování. To tvoje příběhy byly ty první, které jsem na FF četla. Snad si na tuhle povídku nezanevřela a máš jenom spoustu jiné práce. Mám tě ráda.

Hanetka: Děvče moje, stálice moje. Taky jsi se mnou od začátku až do konce, občas si žehlila moje chyby a nakopávala moji kebuli, když to nějak nešlo. Za to všechno děkuju a taky za mnohem víc dalších věcí. Však ty víš

Teenka: Doufám, že si se mi nikde neztratila. Na tvoje komentáře jsem vždycky čekala a pevně doufám, že si na mě u té 21. kapitoly nezanevřela a dostala ses nakonec.

Amisho: Slunce moje. Ty jsi začala číst mou povídku, až když byla skoro u konce a ty jsi byla tou hlavní hnací silou a pomocí při jejím dokončení, Však ty víš. Děkuju a těším se na tebe.

MIsaBells: Myško, jak já bych chtěla mít tvou hlavu. Však ti to říkám pořád a jsem zvědavá, co tomuhle všemu řekneš, až se dostaneš na konec. Takže čtení zdar

Krikkite: Vím, že si měl spoustu jiných starostí a že to nemáš úplně jednoduché. Býval si první, kdo četl moje kapitolky a pevně doufám, že si je všechny jednou dočteš. Stejně mám v úmyslu ti jí poslat do kindlu. Doufám, že ti Jitka tenhle komentář doručí, protože ta si ho určitě přečte.

Lipi: Ty, která si začala číst až o něco později, ale ty, jejíž komentáře patřily vždycky k nejdelším a nejosmajlíkovanějším. Ty motorová myši a nespací tvore!!! Děkuju

Mino: Děkuju za tvou neutuchající přízeň a milé komentáře.

Ewiku: Vážím si toho, že ti to stálo za to číst. Děkuju

Bosorko: Doufám, že až rodičovské povinnosti dovolí, vrátíš se k ZUD a ten jediný komentář nebude poslední. A povíš mi svůj názor, protože od tebe jako od jedné z NEJ čtenářek mě to fakt zajímá.

Semisko: No, my jsme se nakonec díky FF a téhle povídce našly, viď? ;-) Takže dík a ty víš, že můžeš kdykoliv a cokoliv

Michal7: Jsi jediný kluk, který tuhle povídku dočetl. Tvoje komentáře my udělaly radost a leckdy i pořádně pobavily. Jsem ráda, že si vydržel do konce

Evelyn: Děkuju za rady a postřehy. Doufám, že si nakonec došla nakonec :-D Díky mnohokrát

Leni, Belko: Vám dvěma jmenovitě taky moc děkuju za komentáříky ještě mimo tu velkou hromadu lidí, co bude následovat.

Nebrasko: Tobě a všem ostatním adminkám díky za schvalování povídek leckdy v rekordním čase

Ambro: Od tebe jsem vděčná i za ten jeden komentář, dej mi vědět, jestli si to dočetla. Vážím si toho, že si to vůbec četla a zajímá mě tvůj názor

Lenko, Paikee, Abero, Rosalie7, Hellokitty, Julie, Leni, Viki, Alicemasen, Liz, BlackBeauty, Dorianno, Baroslavo (ségra, já tě donutím to dočíst :-) ), Judy, KalamityJane, Eleanor, Mejbi, Raduska97, Meeko, Alicullen, Barča2, Lied, Tru, Scherry, UV, bb, Anna43474, Lenka326: Vám sšem patří moje velké díky. Vy jste ty, pro které píšem tyhle povídky a doufáme, že to někomu udělá radost a ukrátí dlouhou chvíli. Děkuju, klaním se a jsem ráda, že vám to stálo za to číst

A kdo chybí? Ano ještě jedna osoba.

Sfingo, srdce moje. Ostudo :-) První koment až u 14. Kapitoly. Tolikrát si to četla a nestálo ti to za to se tam vrátit. Opovaž se to udělat, jenom si z tebe dělám legraci a ty to moc dobře víš. Ty, která si musela snášet moje nálady, záseky, nadávky i fňukání. To tebe jsem tahala z postele, od vaření, otravovala v práci a večer nenechala jít spát, když jsem potřebovala, aby si to někdo přečetl a řekl mi názor. Když jsem u toho nadskakovala nadšením, že to je ono, nebo se bála, jestli to není moc. Díky FF, díky ZUD jsem našla tu nejlepší kamarádku pod sluncem a to vím na sto procent. Takže… díky lásko moje.

Děkuju všem. Konec. Sbohem

Vaše Linfe

 


Povídky od Linfe

předchozí kapitoladalší kapitola

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

«   1 2 3 4   »

Amisha

22)  Amisha (31.10.2010 13:15)

Drahá moje, děkuju za tvoje slova, ale povím ti tajemství, chceš?
Tys mě nepotřebovala, jsi naprosto úžasná osoba jak online tak na živo. Tvoje povídka má spád a děj a je milá a někdy děsivá. Byla jsem spokojená, vyděšená, sprostá, brečela jsem a nakonec jsem dojatá...

Linfe

21)  Linfe (31.10.2010 12:21)

Leni, ty liško jedna. Odhalila si můj původní plát, ale pár lidí by mě tady nechalo jaksi shořet v pekle, kdyby to nedopadlo dobře. Ale já si to vyberu jindy :-) Kočičákovi se vede dobře fláká se u Cullenů, přežírá se a čeká až ho provětrám. No jak říkám...snad po srazu :-) Díky holky, díky vám mám teď obrovskou radost

20)  Jana (31.10.2010 11:43)

taky se přidávám ke škemrání, Ugly mi chybí.....jak pak se vede kočourkovi? začínám vyhlížet další díl

Lenka326

19)  Lenka326 (31.10.2010 11:40)

Díky. Za epilog, za dokonalou poslední kapitolku, ale hlavně a především za úžasný příběh. Úžasně vymyšlený, úžasně napsaný a úžasně vyvrcholený. Tvoje Bella si toho tolik prožila, proměnu, upírský život, samotu mezi tolika šťastnými páry, shledání se svou druhou polovinou - Edwardem, který se pravdu dozvěděl tak originálním způsobem. Celé to jejich sbližování bylo moc krásné, originální a vůbec. A pak ty smutné díly, nekonečná bolest a beznaděj, kterou si Bella prožila, hltala jsem to větu po větě. A pak jsi jim dopřála naději, když se rodina dozvděla, že Edward žije. Trochu mi zatrnulo u předposlední kapitoly, že jejich vzájemná bolest je tak obrovská, že se přes ni nedokážou dostat a že máš pro ně přichystaný smutný konec. Naštěstí, i z té velké bolesti jsi vykouzlila dokonalé štěstí. Takže ještě jednou díky za ZUD, a těším e, že až si trochu odpočineš, že si od tebe přečtu něco dalšího, perfektního.

A díky i za to, že jsi mě vzpomněla v poděkování.

Ewik

18)  Ewik (31.10.2010 11:39)

Byla to nádherná tečka za touto skvělou povídkou. Moc děkuji, ráda jsem ji četla a určitě se k ní vrátím.

Linfe

17)  Linfe (30.10.2010 20:05)

Bos malinko si ted odpocinu jsem po tom konci hodne unavena a ma dost prace do skoly. Takze nejspis az po srazu. Ozvi se na majlika nebo pod me shrnuti at to tady nespamujeme. Moc se tesim

Bosorka

16)  Bosorka (30.10.2010 19:45)

Linfe - opravdu mě do ničeho nenutíš - já bych se ani nedala B) . Naopak jsem ráda, že jsi mě nakopla k dočtení povídky, kterou jsem měla rozečtenou - jsem hlava vykojená a zapomínám. Ozvu se na majlíka, ostatních výdobitků IT jsem ušetřena.
PS: Kdy že bude Ugly?

15)  Terka (30.10.2010 19:39)

Nádherná povídka!!

Linfe

14)  Linfe (30.10.2010 17:13)

Bos ted mam troch vycitky svedomi jako kdybych te do neceho nutila.hele jestli uz si mobilni a tak a pouzivas icq nebo skype nebo tak ozvi se mi na majlika ju? Dik

Bosorka

13)  Bosorka (30.10.2010 15:41)

Tak jsem si pročetla začátek - znovu jsem trpěla s Bellou při jejím skorouhoření a přeměně, užívala si její "jinakost" anžto novorozené, její sžívání s rodinou a příjmutí upírství (zvracející upír mě znovu dostal :D ). A pak příchod Edíka .....mlasky, mlasky....romantika a drámo na břehu jezera, nesmím zapomenout na dědušáka Jacoba a jeho nevycválaného vlčího adolescenta...a dál jsem se nedostala, takže zase příště.

12)  KalamityJane (30.10.2010 13:13)

Moc krásná povídka, jen škoda, že vždycky než přibyla nová kapitola jsem zapomněla o čem byly ty předchozí,ale asi mám jen krátkou paměť:) Těším se na Tvé další povídky;)

11)  Tru (30.10.2010 10:54)

Díky, že jsi:)

Bosorka

10)  Bosorka (30.10.2010 10:27)

Milá Linfe, to víš, že se na tebe už chystám....Jen toho času, kdyby bylo povícero. A určitě ti koment napíšu! Pac a pusu

9)  Scherry (30.10.2010 08:08)

Tak ten epilog mě krásně dojal...moc nádherný konec díky za tak krásnou povídku

sakraprace

8)  sakraprace (30.10.2010 07:16)

Lin, epilog je nádherný a jsem z něj celá rozněžněná
Ale to poděkování - kdybych to věděla nečtu to v sedm ráno, muž se lekl, že mi není dobře, když sedím v kuchyni a brečím. To já děkuji tobě! Klaním se tvému talentu a strašně moc se těším na Uglyho a další povídky, kterými nás jistě zahrneš. Jsi výborná spisovatelka

7)  chaton (30.10.2010 00:11)

6)  Anna43474 (29.10.2010 23:59)

Nevím, co dodat. Snad jen... díky. Díky za jednu z nejúžasnějších povídek, od které jsem se kolikrát nemohla odtrhnout a prostě ji musela dočíst až do konce. Díky za krásně vymodelovaný příběh a skvělé osudy hlavních hrdinů. Díky - za všechno. TKSATVO

5)  Jana (29.10.2010 23:25)

Ahoj, i já jsem četla, držela palce a trpěla, děkuju za krásnej příběh, za krásnýho Jakoba, kterej čekal tak dlouho a ještě si užil Bellu, ta kapitola byla tak dojemná..... děkuju. těším se na další příběh. Máš krásý povídky.

4)  Leni (29.10.2010 23:04)

Moc ti díky za krásné a emotivní večery u tvé povídky. Každý dílek mě vždy potěšil i když po psychické masáži ukápla i slza. Doufám, že ještě něco krásného stvoříš a budu se těšit na okouzlující svět tvé fantazie.

semiska

3)  semiska (29.10.2010 23:03)

Lin, já jsem na měkko :'-( Děkuju za věnování. JJ FFko nás spojilo a já jsem ráda, že tě mám. Ze začátku mi bylo divné, komu to vypráví, ale v půlce mi to došlo. Jen mi něco neni jasné, ale tak na to se tě zeptám. S tvojí povídkou jsem skoro od začátku a prožívala jsem to strašně moc. Klaním se ti a těším se na další tvoji určitě úchvatnou povídku.

«   1 2 3 4   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek