Sekce

Galerie

http://stmivani-ff.cz/gallery/thumbs/Broken%20soul%20mal%C3%BD.jpg

Já nemám moc ráda neukončené věci v povídkách a nemám v plánu vytvořit nějakou multigenerační a rozvětvenou rodinu jako některé z vás (že ano, Sfingo a Míšo). Proto jsem napsala ještě tento krátký epilog a taky jsem vám všem chtěla na tomto místě o něco níže poděkovat.

Poprvé a naposledy bych poprosila, všechny, kdo to dočetli až sem, abyste nebyli líní a nechali mi v komentářích alespoň obyčejného smajlíka, díky kterému budu skákat až do  nebe a budu vedět, že jste to dočetli do konce a neodpadli někde v půlce.

Takže konec a sbohem někdy příště možná. Nebo u Uglyho :-)

Vaše Linfe

Epilog

„Ahoj,“ pozdravila jsem ho.

„Dlouho jsme se neviděli, co? Jsem ostuda.“

„Ale ty víš, jak to všechno bylo. Hlídal jsi mě, vím to.“

Rukou jsem nervózně čechrala zelenou trávu. Moc dlouho jsem s ním nemluvila.

„Promiň mi to. Byla jsem … no já vlastně ani nevím, kde jsem byla. Ale všechno už je v pořádku.“

„Jsem vdaná, vidíš,“ vesele jsem natáhla dlaň a zahýbala prostředníkem. Lesknul se na něm diamantový prstýnek. Na chvíli jsem se zahleděla na obzor a vzpomněla si na náš svatební den.

Esmé s Rosalií nádherně vyzdobily zahradu. Moje oblíbená houpačka vedle rozložitého stromu byla celá opletená bílými liliemi. Edward stál pod stromem a čekal na mě. V tom černém obleku a se zlatýma očima vypadal nadpozemsky krásně. Jako bůh lásky.

Za zvuků svatebního pochodu jsem pomalu kráčela uličkou. Přemýšlela jsem o tom, proč my všechny naše holky vyprávěly, že měly co dělat, aby vydržely to pomalé tempo a nevrhly se rovnou na ženicha. Kráčela jsem sama. Přišlo mi to tak správné, když tu táta už nebyl. Vyšla jsem z francouzských dveří na zahradu a můj pohled zakotvil na Edwardovi. Zbytkem své mysli jsem si užívala hudbu, zpěv ptáků v pozdním jaru, vůni květin a dotek ještě orosené trávy na mých chodidlech. Byla jsem bosky, lodičky jsem odmítla. Sice mě za to Alice málem prohodila malinkatým oknem v koupelně, ale ve zbytku se vyznamenala na jedničku. Nechtěla jsem žádné okázalé šaty, přezdobené a nepohodlně upjaté. Ty moje byly smetanové, vzdušné a pohodlné. Neměly žádná ramínka a jenom u spodního lemu je zdobila zlatá výšivka. Vlasy mi Rosalie stáhla z čela, natočila a nechala je volně splývat po zádech a kolem krku. Byly ozdobené zlatými perličkami. To byli jediné ozdoby a doplňky, které jsem na sobě měla.

Užívala jsem si tuhle chvíli. Obřad byl krátký a jednoduchý. První novomanželský polibek o to delší.

Trhla jsem hlavou a probrala se ze snu.

„Škoda, že si tam nemohl být, ale Jason tě důstojně zastoupil. V tom obleku mu to taky seklo, i když mu ho Alice musela nechat ušít na míru. Je obrovský, víš?“

„Kaia mu byla samozřejmě po boku, krásná jako vždycky. S jejich svatbou nás předběhli,“ zasmála jsem se.

„Vdávala se v těch šatech z korálků po tvé ženě. Všichni byli moc dojatí. Nevím, jak to Jason udělal, že můžou oba zase žít v rezervaci mezi obyčejnými lidmi, ale jsou tam šťastní. Nerada to přiznávám, ale asi šťastnější než u nás. Chybí mi.“

„Musí z něj být dobrý alfa. Střeží si svoji smečku. Nikdy nám neřekl, kdo všechno byli ti vlci, co nám přišli na pomoc. Nemohla jsem jim ani poděkovat. Říká, že, co se týče smečky, je to jeho záležitost a nikoho jiného. Víc už jsme se o tom nebavili.“

„S Edwardem půjdeme na podzim do školy. Doděláme si spolu střední a pak asi půjdeme na vysokou do Seatllu. Ještě máme nějaký čas, po který tady můžeme bydlet.

„Bože, jak já se netěším na to stěhování. Tady jsem doma,“ povzdechla jsem si.

Upravila jsem mu kytici lilií, kterou jsem mu přinesla a pomalu se zvedla.

„Dej mi tam nahoře pozor na tátu, jo?“ poprosila jsem ho.

„Tak sbohem, Jaku. Zase přijdu.“

Otočila jsem se a pomalu odcházela. V tom jsem si uvědomila, že jsem mu vlastně zapomněla říct to nejdůležitější, proč jsem přišla.

„Jaku, budeš děda,“ zašeptala jsem.


 

Dovolím si na závěr pár slov a poděkování. Jsem puntičkář a pedant, takže jsem prošla všechny kapitolky a všechny komentáře, abych na nikoho nezapomněla.

Nejprve znovu jedno velké DĚKUJI. Kolik lidí skutečně dočetlo mojí povídku až do konce se asi nikdy nedozvím, ale o to víc jsem vděčná všem, kteří jste obětovali čas a zanechali svoji stopu v komentářích. Bylo vás celkem 46. Děkuju, byli jste moje motivace, proč pokračovat dál.

Teď několik slov jmenovitě:

Sakraprace: Ty jsi moje hvězdička, víš to? Bylas se mnou od začátku do konce a jsi můj vítěz a miláček. Poctivě si mi nechávala komentáře u všech kapitol. Utekla ti jenom 20, asi proto, že to byla dost žhavá kapitolka a tobě bylo horko, a 30. Jsi moje nejúžasnější čtenářka a máš můj velký obdiv, že si vydržela až do konce. Doufám, že se někdy setkáme i v reálném životě. To bych moc ráda.

Popoles: Beruško moje milovaná, ty jsi se mnou byla taky už od první kapitolky a budu vděčná, jestli se sem jednou pročteš a přečteš si moje poděkování. To tvoje příběhy byly ty první, které jsem na FF četla. Snad si na tuhle povídku nezanevřela a máš jenom spoustu jiné práce. Mám tě ráda.

Hanetka: Děvče moje, stálice moje. Taky jsi se mnou od začátku až do konce, občas si žehlila moje chyby a nakopávala moji kebuli, když to nějak nešlo. Za to všechno děkuju a taky za mnohem víc dalších věcí. Však ty víš

Teenka: Doufám, že si se mi nikde neztratila. Na tvoje komentáře jsem vždycky čekala a pevně doufám, že si na mě u té 21. kapitoly nezanevřela a dostala ses nakonec.

Amisho: Slunce moje. Ty jsi začala číst mou povídku, až když byla skoro u konce a ty jsi byla tou hlavní hnací silou a pomocí při jejím dokončení, Však ty víš. Děkuju a těším se na tebe.

MIsaBells: Myško, jak já bych chtěla mít tvou hlavu. Však ti to říkám pořád a jsem zvědavá, co tomuhle všemu řekneš, až se dostaneš na konec. Takže čtení zdar

Krikkite: Vím, že si měl spoustu jiných starostí a že to nemáš úplně jednoduché. Býval si první, kdo četl moje kapitolky a pevně doufám, že si je všechny jednou dočteš. Stejně mám v úmyslu ti jí poslat do kindlu. Doufám, že ti Jitka tenhle komentář doručí, protože ta si ho určitě přečte.

Lipi: Ty, která si začala číst až o něco později, ale ty, jejíž komentáře patřily vždycky k nejdelším a nejosmajlíkovanějším. Ty motorová myši a nespací tvore!!! Děkuju

Mino: Děkuju za tvou neutuchající přízeň a milé komentáře.

Ewiku: Vážím si toho, že ti to stálo za to číst. Děkuju

Bosorko: Doufám, že až rodičovské povinnosti dovolí, vrátíš se k ZUD a ten jediný komentář nebude poslední. A povíš mi svůj názor, protože od tebe jako od jedné z NEJ čtenářek mě to fakt zajímá.

Semisko: No, my jsme se nakonec díky FF a téhle povídce našly, viď? ;-) Takže dík a ty víš, že můžeš kdykoliv a cokoliv

Michal7: Jsi jediný kluk, který tuhle povídku dočetl. Tvoje komentáře my udělaly radost a leckdy i pořádně pobavily. Jsem ráda, že si vydržel do konce

Evelyn: Děkuju za rady a postřehy. Doufám, že si nakonec došla nakonec :-D Díky mnohokrát

Leni, Belko: Vám dvěma jmenovitě taky moc děkuju za komentáříky ještě mimo tu velkou hromadu lidí, co bude následovat.

Nebrasko: Tobě a všem ostatním adminkám díky za schvalování povídek leckdy v rekordním čase

Ambro: Od tebe jsem vděčná i za ten jeden komentář, dej mi vědět, jestli si to dočetla. Vážím si toho, že si to vůbec četla a zajímá mě tvůj názor

Lenko, Paikee, Abero, Rosalie7, Hellokitty, Julie, Leni, Viki, Alicemasen, Liz, BlackBeauty, Dorianno, Baroslavo (ségra, já tě donutím to dočíst :-) ), Judy, KalamityJane, Eleanor, Mejbi, Raduska97, Meeko, Alicullen, Barča2, Lied, Tru, Scherry, UV, bb, Anna43474, Lenka326: Vám sšem patří moje velké díky. Vy jste ty, pro které píšem tyhle povídky a doufáme, že to někomu udělá radost a ukrátí dlouhou chvíli. Děkuju, klaním se a jsem ráda, že vám to stálo za to číst

A kdo chybí? Ano ještě jedna osoba.

Sfingo, srdce moje. Ostudo :-) První koment až u 14. Kapitoly. Tolikrát si to četla a nestálo ti to za to se tam vrátit. Opovaž se to udělat, jenom si z tebe dělám legraci a ty to moc dobře víš. Ty, která si musela snášet moje nálady, záseky, nadávky i fňukání. To tebe jsem tahala z postele, od vaření, otravovala v práci a večer nenechala jít spát, když jsem potřebovala, aby si to někdo přečetl a řekl mi názor. Když jsem u toho nadskakovala nadšením, že to je ono, nebo se bála, jestli to není moc. Díky FF, díky ZUD jsem našla tu nejlepší kamarádku pod sluncem a to vím na sto procent. Takže… díky lásko moje.

Děkuju všem. Konec. Sbohem

Vaše Linfe

 


Povídky od Linfe

předchozí kapitoladalší kapitola

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

«   1 2 3 4   »

42)  KalamityJane (06.02.2011 18:31)

Tak jsem tuhle povídku přečetla až do konce. Podruhý. A je pořád stejně úchvatná:)

Linfe

41)  Linfe (24.01.2011 22:52)

Kami, tys to vážně přečetla podruhý? V tom případě já tebe považuju za odvážného sebevraha a jsem ti moc vděčná. Doufám, že se ti bude líbit třeba i něco jiného z mé tvorby. Děkuju

40)  kamčí (24.01.2011 21:44)

když jsem četla tuhle povídku po prvé, tak mě totálně odrovnala všemi těmi emocemi, že jsem si byla jistá, že už si jí nikdy nedokážu znova přečíst. nicméně jsem to dnes udělala a zase mně naprosto pohltila a zase jsem půlku povídky probrečela. tak silný příběh mohl napsat jedině génius

Linfe

39)  Linfe (24.01.2011 11:04)

Holciny (Amo, Karolko, Emusko, Milico) některým z Vás jsem už několikrá poděkovala jinde, ale teď znovu a všem. jsem šťastná, že se vám to líbilo :-) A děkuju za všechny komenty, které hladí po duši.

milica

38)  milica (23.01.2011 11:18)

Linfe, děkuji za nádhernou povídku
Povídku jsem našla trochu později, ale o to jsem byla radši, protože bych asi nevydržela čekat na pokračování a takhle jsem jí přečetla jedním dechem a můžu říct že krásnější stmívání na ruby jsem opravdu ještě nečetla Děkuji

eMuska

37)  eMuska (15.01.2011 16:19)

Tak záver krásnejší ani nemohol byť! Užvala som si to, konečne som si mohla vydýchnuť. A vieš, čo sa mi ľúbilo najviac? Ty si tu nepísala o Edwardovi, Belle, Volturiovcoch, Cullenovcoch, vlkoch, atď., ty si písala o nekonečnej láske, ktorá nepozná hraníc. Písala si o tom, aké úžasné je mať niekoho blízkeho, svoju druhú polovicu.
Dialo sa tu mnoho, začínali sme s bolesťou, pokračovali láskou, beznádejou, až sme zakotvili v prístave nekončiaceho šťastia. Cítim sa úžasne. Som vďaka tebe nabitá novou energiou a chuťou do života. Myslím, že toto sa ti prenáramne podarilo...

Karolka

36)  Karolka (09.01.2011 21:03)

Přesné a dokonalé zakončení. Ani málo ani moc. Moje stažené hrdlo a vlhké oči mluví za všechno. Ten konec byl prozářený sluncem. Stěhování z Forks, maličký osten ve všem tom krásném. A ano Jacob tam někde nahoře a Charlie, který čeká na Bellu a nikdy se jí nedočká. Ale on ví, že je jí dobře.
Ještě jednou - nádherný příběh, který měl srdce, duši ale také hlavu na správném místě. Miluju hluboké emoce, dějové zvraty a logické chování postav. Tvůj příběh všechno tohle měl.
Děkuju za krásný zážitek!

35)  AMO (15.12.2010 15:54)

Tak po několika probdělých nocích a kousku tohoto odpoledne, jsem konečně přečetla tuhle kapitolovku. Bylo to bez čekání na další díl a já si to maximálně vychtnala.
Bylo to jako pohlazení po duši, i když byly chvíle, kdy jsem brečela jako malá a téměř jsem Tě nenáviděla, za to , co jim děláš. Potom jsem našla uklidnění a začala jsem doufat, že je nenecháš umřít a že se vše v dobré obrátí a bude láska jak má být
A ještě jednou DĚKUJI TI!!!!

Lipi4

34)  Lipi4 (13.11.2010 21:22)

Linfe, nevím co říci, jelikož mi plně zmizela slova, která bych chtěla napsat k této i těm dalším dvěma kapiolkám předím zanechat (ano, jsem ostuda, jelikož jsem je přečetla pozdě a všechny naráz a u těch dvou jsem nenechala ani smajlíka .. .... neboj budou tam <komentíky i smajlíci> :D ) . .. . .. . tvé poděkování bylo to co mi sebralo slova a zalilo oči slzami .. .. doufám, že moje "malinkaté" a lehce osmajlíkované komentíky Ti dělaly jen radost .... (já vím, že jo proto se to pokusím během tohoto víkendu co nejvíce napravit .. . holt budeš mít co číst:D :D )....

Celý tento příběh, je krásný , skvělý , nádherný , báječný , lehce uslintaný , občas rozřechtaný až je ze mě kobyla:D (vím, že za to mohl často až vemli často Emmett:D ), místy (často) u áchané , citově i bojem pořádně nebyté a celkově povznášející (pro některé čtenáře i velmi často návykové :D
) :D

Krásnou svatbu si vymyslela ,ty šaty, překvapení nazávěr pro nás, že Jacob bude dědou a krásný poděkování na závěr ....takže ještě jednou díky a čtení na dobrou noc, které bylo skvělé a krásně jsem si ho užívala


PS: Neboj poděkování si díky kindlu přečetl :D

33)  nathalia (05.11.2010 20:08)

Tak jsem docetla tuto povidku.. snazila jsem se u kaze kapitoly nechat aspon smajlika.. Vcera jsem to cetla do pul 2 do rana a to se clovek na komentare uz fakt nezmuze.. Nicmene to citim jako povinnost dat vedet, ze se mi kapitolky libily, tak doufam, ze se nebudes zlobit.
Ted k povidce:
Krasny a originalni pribeh, chvilemi napinavy, chvilemi dechberouci, obcas smutny a hrozne romanticky!
Jedina vec ktera me snad zarazila, byla barva Edwrdovych oci... Nejdiv jsi psala neco o zlatych, pak o zalenych a mam dojem ze tam figurovala i nejaka dalsi barva... Tak me to trochu zmatlo, ale je mozne, ze jsem to tak hltala, ze jsem se do toho zamotala sama (o:
Jinak se mi povidka moc libila! Klobouk dolu!

Linfe

32)  Linfe (05.11.2010 10:09)

Pokud mi budou adminky nápomocny, tak článek vyjde přesně v 16:00 v době, kdy se bude konat sraz

Bosorka

31)  Bosorka (05.11.2010 10:00)

Hele zítra je moc velký časový úsek! Koukej to upřesnit, přece tu nebudu viset od půlnoci

Linfe

30)  Linfe (05.11.2010 09:39)

Bos, tEď na Vás čeká na zítra jiné překvapení. :)

Bosorka

29)  Bosorka (05.11.2010 09:08)

Tak šup šup na koucoura! :D

Linfe

28)  Linfe (04.11.2010 22:35)

Bosíííí, miluju tě

Bosorka

27)  Bosorka (04.11.2010 20:38)

Tak jsem dočetla, slzu setřela a musím tě pochválit (opět):) . Arova manipulace, Edwardův příchod a Bellina bolest byla popsána dokonale. A pak ten boj - příprava hranice, moc jsem se bála, kdo v ní bude nakonec hořet. Ale vyřešila si to mistrně. Trhání gardy + vládců na kusy jsem si přímo vychutnávala.
Takže podtrženo a sečteno - klobouk dolů! Už se těším jak si to za čas pročtu znovu.
Pac a pusu

MisaBells

26)  MisaBells (02.11.2010 00:49)

Nejdřív k perexu: Nj, to je tak, když se rozepíšeš a nevíš kdy s nimi přestat :D 6 sérií o jedné rodině, neber to :D
K epilogu: víš, že mi vyhrkly slzy, ty mrško? To bylo tak smutný a zároveň krásný a šťastný!
K těm tvým výlevům: Nechtěj vědět, co tomu celému říkám, protože by to bylo na mooooooooc dlouho, ale ujišťuji tě, že v tom nejlepším vědomí a svědomí. Jsem straště moc ráda, že jsem si k ZUD sedla a slupla ho. Bylo to originální, veselé, smutné, napínavé a romantické! ( ta pochvala ode mě je hodně moc zkrácená verze, spíš takové P.S.) Jo a skutečné P.S.: nechtěj mojí hlavu, je děravá a teče do ní i z ní, věř mi

25)   (31.10.2010 16:39)

„Jaku, budeš děda."
Ta jejich rozmluva
Popis svatby sice bych stál o "opravdovou" svatbu, ale aspoň něco!
A ty komentáře... vážně tě nějaké pobavily? Asi si je budu musetznovu projít...
Abych se tu dlouho nevykecával, na to mě vážně neužije, jen to shrnu. Tvoje povídka mě chytla. Moc. Cítil jsem toho TOLIK!
Nejprve šok: Edward jako člověk!
Potom radost: Je to stejně skvělý příběh jako ostatní, ba ne lepší.
A mnoho, mnoho další. Doufá, že ti tohle shrnutí stačí, protže nic lepšího ze mne asi nedostaneš.
Miluju tvou povídku, a stejně i tebe

Linfe

24)  Linfe (31.10.2010 13:22)

"Jo, a Jaku?" oslovila jsem ho ještě.

"Myslíš, že můžou mít upíři sklérózu?," zeptala jsem se jo jako kdyby mi mohl dát odpověď.

Pokrčila jsem rameny. "No, asi jo, protože jinak bych se sem už podruhé nevracela."

"Marcus vládne ve Volteře jako pravej král. Je hustej, měl bys ho vidět, ale často k nám jezdí na návštěvu. Prej si potřebuje odpočinout od toho blázince. Jezdí sem i přesto, že ho Carlisle nutí jíst zvířátka. Ale on si to pak vynahradí doma, pořád je to lenoch líná. Jak to nemá naservírovaný pod nos tak se mu to nelíbí. V létě se chystá k nám na prázdninový ozdravný pobyt. Těším se na něj. Tak si říkám, jestli bych mu nenašla nějakou babu, víš?.... No uvidíme. Tak zatím."

Takovej malej dodatek vzhledem k mé skleróze
Pardon

23)  belko (31.10.2010 13:18)

milá Linfe.díky, díky a ještě jedno veliké DÍKY!!!!! Těch předposledních pár kapitolek jsem nemohla komentovat -omlouvám se!!! - ale jak se Bella začala propadat do svých úzkostných depresí, když jí bylo nejhůř, musela jsem pár kapitolek počkat, abych tu její obrovskou bolest potom zvládla přečíst naráz a už jsem se těšila na krásné znovusetkání s Edwardem a nové seznamování a na jejich překrásnou lásku.
Linfe, bylo to nádherné čtení, mockrát mi šla husina, slzy, mockrát jsem se tu chichotala. Ráda se k téo povídce budu vracet.
Další tvé psaní si nenechám ujít!!

«   1 2 3 4   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek