Sekce

Galerie

/gallery/vona.jpg

Tripple drabble... ach môj bože! Toto vážne znie ako choroba!

 

 

 


* designed by MisaBells


Keď ju zacítil po prvý raz, takmer ho to zabilo. Vlastne, v skutočnosti to takmer zabilo JU. Celé to divadlo netrvalo dlhšie než sekundu, ale ako sa ukázalo, tento kratučký časový úsek zohral v jeho živote mimoriadne dôležitú úlohu. Najprv si navrával, že ho pred tým najhorším zastavil pud sebazáchovy – nežili vo Forks bohvie ako dlho, ale predsa len tu svojim spôsobom zapustili korene. Skôr než by mal spôsobiť neželaný rozruch svojim rodičom neplánovanou vraždou a odsúdiť Rose k ďalšiemu sťahovaniu, to by asi radšej dobrovoľne nakráčal do Volterry a vstúpil do Arových služieb. V skutočnosti ho zastavil obyčajný strach. Bál sa opäť zabíjať. Vedel, že toho schopný je, ale už viac nebol ochotný znášať prihlasné výčitky svojho vlastného svedomia. Neskôr tvrdil, že keby sa náhle nebola zjavila láska, určite by sa nezdržal a napokon by ju predsa len zabil. No boli to len obyčajné silácke chlapské reči.
Dalo by sa povedať, že to je asi tak v skratke príbeh jeho života. Stretol ju, nezabil, miesto toho sa do nej zamiloval a napokon? Napokon sa s ňou oženil. Áno, dala mu svoju ruku TAKMER bez výhrad. Ona s ním chcela zdieľať jeho nesmrteľnosť a on si chcel udržať to, čo ho k nej od začiatku tak priťahovalo. To, čo ju definovalo. Chcel mať jej vôňu naveky vrytú do pamäte. Tušil, že ak ju premení, jej vôňa - jej jedinečný parfum - sa vyparí s jej smrteľnosťou. Nikto nikdy nemohol pochybovať o Edwardových citoch. Bella vždy bola jeho všetkým. To preto sa jeho srdce bránilo jej pragmaticko-romantickej logike. Myseľ mohla aj tisíckrát argumentovať, že ak si nešvihne, jeho milovaná jedného dňa zmizne pod nánosom čiernej hliny a bieleho náhrobného kameňa.
Osud má svoje cestičky. To, čo Edward tak veľmi miloval, ho napokon prekonalo. Zviedol ho parfém Bella. Zlomil jeho presvedčenie i vôľu.

 


Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

Twilly

14)  Twilly (03.10.2013 20:50)

Jéééé, moc všem děkuji za komentáře. Potěšily ... i když, Ambři, první věta mě docela postavila do pozoru

ambra

13)  ambra (03.10.2013 19:09)

Trošku mě z toho mrazí. Ale fakt příjemně ;) .

Kate

12)  Kate (03.10.2013 19:02)

Krásné, krásnější, nejkrásnější!

DopeStars

11)  DopeStars (03.10.2013 09:43)

emam

10)  emam (02.10.2013 22:31)

Ah, na tenhle faktor jsem si nevzpoměla

Twilly

9)  Twilly (02.10.2013 22:24)

...řekněme, že věřím úsudku mé krve :p

emam

8)  emam (02.10.2013 22:09)

Není se za co omlouvat. Jen pak nevíš jaká jsem nemotora, tak mě neobhajuj :D

Twilly

7)  Twilly (02.10.2013 22:07)

Ehm, ještě ne, ale je to v tanečním pořádku Moc toho teď zrovna nestíhám, promiň

emam

6)  emam (02.10.2013 22:04)

Tys to četla?

Twilly

5)  Twilly (02.10.2013 22:02)

Kujéééém všetkým

Proč nemotora, Emí. Vzalas to jenom z jiného úhlu pohledu, nic víc

4)  BabčaS (02.10.2013 21:55)

emam

3)  emam (02.10.2013 21:52)

ST, takže tohle mu chybělo!!! Jsem to ale nemotora, že mě to nenapadlo
Hezké

SestraTwilly

2)  SestraTwilly (02.10.2013 21:49)

Takže Edíka nám zviedol parfém Bella.;)
Podľa mňa urobil dobre...keby nás a našich najbližších urobil niekto nesmrteľnými.Ema písala o vhodnom okamžiku...v jej poviedke to Edward nestihol,teraz však áno...a žili šťastne až na veky.
Segro pekné.;)

Empress

1)  Empress (02.10.2013 21:47)

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek