Sekce

Galerie

/gallery/USA.jpg

Producent Twilight ságy Wyck Godfrey o Breaking Dawn.

Spoilery!

USA Today vyzpovídalo producenta Twilight ságy Wycka Godfreyho přímo z Baton Rouge, kde se současně natáčí obě dvě části Breaking Dawn. Wyck odpověděl na některé naléhavé dotazy.

Kde bude příběh rozdělen?

Wyck: V podstatě chceme, aby diváci prošli celou emocionální cestu do Belliny přeměny. Takže v první části bude svatba, líbánky a porod. Film končí těsně předtím, než započne svou transformaci v upíra.

Kniha má tři části, dvě z nich z pohledy Belly, kterou dělí pohled odmítaného vlkodlačího nápadníka Jacoba (Taylor Lautner). Jak jste se s tím vypořádali?

Wyck: Bellin příběh bude protínat ten Jacobův v celém průběhu filmu, má vlastní dilema. Nejdřív si myslí, že je Bella jako Cullenovi, pak se zabývá těhotenstvím. Celý svět se točí kolem Jacoba.

Proč byl zrovna Bill Condon, který je nejvíc známý režií muzikálu (Dreamgirls; 2006) a scénárními schopnostmi (Chicago; 2002), vybrán jako režisér závěrečného dílu?

Wyck: Tyto filmy byly nejtěžší z hlediska výkonu režie, nenapadá mě nikdo, kdo by byl pro naše herce lepší. Navíc, režisér, který v roce 1995 pracoval na pokračování Candymana, je nebojácný nadšenec. Má cit na tento žánr a vášeň pro Twilight knihy a filmy.

Vzhledem k tomu, jaká muka se dějí během porodu, bude PG (přístupnost) pořád od 13 let?

Wyck: Jádro Twilight fanoušků je mladší osmnácti let, pro diváky by to bylo jako zločin, kdyby měla být přístupnost takhle omezená. Nicméně, základ vychází z více dospělé knihy, proto tak musíme postupovat.

Kompromis: Velké, kostilámající krveprolití uvidíme Bellinýma očima. Ona to nevidí jasně, zažívá bolest a všechno kolem ní padá. Uvidíme jen to, co vidí ona.

Jak to bude s dlouhoočekávaným sblížením Edwarda a Belly?

Wyck: I přesto, že jejich fyzický vztah přesahuje zatím vše, co jsme mohli vidět v prvních třech filmech, pořád se z toho nestane soft porno. Je to důležitou součástí filmu, skutečné, romantické a smyslné...

Na konci Breaking Dawn dorazí asi kolem sedmdesáti upírů z celého světa do boje s Cullenovými, jejich spojenci a Jacobovou vlčí smečkou. Jak udržíte obě části příběhu stejně přesvědčivé?

Wyck: Druhá polovina je víc akčním filmem, co se týče sázky života-a-smrti. Ale domácí momenty prvního filmu mají emocionální sílu. Jsou tam strasti novomanželského napětí, které se vyskytnou i v takovémto fantasy filmu. Nebudete potřebovat zkušenosti manželství, abyste to pocítili.

Je nějaká šance, že si do filmu Bill Condon propašuje nějaké hudební číslo?

Wyck: Tak bude tam tradiční tanec na svatbě, ale nečekejte žádné vlčí vytí nebo hopsání do rytmu.

USA Today

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1 2   »

Lipi4

21)  Lipi4 (08.01.2011 00:17)

Začíná to vypadat slibně ... už se nemůžu dočkat .. . ...

.. .. ..
Mibel, kterýpak film spatčí světlosvěta dřív? :D :D :D

bubble

20)  bubble (07.01.2011 22:40)

Juchů! na film se dostanu!!!
Kdyby byla přístupnost vysoká, jsem namydlená...
Ještě tak dlouho??? Alespoň na tom počátedle není to číslo 365...

Nosska

19)  Nosska (07.01.2011 18:46)

Ach jo, já doufala, že film skončí ve chvíli, kdy otevře oči v novém životě a oni utnou dřív:( Ale stejně se moooooooc těšim

semiska

18)  semiska (07.01.2011 18:41)

Já jsem taky strašně moc natěšená na BD 1.
A Karolko, máš pravdu, s tím odpočítadlem by chtělo něco udělat ;) Mám pocit, že se nedočkám

Carlie

17)  Carlie (07.01.2011 17:27)

Já jako... faaakt, moc se těším , ale už teď cítím to rozčarování , až budu sedět v kině a vědět, že tři dny Belliny přeměny se krapet protáhnou
Ale pak vím, že stačí nasadit kyslíkový přístroj v podobě tohoto úžasného webu a životní funkce budou zachovány

Ajjinka

16)  Ajjinka (07.01.2011 17:07)

Holky, ono tam toho sexu bude, to se nebojte Některý scény znějí fakt... hot

gucci

15)  gucci (07.01.2011 17:05)

ajajaj.... ...mohli by ty díly udělat víceminutové než doposud, abychom se pořádně nabažili....hihi.. já jsem taky pro verzi pro dospělé

14)  Anna43474 (07.01.2011 16:45)

Hééé... Hééé!!! Hé.

Stelletta

13)  Stelletta (07.01.2011 16:35)

Holky taky se už ták těšíte??? Já už se nemůžu dočkat!!! A Bos, souhlasím s tebou, že by tam mohla být nějaká pěkná svénka s Paulem. Nebo Emmetíkem a Rose :D To by asi pro změnu vyvedli mě :D

Bosorka

12)  Bosorka (07.01.2011 16:29)

No tak by mě asi vyvedli noooooo

Karolka

11)  Karolka (07.01.2011 16:25)

Bos: Štěstím bez sebe? Živě to vidím!

Bosorka

10)  Bosorka (07.01.2011 16:24)

Karolko - jasně že o emoce ;) A kdyby tam šoupli takovou malou mezihru Paul pod vodopádem to bych byla šestím bez sebe!

Karolka

9)  Karolka (07.01.2011 16:12)

Bos: Verzi pro dospělé? A jde ti o ty střeva nebo o ten sex?

Bosorka

8)  Bosorka (07.01.2011 16:08)

Tak to jsem překvapena, čekala jsem sice žádný sex, ale za to střeva létající vzduchem...
Nemůžou udělat nějakou verzi pro dospělé?

ScRiBbLe

7)  ScRiBbLe (07.01.2011 15:47)

Já to věděla! Věděla jsem, že to rozpůlej ve chvíli, kdy se bude měnit!

Já už se tak těšííííím!!!

6)   (07.01.2011 15:45)

Takže mne tam pustí? Super! Ještě jsem nebyl ani na jednom filmu v kině! A to si říkám fanoušek!:(
Já se tak těším!

Patt

5)  Patt (07.01.2011 15:38)

314 dní, 8 hodin, 21 minut a 40 sekund. Uch, uch, uch. Sakra. Nedám to... Vzlyk. Já chci ten film, hnéééééd! Není to fééér!

ambra

4)  ambra (07.01.2011 15:34)

Mám infarkt

Astrid

3)  Astrid (07.01.2011 15:32)

Karolka

2)  Karolka (07.01.2011 15:29)

Dýchej, Karolko, dýchej!!!!!!!!!!!! Kua nemůřže někdo něco udělat s tím odpočítávadlem? Trochu ubrat? Aspoň troškuuu!!!
Íááááááááááááááááááááááááááááá!

1 2   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek