Sekce

Galerie

http://stmivani-ff.cz/gallery/thumbs/Ugly%20mal%C3%BD.jpg

Jednoho dne v jednom lese...

Pozn. autorek: Původně se měla už dneska konat akce V, ale Ugly nám zase udělal čáru přes rozpočet, protože si dělal, co chtěl :-( Pacholek jeden.

12. kapitola

Měl jsem se jako v nějakým pěti hvězdičkovým kočičím hotelu a možná ještě líp. Teda ne, že bych v nějakým někdy byl.

Už ani nevím, jak dlouho bydlím se svou upíří rodinkou. Na život před tím, než si mě Bella přinesla tenkrát domů, si už s radostí moc nepamatuju.

Měl jsem neskutečný množství hraček a v baráku se vždycky našel někdo ochotnej mě podrbat nebo se se mnou pomazlit. Na lumpárny jsem měl strejdu Emmetta a na hraní zase malou Nessie. Teda ona už zase tak malá nebyla, ale pořád to ještě byla mladá slečna.

K papáníčku jsem dostával jenom ty nejvybranější lahůdky. Bohužel ale musím podotknout, že mi je nikdy neservírovali, kdy se mi zachtělo. A to jsem se hodně snažil je přemluvit. Nepomohly ani smutný kočičí oči. Alice s Rose dbaly na mou štíhlou linii. Prej že ze mě nechtěj mít nějakýho Garfielda. Nevěděl jsem o čem to mluví, tak mi jednou pustily v bedně takovou pohádku.

Téda kočky, ten se měl. Lazaně moc nemusím, ale jinak to byl docela fešák, ne?  A s tím otravným psiskem, co si jeho páníček pořídil, bych se vypořádal natotata.

Občas u nás znovu a znovu zazněly psí narážky na Jacoba, ale už jsem si s tím nedělal hlavu. Moc jsem tomu nerozuměl, ale vždycky to byly jenom planý řeči.

Naposledy to bylo asi před týdnem. Chystal jsem se zase ven. Už sem mohl chodit na zahradu sám a konečně se mi je podařilo přemluvit, aby mě pustili i kousek dál. Zahrada už je mi malá. Po rodinné poradě, jak už tady vždycky bývá zvykem, nakonec souhlasili.

Copak oni sakra nejsou schopný něco rozhodnout sami?

Před tím jsem ale ještě dostal půlhodinovou přednášku od Edwarda.

„Ugly, žádný ptáčky ani jiný zvířátka. Je ti to jasný?“

Znuděně jsem přikývnul. Opakoval se jako kolovrátek.

„Zůstaneš jenom v lese okolo baráku. Ne, abys šel někam do města. A za žádných okolností nesmíš za velkou řeku.“

Popošel k oknu a ukázal mi, kterým směrem leží.

A próóóč?

„Protože si tam Jacob pěstuje psí farmu!“

Psí farmu? Dyť on nejí zvířátka jako vy. Teda aspoň ne ty živý. Počkej… to my chceš říct, že ty steaky, co se s nima furt láduje jsou….

No, fuuuuuj! To je humus.

„Zapomeň na to, Ugly. Prostě tam nesmíš, jinak se rozluč s nějakejma procházkama a se tvojí novou Turbomouse 3000. Dám jí na hraní Emmettovi“

Nééé, myšičku nééé. Já budu poslouchat vážně.

„Tak upaluj, pacholku. A do tmy ať si doma.“

***

Využili jsme toho, že Ugly odešel kočkovat ven a po další rychlý poradě jsme ho objednali konečně k tomu veterináři. Ono se to nezdá, ale ten kocour má uši všude a měl jsem takové tušení, že kdyby zmerčil, co se chystá, pár dní bychom ho doma neviděli.

„Carlisle poslouchej, ale on má po tý tvý prohlídce vážně z doktorů docela strach,“ řekl jsem.

„Docela bych nerad, aby si odnesl zase další trauma.“

„Neboj Edwarde, myslel jsem na to. Trochu jsem se poptal kolegů v nemocnici a doporučili mi jednu mladou veterinářku. Prej je hezká, takže náš kocour bude mít na co koukat, že si ani nevšimne, že se mu něco děje.“

„A bydlí hned tady na druhé straně lesa na okraji Forks. Nebudeme to mít daleko a Ugly nebude muset cestovat v přepravce.“

Přikývnul jsem a Carlislovi stačil jeden telefon a bylo to. Akce V je naplánovaná na zítřek odpoledne.

***

Parádně jsem si ten den užil. Prohnal jsem pár veverek, ale ve vší počestnosti a prošmejdil jsem kdejakou díru. Ta poslední cestou domů se mi trošku vymstila. Slyšel jsem, jak se tam něco hejbe, tak mi to nedalo a šel jsem to prozkoumat.

Nevím, co to bylo, ale bylo skoro stejně velký jako já, černý a příšerně nasraný. Ihned jsem pochopil že je zle, tak jsem chtěl vycouvat, ale v tom malým prostoru to bylo celkem složitý. Otočil jsem se a protahoval se ven, když sem ucítil, že mám od něčeho mokrej hřbet.

Zatáhl jsem břicho a vystřelil ven jako namydlenej blesk. Zastavil jsem se až o pár desítek metrů dál a zkontroloval škody.

Nikde nic jen….

Sakra, co to tady tak příšerně smrdí?

S hrůzou jsem zjistil, že to budu asi já. Ten parchant mě něčím postříkal. Pokusil jsem se olízat, ale to jsem neměl dělat.

Paštička k obědu letěla ven. Taková škoda.

Se staženým ocasem a trapným pocitem jsem se vracel domů.

***

Ugly už byl blízko, mohl jsem slyšet jeho myšlenky. A když jsem pochopil to, co se mu odehrávalo v hlavě, skácel jsem se ze židle. Bella na mě koukala jako na blázna a já se svíjel v záchvatech smíchu.

„Alice,“ zařval sem.

„Dneska je tvůj šťastnej den. Ugly bude potřebovat vykoupat. Myslím, že si to dneska oba užijete.“

Alice vykoukla na schodech.

„Fakt?“

„Jo, dojdi si pro něj ven a nezastavuj se s ním dřív než v koupelně. A zavři za sebou pořádně dveře.“

Nechápavě na mě vykulila oči.

„No běž už,“ pobízel jsem ji.

Vyšla ze dveří a Ugly zrovna vycházel z lesa. Rozeběhl se a skočil jí do náručí. Alice příšerně zařvala.

„Áááá, bože, vždyť ty smrdíš jako skunk.“

„Doslova,“ podotknul jsem.

Belle to konečně došlo a smála jsem se mnou. Ovšem jenom do té doby než Alice přešla halou s Uglym v náručí. Pak nám všem zmrznul úsměv na rtech a začali jsme větrat.

***

Vracel jsem se domů a modlil se, aby Alice byla doma. Ač nerad, musel jsem přiznat, že budu potřebovat koupel.

Naštěstí, sotva jsem vyšel z lesa, viděl jsem ji stát na prahu domu. Spadl mi kámen ze srdce. Rozeběhnul jsem se k ní a skočil jí do náruče.

Teda takhle řvát jsem tě holka ještě neviděl.

Ale pak mi došlo, že řve kvůli mně a byl ze mě malej uzlíček.

Tak do koupelny. Rychle! Prosil jsem ji. Ať už to mám za sebou a hlavně ať už takhle příšerně nesmrdím.

Nalila na mě snad kilo nějakého šampónu a pořádně mě vydrhla a vysušila. No něco malinko ještě cítím, ale ta kočičí voňavka to snad schová.

Dostala stejnej nápad, díky bohu.

„A teď padej ty smraďochu, potřebuju vydrhnout koupelnu a pak sebe,“ mračila se.

***

Ugly vylezl z koupelny a sešel dolů. Z jeho myšlenek jsem pochopil, že šampon a vůně pro něj ten pach přebily, ale já sem to teda pořád ještě cítil dost. Rozhodně bude zítra potřebovat ještě jednu koupel než s ním někam půjdeme.

Alice se zavřela v koupelně. Slyšel jsem jak tam s něčím mlátí a šůruje. Pak si napustila vanu a snad na hodinu se do ní naložila, než vůbec sešla dolů. Stejně smrděla skoro stejně jako on.

Musel jsem se smát. Zpražila mě jediným pohledem.

„Tohle ti teda Edwarde nezapomenu,“ procedila.

Omluvně jsem pokrčil rameny.

Větší švanda nastala, když se všichni začali vracet domů. Esmé zděšeně protočila panenky a pronesla.

„Proboha, to vám nestačí ničit jenom nábytek. Tohle je horší než cokoliv, co jste kdy provedli.“

„To my ne, to Ugly,“ žaloval jsem. Po očku jsem sledoval kocoura, jak se sune pod gauč.

Emmett se vrátil s kolíčkem na nose a všichni se shromáždili v obýváku ve kterým to teď protahovalo jako v tunelu od metra, aby si poslechli, co se to dneska stalo.

Za pět minut už byste tam našli jenom bandu válejících se upírů, poloupírku a jednoho vlkodlaka.

Alice se pokusila stulit Jasperovi do náruče. Nedal se zlákat a nenápadně se odsunul. Vstala s nosem nahoru a uraženě odcházela nahoru.

„Trhni si nohou, Jaspere Whitlocku. Počkej, až to vyvane a budeš dotírat.“

Emmett hýkal smíchy, koukal pod gauč a lákal Uglyho ven.

„No tak, smraďochu, nestyď se. Stejně jsi náš, i když smrdíš hůř než zmoklej Jacob.“

Z pod pohovky se ozvalo zaprskání a kousek nad ním jedno vzteklé zavrčení.


 

Povídky od Linfe

Povídky od Sfingy

předchozí kapitoladalší kapitola

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

Kristiana

20)  Kristiana (22.06.2011 20:12)

Nééé, myšičku nééé. Já budu poslouchat vážně.
Skunk byl skvělý. Úplně vidím Emmetta s kolíčkem na nose a Alici jak drhne sebe i kocoura.
Jsem zvědavá, jestli se někdy Ugly dozví pravdu o Jakovi.

19)  Ace (05.05.2011 13:43)

Ten kocour má ale smolíka, buď ho tahaj, nebo hodí šavli...a korunu tomu dá akce V...tak jdem na to.

kytka

18)  kytka (26.01.2011 13:59)

eMuska

17)  eMuska (26.11.2010 19:15)

Skunk! Môj brat pravidelne pozerá v telke Boj o prežitie a preto viem, ako dokáže taký skunk zaváňať. Ale toto je niečo extra! Ugly so skunkovskou voňavkou!

SarkaS

16)  SarkaS (08.10.2010 12:42)

chudáček, setkání se skunkem to musí být fakt něco

Bye

15)  Bye (08.09.2010 13:56)

Áááááááááááááááááááááááá, já taky spadla ze židle!!!
To, že Uglák dostal zásah od skunka - dobře, beru. Ale to, co potom následovalo!
Kočky, já je s Alicí úplně viděla :D
Ovšem nejvíc mě dorazil Jasper! Nenápadně se odsunul?! Já nemůžu!!!
Akce V! Sem s ní! :D

Mili

14)  Mili (07.09.2010 21:55)

ó mů bože, to bylo fantastické

13)   (07.09.2010 20:55)


Dobre... Mám dosť Chúdence upírčence
Som zvedavá na to, ako dopadne akcia V. Na to, ako zareaguje Ugly, keď spozná Jacobovu "druhú tvár"... ale čo najviac zaujíma.... Ako dlho to asi tak budú vetrať xD

semiska

12)  semiska (07.09.2010 20:54)

Chudáček, to se kámošil se skunkem nebo co? Nádhera, jsem zvědavá na tu veterinářku, jak se bude líbit Uglymu Moc se těším na další kapitolku

Iwka

11)  Iwka (07.09.2010 20:10)

Ach jo, ráda bych vám někdy, holky, napsala kvalitní smysluplný kometnář, který by jste si rozhodně za tohle dílo zasloužili, ale jako vždy se vzmáhám jen na tohle Ugly je boží!!

lied

10)  lied (07.09.2010 19:53)

tak to né já fakt nemůžu budu si muset před čtením této boží povídky vzít nějaké uklidňující prášky jinak to nejde

Michangela

9)  Michangela (07.09.2010 19:13)

sakraprace

8)  sakraprace (07.09.2010 18:30)

Skuuuunk. Fuuuuj. Děvčata, děkuji za vylepšení nálady, jste výborné spisovatelky.

7)  Judy (07.09.2010 17:59)

Nemám, co říct.
:D :D

Popoles

6)  Popoles (07.09.2010 17:11)

Skunk! Uááááá
Chudák Ugly, chudák Alice a v neposlední řadě chudák Jasper... až to prý z Alice vyvane uááááááá

MisaBells

5)  MisaBells (07.09.2010 16:12)

chudínek můj chlupatej, co mu to děláte holky?!!! Skunk? No nemá to zvíře smůlu? Ubožáček malej a ta poslední věta... No comment! Vidím vrčícího Jacoba, jak kdyby tu vedle mě seděl Paráda a kapitolka hodně rychle, což beru všema deseti... Jen ať vás pěkně múza líbá

Lipi4

4)  Lipi4 (07.09.2010 14:45)

Holky , jak mám jít teď na další hodinu, když jsem četa tohle :D :D ? Stačí, že se Teď díky tomu ostatní myslí , že jsem nějaká divná :D :D. Takže další věc, co se nesmí.:D Už ho nemůžu číst ve škole :D .. .. .. ... ... .. Takže vám mockrát děkuji za tuto krásnou , úžasnou , lehce smrdící :D a smíchem provázanou kapitolku :D :D .. ... ... .. ... ... ... Už se nemůžu dočkat akce V , takže prosím, prosím smutně koukám rychle další kapitolku

Amisha

3)  Amisha (07.09.2010 14:44)

Slušelo by se napsat chudák Ugly, ale teda chudááák Alice. Takhle ji zřídit

Gassie

2)  Gassie (07.09.2010 14:40)

Skunk
V obýváku to protahovalo jak v tunelu metra
Ugly atakuje Alice
Holky, je to výborný

1)   (07.09.2010 14:22)

Báječné
SKUNK!!!!
Vy jste úžasné!!!! Kam na to chodíte? Já mít takový mozek...

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek

Edward & Bella