Sekce

Galerie

/gallery/BD-FF.jpg

Poslední novinka přibyla: 25. 2. (11:27)

Kristen na Oscarech.

Jimmy Kimmel a jeho oscarový spot s Taylorem.

Nové video Roba s kytarou ♫

Buďte součástí narozeninového videa pro Kristen, více infa v článku! :)

Žádný ze zde zveřejněných materiálů není určen k dalšímu šíření.

JIMMY KIMMEL, SET McFARLANE A TAYLOR LAUTNER

25. 2.

ROB JAMMUJE S KYTAROU

22. 2.

V září psal režisér a producent Adam Shankman o tom, že jeho známá, Andrea Meli, jammovala s Robem.

Nyní tu máme krátké video, kde Rob hraje na kytaru. V pozadí si u cella můžete všimnout Dermota Mulronyho (Svatba mého nejlepšího přítele).

BTS VIDEO PARODIE K BD1 OD HILLYWOODSHOW

20. 2.

Pro fanoušky parodií od Hillywood show mám rovnou dvě zprávy. Jednu špatnou a jednu dobrou. Ta špatná je, že se nejspíš něco stalo s jejich počítačem, ve kterém měly programy a materiály k parodii BD2, takže se neví, kdy bude video uploadované. Ta dobrá je, že tu skoro po roce máme rovnou 45 minut behind the scenes z natáčení parodie k prvnímu filmu :) Jakmile bude nějaké nové info, napíšu jej i sem :)

BTS VIDEO OD ET

19. 2.

Máme tu jedno kratší BTS video, které přineslo ET, takže se můžete pokochat záběry z natáčení v HD kvalitě :)

ROB A GUY PEARCE POSÍLAJÍ POZDRAV OD KLOKANŮ

17. 2.

Touhle dobou probíhá další ročník filmového festivalu TropFest, na který Rob a jeho co-star z The Rover Guy Parce posílají pozdrav z australské pouště.

Guy: Ahoj všichni na TropFestu, já jsem Guy Pearce.

Rob: Já Rob Pattinson.

Guy: Mějte pěkný večer.

(oba se smějí)

Rob: A do prdele, já pokračuju?

Guy: Myslím, že jo.

Rob: Přejeme si, abychom tam byli a užívali si všechny ty úžasné tropfestovské filmy.

Guy: Ale bohužel, nebo naštěstí, jsme v jihoaustralské poušti, kde natáčíme The Rover, který vám ukážeme později tohoto roku.

Rob: Mějte skvělý večer a hodně štěstí všem šestnácti finalistům.

DALŠÍ UKÁZKY Z BTS MATERIÁLŮ

16. 2.

Máme tu další obrázky vyscreenované z bonusových videí. A taky pár kraťoulinkých, několikasekundových, ukázek přímo z nich. DVD Extras k BD2 budou extrémně vtipné! :D Na videa se podívejte tady. A doporučuju všechny, zabere je to jen několik málo minut.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

imagebam.com imagebam.com

StrictlyRobsten

NOVÁ BTS STILLSKA Z BD1

14. 2.

EW.com

NAROZENINOVÉ VIDEO PRO KRISTEN!

14. 2.

PŘISPĚJTE K NAROZENINOVÉMU VIDEU PRO KRISTEN!

Jsi fanouškem Kristen a máš trochu bláznivého ducha? Chceš být součástí narozeninového videa pro Kristen? Není na tom nic těžkého. Stačí, když budeš mít po ruce tužku, papír a foťák. Na papír napiš pro Kristen narozeninové přání a pak se s ním vyfoť! Fantazii se meze rozhodně nekladou, takže pokud tě napadne i jiný způsob, jak přání vyrobit, je to jen na tobě. Fotky, grafika, cokoliv, co bude vaše vlastní práce, se může do videa přidat. Důležité je, aby se to týkalo blížících se 23. narozenin Kristen Stewart, které oslaví 9. dubna.

Do půlky března bych byla ráda, aby se s videem začalo, ale přímý deadline vám dávat nebudu, alespoň zatím ne.

Budu šíleně ráda, když bude účast co nejvyšší, takže pokud znáte dalšího človíčka, který by byl ochotný se zapojit, pošlete mu odkaz a šiřte tuhle informaci dál.

Zatím je to projekt jen CZ a SK fanoušků, ale v případě malého zájmu bych do toho zapojila i naše zahraniční přátele. I když... pořád doufám, že to hravě zvládneme sami!

A co musíte udělat, aby se ke mně Vaše fotka dostala?

- Pořídit fotku :))

- Poslat ji na e-mail: kristenstewartblogcz(zavinac)gmail.com s předmětem B-DAY VIDEO

- Trpělivě vyčkat, dokud video nebude postnuté na YouTube

 

Odesláním e-mailu s fotografií zároveň souhlasíte s tím, že bude použita v nekomerčním videu. Pokud si nepřejete, aby byl na fotce vidět Váš obličej, tady je pár návrhů, jak se to dá provést i bez toho :))

NOVÁ STILLSKA S EDWARDEM A BELLOU

13. 2.

KStewartNews

DVĚ NOVÁ BTS VIDEA (25 MINUT)

12. 2.

Dokonalý náhled na natáčecí plac Breaking Dawn, part II., který je rozdělen na dvě poloviny. Speciální efekty, krátké rozhovory s herci, režisérem a Stephenie Meyer. Pár nahlédnutí do nezveřejněných scén. Omluvte prosím horší kvalitu zvuku.

 

DALŠÍ NEJROZTOMILEJŠÍ GIFKY EVER

12. 2.

Podívej, nic předtím nedávalo smysl. Ty, já, nic z toho. A teď vím proč. Tohle byl ten důvod.

Dobře, fajn. Ale vy dva nikdy nebudete spát v jedný místnosti, jako kurva nikdy.

MapsToTheStars

NOVÉ GIFY Z NEZNÁMÉHO BTS VIDEA

11. 2.

Na Tumblr, což je ráj úplně pro každého, se dnes objevily dva sety gifek, které pochází z bonusového materiálu z Breaking Dawn, part 2. Vtipné je, že nikde není zdrojové video, takže si budeme muset vystačit s již zmiňovanými gify :D

MapToTheStars

VŠECHNO NEJLEPŠÍ, TAYRLORE!

11. 2.

Dnes slaví své 21. narozeniny Taylor Lautner, představitel Jacoba Blacka :) My samozřejmě přejeme všechno nejlepší! :)

NOVÁ STILLSKA EDWARDA A BELLY

10. 2.

ItsOkToBeYou

NOVÉ VIDEO Z BD2 - BITVA

9. 2.

NOVÁ SCÉNA Z BD1

9. 2.

Máme tu novou scénu z prodloužené verze DVD Breaking Dawn, part I. Legendární scéna s mísou! :)

Esme: Rosalie, co kdybys přinesla Jacobovi něco z kuchyně.

Jacob: Díky, ale ne, díky. Nerad bych jedl něco, do čeho by blondska plivla.

Esme: Nikdy by mě neztrapnila takovou nezodpovědností.

Rosalie: Samozřejmě.

Jacob: Řekl bys mi, kdyby to otrávila, že jo?

Edward: Zlomilo jí to žebro.

Rosalie: Užij si to, psisko. A nedělejte z toho takovej povyk, i normální děti lámou žebra.

Rosalie: DAL. JSI. MI. ŽRÁDLO. DO. VLASŮ!

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1 2   »

38)  Kate (: (29.03.2013 10:48)

Jůů! :* ty videa jsou úžasný, hlavně to poslední :D :D :D Nechápu, proč to z filmu vystřihli...

37)  hela (25.02.2013 15:24)

jsem se tu z toho videa s Jimmym málem potrhala smíchy dcerka mi na to říká že jsem mooc legrační

Empress

36)  Empress (25.02.2013 15:07)

Bože, to video s Jimmym ... som mŕtva

Ajjinka

35)  Ajjinka (22.02.2013 18:09)

we: Dobře pro ni ;)

kytka

34)  kytka (22.02.2013 17:15)

Mejdan a bohatý stůl. A Robík

ambra

33)  ambra (22.02.2013 14:46)

we, já včera někde zahlídla, že švagrová (sister in law);) , ale jinak myslím, že to je celkem šumák. Spíš mě baví, jak si Robík nechá tleskat i od ní . Někdo by ho měl trochu srovnat, bobánka
A jinak teda koukám, že mejdanový čurbes vypadá všude stejně :D

32)  we (22.02.2013 14:28)

Adrea není Adamova známá, ale jeho sestra ;)

Empress

31)  Empress (19.02.2013 11:21)

Super video Díky

anetta

30)  anetta (18.02.2013 21:24)

Já v sobotu nemůžu :'-( :'-(

Bye

29)  Bye (16.02.2013 21:46)

Lipi, já myslím, že je to skvělej nápad

Hanetka

28)  Hanetka (16.02.2013 20:46)

Bájuš, je to holt takový vohráblo, no. Ale i tak je roztomilej!

Bye

27)  Bye (16.02.2013 19:58)

Bože, ten Robert je ale klátinoha. Znám lidi, co jsou schopný si při kotoulu zlomit vaz NEBO vykloubit rameno. To bylo poprvé, co jsem viděla někoho, kdo je schopný zvládnout OBOJÍ!

Lipi4

26)  Lipi4 (15.02.2013 18:54)

Tak mě napadá , co udělat příští sobotu nějakou hromadnou fotku pro Kristen??

anetta

25)  anetta (15.02.2013 12:32)

Jůůůů, blejsknout se pro Kristen Pokusím se :)

kytka

24)  kytka (12.02.2013 17:11)

Empress

23)  Empress (12.02.2013 14:15)

Gifky úžasné Díky za ne

Marcelle

22)  Marcelle (12.02.2013 13:24)

ambra

21)  ambra (11.02.2013 19:40)

Tak Taylor si může konečně dát panáka!

anetta

20)  anetta (11.02.2013 19:08)

Vše nej, Tayi!!!

Bosorka

19)  Bosorka (11.02.2013 18:26)

Tak pískle je už dospělé?

1 2   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek