Sekce

Galerie

/gallery/BD-FF.jpg

Poslední novinka přibyla: 4. 11. (16:50)

Zbývá 10 dní.

Kristen - portréty z tiskovky v LA.

Fotky z promítání OTR v LA.

Žádný ze zde zveřejněných materiálů není určen k dalšímu šíření.

10...

PORTRÉTY KRISTEN Z TISKOVKY V LA

4. 11.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

BrandHeroin

KRISTEN NA PROMÍTÁNÍ OTR V LA

4. 11.

Fotky z amerického promítání On the Road v Los Angeles (Grauman's Chinese Theatre) při AFI Festu.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

imagebam.com imagebam.com imagebam.com

KStewartFans

NOVÁ STILLSKA Z BREAKING DAWN

3. 11.

Tenhle obrázek jsme už viděli na scanech z Archivu, tentokrát je v lepší kvalitě.

TheTwilightSaga

NOVÝ FILM PRO KRISTEN?

3. 11.

Na webu Variety se objevila informace, že by si Kristen mohla střihnout roli v připravované komedii Focus, která by měla pojednávat o zběhlém podfukáři, který pod svá křídla vezme mladou atraktivní ženu, která je v podfukářském životě nová. Věci se ale zkomplikují, když jejich 'vztah' začne být romantický, protože v jejich světě, kde se lže a podvádí, na to není místo. Komplikace nastanou, když se spolu v budoucnu opět potkají.

Těžko říct, zda se s touhle informací dá pracovat, ale protože se Kristen svěřila Joshovi z MTV, že by se informace o jejím dalším projektu mohly objevit příští týden, nebo za čtrnáct dní, je možné úplně všechno.

Ve filmu by si měl zahrát Ben Affleck, scénáře a režie by se měli ujmout Glenn Ficarra a John Requa, kteří společně pracovali na Crazy, Stupid, Love. Jakmile bude něco potvrzeno, určitě to bude viset i tady :)

A PS: Ve filmu s Robem Queen of the Desert si zahraje Jude Law!

VŠECHNY ZVEŘEJNĚNÉ KLIPY V JEDNOM VIDEU

1. 11.

KRISTEN NA HFPA CECIL B. DEMILLE AWARD

1. 11.

A protože toho dnes Kristen má málo, právě teď se Simonem Bakerem oznámila, že HFPA Cecil B. DeMille Award, "podkategorii" Zlatých Glóbů za celoživotní přínos v oblasti filmu, získává Jodie Foster, se kterou hrála ve filmu Úkryt! :)

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

imagebam.com imagebam.com

KStewartFans

VIDEO Z NATÁČENÍ BREAKING DAWN

1. 11.

Pětiminutové video z natáčení Breaking Dawn :)

13

1. 11.

TAYLOR U JAY LENA

1. 11.

Taylor povídá o svém nadávném výletu do brazilského Ria de Janeida, kde propagoval Breaking Dawn. Poznamenal, že letěl dvacet tři hodin, pobyl tam den a zase letěl zpátky. Z Ria toho moc neviděl, ale svěřil se, že má rád, když může zavítat do Austrálie, kde se při propagaci Eclipse potápěl se žraloky, bez klecí, bez ničeho. Diví se, že studio bylo v pohodě a nechalo ho to udělat. Taylor je znám tím, že se šíleně bojí žraloků, když se ho Jay zeptal, proč tam lezl, odpověděl, že asi proto, že je blbej (což asi fakt je. Žraloci?! Seriously, Taylore?!). Pak se samozřejmě baví o BD, Taylor přiznává, že je konec trochu jiný než v knize, jak moc se ale dozvíme až 15. listopadu. Ke konci videa vzpomíná na svůj konkurz pro roli Jacoba, bylo mu skoro šestnáct a ani nevěděl, co přesně Twilight je. Ptal se svýho agenta a ten mu řekl, že je to o upírech a je to v lese... Prý řekl, že to zní fakt divně :D

A na úplném konci je klip, který jsem zvěřejňovala níže, Who is with me.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

NOVÝ KLIP - WHO IS WITH ME

1. 11.

ET - TWILIGHT TÝDEN - ČÁST 3

1. 11.

DVĚ NOVÉ FOTKY ROBA PRO L'UOMO VOGUE

1. 11.

PattinsonLife

NOVÁ STILLSKA EDWARDA A BELLY

 

EW na titulce jejich speciálního dvojitého čísla, které vychází v listopadu, zveřejnilo nový obrázek Edwarda a Belly. Zatím v malém rozlišení.

StrictlyRobsten

ROB NA COVERU L'UOMO VOGUE

31. 10.

Rob se objeví na titulní straně L'uomo Vogue, které se dostane ven 5. listopadu. Jak sami vidíte, nová fotka na coveru slibuje, že se dočkáme nového photoshootu :)

PattinsonLife

PÁR PROMO FOTEK VE VĚTŠÍ VELIKOSTI

31. 10.

Tyhle promo fotky jsme už vesměs viděli, tentokrát to ale nejsou jen pouhé portréty, vidět můžete celý nadupaný upíří kostým! :)

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

imagebam.com imagebam.com imagebam.com

Emileeid

NOVÁ SCÉNA - BELLA, EDWARD A JEJICH CHALOUPKA

31. 10.

EW exkluzivně přináší novou scénu z Breaking Dawn. Edward, Bella a jejich první návštěva chaloupky. Video sem nejde vložit, ale po kliknutí na obrázek se k němu dostanete.

Alice: Vítejte doma! Mysleli jsme, že byste rádi nějaké místo jen pro sebe.

Edward: Co myslíš?

Bella: Že je perfektní.

Alice: Jděte dovnitř... Bavte se!

Edward: Tohle je naše ložnice.

Bella: Upíři nemůžou spát...

Edward: Není tu na to, aby se v ní spalo.

PREMIÉRA SONGU THE FORGOTTEN OD GREEN DAY

30. 10.

Video mělo mít dnes premiéru, ale bohužel jej MTV zablokovalo pro návštěvníky mimo US, takže nám nezbývá nic jiného, než si počkat... Nebo si pro zkrácení chvíle pustit příhodnou písničku American Idiot.

Video je plné spoilerů a některých nových scén, extra cute screen zde :)

VIDEOKLIP KE ZHLÉDNUTÍ

ET - TWILIGHT TÝDEN - ČÁST II.

30. 10.

Scény z jednoho ze spotů, který jsme už viděli, také pár záběrů Taylora z Brazílie a Ashley z Jižní Afriky. A možnost získat dva lístky na světovou premiéru v LA.

PTEJTE SE ROBA, KRISTEN A TAYE!

30. 10.

Už oficiálně víme, že MTV First s Joshem Horowitzem budou dělat Kristen, Rob a Taylor, kteří mimo odpovědí na otázky přinesou i exkluzivní, zatím nezveřejněný, klip. I vy samozřejmě můžete posílat své otázky a to přímo na jejich twitter

Po naší oblíbené trojici dorazí k Joshovi i další herci, jejichž jména zatím nebyla prozrazena.

Ke své otázce nezapomeňte připsat @MTVNews a #AskTwilight.

Přenos poběží živě na webu MTV, 1. listopadu, u nás tedy až v pátek v 01:00.

ET TWILIGHT TÝDEN - ČÁST I.

30. 10.

Máme tu slibované video od Entertainment Tonight, kde uvidíte klip, kdy se Cullenovi snaží Belle přetlumočit, jak se má chovat jako člověk. Dále také ukázku z videoklipu The Forgotten od Green Day, který má dnes premiéru na MTV. Také uvidíte krátký rozhovor s Kristen, která se zmiňuje o tom, že Bella je její nejoblíbenější upír vůbec.

A NOVOU TVÁŘÍ PÁNSKÝCH VŮNÍ DIOR NENÍ...

30. 10.

... nikdo jiný než Robert Pattinson, který s francouzskou značkou Dior podepsal smlouvu s tím, že se objeví v sériích kampaní pánských parfémů. Rob samozřejmě není jedinou tváří značky Dior, dalšími jsou třeba Jude Law, Charlize Theron nebo Natalie Portman.

Uvidíme, co se z této spolupráce ještě vyklube. Dokážete si představit Roba v podobném spotu?

EDIT: Tvrdí se, že Rob natáčí kampaň od Diora v nejbližších dnech v Londýně. Také by prý spot měl být ve stylu Moulin Rouge a v černobílém provedení.

KLIP OD GREEN DAY JIŽ ZÍTRA

29. 10.

Zítra se ve 23:55 dočkáme videoklipu The Forgotten od Green Day, který exkluzivně zveřejní MTV! :)

PTEJTE SE ASHLEY A PETERA!

29. 10.

I pro Breaking Dawn, part II. Moviefone zorganizoval Unscripted, tentokrát ale neuvidíme žádného z hlavních představitelů, ale filmovou Alice a Carlislea, tedy Ashley Greene a Petera Facinelliho.

Samozřejmě jim můžete zasílat své dotazy a to buď na Twitter nebo na Facebook. Otázky posílejte nejpozději do čtvrtka.

ENTERTAINMENT TONIGHT A TWILIGHT TÝDEN

29. 10.

ET tento týden exkulzivně přinese nové klipy, záběry z natáčení a rozhovory s herci z Breaking Dawn. Sneak peek už jsme tu měli minulý týden, ale dávám jej sem znovu.

Navíc se můžeme těšit na ukázky videoklipů k songům The Forgotten od Green Day a All I've Ever Needed od Nikki Reed a jejího manžela Paula McDonalda.

PROMO FOTKY CHARLOTTE A RANDALLA

29. 10.

TwilightLexicon

PŘEKVÁPKO Z ANDERSON LIVE?

29. 10.

Na Twitteru účtu show Andersona Coopera se objevila informace, že se Twilight fanoušci v pondělí něčeho dočkají. Ale kvůli hurikánu Sandy, který zasáhl USA, jej nebyli schopní dotáhnout do konce. Informace přijdou brzy, tak uvidíme, co pro nás mají přichystáno.

@AndersonLive

YAHOO.COM BUDE VYSÍLAT Z PREMIÉRY

29. 10.

Yahoo.com bude živě vysílat z premiéry Breaking Dawn, part II. v Los Angeles, kde bude přítomna většina herců a umělců, kteří se na filmu podíleli.

U nás přenos poběží 13. listopadu od 01:30.

Troufám si tvrdit, že svůj vlastní stream připraví i MTV, takže si určitě budeme mít z čeho vybrat! :)

CO NÁS TENTO TÝDEN ČEKÁ + PŘEHLED TV SHOWS

28. 10.

29. října - Kellan a Nikki navštíví Londýn

31. října - Taylor u Jay Lena

1. listopadu – různé rozhovory v Los Angeles

  • Kristen Stewart, Robert Pattinson, Taylor Lautner, Peter Facinelli, Elizabeth Reaser, Nikki Reed, Kellan Lutz, Ashley Greene, Jackson Rathbone, Michael Sheen, režisér Bill Condon, scénáristka Melissa Rosenberg a producentka/autorka Stephenie Meyer

- MTV First

- Michael Sheen u Craiga Fergusona

3. – 4. listopadu – oficiální Twilight shromáždění v Burbanku v Calofornii

  • Peter Facinelli, Gil Birmingham, Charlie Bewley, Alex Meraz, BooBoo Stewart, Tinsel Korey, Casey LaBow, Julia Jones a Bronson Pelletier

3. listopadu - Kristen na premiéře OTR v USA

5. listopad - Rob u Jimmyho Kimmela

- natáčení show Ellen s Robem a Taylorem

- Kristen u Jay Lena

- Peter a Elizabeth u Ellen

6. listopadu - Nikki a Mackenzie u Ellen

7. listopadu - Kristen v Live with Kelly and Michael

- Kristen u Jimmyho Fallona

8. listopad - Rob v Live with Kelly and Michael

- Rob u Jimmyho Fallona

- Kristen v The Today Show

9. listopad - Stephenie Meyer u Jimmyho Kimmela

- Taylor a Rob u Ellen DeGeneres

- Taylor v The Today Show

- Taylor v Live with Kelly and Michael

- Taylor u Jimmyho Fallona

14. listopad - Kristen u Conana

15. listopad - Kellan u Conana

UŽ TO BUDOU TŘI ROKY...

29. 10.

Od zveřejnění finálního traileru k New Moon už tři roky uběhly, za několik dní to budou i tři roky od samotné premiéry. Pamatujete si na tu dobu? Kdy před námi byla vidina dalších tří filmů?

Už to tak bude, moji drazí, finišujeme... :)

imagebam.com

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1 2 3   »

Nosska

50)  Nosska (04.11.2012 17:06)

Ale i tak díky:)

Nosska

49)  Nosska (04.11.2012 17:05)

Jo, to jsem našla, ale na ty titulky se musí ještě počkat

Ajjinka

48)  Ajjinka (04.11.2012 16:59)

Každopádně je veřejným tajemstvím, že už se dá OTR sehnat na internetu, a pokud vím, jedna slečna už k němu dělá český titulky

Nosska

47)  Nosska (04.11.2012 16:54)

Ahá:p To je na houby!

Ajjinka

46)  Ajjinka (04.11.2012 16:33)

Noss, u nás nikdo práva nekoupil a fakt těžko říct, jestli se to změní :/

Nosska

45)  Nosska (04.11.2012 16:08)

Jůůů, v tom bílym jí to děsně sekne
A náhodou česká premiéra OTR se asi neví, co? Já to totiž nemůžu nikde najít

44)  DyDy (01.11.2012 19:18)

Našla jsem naprosto nejlepší video, který jsem kdy viděla. To musíte vidět .. :D http://www.youtube.com/watch?v=6SZ_OZtnV2c

Bye

43)  Bye (01.11.2012 19:02)

A nosí lívajsky!

42)   (01.11.2012 14:40)

růžová je skvělá
a mám dojem,že Robert hoodně zhubnul ,ty padající kalhoty to dokladují

Lenka326

41)  Lenka326 (01.11.2012 14:23)

Růžová je dobrá!!! :D Fakt jí docela sluší. Ale nejhalloweenštější/nejděsivější jsou asi Robovy spodky a ty "gatě na půl žerdi", hlavně tady:
http://www.imagebam.com/image/2cd3cc218080623

Bye

40)  Bye (01.11.2012 14:10)

O shit, na mobilu to neotevřu!

Ajjinka

39)  Ajjinka (01.11.2012 13:53)

Říkala jsem si, že potenciálu Halloweenu vůbec nevyužili! Mohli bejt kdekoliv a nikdo by si jich nevšimnul... Ovšem ta růžová paruka prostě nemá chybu

Lenka326

38)  Lenka326 (01.11.2012 13:44)

Rob a Kristen oslavili Halloween v LA:
http://robpattinson.blogspot.cz/2012/11/new-pictures-of-rob-and-kristen-last.html
Ještě trochu srandy než to všechny vypukne....

37)  Lucinka (01.11.2012 12:54)

BlackBeauty radši se nedívej:) já jsem se koukla ale v půlce jsem to vypnula protože pak v kině už nebudu čekat a říkat hele ted bude chaloupka a ted to či ono :)

BlackBeauty

36)  BlackBeauty (01.11.2012 12:48)

Holky, nemáte některá jiný link na to video z chaloupky ? mě to nejde přehrát a na youtube jsem to nenašla. díky

35)   (01.11.2012 12:39)

Ajji - víc snad ani nezvládnu,jsi úžasná
díky

Marcelle

34)  Marcelle (01.11.2012 11:40)

Tak ráda bych si zakázala koukat na uveřejněná videa, ale nejde to Je to prostě skvělý a hlavně musím ocenit Ajjinčinu práci, díky.

Jalle

33)  Jalle (31.10.2012 15:29)

Robova modelingová minulosť sa nezaprie

kytka

32)  kytka (31.10.2012 12:40)

Ach jo. On už bude vážně konec! Ale ten klípek z chalouky je krásný.

1 2 3   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek

Edward & Bella