Sekce

Galerie

/gallery/BD-FF.jpg

Poslední novinka přibyla: 2. 6. (11:15)

Rob na setkání s filmaři v Apple store.

Rob v Le Petite Journal - překlad.

Žádný ze zde zveřejněných materiálů není určen k dalšímu volnému šíření.

ROB V APPLE STORE - FOTKY

2. 6.

Včera proběhlo setkání s filmaři v jednom londýnském obchodě značky Apple. Ted už Roba čeká jen 4. 6. premiéra Cosmopolis v kanadském Torontu a největší zápřah propagace bude za ním.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

PattinsonLife

ROB V LE PETITE JOURNAL

1. 6.

Rob navštívil pořad Le Petite Journal, pro vás je tu nyní překlad :)

 

Yann: Vysluhuje si hřmící uvítací aplaus. Dívky křičí a svlékají si trička. Fotografové na něj křičí. Je to povyk a naprostý chaos. Zkusme jej toho dnes večer ušetřit, jeho nebo alespoň jeho uši. Přivítejte jednu z největších světových hvězd tichem. Tady je Robert Pattinson.

Rob: Ahoj, ticho! (směje se)

Yann: Vítej v naší show.

Rob: Děkuju.

Yann: Bonjour.

Rob.: Bonjour.

Yann: Prosím, sedni si.

Rob: Tohle je divný (směje se, reagující na okolní ticho).

Yann: Je, jo? Líbí se ti to?

Rob: Tak nějak, jsem trochu… docela vyděšený. Opravdu nemám zkušenost, jako je tohle. Je to vážné.

Yann: Můžou křičet, jestli chceš. Byl bys za to radši?

Rob: Jestli se na to cítí. Ale nemusí. (Publikum začne ječet, Rob se směje). To je lepší. Určitě toho ještě nemám dost.

Yann: Jsi šestadvacetiletý Brit, obrovská celosvětová hvězda a hlavní postava Cosmopolis, nového filmu Davida Cronenberga. Zeptám se tě na něco těžkého, shrň děj filmu do jedné věty.

Rob: Je dost těžký shrnout to do jedné věty, ale v podstatě je to o chlapovi, milionářském obchodníkovi, který projíždí městem ve své limuzíně a jeho svět se totálně zblázní v jeden jediný den. To je jednoduchej způsob, jak to popsat.

Yann: Ok, to byla jedna věta. Nový francouzský prezident?

Rob: Popsat ho jednou větou? (směje se)

Yann: Ne. Znáš ho?

Rob: Jsem neuvěřitelně neinformovaný (směje se).

Yann: Jeho jméno je François Hollande a na jeho zvolení mohla částečně tato věta.

FH: Tento soupeř řídí: svět financí.

Yann: Svět financí. Jsou špatňáci ve filmech něco jako novodobí indiáni?

Rob: (Směje se) Nevím, vážně to tak nevidím… Tahle fráze je úžasná, ale…

Yann: Proč?

Rob: Už jen fakt, že je někdo na tak vysoké pozici smělý to říct. Každej člověk pracující ve financích ho musí nenávidět (směje se).

Yann: Ano… Teenageři tě milovali už předtím, teď ale i Télérama, InRock a Libération. Stal ses hrdinou francouzských intelektuálních tisků. Dostalo tě to?

Rob: Jo, určitě. Ale začalo to… je velmi, velmi jednoduché začít být domýšlivý (směje se). Strávil jsem posledních pět let tím, že se mě lidé ptali na mé oblíbené jídlo, nebo věci tomu podobné, jak vypadá perfektní rande… Teď se mě ptají: „Co si myslíš o ekonomice?“ Říkám na to, já nevím, nic o tom nevím (směje se).

Yann: Když o tom mluvíš, od doby Twilight ságy jsi dělal tisíce rozhovorů. Dali jsme dohromady všechny otázky, ty nejnudnější se pořád opakují, ptáme se na ně stále dokola. Řekneš nám, která z nich tě naštvala nejvíc, dobře?

Rob: Ok.

Otázky:

  • Jsi nový Brad Pitt?
  • Jsi nový Jude Law?
  • Robe, jsi nový Robert Redford?
  • Pil jsi někdy krev?
  • Koukej, mám česnek, upíre!
  • Jaké to je být sex symbol?
  • Bylo stresující natáčet s někým, jako je Cronenberg?
  • Jako většina upírů, žiješ v noci?
  • Není těžké být v šestadvaceti slavný?
  • Jako Angličan – máš rád puding?
  • Rivalita mezi tebou a Taylorem Lautnerem z Twilight filmů je reálná?
  • Dáš mi autogram?
  • Jsi bohatý, hezký a slavný. Co víc potřebuješ?
  • Hej, Robe, jsi miláček žen!
  • Kdy se s Kristen vezmete?
  • Kolik ti bylo, když jsi poprvé políbil dívku?
  • Pořád ječící fanoušci jsou stresující, že jo?
  • Umíš mluvit francouzsky? Můžeš fanouškům říct pár slov?
  • Co máš v plánu po tomhle rozhovoru?

Rob: (směje se).

Yann: Ta nejnudnější?

Rob: Každý rozhovor, který jsem dělal. Tyhle otázky jsou normální (směje se).

Yann: Jaká je ta nejotravnější otázka?

Rob: Nevím. Možná… (upadne mu sluchátko) Ztratil jsem nit! Myslím… hodně lidí se mě ptá… (směje se).

(publikum tleská)

Rob: Myslím, že jsem sklidil potlesk, protože jsem si to sluchátko nasadil zpátky (směje se). Hodně lidí se mě ptá… tuny lidí se mě ptá, jestli budu mít nějakou kariéru po konci Twilight (směje se), což je opravdu milé slyšet: „Bojíš se, že po Twilight totálně selžeš?“ (směje se) Na to se ptají hodně.

Yann: Včera tu byla autorka nádherné knihy o Marilyn Monroe. Poslechni si, co nám řekla.

Yann, ze záznamu: Kdyby teď bylo Marilyn Monroe třicet, kým by byla? Napadají mě někteří: Britney Spears, Paris Hilton, Lindsay Lohan, zastavte mě, jestli s nějakým budete souhlasit. Rihanna…

François-Marie Santucci: Ne, neřekla bych, že některá z nich. Dám vám jinou zamotanější odpověď a řeknu Robert Pattinson. Myslím.

Rob: (směje se) Nedal jste jí moc dobrých možností. Mezi Paris Hilton, Britney Spears a mnou.

Yann: Nenechala mě to doříct. Napadla mě Scarlett Johansson. Víš, proč řekla tebe? Chceš to okomentovat? Řekla tě protože…

Rob: Kvůli mým prsům (směje se).

Yann: Řekla to jako kompliment, protože Marilyn byla populární, hrdinka, zbožňovaná, ale zároveň chytrá. Takže proto to řekla.

Můžu se zeptat na ještě jednu věc? Jen čistě kvůli mně. (Nasazuje si upíří zuby, Rob se směje) Vypadám dobře?

Rob: Krásně (směje se).

Yann: Děkuju Robertu Pattinsonovi. Jeho nový film je Cosmopolis od Davida Cronenberga. Chceš na rozloučenou křik, malé povzbuzení nebo ticho?

Rob: Myslím, že je dobrý nápad odejít v tichosti (směje se), možná by každý mohl bzučet. Jen bzučet. Dramatický odchod (směje se).

Yann: Díky, Roberte Pattinsone.

Rob: Díky (směje se).

Anglický překlad spáchaly holky z RobPattinson

MOŽNÁ DALŠÍ FILM PRO ROBA?

 

Wyck Godfrey se v rozhovoru s MTV zmínil o novém projektu, do kterého možná půjde Robert Pattinson:

„Je tu kniha s názvem Profesionálové, což je nový krimi thriller, Rob ho četl a opravdu se mu líbil. Právě sháníme někoho, kdo by ho napsal (scénář). Je to trochu jako Bonnie a Clyde dnešní doby, a Rob by byl v téhle roli fantastický. Ale zatím je příliš brzo, uvidíme."

Bude to s omezením R nebo bude spadat pod PG-13?

„Možná omezení R, však víte, už je dospělý."

ROB NEBUDE NA MTV MOVIE AWARDS

1. 6.

Z neděle na pondělí budeme moct online sledovat předávání filmových cen MTV, kde se letos herci a Breaking Dawn nominovali do dvou kategorií:

Nejlepší polibek

Film roku

Přítomna bude Kristen Stewart, Rob kvůli povinnostem s propagací Cosmopolis letošní ročník nenavštíví.

ROB NA PREMIÉŘE V BERLÍNĚ

1. 6.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

PattinsonLife

KRISTEN - FOTKY Z THE TODAY SHOW

1. 6.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

KStewartFans

OUTTAKES KRISTEN Z ELLE FR

1. 6.

KStewartFans

ROB NA PREMIÉŘE V PAŘÍŽI

1. 6.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

PattinsonLife

KRISTEN A SNĚHURKA V LA

30. 5.

V LA se film Snow White and the Huntsman dočkal speciálního promítání, fotky z něj:

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

Zároveň si Josh Horowitz vychutnal Kristen a Sama při rozhovoru s fanoušky. Bohužel se někde stala tragická chyba a nejdou sem vložit videa z MTV. Takže ve zkratce - dozvěděli jsme se, že Kristen přestala kouřit (stejně jako Rob, který se o tom zmínil již v Cannes), je strašně hrdá na Roba a jeho Cosmopolis a od Joshe dostala celou trilogii Fifty Shades of Grey, ze které v nedávném rozhovoru předčítala úryvky.

Od MTV je tu takéukázka z filmu. U nás zamíří do kin Sněhurka již zítra a to jak s českým dabingem, tak v originálním znění s titulky.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

KStewartFans

KRISTEN A CHARLIZE PRO INTERVIEW MAGAZINE

29. 5.

Nový photoshoot a rozhovor s Kristen a Charlize Theron. Rozhovor si v originále můžete přečíst ZDE.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

NOVÁ STILLSKA Z 'ON THE ROAD'

28. 5.

RobStenation

KAŽDÝ NA TO JDE JINAK

28. 5.

V domácnosti Cullenových je hodně knih, ale žádná s názvem 'Co očekávat, když čekáte upíří dítě'.

Ne, dívali se na Google Obrázky... Byla to jedna z nejvtipnějších scén, kterou jsem ve svým životě točil.

To jako fakt? Všichni jsme sto... tři sta let staří géniové. A stejně 'UPÍŘÍ DÍTĚ' na Google Obrázcích.

imagebam.com

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

«   1 2 3 4   »

Astrid

22)  Astrid (30.05.2012 09:42)

Krása, retro honosný styl 80 rokov, perfektné fotky. Kristen sa na tento druh fotenia náramne hodí, svedčí im to, sú totál TOP

Twilly

21)  Twilly (30.05.2012 07:48)

ano, sluší....

Marcelle

20)  Marcelle (30.05.2012 07:45)

Moc to oběma dámám sluší

anetta

19)  anetta (30.05.2012 07:01)

Mooooc hezký fotky! Už tady někdo viděl tv spot Sněhurky na nově? Charlize vyfasovala "dobrej" dabing. ;)

Janeba

18)  Janeba (30.05.2012 06:34)

Nádherné fotky!!!
Děkuji!!!

ambra

17)  ambra (29.05.2012 23:15)

Z těch fotek jsem malem odpadla. Neskutečný!!!

Bosorka

16)  Bosorka (28.05.2012 22:57)

aneb podvědomí promluvilo....

15)   (28.05.2012 22:53)

Twilly já tě picnu - ale to dělá to horší rozlišení na pc,ty pixely ti to zkreslí,kam chceš

Ajjinka

14)  Ajjinka (28.05.2012 22:42)

Já si na tyhle slova dávám pozor, ani nevíš, jakej mám vítr z toho, že tam někdy hodím překlep

Clea

13)  Clea (28.05.2012 22:37)

Twilly

12)  Twilly (28.05.2012 22:35)

Bože Ajji, já četla: "Rob popisující svoji EREKCI...." :p

Ajjinka

11)  Ajjinka (28.05.2012 22:34)

http://youtu.be/KxLQsNLXNMQ?t=35s

Rob popisující svoji reakci, když se Kristen jako první dozvěděla, že pofrčí do Cannes

ireen

10)  ireen (28.05.2012 11:15)

Když nevíš, mrkni na Google! :D :D :D
Marvi! Pak? ...v duchu se zaptáš a telepaticky obdržíš odpověď?

Ajjinka

9)  Ajjinka (28.05.2012 10:43)

Dsewood: Když nechceš nic říkat, tak nic neříkej ;) Roba i mě samozřejmě tahle jeho nepřesnost strašně trápí

Marvi

8)  Marvi (28.05.2012 10:31)

Je faktž, že pokrok nelze zastavit, takže místo knih internet... co bude pak??? Občas se sama děsím...

ambra

7)  ambra (28.05.2012 09:01)

:D :D :D Ale zas jako - buďme rádi, že tři sta let starý upír vůbec pobral internet, že jo

6)   (28.05.2012 08:34)

holky - myslím,že to je skvělá nápověda pro další upíří filmy - neměli by to už podcenit

Bosorka

5)  Bosorka (28.05.2012 08:05)

Neb - a neměla by tam chybět rubrika Co se stane, když spíte s člověkem

Nebraska

4)  Nebraska (28.05.2012 08:00)

Kdyby nebyli zkostnatělí a měli upíří webovky (třpytsesemnou.com nebo třeba tesakopedia.com), nemuseli by pak ve filmu vypadat jako paka B)

3)  Dsewood (28.05.2012 06:56)

Nechci nic říkat, ale EDWARD se díval na YAHOO! a ne na Google

«   1 2 3 4   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek

Eclipse Jacob 1