Sekce

Galerie

/gallery/BD-FF.jpg

Poslední novinka přibyla: 29. 7. (22:30)

Ukázka rozhovoru s Billem Condonem.

Líbánková scéna v lepší kvalitě.

Žádný ze zde zveřejněných materiálů není určen k dalšímu šíření.

BILL CONDON PRO NĚKTERÉ TWILIGHT WEBY

29. 7.

Při Comic-Conu v San Diegu získaly některé velké Twilight weby možnost vyzpovídat samotného režiséra Breaking Dawn Billa Condona. Ptali se ho na to, jak si poradil s omezením přístupnosti, na líbánkovou scénu, spolupráci se Stephenie Meyer a mnoho dalšího.

Přeloženou ukázku najdete tady, zbytek si můžete přečíst třeba na Twilight Lexiconu.

O: Co se týče svatební scény, všimla jsem si, že je v ní vtip. Proč jste se rozhodli jej využít a co vás k tomu vedlo?

Bill: Vtipné pojetí toho, jak se připravuje? Je to vyjádření, jaké je to být člověkem. Bylo to, jako by dělala všechno, co je reálné a co může udělat. Je to stejné jako u každého v ten samý okamžik, kdy mu lítá hlavou „Panebože, ono se to stane“, je to jedna z věcí, která se tu noc děje. Bože, je to Bella, pořád. A on je upír, chápete? Ale teď je ta chvíle, kdy se snaží být stejní, jak jen to je možné. Co uděláte? Pokusíte se to vzít pod kontrolu všemi způsoby, které máte. Znáte to, podesáté si vyčistíte zuby a děláte všechny věci okolo, abyste si mohli myslet, že jste připraveni, což samozřejmě nejde. A pak, když jsme to stříhali, chtěli jsme to přiblížit tomu, jako kdyby si nervózně poklepávala. Víte, jak Kristen je? (Bubnuje netrpělivě prsty o stůl, všichni se smějí) To je ten rytmus. Máme to sehrané tak, jak jsme ukázali.

O: Máte zkušeností se spolupráci s mnoha dětskými heci, jak se pracovalo se všemi představitelkami Renesmee?

Bill: O, ano (směje se). To je pro část dvě! S některými dětmi jsem pracoval již dříve, ale ne tak moc jako teď. Mackenzie je deset, ale nejspíš přeskočí rovnou na třicet. Je tak vyspělá a chytrá, takže s ní to byla radost. Někdy to ale bylo těžké, protože tam byly další herečky. Všechny budou mít výrazy Mackenzie a tak, takže byly použity velmi zvláštní technické pomůcky, že i já se tím, jak jsme s nimi pracovali, učil. Ale můžu říct, tyhle dívky byly opravdovou součástí natáčení.

O: Narození, mluvil jste o tom, že je násilné, hrozící boj s Volturiovými, a pak líbánky a sexuální scény. Když znáte všechny tyhle aspekty, muselo být těžké balancovat na hranici PG-13 (přístupnost od 13 let) a R (přístupnost od 18 let). Nechtěli jste přejít na R a pak to kvůli PG-13 sestřihali? Jak jste k tomu přistupovali?

Bill: Víte, myslím si, že to je skvělá výzva, protože to, co z něčeho dělá mladistvým nepřístupný materiál je něco úplně ukazovat, a pokud si dáte pravidlo: Nebudu nic ukazovat, žádnou nahotu, nikdo to nechce, žádná nevhodnost tam nebude. Ale i přesto budou mít intenzivní milostné scény. Stejně tak nebudeme ukazovat rozstřikování krve na zeď, ale i tak se z toho budou svírat vnitřnosti. Je to vlastně celkem zábavná výzva, aby to z toho všichni cítili, aniž by to všechno museli vidět. Myslím, že se to tím ještě vylepší. V PG-13 filmu budou skvělé romantické scény.

LÍBÁNKOVÝ KLIP V LEPŠÍ KVALITĚ

29. 7.

K nadpisu snad není co dodávat. Není to sice nejlepší kvalita, ale troufám se tvrdit, že v ní uvidíte zatím nejvíc z těch všech

KDO BUDE NA TEEN CHOICE AWARDS 2011?

28. 7.

Dnes byly prozrazeny stars, které se letos zúčastní předávání cen Teen Choice Awards 2011. Teď již víme, že uvidíme Roberta Pattinsona, Taylora Lautnera, Ashley Greene, Nikki Reed a Kellana Lutze. Je dost možné, že nakonec uvidíme i někoho jiného, to se ale dozvíme až 7. srpna, kdy bude show probíhat.

Pořád ještě můžete hlasovat pro své oblíbené favority. Jen podotýkám, že hlasování je omezeno věkem a to devatenáctkou.

Hlasovat můžete ZDE.

A ještě malá rekapitulace jednotlivých katerogií:

Akční:

  • 'Scott Pilgrim vs. the World' - Anna Kendrick

Drama:

  • 'Water for Elephants' - Robert Pattinson
  • 'The Roommate' - Cam Gigandet

Actor Drama (Nejlepší drama herec):

  • Robert Pattinson - 'Water for Elephants'
  • Cam Gigandet - 'The Roommate'

Romantic Comedy (Romantická komedie):

  • 'Easy A' - Cam Gigandet

Sci-fi/Fantasy (Nejlepší fantasy film):

  • 'The Twilight Saga: Eclipse'

Actor Sci-fi/Fantasy (Nejlepší fantasy herec):

  • Robert Pattinson - 'The Twilight Saga: Eclipse'
  • Taylor Lautner - 'The Twilight Saga: Eclipse'

Actress Sci-Fi/Fantasy (Nejlepší fantasy herečka):

  • Kristen Stewart - 'The Twilight Saga: Eclipse'

Villain (Nejlepší záporák):

  • Bryce Dallas Howard - 'The Twilight Saga: Eclipse'

Scene Stealer Male (Nejvíce na sebe upozornil):

  • Kellan Lutz - 'The Twilight Saga: Eclipse'

Scene Stealer Female (Nejvíce na sebe upozornila):

  • Ashley Greene - 'The Twilight Saga: Eclipse'

Liplock (Nejlepší výkus):

  • Robert Pattinson a Kristen Stewart - 'The Twilight Saga: Eclipse'
  • Taylor Lautner a Kristen Stewart - 'The Twilight Saga: Eclipse'

Male Hottie (Ten, co by stál za zatáhnutí do křoví):

  • Robert Pattinson
  • Taylor Lautner

Vampire (Upír):

  • Robert Pattinson
  • Nikki Reed

PLAKÁT CULLENOVÝCH V HQ

27. 7.

Team Twilight

IAN SOMERHALDER MÁ VKUS

26. 7.

Iana Somerhaldera (Uh, ah, oh! Zdravím, Ree!) se zeptali, kdo je víc sexy, jestli on nebo Robert Pattinson. Chytře odpověděl, že si myslí, že Rob je: Vážně sexy chlap, protože to říká miliony ženských A proč to sem dávám? Sama nevím, snad jen, že se na Iana moc hezky kouká...

ROZHOVORY PRO MOVIEFONE

26. 7.

Narazila jsem na jedno celkem zajímavé video s rozhovory z Comic-Conu. Nejlepší je Robovo vyjádření k milostným scénám v Breaking Dawn, prý to bude ta nejvíc sexy věc, kterou v životě uvidíme:D

UKTwilight

VIDEO LÍBÁNKOVÉ SCÉNY

26. 7.

Konečně se venku objevilo video líbánkové scény, která byla jako jeden z klipů vypuštěna při comic-conu. Je dost pravděpodobné, že bude smazána, ale stejně ji sem dám:)

Kdyby náhodou už smazaná byla a vy jste ji nestihli, věřte, že jste o dost přišli... Dobře, ne, nebudu hnusná, nepřišli jste vůbec o nic!:D:D

Mizernou kvalitu jistě omluvíte;)

COMIC-CON 2011 - FAN PANEL - HD (part 1 & 2)

25. 7.

Objevila se dvě nová videa z Comic-Conu, přesněji z fan panelu, kde fanoušci hercům kladli otázky. Je to výborná kvalita, takže kdo by chtěl, tady jsou:

Fanynkám Roba doporučuju počkat si na čas 6:25, protože Robův výraz, když mu fanynka chválí zádové svaly, je k nezaplacení!

Přidáno další video:

Ještě připomínám, že celý fan panel si v překladu můžete přečíst ZDE.

Robsessed

DALŠÍ PROMO KARTIČKY 'BREAKING DAWN PART I'

25. 7.

Filmová věta: „Svatby. Stmelí všechny dohromady."

Filmová věta: „Žádný strach, Bello. Vrátíme ho domů dřív než brzy."

Filmová věta: „Jestli je tu něco, co můžeme udělat, abychom ji zachránili... zkusíme to."

Team Twilight

ROBE? NEULETĚLO TI NĚCO?

25. 7.

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1 2 3 4 5   »

Ree

94)  Ree (30.07.2011 22:09)

Uh, ah, oh! Zdravím, Iane!

LadySadness

93)  LadySadness (30.07.2011 02:28)

teda hlavne nezabudnúť špunty do uší, inak je to o hluchotu, a viete si to predstviť keď ho videli v postelovej akcii? ten jeho chrbát? a už sme zase pri chrbte

Iwka

92)  Iwka (30.07.2011 02:09)

Ííííííííík!

A ta reklama na Reid, co je dole, mě vždycky dostane.

Bye

91)  Bye (29.07.2011 22:25)

, to bude puberta, já to nechci vidět!
Teda chci...
Já nevim!

leelee

90)  leelee (29.07.2011 22:24)

něco mi říká že se mi zase povede jít do kina odpoledne a zase budu riskovat život kvůli mladším ročníkům v okolních řadách to bude zase trapas

Bosorka

89)  Bosorka (29.07.2011 22:17)

Jistěže ano Bye! Hezky si zaječíme a zaacháme!

Bye

88)  Bye (29.07.2011 22:11)

Ježišimarjá!!!! Ty lidi tam ječej!!!
To jako budu taky ječet? Až to uvidím v kině? Tybláho, to bude vostuda, u toho snad ani nechci bejt
Teda chci

Nessie

87)  Nessie (29.07.2011 20:11)

Toto chce, aby som sa nadýchla. Je normálne, že keď sa to spustilo, tak som začala vrieskať ako šialena. :D Bože, ja sa nedožijem.

86)  Edmonka (29.07.2011 20:06)

Tak ta scéna v koupelně mě zabila. Jdu vystrojit pohřeb

Lipi4

85)  Lipi4 (29.07.2011 12:26)

Ambro, to sice jo, ale aspoň máme skoro všechny možnost lhát o svém věku :D :D

ambra

84)  ambra (28.07.2011 23:57)

To věkové omezení je trošku diskriminace, ne?
A ano, Kellan na sebe v Eclipse rozhodně upozornil. Minimálně tím účesem .

Lipi4

83)  Lipi4 (28.07.2011 12:27)

Holky, jsou přidaný v TCA nový kategorie.. třeba kategorie upír mě pobavila :D :D .. . Teď jen jakého upíra nebo upírku (je tam i Nikki) zvolit :D :D

PS: Malá otázka úplně mimo... kdo bude ponocovat? :D

Pejta

82)  Pejta (26.07.2011 23:35)

Ian má prostě typicky hezký rysy :) Robert je krásnej tím jak je zvláští..ale naprosto chápu tvůj názor :) Je k sežrání

Ivanka

81)  Ivanka (26.07.2011 20:09)

No jo, ani s nejhezčím chlapem na planetě zemi se nedá ve všem souhlasit... Nikdo mi nevymluví, že Ian je prostě hezčíííííí!!!

Kim

80)  Kim (26.07.2011 20:05)

myslím, že jsem právě změnila názor na Iana :D :D

Janeba

79)  Janeba (26.07.2011 18:43)

AnneCullen

78)  AnneCullen (26.07.2011 18:42)

šmarja panno! :D no... budu tvrdit, že chichotání se jak debil k líbánkévé scéně prostě patří... :D

Kim

77)  Kim (26.07.2011 15:06)

Rob je prostě... Rob

Ajjinka

76)  Ajjinka (26.07.2011 14:35)

Jo, ale to je nahrávka u nich - lépe řečeno, takhle je střihnutá ta ukázka

SarkaS

75)  SarkaS (26.07.2011 14:33)

No holky, mě tahle verze rozhodně fajn nepřišla. Minimálně dvakrát se scéna zasekla a vrátila se kus nazpět. Bylo toho tam víc, ale je to fakt špatně vidět

1 2 3 4 5   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek