Sekce

Galerie

/gallery/BD-FF.jpg

Poslední novinka přibyla: 7. 7. (02:41)

Slevy na Amazon.com na nejoblíbenější soundtracky!

Jackson je tatínkem! :)

Žádný ze zde zveřejněných materiálů není určen k dalšímu šíření.

AMAZON.COM A SOUNDTRACKY

7. 7.

Amazon zařídil pro příznivce filmové hudby skvělou víkendovou akci. Nejoblíbenější soundtracky dostupné na již zmiňovaném internetovém obchodu jsou nyní za necelé tři dolary, což v přepočtu vychází zhruba na 65 korun. Pokud tedy máte zájem, stačí jen vlastnit PayPal účet a mrknout přímo sem, kde můžete vybírat. Akce trvá jen tento víkend :)

Twilight, New Moon, Eclipse a Breaking Dawn, part I.

JACKSON RATHBONE JE TAŤKOU!

6. 7.

Protože máme rády Jacksonův pokřivený úsměv, musím sem tuhle obrovskou novinku dát. Před pár hodinami se Jacksonovi a jeho přítelkyni Sheile Hafsadi narodil zdravý chlapeček, kterého pojmenovali Monroe Jackson Rathbone VI.! :)

Jackson už samozřejmě, jak se patří, oslavuje. Na Twitteru zveřejnil jednu fotografii. My samozřejmě moc gratulujeme! :))

@JacksonRathbone

VIDEO Z CHOREOGRAFICKÉ ZKOUŠKY MII A CHRISTIANA

5. 7.

Už jsme mohli vidět video z choreografické zkoušky tance Jacksona a Ashley, nyní máme možnost vidět Miu Maestro (Carmen) s Christianem Camargem (Eleazar) pod vedením Paula Beckera.

STILLSKA Z BREAKING DAWN V LEPŠÍ KVALITĚ

3. 7.

- Stefan, Vladimir, Benjamin, Tanya, Garrett, Kate, Carmen, Eleazar, Emmett, Rosalie, Esme, Zafrina, Liam, Siobhan, Maggie -

KOHO UVIDÍME NA COMIC CONU?

3. 7.

Na Comic Conu, který se koná 12. 7., uvidíme Kristen Stewart, Roberta Pattinsona, Taylora Lautnera, Petera Facinelliho, Ashley Greene, Nikki Reed, Jacksona Rathbonea, Kellana Lutze a mladičkou Mackenzie Foy! :)

MTV

NOVÁ STILLSKA Z BREAKING DAWN

2. 7.

Zatím v mizerné kvalitě, ale i tak se z ní dozvíme něco nového. Upíři, upíři, upířiiii! Je pravděpodobné, že se brzy dočkáme lepší kvality ;)

Že by u upírů začalo frčet marshmallow? Nebo jim snad začala být zima? Možností je spousta! :D

NOVÁ PROMO FOTKA KRISTEN PRO BALENCIAGA

2. 7.

Kristen minulý týden v Paříži nafotila/natočila kampaň pro Balenciaga, přesněji pro vůni "Florabotanica". Teď je tu další fotka.

MARISA QUINN (HUILEN) O BREAKING DAWN

2. 7.

Už jsi viděla fotky z Breaking Dawn od Entertainmment Weekly a jestli ano, co sis o nich myslela?

Viděla. Nejvíc se mi líbila fotka mojí dobré kamarádky Judi. Judi Shekoni (Zafrina) a Tracey Heggins (Senna) vypadají skvěle v těch amazonských kostýmech; a vidět je naživo bylo neuvěřitelné. Všichni vypadali skvěle.

V Twilight sáze jsou lidé, kteří tam byli od začátku a také lidé postupně přicházející. Jaké bylo vstoupit do ságy tak blízko ke konci?

Nejdřív to byl naprostý šok. Z Twilight se stala tak obrovská věc, že ani nebylo možné dostat v něm roli. A pak to přišlo z ničeho nic. Spadlo mi to do klína a jako pro fanouška to pro mě bylo bláznivé. Nemohla jsem uvěřit, že budu ztvárňovat postavu, kterou jsem si v hlavě tolikrát představovala.

Hraješ Huilen. Jak se ti hrála postava, která má v příběhu tak klíčovou roli?

Bylo velmi důležité promluvit si o tom s J.D. (Juan Diego Pardo aka Nahuel). Byl první člověk, kterého jsem potkala, když jsem přišla na plac, a mluvili jsme spolu o zkušenosti, kterou museli zažít. Měli strach? Byli pyšní a bojovní? Byli připraveni bojovat? Co pro ně znamenala cesta tak daleko pro lidi, které nikdy předtím nepotkali? Bylo to neuvěřitelné.

Za chvíli je Comic Con (12. 7.). Uvidíme tě tam?

Koluje drb, že se bude dít něco velkého. Snad budu mít štěstí a budu toho součástí. Můžu vám zaručit, že jestli máte lístek, budete ohromeni. Víte, je to poslední film a byli by blázni, kdyby do toho nešli naplno.

- Lada, PageToPremiere

JUDI SHEKONI (ZAFRINA) O BREAKING DAWN

2. 7.

Gratulujeme, Judi - viděli jsme tě tenhle týden v Entertainment Weekly. Bylo vůbec poprvé, co jsme Zafrinu viděli. Jaké jsi dostala první reakce?

Zatím super. Jsem docela aktivní na Twitteru a na Facebooku a všichni zatím říkali opravdu dobré věci, že se hodím pro postavu Zafriny a že milují ty kostýmy. Teď se těším ještě víc, až film vyjde.

Na fotkách jsi byla s Tracey (Heggins, hraje Sennu) a Mackenzie (Foy aka Renesmee). Jak se ti s nimi pracovalo?

Bylo to úžasné. Mackenzie je tak sladká a je to jedna z nejlépe vychovaných mladých dívek, kolem které jsem kdy byla. Její mamka je prostě skvělá. Zachtělo se mi z toho mít děti. A Tracey je taky báječná. Byly jsme během natáčení jako sestry, sedly jsme si. Hodně jsme spolu mluvily o našich postavách. Měla jsem opravdu štěstí, že jsem měla tyto dvě krásné dámy vedle sebe.

Jaké bylo přidat se k ostatním pro poslední film, zatímco jiní herci už hráli v předešlých dílech?

Chovali se k nám jako k rodině a opravdu se o nás starali, vzali si nás pod ochranná křídla. Pomáhali nám, co nejvíc to šlo. Hodně nám to ulehčili, bylo skvělé mít okolo sebe lidi, kteří už si tím prošli a mohli nám poradit, jak na to.

Jaké byly červené čočky?

Pro mě nebyly tak hrozné. Nosila jsem čočky i předtím a nosit barevné nebyl takový rozdíl. Ale je to trochu zvláštní, když nevidíte tak dobře periferně, v podstatě vidíte jen dopředu. Paradoxně se mně to docela líbilo, protože mně to pomohlo dostat se lépe do role. Bylo to zajímavé.

Uvidíme tě na Comic Conu?

Ještě nevím.

Doufáme, že ano. Rádi jsme tě viděli.

Děkuju za podporu. Můžeme mě sledovat na Twitteru - @JudiShekoni.

- Lada, PageToPremiere

PRVNÍ MYŠLENKY O EDWARDU CULLENOVI

2. 7.

„Oh, bože, on je zvíře, zvíře! Sexuální mašina. Je senzační!"

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

«   1 2

Clea

6)  Clea (02.07.2012 08:27)

zvíře

ambra

5)  ambra (02.07.2012 08:06)

Pořád čekám, kdy někdo pochopí jeho skutečný talent a obsadí ho do komedie:D :D :D

Bosorka

4)  Bosorka (02.07.2012 07:17)

Robe, Robe

Twilly

3)  Twilly (02.07.2012 06:34)

Hani, právě proto je sexuální mašina

2)   (02.07.2012 06:14)

a kdyby tak věděl,že mu nejlepší scény vystřihnout kvůli -13

Nosska

1)  Nosska (02.07.2012 00:02)

Robe, ty jsi taky zvíře

«   1 2

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek

Edward & Bella