Sekce

Galerie

/gallery/BD-FF.jpg

Poslední novinka přibyla: 21. 8. (22:32)

Taylor na premiéře 'Abduction' v Austrálii.

Taylor na FormSpring!

Žádný ze zde zveřejněných materiálů není určen k dalšímu šíření.

TAYLOR NA PREMIÉŘE 'ABDUCTION' V AUSTRÁLII

21. 8.

Taylorovi začíná propagační turné jeho nového filmu Abduction. První zastávkou byla Austrálie, kde proběhl červený koberec.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

Taylor-Lautner

TAYLOR NA FORMSPRING!

21. 8.

Pro fanoušky Taylora Lautnera tu máme dobrou zprávu. Taylor (ať už dobrovolně, nebo s nožem na krku) si založil profil na FormSpring - především kvůli jeho novému filmu Abduction. Na rozdíl od Facebookové stránky ho spravuje sám, takže pokud se ho chcete na něco zeptat, můžete přímo ZDE.

Zatím zodpovězené otázky:

Co ti bude nejvíc chybět na natáčení Twilight?

T: Naše přátelství. Myslím, že to nic nenahradí. Všichni k sobě máme velmi blízko a budeme přáteli ještě velmi dlouhou dobu.

Máš rád své ukrajinské fanoušky? My tě milujeme)

T: Mám ty nejvášnivější fanoušky na světě a děkuju jim za všechno!

Kdo jsou tví kariérní idolové?

T: Tom Cruise, Matt Damon, Denzel Washington a Harrison Ford. Byla by čest mít alespoň kousíček takové kariéry, jakou mají tito chlápci.

Taylore, jaké žánry filmů děláš nejradši?

T: Vždycky jsem byl fanouškem akčňáků. Rád bych dělal na komedii.

KRISTEN A ROB PRO TV MOVIE.DE

19. 8.

Při Comic-Conu v San Diegu si Kristen a Roba odchytl i německý magazín TV Movie, který jim položil pár otázek týkajících se Breaking Dawn. Za překlad do angličtiny vděčíme webu Robsteners.

O: Buďte upřímní: Byla pro vás scéna svatební noci těžká?

Rob: Ach, ano! Cítil jsem se hodně nesvůj.

O: Moc lidí na place?

Rob: Ne, strach, který pramenil z Taylora a jeho super svalů. Jacob byl jako vlkodlak obnažený poslední dva filmy. A buďme upřímní, s ním nemůžu držet krok.

O: Fanoušci budou přesto potěšeni novou vášní…

Kristen: Po čtyřech letech už je taky na čase! (směje se)

Rob: Jsou tam hodně vášnivé scény. Poprvé jsem se cítil jako člověk a ne jako upír.

O: Jak se ti líbí Belliny svatební šaty?

Kristen: Moc! Jsou sice staromódní, ale to je přesně to, co se mi líbí.

O: Vybrala by sis takové šaty na svoji vlastní svatbu?

Kristen: Ne, ne. Ale Bellu vystihují, a to je to hlavní.

O: Věříš v manželství?

Kristen: Líbí se myšlenka dvou lidí žijících spolu po zbytek života. Ale pro mě to nemusí být stvrzené podpisem.

O: Jak bys popsala první část Breaking Dawn?

Kristen: Dospění je to pravé slovo. Tentokrát to není o bojování, ale o skutečnosti, že zakládáme rodinu.

O: Film je ale i velmi temný…

Kristen: To je pravda. Bella pořád říká, že by umřela za život s Edwardem. Ve filmu ukazuje, jak vážně to myslí.

O: Je Edward ten kladný hrdina, jak si všichni myslí?

Rob: Pro mě jím nikdy nebyl. Edward se vůbec nezajímá o ostatní svět. Jen na konci.

O: Když se narodí jeho upíří dcera…

Rob: Přesně. V momentě, kdy přijde dítě na svět, už nemyslí jen na sebe.

O: Druhá část už je natočená, Twilight sága je u konce. Jaké to je?

Rob: Jsem trochu paranoidní a po každém filmu si říkám „To byl můj poslední…“

O: Co vám bude nejvíc chybět?

Kristen: Čtyři roky jsem žila v jiném světě a moc se mi tam líbilo (směje se). Bude mi chybět všechno.

Rob: Mně taky. Obzvlášť poslední den byl šok. Nikdy jsem na konec nechtěl myslet, a najednou tam byl. Teď se s tím musíme smířit.

- Lada

DALŠÍ NOVÉ STILLSKY Z BREAKING DAWN!

19. 8.

RobStenation (Za tip díky Kim!)

STILLSKY Z EW V HQ!

18. 8.

Máme tu HQ fotky, které jsme již měli šanci vidět v magazínu Entertainment Weekly, v nadpozemské kvalitě... Můžete si všimnout, že na fotce ve vodě má Edward již zlaté oči (i když škaredě dodělané) a stejně jako naši zahraniční přátelé můžete na třetí fotce zkoumat, o čí koleno se Kristen vlastně opírá, muhehe . Dávám je sem ve větším formátu, po kliknutí vám sežerou obrazovku

Collider

SAMOSTATNÁ PROMO FOTKA ALICE

18. 8.

Team Twilight

BREAKING DAWN PLAKÁT NA VÝŠKU

17. 8.

RobertPattinsonNews-UK

BUDOU KLIPY Z COMIC-CONU V HD?

16. 8.

Po internetu koluje informace, že by líbánkový klip a klip hon-za-mňamózní-krví měl být postnut v HD. Reportéři z The New Hollywood totiž do světa šíří novinku, že příští týden budou klipy zveřejněny na webu. Těžko říct, jak to nakonec dopadne - to uvidíme až příští týden

BreakingDawnMovie

OČI EDWARDA A BELLY

15. 8.

Už i tady se minulý týden pod novinkami řešily oči Edwarda a Belly z fotky EW Coveru. Na ní totiž mají oba vlastní barvu očí, nemají čočky.

A protože Jack Morrissey, partner Billa Condona, je neuvěřitelnej slaďouš, na Twitteru odpověděl, proč to tak je.

Všimla jsem si, že mají Edward s Bellou na coveru EW špatnou barvu očí. Ví o tom Bill?!

Jack: Ano, ví to. Je to fotka ze zkoušky.

A další:

Šla ta zkouška špatně? Na to, že při líbánkách skotačí ve vodopádu, vypadají dost nešťastně.

Jack: Jsou vžití do role - a jo, právě v ten moment se mezi nimi odehrává malé drama.

 

@Jack_Morrissey

DNES TO VEZMEME OD LESA!

14. 8.

Protože vůbec nevím, co sem dát... :(


Já vííím, já vííím! Z tohohle budou mít holky dýchací obtíže!


Sakra, já už tu mám jen samý úchylárny!

Ale tahle je skvělá! To mi nikdo nevezme!

Chm... AMO, ty chceš vlče? Zatraceně... Tak jednoho hot-weta bychom dát mohly:D


No, Taylore, moc nejásej. To, žes tady našel svoje GIFku, ještě nic neznamená!

Pořád upřednostňujeme chlapy s pořádných chobotem...

Ale furt prší, tak by to chtělo něco na zahřátí, co myslíte? ;)

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

«   1 2 3 4 5 6 7

HMR

3)  HMR (15.08.2011 00:44)

chudák, on neví...

2)  Anna43474 (15.08.2011 00:42)

Ten patetickej výraz se nezapře

Astrid

1)  Astrid (15.08.2011 00:15)

to je jedno, čo dáte! krásne obrázky, tie najkrajšie tento gif je proste najšmakovejší krásny krásny Rob, vrr

«   1 2 3 4 5 6 7

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek