Sekce

Galerie

/gallery/BD-FF.jpg

Poslední novinka přibyla: 17. 8. (02:57)

MTV First s Robem.

Stillsky z BD 2 v HQ.

Žádný ze zde zveřejněných materiálů není určen k dalšímu šíření.

- NEWS ODEŠLY NA PÁR DNÍ SPINKAT -

Twilightish, BrandHeroin, Robsessed, KristenStewartFanUS

MTV FIRST S ROBEM

17. 8.

Josh Horowitz nás provedl půlhodinovým rozhovorem s Robem, bavili se víceméně o všem, stručný výpis najdete níže. Také Robovi předal cenu za nejočekávanější film roku. Video zatím není, ale určitě ho můžete čekat v podobě nakouskovaných videí přímo na MTV.com, nebo na odkazech výše ↑↑

- Víno nebo pivo? - Pivo.

- Koťátka nebo štěňátka? - Štěňátka, pf!

- Star Trek nebo Star Wars? - Obojí.

- Poslední kniha, kterou četl? - Nepamatuje si, ale začal se zajímat o hypnózu.

- Má radši filmy než samotné hraní, rád si představuje, že hraje ve filmech, které se mu líbí.

- Chybí mu dělání hudby. V poslední době hodně psal.

- Konec Breaking Dawn je podle něj sladký.

- Tvrdí, že 70% jeho fanoušků už bylo 18 a byl by rád, kdyby i jeho mladí fanoušci šli na Cosmopolis.

- Chce natáčet Mission: Blacklist v Iráku, režisér tam právě je a posílá mu fotky. Natáčení podle něj bude asi komplikované, ale obdivuje Irák jako zemi, prý je krásná.

- Kdyby byl stejně bohatý jako Eric, snažil by se o to, aby nebyl šílenej magor.

- Herec, který ho v Cosmopolis stříhá, mu málem ustřihl ucho, protože oba museli hrát.

- Začal používat americký akcent hned po příjezdu do Ameriky, protože mu lidé nerozuměli. Dopadalo to asi jako: „Jmenuješ se Rope?" Myslí si, že svůj britský akcent ztrácí, protože netráví tolik času v Londýně.

- Filmy, které zná nazpamět a může je citovat: Maska, Strach a hnus v Las Vegas (:D). Pamatuje si ale zápletky filmů a rád je někomu převypravuje.

- Je tu něco, co bys při natáčení neudělal? *dlouhé přemýšlení, přemýšlení, smích* Jo. :D

PattinsonLife

STILLSKY Z BD 2 V HQ

16. 8.

Po kliknutí můžete zkoumat bližší detaily :))

Twilightish

THE TWILIGHT SAGA: THE COMPLETE FILM ARCHIVE

16. 8.

O knize, která má kompletně shrnout natáčení a tvorbu Twilight filmů, jsem se tu zmiňovala už nějaký ten měsíc zpátky. Vychází 9. října a nyní si ji můžete předobjednat na Amazonu.

Knížka bude obsahovat příběhy z natáčení od hlavní herecké trojice, poodhalí části ze scénářů, rozhovory s herci a filmaři či dosud nezveřejněné fotky. Obsah knihy půjde do hloubky, podrobně popíše začínající mánii kolem Twilight, šílenství po premiéře New Moon,...

Těžko říct, jestli vyjde i u nás, ale možné je úplně všechno.

KRISTEN V TORONTU?

16. 8.

Vypadá to, že se Kristen uvidíme 6. září na premiéře On the Road v kanadském Torontu. Už pár dní zpátky se objevovala zpráva, že propagace filmu v Torontu bude něčím speciální, já pevně doufám, že právě kvůli Kristen. Na On the Road jí záleží, byla by škoda, kdyby se nezúčastnila jeho propagace.

Ale pokud se informace potvrdí, znamená to, že ji neuvidíme na MTV Video Music Awards, které se konají ve stejný den a na kterých by se mohl objevit nějaký nabuzující materiál z Breaking Dawn, stejně jako tomu bylo minulý rok.

FOTKY Z GOOD MORNING AMERICA

16. 8.

BrandHeroin

COSMOPOLIS Q&A!

16. 8.

Celý přenos byl k neuvěření vtipný! David a Rob perlili, úžasně uvolněná atmosféra, vážně by byla škoda, kdybyste zrovna o tenhle rozhovor přišli.

Bavili se například o penězích, kdy David poznamenal: „Rob utrácí všechny svoje peníze za oblečení, jak můžete vidět." :D:D

- Hodně se bavili o sexu, moderátor se zeptal, proč Eric neměl sex s vlastní ženou, Rob odpověděl, že se film odehrává během jednoho dne a během něj měl sex už dvakrát :D

- Paul Giamatti prý nevěděl o tom, že je Rob Brit a zeptal se Davida, proč se snaží mít britský akcent.

- Rob tvrdí, že čte jen knížky, kde jsou obrázky :D

- David viděl Twilight, Remember Me a Little Ashes.

ODKAZ NA CELÝ ROZHOVOR

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

PattinsonLife

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

JACKSON A JACKSON :-)

16. 8.

Potřebuje tohle komentář? Jackson Rathbone a Monroe Roe Jackson VI. :)

Twilightish

ROB V GOOD MORNING AMERICA

15. 8.

Další show, kterou Rob navštívil, byla Good Morning America. Samozřejmě, že než se dostali k rozhovoru o samotném Cosmopolis, snažil se moderátor George Stephanopoulos z Roba něco dostat. Podle vzoru Jona Stewarta mu přinesli krabici Cinnamon Toast Crunch, Rob poznamenal, že jedna miska má pouze 30 kalorií, když se ho později zeptal, co chce, aby jeho fanoušci o celé téhle věci věděli, trefně poznamenal, že přesně to, že miska Cinnamon Toast Crunch má jen 30 kalorií :D

Líbilo se mi, jak se pokusil George sestřít větou, že se žádným způsobem nesnaží prodávat svůj osobní život, ale pouze své filmy.

TISKOVKA S ROBEM A DAVIDEM

15. 8.

'Tiskové konference' s Robem a Davidem, o které jsem vám psala už minulý týden, proběhne právě dnes/zítra. V místnosti s nimi bude jen "moderátor", který jim bude číst otázky, nikdo další by v ní být neměl.

Měl by však běžet live stream, ze kterého, pokud tedy půjde i nám, můžete všechno sledovat. A to přesněji od 00:30 na této adrese.

DALŠÍ FILM PRO ROBA?

15. 8.

Rob si svou větu, že v nadcházejících pěti letech chce hodně pracovat, vzal opravdu k srdci. Na obzoru je další film Queen of the Desert pod režií Wernera Herzoga (Temný úsvit), ve kterém by si měl Rob střihnout roli T. E. Lawrence, Lawrence z Arábie, britského plukovníka, který se proslavil jako organizátor arabského povstání proti Turecku v roce 1916. Film by se měl soustředit na život Gertrude Bell, kterou si má zahrát Naomi Watts (King Kong, 2005).

Natáčet by se mělo v Anglii a Jordánsku.

- Dále je tu info o filmech The Rover, jehož natáčení začne v lednu 2013, a Mission: Blacklist, který se v Íráku bude natáčet v létě 2013.

MTV, PattinsonLife

PRVNÍ FOTKY Z NYCE - OTEVÍRACÍHO ZVONĚNÍ

14. 8.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

PattinsonLife

VĚTŠÍ PROMO FOTKA ZAFRINY

14. 8.

JudiShekoni

ROB V THE DAILY SHOW

14. 8.

VIDEO TADY

A tady jsem něco vypsala, snad to pomůže neangličtinářům, je to jen to, co mi přišlo zajímavý :)

 

Jon: Poslouchej, posledně, když jsem prožíval špatný rozchod, Ben a Jerry (zmrzlina) mě dostala z nejhorších časů. Tak mě napadlo, že bychom se přes to mohli společně dostat. Chlape, je ti bez ní líp! Skopni ji z obrubníku!

Rob: To jsi imitoval na sebe?

Jon: Jo, to jsem byl já zhruba od 17 do 38, jen se mi změnil hlas a vrátilo se mi panictví. Když jsi mladý a rozejdeš se, je to silné, přijde ti, že je konec světa. Tohle bylo poprvé, kdy jsem viděl, jak svět takhle reaguje! Je to šílenství. Takže moje přání pro tebe je – drž se svého, a to i v soukromém životě. Vážně jsem si tvůj film užil. A to je vše.

Když se ho Jon na konci zeptal, jestli chce něco říct, Rob odpověděl:

Rob: Vlastně je tu jedna věc, kterou bych chtěl říct Twilight fanouškům. Přál bych si, aby se Cosmopolis dostal první víkend na špičku v tržbách a překonal The Dark Knight Rises, ale (směje se) problém je, že Cosmopolis hrají jen v šesti kinech, takže to bude výzva (směje se), ale… (směje se) Prostě to chce koupit asi tak osm lístků (směje se).

PattinsonLife

PRVNÍ FOTKY Z PREMIÉRY COSMOPOLIS V NYC

14. 8.

Po tom, co Rob opustil natáčení The Daily Show (bude zveřejněna dneska ráno) se přesunul na slavnostní premiéru. Tady jsou první dvě fotky :) Co se týče Daily Show, obavy fanoušků se vyplnily a došlo i na řešení "skandálu". Moderátor Jon Stewart se o něm prý zmínil dokonce třikrát, Rob nic nekomentoval.

Ale zdá se, že se držel svého, vtipkoval a smál se.

Můžeme se těšit na další fotky, Rob v Gucci obleku a s hárem... Kdo by se netěšil?!:D

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

imagebam.com imagebam.com

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

PattinsonLife

ROB A DAVID V NYCE

13. 8.

Rob a David Cronenberg zítra (14. 8.) navštíví i New Yorks Stock Exchange (největší burza akcií na světě), kde zazvoní zvon k slavnostnímu uvítání filmu Cosmopolis.

V 9:00 (15:00) vejdou oba do budovy a v 9:30 se rozezní zvon :)

PattinsonLife

MTV FIRST S ROBEM A COSMOPOLIS

13. 8.

Ve čtvrtek se můžeme těšit na třicetiminutový rozhovor s MTV, přesněji s Joshem Horowitzem. U nás rozhovor proběhne v pátek zhruba ve dvě hodiny ráno.

Vy se samozřejmě můžete zapojit a posílat Robovi otázky. Stačí na Twitteru napsat otázku, označit @MTVNews a samozřejmě použít tag #AskRob. Pak už jen doufejte, že bude vybrána právě vaše otázka :)

Pro české fanoušky Roba mám ještě jednu zprávu, možná špatnou. Pokud jste se chystali na Cosmopolis do kina a nejste z Prahy nebo Ostravy, budete muset za kinem cestovat. Kde se tedy na Cosmopolis můžete podívat?

Praha

Cinema City Flora
Cinema City Slovanský dům
Cinema City Nový Smíchov
CineStar Anděl
Bio Oko
Premiere Cinemas Park Hostivař
Aero
Světozor
Letní kino Regina

Brno - Cinema City Velký Špalíček

Ostrava

Minikino - kavárna
Luna

Zlín - Golden Apple Cinema
Uherské Hradiště - Hvězda
Třebíč -Pasáž
Tábor - Svět
Štětí - Kino Štětí
Náchod - Vesmír
Louny - Svět

Jablonec nad Nisou - Radnice 70
Cheb - Svět
Jirkov - Jirkov
Kadaň - Hvězda

- Díky Ladě a dokina.tiskali.cz

KDE MŮŽEME ČEKAT ROBA?

13. 8.

Tento týden bude mít Rob víc než rušný, v USA se vřítí do kin jeho film Cosmopolis a v rámci jeho propagace navštíví některé talk show a akce:

13. srpen - The Daily Show, premiéra Cosmopolis v NYC

15. srpen - Good Morning America, tisková konference v NYC

KRÁSNÉ VÝROČÍ, BELLO A EDWARDE!

13. 8.

Dnes slaví Edward a Bella Cullenovi své šesté výročí svatby. V knize se Edward s Bellou vzali 13. srpna 2006, měsíc před Bellinými devatenáctými narozeninami.

DREAMING WITH A BROKEN HEART

13. 8.

Chtěla jsem sem dát něco veselého, ale včera mě chytla jedna písnička, která mi pořád vrtala v hlavě. Není to sice moc vhodný video k dnešnímu dni (viz. výše), ale nemohla jsem odolat :) A co, třeba se bude i líbit.

Možno nastavit si HD kvalitu ;)

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

«   1 2 3 4 5 6   »

Natt

45)  Natt (15.08.2012 14:38)

Musíte uznat, že smutek mu víc než jen sluší... Ale teda ty oči.. já si fakt říkala, že "úsměv, který se ale nedotkl očí" byl jenom spisovatelskej kec. Houby kec, tady je živej důkaz. Ať už se mezi nima stalo cokoli, naše věc to (bohužel :D) není a já doufám, že za chvíli opadne tohle šílenství (ale mco tomu nevěřím) a lidi je nechaj dejchat.
Ke Cosmopolis - těším se na něj, ale asi ho neuvidím moc brzo, u mě v kině neni a nejblíž je praha a když budu chtít do kina tam, rodiče se hned budou zajímat, o co jde atd.:D Takže já můžu jenom čekat (aspoň mám čas na dočtení tý knížky:D)..

A jen tak btw, serou mě!:D Celý prázdniny jsem vzhůru do čtyř, ne-li dýl a nic se neděje.. a najednou, když začnu chodit do práce a musím prostě chodit spát dřív, tak se rozsype pytel s live streamy atd? Ať jdou někam!!!:D

Joo, neměli s Kris dělat něco na MTV? :)

44)  Prskavka (15.08.2012 14:02)

Souhlasím s Diblíkem - pokud ve vztahu nebylo něco v pořádku a byla nešťastná určitě tomu nepomůže ulítnutí se ženáčem, který má 2 děti a jehož manželka s ní spolupracovala na filmu. A pak tvrdit jak je Rob nejdůležitější v jejím životě a jak ho respektuje a miluje.
Ale tohle jsou osobní věci, který si mají řešit v soukromí a ne přetřásat na veřejnosti, ten hon na nevěrnici je šílený.
Škoda, že se to stalo, moc jim to spolu slušelo a fandila jsem jim jako páru.

43)  Diblik (15.08.2012 13:31)

Jo holky přesně tak, hubený jako nudle, nevýrazné oči a ani ten úsměv není ono a dává mu hodně zabrat...a asi za něj schovává tu bolest uvnitř...Ale oblek od Gucciho ten mu padne parádně a zbožňuju to jeho strniště.

Jo a Alby lehce nesouhlasím. Ale pokud je ženská (bezdětná) ve vztahu nešťastná a nevyřeší to ani přímá řeč s protějškem, tak pak vztah ukončí a jde do jiného a ne že lže a má dva naráz (pokud je to tedy pravda), to je můj názor. Tohle je ale čistě osobní hledisko a o Kristen jako herečku se budu dál zajímat.

42)   (15.08.2012 07:02)

milé dámy - ať mi nějaký rádoby fundovaný člověk už netvrdí,že Robert neumí hrát - dostával by roli za rolí jen kvůli tomu,že se vyšvihl s TW ??? - možná hned zpočátku,ale teď ?- to by všichni ti režiséři museli být fakt hlupáci - což si nemyslím,joo - kdyby dostával role od režisérek ... pak bych to mohla cítit,jakože kvůli jeho krásným zeleným očím a úsměvu ,ale takhle
a Ambro,máš 100% pravdu - je hubený jako v NM , v očích mu sedí bolest a úsměv....do prčic s láskou :'-(

41)  Alby (14.08.2012 23:45)

Mne sa nahodou zas naopak po dlhej dobe paci.B) Ako keby mu ten smutok pristal a urobil dospelejsim, teda aspon na pohlad. Mozno mu uz doslo, ze stastne zeny nepodvazaju. ( Nekameňovať;) )

ambra

40)  ambra (14.08.2012 23:35)

Chjo, já se na něho raději moc nedívám, je zase hubenej jak dva roky zpátky (bodejť by mu nelezly spoďárky, když chybí zadek, kterej by je obsadil). A ty jeho oči...:'-( Jako... pořád Kristen neodsuzuju, ale dneska jsem na ni FAKT naštvaná...:(
Ajji, díky za tenhle úžasný pravidelný přísun

Bye

39)  Bye (14.08.2012 23:35)

Lenko, děkuju za obsáhlé a objektivní shrnutí
Takových filmů, které nikdo nepochopil, je celá řada. Tady se to taky dalo čekat, protože i předloha je tvrdým oříškem a jak nějaký kritik prohlásil - to, co působí v knize sice těžce, ale člověk si to nějak přebere, protože má čas o tom přemýšlet, to se na plátno prostě nedá srozumitelně přenést. Aspoň ne pro ty, co jsou zvyklí na rychlé střihy a všechno na zlatém podnose... ;)
Určitě se teď najde dost "vykladačů" A je sympatické, že si na něj nehraješ

Lenka326

38)  Lenka326 (14.08.2012 23:20)

Tak jsem tady rovnou z kina. No, co na to říct? Je to těžký, opravdu těžký film. Dialogy, dialogy, pořád se mluví a skoro nikdo netuší o čem. Ekonomiku jsem vystudovala a celý život mě živí, ale fakt jsem většinou nechápala, o čem hovoří, když mluví o práci. A i soukromé rozhovory byly zmatené. Asi nemám dost vizionářské myšlení nebo takové to vnímání hraničních umělců. Takže jsem to v podstatě pojala jako sledování Roba, který nezmizí z obrazu.
Moc se mi líbil, opravdu mě nezklamal. Asi už to nešlo zahrát líp. Možná někdo řekne, že je hodně statický, ale Erik takový má být, to mi připadalo přirozené. Je to v podstatě vyšinutý chlap a tak se i chová. Je tam pár žhavých erotických scén, Rob nahý s letným záběrem do klína (ustřizeno právě přesně na hraně... pro Astrid a spol.), prostě Robert Pattinson poprvé zahrál dospělou roli. Doufám, že mu to otevře dveře k další kariéře.
Pro fanynky Roba doporučuju, myslím, že si ho užijete a na film je potřeba se asi obrnit. Nebudu si hrát na intelektuálku, která to pochopila, protože podle mě je to opravdu těžký kalibr. Ale nelituju, že jsem to viděla.

37)  Elanoreth (14.08.2012 22:40)

Ajinko, v pohodě, vím, že pláču na správným rameni

Ajjinka

36)  Ajjinka (14.08.2012 22:37)

Promiň, El

Tady jedno video, který je sice trochu vlezlý ze strany novinářky, ale Rob kupodivu docela spolupracuje
http://youtu.be/fRjJC5ksbI8

35)  Elanoreth (14.08.2012 22:33)

Teda Ajinko, takovouhle fotku dát na noc, to je vražda . A na to jsou paragrafy.....

Bye

34)  Bye (14.08.2012 22:31)

Ajaj, pruhovaný... ty u nás vyšly z módy někdy v polovině minulýho století Už se zase vracej? B)
Ale furt dopadl líp než Katy Perry...
http://www.super.cz/14138-necekane-vzrusujici-podivana-katy-perry-neuhlidala-plavky-a-ukazala-holy-zadecek.html

Bosorka

33)  Bosorka (14.08.2012 22:30)

Ha, i hvězdě může koukat podolek ... budu si to pamatovat, až to budu vyčítat Jendovi

Ajjinka

32)  Ajjinka (14.08.2012 22:26)

http://twitpic.com/ajg36q Ájjino, nečum tam, nečum! Ale no tak, prokaž nějaký ovládání! Zataraseně, nefunguje to

31)  Elanoreth (14.08.2012 19:12)

A už je zase rozcuchanej

Marcelle

30)  Marcelle (14.08.2012 18:27)

Budu se dneska opakovat, ale nemůžu si pomoct. Ten kluk je prostě nádhernej a já ho miluju Ale oči má vážně smutný :(

29)   (14.08.2012 16:40)

Zafrina je nádherná - tolik se těším na ty nové upíry

28)  Nikki (14.08.2012 16:38)

sluší mu to

Pawi

27)  Pawi (14.08.2012 16:31)

Robovi to sekne... Slast pro oko! Zlatíčko!

piky

26)  piky (14.08.2012 14:54)

On je tak krasny - na te prvni (nejvetsi) fotce z premiery vypada uplne bozsky

«   1 2 3 4 5 6   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek

Eclipse