Sekce

Galerie

http://www.stmivani-ff.cz/gallery/Rick%20mora.jpg

Protože byla trochu delší přestávka, připomínám děj předchozí části:

Tristan se seznámil se životem na hradě. Klan ho přijal mezi sebe se všemi právy a povinnostmi. A s Rhiannon zažil nádherné milování.

Jak to bude pokračovat dál?

Návštěva


Na krajinu se pomalu snášel večer a začala padat rosa.  Nechtělo se mi domů, ale věděl jsem, že dřív nebo později budeme muset vstát, obléknout se a čelit klanu. Pamatuju si, jak se Emm ze začátku šklebil na Eli a Setha a jak Edward utíkal z jejich dosahu.  Jenže, Edward je děda, a když Setha ségře schválil táta, nemohl nic namítat.  Hm, proč by jí ho vlastně neschválil, když je Seth vlkodlak jako on a ještě syn jeho nejlepšího kámoše.

Rhia mi přejela rty po krku.

„Na co myslíš?“ zeptala se.

„Co tomu řeknou vaši,“ odpověděl jsem po pravdě.

Usmála se: „To tady nezjistíš.“

Vyskočila na nohy a začala se oblékat. Dal jsem si ruce za hlavu a užíval si pohled na její krásné tělo.

„Hej, pane Blacku, vy půjdete domů nahý?“ houkla na mě, už oblečená v džínách a triku. Naučeným pohybem stáhla vlasy dozadu a sepnula je sponou, která se po našem milostném zápolení povalovala v trávě. Natáhl jsem na sebe kalhoty a košili a sedl si zpět do trávy, abych si mohl obout boty. Než jsem se stačil zvednout, přistála mi na klíně a objala mě kolem krku.

„Ještě aspoň pusu,“ zaprosila. Z jedné nevinné pusy byly dvě, tři…

Druhé kolo oblékání. Radši jsem se držel stranou, nebo bych se na ni vrhl tentokrát já. Čarodějka jedna. Ale zase jsem byl na sebe pyšnej. Kdyby se jí to mnou nelíbilo, těžko by si vynucovala repete a určitě by na mě nevrhala ty žhavý pohledy. Tentokrát jsme se oblékli oba.

Šli jsme volný krokem přes park, drželi se za ruce, a co chvíli se zastavili, abychom se mohli políbit. Tohle bylo diametrálně odlišný od sexu s Christine. Tohle nebyla jen upíří potřeba, ale cítil jsem srdcem, hlavou, že s Rhiou prožiju zbytek věčnosti.

Uvnitř domu jsem si oddechl. V sále seděla jen Romana.

„Mami, kde jsou všichni?“ Zeptala se Rhia.

„Faolann s Ceanou jeli na víkend na skály, Brian je zase zalezlej ve své jeskyni a pokouší se něco hacknout, jeho máma je u sebe v pokoji, tvůj táta v knihovně a ostatní na lovu.“ Odpověděla Romana jako správná máma, která má přehled o všech svých dětech.

Oddechl jsem si. Hans je v čudu a než se vrátí, snad se dám trochu dohromady. Svalili jsme se oba vedle Romany na gauč. Koukala na seriál Supernatural. Hm, asi bych čekal, že se bude dívat na nějakou romantiku, ale že si vybere tohle…

Po chvíli mi bylo jasný proč. Kdykoliv se na obrazovce objevila postava Deana Winchestera, Romana vzdychla. Dobrý, stovky let stará upírka je fanynkou Jensena Acklese. Tady je fakt možný všechno. Z děje jsem moc neměl, protože jsem nenápadně olíbával svou lásku. Teda, myslel jsem si, že nenápadně, protože se najednou Romana ozvala.

„Hej, vy dva, nechtěli byste se jít muchlovat k sobě?“ zeptala se, aniž spustila oči ze svého idolu.

Uchechtl jsem se: „Jdem se muchlovat jinam, lásko. Vyhazujou nás.“

Rhia mě popadla za ruku a vyšli jsme ze sálu. Před schodištěm mě zarazil Farrannův hlas.

„Tristane, pojď sem na chvíli.“

A jéje. Otcovský rozhovor. Sakra.

Vešel jsem do knihovny, kde seděl Farrann s nosem zabořeným do nějaké knihy. Zvedl hlavu a usmál se na mě.

„Neboj, žádný otcovský rozhovor, chtěl jsem ti jen sdělit, že zatímco jste byli v parku, volal ti na mobil tvůj otec. Dovolil jsem si to vzít. Původně jsem mu jen chtěl říct, že jsi zaneprázdněný, ale přiznám se, že jsme se trochu zapovídali.“

„Asi ses na mě dozvěděl pár nelichotivých věcí, co?“ povzdechl jsem si.

„Vůbec ne, spíš byl zvědavý na rodinu tvé dívky. A přiznám se, já byl zvědavý na otce svého budoucího zetě,“ řekl laskavě Farrann. „Nebudeme to rozpitvávat. Jen ti mám vyřídit, že mu máš zavolat.“

Kývl jsem hlavou a vydal se ke dveřím.

„Tristane, málem bych zapomněl. Přestěhuj si věci k Rhiannon.“ Vyrazil mi dech Farrann.

Zavřel jsem dveře a… nepřestával vrtět hlavou. Farrann se diametrálně lišil od Edwarda. Za prvé neřešil, na co myslím, nebo nemyslím a neokřikoval rodinu jako můj děda a za druhý, vzpomínám si, jak mě Edward při první Sethově návštěvě vyhodil z pokoje a chtěl tam ubytovat jeho, aby nespal s Eli. Táta i Eli se mu tenkrát vysmáli. A Farrann mě přímo vybízí, abych se k Rhie nastěhoval. No teda.

V tomhle domě panoval zvyk, že po jedenácté se většinou všichni rozešli do svých pokojů. Vlci šli spát a upíři… no určitě netrhali fialky. Já trávil noc v jednom z mnoha hostinských pokojů a většinou si četl. Scházeli jsme se kolem osmé. V pokoji jsem neměl moc věcí. Svou tašku, pár notových archů, vlastně jsem k Rhie přestěhoval hlavně sebe. Smála se, když jsem si přinesl veškerý svůj majetek v náruči. Přestala se smát ve chvíli, kdy jsem ji popadl do náruče a hodil na postel. Dopadl jsem vedle ní a další hodinu jsem byl zaneprázdněný nejkrásnějším způsobem, jaký jsem znal.

Pak jsem si teprve vzpomněl na to, že mám zavolat domů. Seběhl jsem k Brianovi do jeskyně, jak všichni nazývali jeho království a na mobilu, který už jsem nechával permanentně u počítače, vytočil tátu.

„Táto, promiň, nějak jsem neměl dřív čas.“

„Slyšel jsem, Tristane. No, k něčemu to bylo. Mohl jsem si pokecat s Farrannem.“

„To by mě zajímalo, cos‘ mu na mě napráskal.“

V telefonu se ozval tátův smích: „To bys rád věděl, co? Nic ti neřeknu, abys věděl.“

Chvíli jsme nezávazně konverzovali. Táta mi řekl všechny ty nepodstatné drobnosti, které se udály od posledního telefonátu, a já přidal pár postřehů ze života klanu. Prostě hovor tak trochu o ničem. Rozloučili jsme se asi po čtvrt hodině a já zamířil k nejdůležitější osobě mého soukromého vesmíru.

 

xxx


Byl prosinec. Už půl roku jsem žil v pohádce. Jenže i tahle pohádka trochu skřípala.

Hans! Ne nebyl špatnej chlap, jen si mě dokázal vychutnat. Zúčastňoval jsem se pravidelných soubojů, chtěl jsem být v případě ohrožení skutečným přínosem a nemuset jen spoléhat na svůj dar a rychlé nohy. Ukázalo se, že nejlepším bojovníkem je po Breannanovi právě Hans a ten si mě vzal do prádla. Při souboji bylo zakázáno spoléhat se na dar. Bojovalo se naplno a já neopeřený ptáčátko, to pěkně schytával. Nebudu počítat, kolikrát se mnou vytřel podlahu sklepení, ani jak často jsem pod jeho úderem přelítl celou místnost. I to by mi nevadilo, kdyby do mě pořád neryl. Emmett byl, se svým nedostatkem taktu, proti němu úplný beránek boží. Nakonec můj pohár trpělivosti přetekl, když do našeho pokoje nastražil petardu. Vybouchla, právě když jsme se, hm… když jsme byli poněkud zaneprázdněni.

Pomsta byla sladká. On ten pacholek totiž zapomněl na nepsané pravidlo klanu. Pokoje jsou soukromé.  Druhý den večer jsme se pomalu rozcházeli do pokojů a já Hansovi v duchu přikázal, aby se šel dívat na televizi. Kdykoliv se zvedl a chtěl jít za Alisou, překazil jsem mu to příkazem, co možná nejnesmyslnějším. Tak Hans dělal celou noc dřepy, válel sudy, naléval cedníkem vodu a nakonec žehlil spodní prádlo vlkodlakům. Ráno jsem už smíchy nemohl a pustil ho. Vyběhl do pokoje za Alisou, ale ta ho vyhodila se slovy, že si má jít tam, kde byl v noci. Trvalo mu celý den, než si ji usmířil a na mě si dával pozor. Vida, k čemu se můj dar hodí.

Druhý skřípot nastal nedlouho poté. Blížily se Vánoce. Najednou se mi začalo stýskat po rodině. Po mé rodině. Neviděl jsem je už tak dlouho. Jenže, co s tím? Ještě ke všemu mě Farrann sledoval zamyšleným pohledem. A pak si mě vzal stranou.

„Proč mi to neřekneš do očí, Tristane? Proč se to musím dozvědět z tvých myšlenek?“ zeptal se vyčítavě.

Sklonil jsem hlavu a nedokázal odpovědět.

„Sonny, i upíří mají srdce, i když nebije. Jestli chceš jet domů, my tě tu nedržíme. Jen nám dej včas vědět, kdy se vrátíte, ať vás Romana může navést přes les.“

Vrátíte?

„No ano, Rhiannon pojede s tebou, je načase aby poznala tvou rodinu.“ Usmál se můj druhý otec.

„Já, já nevím, co říct. Farranne, děkuju,“ vykoktal jsem ze sebe.

„Mám jednu podmínku, sonny,“ zvážněl. „Vezmete sebou Briana. Zastře váš pach.“

„Jasně, naši ho rádi uvidí. A má to výhodu i pro nás. Alice nás neuvidí a my je překvapíme,“ zajásal jsem.

Vždyť jsem to říkal, žiju v pohádce.


xxx


Odlétali jsme devatenáctého prosince z Londýna. Letenky jsem zaplatil hotově. Nechtěl jsem, aby položka na našem účtu zhatila dokonalé překvapení.

Dvacátého, brzo ráno, jsme dorazili do Seattlu. Poslední hodina pro mě byla nejdelší, ale nakonec jsme všichni tři stáli před dveřmi našeho domu. Domu Blackových.

Zazvonil jsem.

Otevřela nám máma. Chvíli na mě nevěřícně koukala a potom vypískla a skočila mi kolem krku.

„Tristane, ty jsi přijel. Panebože, to je ten nejkrásnější vánoční dárek, jaký jsem mohla dostat. Jacobe, Eli, Sethe, vyhrabte se z pelechu. Tris je tady.“

Za mámou se objevily tři rozespalé, rozcuchané postavy. Ve vteřině jsem se ocitl v jednom hromadném objetí. Když mě konečně pustili, přitáhl jsem si k boku svou lásku.

Než jsem stačil něco říct, vydechla máma okouzleně: „Rhiannon.“

„Dobré ráno, vám přeji,“ promluvila Rhia a dívala se mámě zpříma do očí. Nebylo to těžké, byly téměř stejně velké.

Ozvalo se hvízdnutí. Ségra.

„Teda, Trisi, já o tvým vkusu nikdy nepochybovala, ale že jsi ukecal takovouhle krásku, klobouk dolů,“ řekla prostořece.

„Ty jsi Eli, viď? Tak ti musím prozradit, že mě ukecávat nemusel. Přesvědčil mě jinak.“ Smála se Rhia.

„Jo a čím?“

„Nepovím, to je tajemství.“ Mrkla na mě a zase se smála.

„Pojďte už dál, bavit se můžeme uvnitř.“ Vyzval nás táta.

„Jsem to ale pitomec. Tati, tohle je Brian, je to měnič, malairt, jak říkají u nich. Kryl nás svým pachem.“ Představil jsem třetího člena naší malé skupinky.

„Vítej.“ Táta mu stiskl ruku.

Vešli jsme dovnitř. Naši se na chvíli omluvili a odešli se zcivilizovat. Najednou se ozval řev. A jé je, prckové mají vyvinutý plíce. Za chvíli se objevila ségra se Sethem a každý se snažil uklidnit jednoho mýho synovce. Charlie přestal, ale Billy ne a ne.

„Můžu?“ natáhla ruce Rhia.

„Jasně,“ řekla Eli a vrazila jí Billyho do náruče. Rhia ho zkušeně převzala a pak zapátrala prstem v pusince.  Malý přestal brečet a zavrněl.

„Roste mu zoubek a moje chladná kůže mu na rozbolavělý dásničky dělá dobře.“ Oznámila, když jsme na ní vyjeveně koukali.

„Jak jsi to věděla?“ Nedalo mi.

„Kdysi u nás ve vesnici, děti mých kamarádek…“ Pokrčila rameny.

„A to si pamatuješ dva tisíce let?“ Zeptala se pro změnu máma.

Další pokrčení rameny.

„Jo, asi jo.“

Seth se smál. „Teda, já budu mít nejen hezkou, ale i chytrou švagrovou. Skočím pro Cullenovi.“

Za pár minut se ozval v hale hluk a upíři vtrhli do pokoje. Najednou se Carlisle zarazil a vyděšeně vykřikl:

„Camilla!“

předchozí kapitoladalší kapitola

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1 2   »

Empress

30)  Empress (01.12.2011 13:50)

Bosorka

29)  Bosorka (21.06.2011 21:37)

Romana má skvělý vkus!

28)  Anna43474 (14.06.2011 20:07)

Carlisle má docela postřeh, že jo
Farrann je zvláštní upír
Hans je super
Romana má zvláštní koníček
TKSATVO

27)   (12.10.2010 13:03)

Ááááááchichi áááách, Jensen!!!
Sfinguško, nádhernéé!
Jo jo, Carlisle, my už to víme

SarkaS

26)  SarkaS (06.10.2010 20:24)

Jojo poznal ji sikulka

Popoles

25)  Popoles (07.09.2010 13:20)

Sfin, já si sypu popelna hlavu, mám tu děsný resty, ale jdu to honem napravit
kapitolkas přepychová - jjakk se Tris pořád bojí ,co na jejich vztah řekne otec jeho vyvolené je skor sladké
A přístup Farranna k celé situaci je perfektní, takového tátu by brala každá.
No a návštěva doma? WAW!
Jsem celá nedočkavá až se vrnu na další díl!

nathalkasimova

24)  nathalkasimova (03.09.2010 20:52)

Tak já to teda vážně nwm, ale možná trochu tušim... no nwm, něco se z toho určitě vyvine Honem další, pls :) :) :)

Stelletta

23)  Stelletta (02.09.2010 19:36)

Tak já už taky vím, kdo je Camilla.:D Klaním se. Mě by to teda vůbec nenapadlo, takhle to provázat. Jseš úžasná.

Lipi4

22)  Lipi4 (02.09.2010 00:42)

Sfinguško , úžasná a krásná kapitolka (jako vždy, jelikož ty už ani jiný výkon podat neumíš )... ...
.... Lepší vánoční překvapení snad ani není... ... Jen se mi tu nelíbí jedna věc a ty zcela jistě víš jaká .. ten tvůj konec. Hledala jsem nějaká písmenka a nemohla jsem žádná najít, tak snad bude brzy příští kapitolka:D , viď?

krista81

21)  krista81 (01.09.2010 23:37)

Paráda, další dílek je tu
Louka a oblíkání a potom ten rozhovor s Farranem :D to určitě nečekal a pošťuchování s Hansem :D :D no prostě idilka.
A na Vánoce doma
Těším se na další

Bye

20)  Bye (01.09.2010 22:31)

Eh...
Vezmu to od konce - já si teda rozhodně pamatuju, kdo je Camilla. Vzpomínám si, jak mě vzalo, žes zase dokázala ten děj provázat s předchozími událostmi
A teď popořádku...
Kurnik, sfingo, to si taky ještě pamatuju, kdes je naposledy nechala a pěkně dlouho! Společný oblíkání - škoda, že se nakonec synchronizovali :D
Popisuješ život v Rhiannině rodině tak barvitě, že mám pocit, že s nima bydlím. Hackování, Supernatural, Jensen Ackles , stěhování , tréninky (to byla skvělá pasáž! ) a poťouchlosti s Hansem :D
Tak co se bude dít s Camillou???
Rhia má pořád toho bratříčka v moci Volterry, že?

Melani

19)  Melani (01.09.2010 20:21)

No jasně! Sfingo moc se omlouvám za svojí nevědomost a nevšímavost... To ale nemění nic na tom, že je ta povídka úžasná :).

sfinga

18)  sfinga (01.09.2010 20:01)

Stelletto, Mellani, Misabells, Iwko, Marketo - přečtěte si znovu sedmou kapitolu. Tam jsem psala, kdo je Camilla
Hanetko, pojedou, ale dočkej času...

sakraprace

17)  sakraprace (01.09.2010 19:17)

Uááááááá, sfin, mě se tak stýskalo Podovolenkový díl se ti neskutečně dobře povedl. Oddechové, ale odtrhnout se od toho nešlo. Prostě strhující. Děkuji

Marketa

16)  Marketa (01.09.2010 16:59)

Nádhera ale kdo asi bude ta Camilla hm :)

Iwka

15)  Iwka (01.09.2010 16:35)

Nebyla Camilla její máma?? Nebo jsem vedle, No rozhodně to nebude jen tak

Hanetka

14)  Hanetka (01.09.2010 16:29)

Sfingo, paráda!!! A asi na rozdíl od ostatních vím, kdo je Camilla, docvaklo mi... ale nepovím. Ať jsou překvapení! Ale jestli si to myslím správně, čeká nás výlet do Itálie, nebo ne? Já se táááák těším!

13)  Rea (01.09.2010 15:37)

Jsem ráda za další dávku, už jsem měla pěkný absťák!

MisaBells

12)  MisaBells (01.09.2010 15:35)

já tě vážně zabiju! Proč já! Proč já! Proč já! Do prčic! Co mi to děláš? Jaká Camilla zase??? Sakra sakra sakra
Ok, jsem v klidu.... tááákže... 1) milování bylo ách, éch, óch a opakování a opakování a opakování... Ještě!
2) taťka Rhianon je neuapomenutelný a je pravda, že se od našeho melodtramatického Edwarda liší. Je mi sympatický.
3) Setkání s rodinou - dojemné, sladké a culila jsem se, jak měsíček na hnůj (v dobrém slova smyslu)
4) Camilla! Kdo to... ehm, to už jsem nadávala, takže zbývá jen standing ovation nebo jak se to píše. Vyplatilo se čekat, ale už to nedělej!
Paráda a honem dál... btw... máš robitý čudlík

11)  Rene5esme (01.09.2010 14:55)

Krásné

1 2   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek