Sekce

Galerie

/gallery/TA.jpg

Tak už vás nebudu trápit. Děj téhle kapitoly nás zavede o půl roku zpět, do doby, kdy to vše vlastně začalo. Kdy se Bella ocitla ve světě, odkud už není návratu - ve světě, kde se pro ni legendy stanou skutečností - světě upírů a měničů.

8.

O půl roku dříve...

Opřela jsem se ramenem o zeď a zahleděla chodbou. Okolo pasu se mi náhle omotaly paže a strhly mě do náruče.

„Dirku,” zaprosila jsem, když mi jeho rty přejely zlehka po krku.

„Ano?” zeptal se laškovně a v jeho hlase jsem slyšela, že se usmívá.

„Prosím.”

„A o co, miláčku, vždyť víš, že ti splním, co ti na očích uvidím,” zapředl a zuby mi sevřel ušní lalůček.

„Chci tě mít blíž,” zaškemrala jsem a hlas se mi třásl.

„Vždyť jsem blízko,” nepřestával mě dráždit.

„Dirku!”

Zasmál se a jeho sevření okolo mě povolilo. Okamžitě jsem se v něm stočila čelem k němu, než si mě zase k sobě pevně přivinul. Naučeně jsem se vytáhla na špičky a přisála se k jeho rtům. Byl pryč dva týdny. Dva nekonečné týdny a já ho potřebovala mít teď celého pro sebe.

Jeho ruce mu sklouzly po mých zádech až na zadek. Přitiskl si mě k sobě a já jsem na nic nečekala. Objala jsem jeho boky nohama. Za jeho zády jsem si z nohou skopla boty a nechala ho, aby mě donesl až do jeho pokoje. Opřel mě o zeď, a tak mohla rukama bloudit po mém těle. Stáhl mi tričko a přejel rty v mém výstřihu. Blaženě jsem mu zajela prsty do vlasů. Pramínky mě lechtaly po kůži, až mi naskočila husina.

Já však nechtěla zůstat pozadu. Začala jsem prsty neohrabaně rozepínat jeden knoflíček jeho košile po druhém. Jeden se mi dokonce podařilo utrhnout. Nemohla jsem se dočkat, až zase budu moci dlaněmi přejet po jeho břiše, svalech na zádech.

Z hrdla se mi ozval zadýchaný smích.

Rty mi přejel vzhůru z výstřihu a zvedl hlavu.

„Cítím, že se ti taky moc stýskalo,” zasmála jsme se znovu a zhodnotila tak pohyb v jeho kalhotech, který mě nyní začínal tlačit pod zadkem.

Po rtech mu přejel úsměv.

„To si piš.”

Než jsem stačila cokoliv udělat, jeho paže mě znovu zachytily a on se se mnou protočil. Dopadla jsem na postel a on se mnou.

„A hodlám ti ukázat jak moc se mi stýskalo,” zašeptal výhružně.

Během chvíle skončil na zemi i zbytek našeho oblečení. Jeho ruce i ústa mi zručně přejížděly po těle. Přesně věděl, co má dělat, abych se v jeho náručí svíjela touhou. Cítila jsem, jak mi po těle proudí vlny horka a točí se mi hlava.

Přetočila jsem se, aby on byl dole. Už jsem se nedokázala déle ovládat. Potřebovala jsem ho. Zvedla jsem se a dosedla na něj. Hlavu jsem zvrátila když jsem ho konečně ucítila zase uvnitř sebe. Ta doba bez něj byla příšerná a všechna na touha po něm se ve mně stále hromadila a já nyní prožívala to, co nikdy předtím. Dirk mi přejížděl dlaněmi po prsou a břiše. Dýchal zrychleně a já na tom nebyla o mnoho lépe.

Žilami mi proudila horkost do každého kousku mého těla a svaly se napínaly...

Bylo to jen drobné rudé světélko, které pronikalo přes mlhu mého vzrušení, které mi signalizovalo, že něco není v pořádku. Pomalu jsem si začínala uvědomovat, že tohle není způsobeno jen přicházejícím orgasmem. Něco se se mnou dělo. Strnula jsem a zahleděla se na své ruce. Rýsovala se na nich každá šlacha a žíly začaly hrozně vystupovat. Tohle se dělo na celém mém těle.

Mou mysl ovládl na místo vzrušení děs.

Dirk se na mě zahleděl.

„Bello, co se...” v jeho hlase zazníval strach o mě.

Jeho tvář se mi však v příštím okamžiku ztratila v mlze. Netušila jsem, co se to děje, ale byla jsem k smrti vyděšená. Trvalo to jen vteřinku, která mi připadala nekonečná, než se mlha opět rozplynula. Znovu jsem uviděla pokoj... A Dirka.

Vyděšeně sebou cukal, jak se snažil ode mě dostat co nejdál. Zděšeně jsem zahlédla krvácejíci ránu na jeho noze. Byla hluboká, ale on jí nevěnoval skoro žádnou pozornost. Zíral jen na mě. Chtěla jsem k němu. Udělala jsem jediný krůček a on zařval.

To však nebylo to co mě přikovalo na místě. Byla to ta věc, co se mi dostala do zorného úhlu. Byla chlupatá a...

Začala jsem se otáčet a prohýbat. Shazovala jsem věci okolo sebe, ale to mi bylo teď naprosto ukradený. Byla jsem vyděšená. Mnohem více než Dirk a mnohem více, než jsem si myslela, že je vůbec možné.

Tohle nebylo moje tělo. Místo něj jsem hleděla na něco hlupatého. Neohrabaně jsem se snažila najít pod tím kousek sebe, ale pomaličku a neodbytně se mi začínalo dobývat do vědomí, že tohle jsem já.

Nakonec mi to docvaklo úplně. Sesunula jsem se na zem mezi střepy rozbitého pokoje a zhrouceně hleděla na vyděšeného Dirka. Mé obrovské vlčí tělo zabíralo téměř třetinu jeho pokoje.

předchozí kapitoladalší kapitola

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1 2   »

kytka

24)  kytka (25.01.2011 22:16)

Petronelka

23)  Petronelka (10.12.2010 19:07)

Tož Bella je tedy taky měnič? To jsem vůbec nečekala, když Edwardovi její vůně není protivná, ale potom ta chvíle, kdy k její přeměně došlo ... chudák holka, co jiného na to asi tak říct

SarkaS

22)  SarkaS (13.10.2010 08:13)

Oh no páni. Ne, že bych si to nemyslela, ale ten okamžik kdy se přeměnila, to bylo... No chudák holka a ještě větší chudák Dirk

21)  bb (11.09.2010 23:18)

úžasný

Yasmini

20)  Yasmini (04.09.2010 12:50)

Super, super, super!!!
Nezvládám psát komentář ke každé kapitole, ono to totiž strašně ždržuje od čtení :D:D

Popoles

19)  Popoles (03.09.2010 00:25)

Takže přece jen vlk. Ale kde se dostala ke spouštěči? Krásně napsaný díl Texie!

krista81

18)  krista81 (31.08.2010 23:05)

Tak jsem si to myslela dobře - je měnič.
Ale Dirk to asi nerozdýchal, že? Aby se mu holka měnila na vlčici ;) Takže proto je teď v La Push. ;) ;)
Ale jaktože Edwardovi nesmrdí a on jí asi taky ne? Čímpak to asi je :D ???

arisa

17)  arisa (31.08.2010 21:06)

ja jsem se trefila takže bellinka je měnič

sakraprace

16)  sakraprace (31.08.2010 18:17)

Já to věděla no, určitě tušila Nádhera

Abera

15)  Abera (31.08.2010 16:16)

Mazec

Marketa

14)  Marketa (31.08.2010 15:54)

Tak to teda byla kapitola úžasná

13)  Raduššška (31.08.2010 15:26)

Dirk je zoofil?????????????????????????

12)  Raduššška (31.08.2010 15:25)

A do ...... 4ce38

11)  Adik (31.08.2010 12:33)

uzasny dilek

10)  mary (31.08.2010 12:31)

tomu říkám přeměna v úplně nejnevhodnější chvíli

9)   (31.08.2010 12:17)

Áááááááá

Ewik

8)  Ewik (31.08.2010 11:17)

Bella je měnič, vlk
Moc hezký díl
Těším se na další.

7)  hellokitty (31.08.2010 10:39)

Michangela

6)  Michangela (31.08.2010 10:02)

To jsou ale nápady! Aspoň už vím, proč se kluci zmiňovali o škrábancích! Ale Edwardovi nesmrdí a to je opravdu záhada!!!

5)  Judy (31.08.2010 10:00)

Já věděla, že je Bells měnič. Rozhodně to bude velmi zajímavé.

1 2   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek

Eclipse poster - Bella