Sekce

Galerie

/gallery/TA.jpg

Edward s odhodláním čeká v zapadlém pajzlíku, kam Bella chodí, aby alespoň trochu unikla z La Push a dostala se mezi normální lidi. Proti přítomnosti jednoho pohledného upíra však rozhodně námitky nemá...

6.

Vešel jsem do zešeřelého baru. Všude se vznášel dým a na parketu duněla hudba. Do nosu mě uhodila nepříjemná směsice cigaret, alkoholu, potu i parfémů. Snažil jsem se nevnímat pohledy ostatních a přešel rovnou k baru, odkud byl nejlepší výhled.

Sedl jsem si a odmávl barmanovi cosi, co mi nabízel. Za chvilku už přede mnou stála sklenička s čirou tekutinou, která však nepříjemně štípala do nosu. Raději jsem k tomu moc nečuchal. Tady na zákony evidentně moc nehráli, protože já rozhodně neměl jednadvacet a tohle nebyla pramenitá voda z hor.

Se sebezapřením jsem alespoň trochu polkl a opět položil sklenku na bar. Začal jsem se rozhlížet okolo. Bella tu ještě nebyla. Teprve měla dorazit. Odmítl jsem tanec dvěma dívkám a stále vyčkávavě čekal, než se konečně objevila ve dveřích.

Ta žena z obchodu rozhodně nepřeháněla, když říkala, že je v ní něco, co poutá pozornost a láká. Mužské osazenstvo se po ní ohlíželo a to ženské také, ale už ne s tak příjemnými myšlenkami. I já jsem musel na sucho polknout.

Jednoduché šaty vyměnila za červený top s dlouhým prostříhanými rukávy, který však měla jen kousek pod prsa. Boková riflová sukně jí obkreslovala linii boků, než se trochu rozšiřovala a končila v polovině stehen. Měl jsem chuť praštit ty slintající idioty do obličeje, ale já sám jsem na tom nebyl lépe. Vypadala tak, že jsem měl chuť se jí dotknout obejmout a přejet prsty po nahé kůži jejích zad...

Na místo toho jsem ji jen sledoval, jak mávla na barmana. Postavil před ni skleničku a ona ji do sebe naráz kopla. Prázdnou ji položila zpátky a přelétla pohledem parket. Tančilo tam jen pár lidí. Vykročil a k nim. Bez jakéhokoliv zaváhání se začala vlnit do rytmu.

Z jejích pohybů šlo cítit jak si užívá tanec i atmosféru kolem. Naprosto ignorovala mužské pohledy, které ji hltaly a sledovaly každý její pohyb. Usmívala se, ale přitom si jakoby stále od ostatních držela odstup, jako by si ona sama určovala, koho si pustí blíž k tělu.

Teprve po několika písních zamířila z parketu pryč. Došla zpátky k baru a opřela se o něj lokty. Nemusela nic říkat. Na barmana jen kývla aby jí nalil. Mezi tím se otočila zpět a začala se pohupovat v rytmu hudby zaznívající od parketu. Aniž by mě postřehla, jsem se přesunul až vedle ní.

„Ahoj.”

Otočila hlavu mým směrem a překvapením se jí zadrhl dech. Zůstala na mě koukat, aniž by cokoliv řekla. Teprve když barman položil sklenku před ni na bar, jako by se probrala.

„Ahoj,” odpověděla a pohledem uhnula ke skleničce.

„Já jsem Edward.”

„Bella,” kývla na mě. Hrála si se skleničkou v ruce.

Přemýšlel jsem jak dál. V tomhle jsem vážně neuměl chodit.

„Nechceš si zatančit?”

Konečně se na mě zase zpříma podívala.

„Nevím, jestli je to nejlepší nápad.”

„Neboj, já si nic dovolovolím...” tenhle nápad se mi líbil stále víc. Mít tak blízko u sebe.

„Ne,” usmála se pobaveně a zavrtěla hlavou. Tvář se jí při tom úsměvu celá rozzářila a smazala z pohledu ten netečný výraz, který držel ostatní od ní. „Kluci mě mají dneska vyzvednout a asi by nebyli nadšení, že bych tu byla s tebou.”

„Dokážu se o sebe postarat.”

Zahleděla se na skleničku a zavířila zlatavou tekutinou v ní. Po chvíli ji razantně zvedla a hodila do sebe celý její obsah. Položila ji zpátky, až to ťuklo a pohlédla do mé vyčkávající tváře.

„Tak jdeme?”

Na pár okamžiků jsem na ni jen zíral, než mi došlo, že opravdu souhlasila. Musel jsem se se tvářit jak pitomec, ale já si nemohl pomoct. Musel jsem se usmívat. Oplatila mi úsměv a vyrazili jsme na parket. Přivřela oči a začala tančit.

Nikdy jsem netušil, že budu mít takový problém se udržet od člověka dál, ne kvůli jeho krvi, ale kvůli touze i po tom všem ostatním. Toužil jsem ji sevřít v pažích a držet, aby už musela zůstat se mnou. Cítit teplo její kůže a každý úder jejího srdce.

Nevím jak dlouho jsme spolu tančili. Ona si užívala tanec a já to, že jsem jí tak blízko. Najednou sebou trhla a rozevřela oči.

předchozí kapitoladalší kapitola

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1 2   »

kytka

22)  kytka (25.01.2011 22:08)

Tak tahle Bella je dobrý číslo. Edward se nestačí divit. Super.

Petronelka

21)  Petronelka (10.12.2010 18:48)

Copak, copak? Snad nepřišli kluci ze smečky? To by byla sranda - takže opět žádné dlouhé vykecávání a jdu na další kapču

SarkaS

20)  SarkaS (13.10.2010 08:02)

hmm tak copak se to děje Nějak se v té Belle vůbec nevyznám

DeSs

19)  DeSs (30.08.2010 15:23)

Jasně, já jako vždycky poslední...
Normálně ti nenapíšu super, protože mi tak něco chybí... Další písmenka! Je to strašně krátký. Naštěstí přidáváš každý den...
No, jsem zvědavá, proč ty oči otvírala. Že by vlci?
Jdu dál, a bylo to skoro super, až na tu délku...

Abera

18)  Abera (30.08.2010 11:11)

semiska

17)  semiska (30.08.2010 10:05)

Za ten konec bych ti chtěl naplácat na holou... JInak kapitolka je moc pěkná. Konečně spolu navázali kontakt.

krista81

16)  krista81 (29.08.2010 23:37)

Neeee, takle utnout kapitolku v tom nejlepším - to je fakt hrozný.
Kdy bude další ?????? Brzo, žejo?
Jinak perfektní dílek. Dostala mě pramenitá voda z hor
a Bella ta určitě něco ví - všechno nebo jenom část?
Těším se na další díl

15)   (29.08.2010 19:18)

Souhlasím s arisou. Co se sakra stalo?
Jsem napnutý, že to asi nepřežiju

arisa

14)  arisa (29.08.2010 19:07)

šmarja lidi, kdo Vás kruci naučli utnout kapitolu vždycky v tom nejlepším???

sakraprace

13)  sakraprace (29.08.2010 15:02)

Co? CO? Ježiši, Texie, takhle to utnout!! Jsem napnutá jak sáňky v létě

Popoles

12)  Popoles (29.08.2010 14:29)

Ale no tááák, co uviděla? Že by se dostavily vlci?
Nenapínej nás. Docela by mě zajímalo, co vše Bella ví

Marketa

11)  Marketa (29.08.2010 14:15)

už aby byla další kapitola

Carlie

10)  Carlie (29.08.2010 14:00)

Parádní!
Nápadité: "a tohle nebyla pramenitá voda z hor" :-)
A co teeeď? Už se poprali? Už se poprali? ;)

9)  hellokitty (29.08.2010 13:52)

milica

8)  milica (29.08.2010 12:44)

Je tak to jsem zvědavá co se stane dál? Nenapínej nás tolik

7)  Lejla (29.08.2010 12:30)

Hups a co prijde ted?? Ze by uz ji vlkousi prijely vyzvednout?? Tak to by mohlo byt jeste vzruso.:) :) :)

Ewik

6)  Ewik (29.08.2010 10:36)


Moc hezký díl.
Těším se na další.

5)  Lucie (29.08.2010 09:50)

4)  Raduššška (29.08.2010 09:25)

Michangela

3)  Michangela (29.08.2010 08:29)

1 2   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek