Sekce

Galerie

http://stmivani-ff.cz/gallery/thumbs/St%C5%99%C3%ADpky%20L%C3%A1sky.jpg

Tonyho milenka

Poslední experiment

Návrat

+15

Tanya

Ve chvíli, kdy jsem vypustila z úst otázku, jsem poznala onu vůni.

Tanya!

Já ji přetrhnu, potvoru jednu nadrženou. Nymfomanku. Tak ona se nesmířila s tím, že nedostala Edwarda. Tonyho se jí zachtělo. Naprosto nezkušenýho kluka, který sotva překročil práh dospělosti. Já z ní udělám trhací kalendář. Soptila jsem v duchu.

„Tony, od své sestry se ani nehneš, rozumíš? Já se hned vrátím,“ zařvala jsem na vyděšeného syna a vyrazila ze dveří.

Letěla jsem chodbou a hledala stopu její vůně. Zavedla mě do tělocvičny. Uvnitř byla ta mrcha a naprosto klidně si tam konverzovala s Desmondem. Znala jsem ho, byl to jeden z gardistů a kromě nadání pro boj, neměl žádnou zvláštní schopnost. Nebyl ani nijak zvlášť inteligentní. A to mě právě vytočilo. Když už svedla Tonyho, nemůže mého chytrého syna  vzápětí vyměnit za tohohle svalnatého pitomečka.

„Desmonde, odejdi prosím,“ řekla jsem a vztek ve mně jen vibroval.

„Isabello?“

„Vypadni,“ zařvala jsem a ten blbec vycouval.

„Ty… ty…“ nedokázala jsem ze sebe dostat souvislou větu. „Jak jsi mohla? To ses mi chtěla pomstít? Nebo sis usmyslela, že když nemůžeš mít Edwarda, dostaneš alespoň jeho kopii?“

„Bello, uklidni se, nevím, o čem mluvíš,“ pokoušela se Tanya zapírat, ale viditelně byla nesvá.

„Aspoň nelži, Tanyo. Tony se vrátil a je přímo prosycený tvou vůní. Neříkej, že jsi ho jen konejšila v náruči.“

Tanya se zasněně usmála a to mě dorazilo.

„Kruci, tak řekneš něco? Aspoň se začni obhajovat, nebo tak něco.“

„Proč? Nedělali jsme nic špatného. Je dospělý a chtěl to stejně jako já. Nemůže se mámy pořád držet za sukně.  Tak co tě štve?“

Zavrčela jsem. „Jasně a podoba s Edwardem to byla jen taková třešnička na dortu, co?“

„Přiznám se, že to byl prvotní impuls, lákalo mě to, ale Tony je úplně jiný. Je to prostě talent od přírody.“ Přiznala nestydatě.

„Jo a proto jsi vylezla z jedný postele a hned pádíš do další, co? A zrovna s tím neandrtálcem Desmondem.“

„Bello, znáš mě a víš, jaká jsem. Mám ráda muže a mám ráda sex. Nemám v povaze být někomu věrná, ale nikdy jsem žádného muže nevyužila. Nebo bys byla radši, kdybych se stala tvou snachou?“

Smála se mi do očí a já najednou viděla rudě. A bylo to tu zas. Můj štít se začal napínat a potom s velkou silou udeřil do Tanyi. Odhodilo ji to a než se stačila vzpamatovat, seděla jsem ji na krku a vrčela do obličeje.

„Dost!“ ozval se za mnou pánovitý hlas Caie.

Nerada jsem z Tanyi slezla.

„Bello, pojď se mnou.“ Přikázal mi, ale oproti přísnému tónu hlasu mě vzal jemně kolem ramen a odváděl dál od té potvory.

Seděla jsem u něj v pokoji a držela se za hlavu. Tohle přece nejsem já, ta šílená fúrie.

„Kdybychom nebyli upíři, asi bych ti nabídl panáka něčeho ostřejšího.“ Usmál se Caius.

„Víš, co se stalo?“ zeptala jsem se tiše.

„Vyřvávaly jste to na celý hrad,“ usmál se. „Myslím, že v knížkách by napsali, že tvůj Tonio byl zbaven pelu nevinnosti.“

Zasténala jsem a znovu zabořila hlavu do rukou.

„Bello, neblázni. Neříkej, že sis nevšimla, že je to dospělý muž. Já vím, že mu příští měsíc bude teprve sedm, ale to je jen číslo na papíře. Vždyť i Eleazar si ho spletl s Edwardem a tomu je kolik?“

„Sedmnáct,“ přiznala jsem zahanbeně.

„Vidíš. Já bych Tonia a Nessu tipoval ještě o rok starší, možná i o dva. Smiř se s tím, že ti děti vyrostly a nech jim prostor.“

„Ale proč zrovna Tanya?“ zakvílela jsem.

„Neřeš to. Kdyby ne ona, byla by to jiná. Vykašli se na ní, za pár týdnů odjede a budeš mít od ní pokoj. Víš, původně jsem ti chtěl nabídnout odjezd z Volterry už teď, ale teď tě žádám, abys tu zůstala až do konce lhůty.“

„Proč Caie?“ zeptala jsem se.

„Protože svůj dar neumíš ovládat. Sama se neumíš ovládat. Chce to výcvik. Neboj, Ara už k tobě nepustíme. Bude tě cvičit Eleazar a já.“

„Doufám, že nepočítáš s tím, že bych zůstala v gardě, že ne?“

Zavrtěl hlavou. „Tak naivní nejsem. Vím, že všichni tři počítáte dny, kdy odtud vypadnete. Ze začátku jsem to samozřejmě chtěl, dokonce jsem předpokládal, že tu zůstaneš, ale pak jsem tě blíž poznal. Jsi příliš čestná, příliš nevinná pro tenhle svět. Ty jsi uvnitř zůstala člověkem.“

„Caie, kdo tě vyměnil?“ zeptala jsem se udivená nad jeho laskavostí.

Zašklebil se. „Neboj, nikdo. Jsem pořád ten cynik bez špetky svědomí, ale ber to tak, že čas od času se mi zachce spáchat dobrý skutek. Jsi už klidná?“

„Asi ano, díky Caie.“ Objala jsem ho a políbila na tvář.

„Asi budu ráda, že odtud odejdeš, i když mi budeš scházet. Ještě bych začala žárlit.“ Ozvala se za mnou Athenodora.

„Neboj, Doro, jsem převážně neškodná.“

Usmála se. Najednou jsem se přistihla, že je oba začínám mít docela ráda. Nebyl to zlý pocit. Po dlouhé době jsem se cítila docela klidná. Vyrovnaná. Už ani pomyšlení na tu šlap – Tanyu mě nevyvedlo z míry. Minimálně v jedné věci měl Caius pravdu. Tony je dospělý a je jen na něm, koho si vybere. Vlastně… Ness Jacobovi pomalu naháním do náruče a na Tonyho nemyslím. Bylo asi na čase, aby si někoho našel. Já a Edward jsme byli, co se týče milování, úplní amatéři, když jsme se brali a jak jsme dopadli? Asi bude lepší, když pozná pár lásek, než se doopravdy zamiluje. A Tanya? Nestojí mi za to, abych se vztekala.

Vracela jsem se k nám do apartmá a přísahala si, že nechám Tonyho být. Nemá cenu, abych ho ještě ztrapňovala.

Tony

Máma vylítla z pokoje a vztek z ní úplně sálal. Takhle jsem ji neznal. Měl jsem strach, aby neprovedla něco nepředloženýho, ale musel jsem zůstat u Ness.

„Tak povídej, bráško.“ Řekla Ness a opatrně se otočila ke mně.

Vykulil jsem na ní oči.

No, tak Tony, nedělej se. Stejně to z tebe vytáhnu. Pomyslela si.

Zasténal jsem.

„Co chceš slyšet? Že jsem se vyspal s Tanyou? Jo, vyspal. Spokojená?“ Vyhrkl jsem na ni.

„Vzhledem k tomu že upírky nespí, jsi s ní asi nespal, Tony.“ rýpla si do mě a já zrudl.

Copak po mě opravdu chce, abych jí vyprávěl podrobnosti o…o… naprosto nejlepších dvou hodinách mýho života?

Byla to vlastně náhoda, že jsem se s Tanyou potkal na zahradě, když mě mamka vyhodila od Ness. Tanya mi nic nemusela říct a oběma nám byl jasný, co se stane. Držel jsem ji v náručí a líbal její rty, které voněly po jahodách. Byla první ženou, kterou jsem líbal, ale nezdálo se, že by ji moje nezkušenost vadila. Vybavoval jsem si každý detail, každou vteřinu, každý pohyb. To, jak půvabným gestem přetáhla svoje šaty přes hlavu a zůstala přede mnou stát jen ve spodním prádle. Nezůstal jsem za ní pozadu a stáhl si triko. Chtěl jsem ji k sobě přitisknout, ale vykroutila se mi a donutila mě lehnout si na trávu. Posadila se mi na břicho a sklonila se ke mně.  Líbala mě a já jí roztřesenýma rukama přejížděl po zádech. Přerušila polibek a zašeptala mi do ucha.

„Tys ještě nikoho neměl, že jo?“

Zrudl jsem a zavrtěl hlavou. Usmála se. Ne posměvačně, ale tak nějak mile.

„Neboj, všechno tě naučím.“

Nešlo to tak hladce, jak jsem to viděl ve filmech na internetu. Sotva se mi rozepnula pásek a zip u kalhot, vybouchl jsem. Strašně jsem se styděl, ale ona se zase jen usmála.

„To se stává, podruhý vydržíš dýl.“

Trpělivě se se mnou mazlila, vedla mi ruku po svým těle a učila mě, kdy je jí to příjemný, kde ji to vzrušuje. A pak jsem do ní vstoupil. Jen vzdychla a její štíhlé nohy mě objaly. Vedla mě, určovala rytmus, tentokrát jsem opravdu vydržel dýl.

Když jsme se oblíkali, chytila mě za triko a přitáhla k sobě. Políbila mě a potom řekla.

„Abychom si rozuměli. Já nejsem věrný typ, ale nemysli si, že jsem tě chtěla, protože mě lákala tvoje nezkušenost.“

„Ne, ty jsi nemohla dostat toho, co mě zplodil, tak sis posloužila jeho potomkem,“ řekl jsem s hořkostí.

Vrazila mi facku a pořádnou.

„Tohle už nikdy neříkej. Od tvé mámy vím, co se mezi vašima stalo, ale na rozdíl od ní si myslím, že to bylo jen naprostý nedorozumění, a kdyby si tenkrát sedli a rozumně si promluvili, tak jsou spolu doteď. Nikdy v životě jsem nepotkala pár, který se tak miloval a bývala bych si na ně vsadila. Nedělej ze svýho otce zrůdu. Byl vždycky čestný a můžeš být rád, že jsi jeho syn. A co se týče toho, že tě beru jen jako náhradu za něj. Kdyby to tak bylo, tak jsem s tebou nestrávila odpoledne a nesnažila se z tebe udělat dobrýho milence, ty trdlo. Jsi prima kluk a já jsem ráda, že jsem mohla být tvoje první. Já ti tím chtěla říct něco jinýho. Neber mě jako svou holku, ale jestli budeš chtít, ráda budu s tebou, dokud budu ve Volteře.“

Znovu si mě přitáhla, znovu políbila. Než jsem se vzpamatoval, byla pryč.

„Tony, tak jaký to bylo?“ vrátila mě do přítomnosti Ness.

„Hele, nevyzvídej. Stejně ti to nebude nic platný, já jsem kluk a ty holka.“ odbyl jsem ji a pak slyšel na co myslí.

Kdyby aspoň Tony dokázal poradit Jacobovi.

„To je gól, já mám radit v otázkách sexu chlapovi, který mě vychoval?“ začal jsem se smát.

Zrudla a sklopila oči.

Přisedl jsem si blíž. „ Ness, neblbni, nech to být. On tě má rád a ty jeho taky. Dej tomu volnej průchod.“

Byl jsem rád, že se v tu chvíli ve dveřích objevila mamka. I když si to teď asi slíznu.

Bella

Už naprosto klidná jsem se vrátila k nám. Tony seděl u Ness. Když mě uviděl, zatvářil se provinile.

Vidět ho, jak se přede mnou krčí, mě rozesmálo.

„Neděs se, Tony, tvoje milenka to přežila. Jak mi řekl jeden přítel, musím se smířit s tím, že mám dospělého syna a dceru.“

Viditelně si oddechl.

„Ale mohl sis vybrat aspoň někoho jiného.“ Nedalo mi.

Zamračil se a pak řekl: „Nemyslím si. Tanya je fajn.“

Znovu jsem se usmála a pak se otočila na Nessii: „Miláčku, jak je?“

„Hele, mami,“ řekla a pak se bez námahy posadila. Oddechla jsem si, vypadá to, že bude bez následků.

Večer jsem poslala mail Jacobovi. Nepsala jsem mu ani o Nessiině zranění ani o tom, o čem jsme si pak povídaly. Naopak jsem mu s gustem práskla Tonyho a Tanyu. Obratem mi přišla odpověď plná chechtajících se smajlíků. Jacob se nebetyčně bavil. Prý se Tony pěkně pochlapil. To jsem si mohla myslet, že mužští budou držet při sobě.

Ness se druhý den postavila a třetí den už na ní nikdo nepoznal, čím si prošla. Ara ani Jane jsme moc neviděli. Měli zakázáno se k nám přiblížit. Vyučování dětí se ujal Marcus a přibral k nim ještě Nahuela a jeho sestry Ajogu a Halai. Já jsem prodělávala trénink s Eleazarem a Caiem. Tentokrát probíhal bez stresu. Věděla jsem, co dokážu a stačilo, abych si v hlavě představila, jak mi Ness leží u nohou, a štít jsem ovládla. Později jsem si jenom představila pomyslné tlačítko, které jsem zapnula. Tony párkrát na celé odpoledne, nebo noc zmizel, ale už jsem se nenervovala. Byla to jeho věc. Spíš jsem měla starost, když se kolem Ness začal točit Nahuel. Líbila se mu, byla to jediná poloupírka, mimo jeho sester, kterou poznal.

Jednou jsem náhodně zaslechla jejich rozhovor.

„Nesso, proč se mi vyhýbáš?“

„Nahu, já…“

„Líbíš se mi. Mám tě rád. Miluju tě.“

„Neříkej to prosím. Já tě mám taky ráda, ale jen jako kamaráda. Doma ve státech na mě čeká můj kluk a já už se nemůžu dočkat, až se k němu vrátím. Promiň.“

Vycouvala jsem a dál si nedělala starosti. Ostatně Nahuel svůj zájem zaměřil na Renatu, členku ochranky. Měl u ní větší štěstí než u mé dcery.

Blížilo se roční výročí dne, kdy jsem přišla do Volterry. Marcus s Caiem se u mě zastavili a požádali mě o poslední experiment. Ze zápisků Johama prý zjistili, že upíří jed vytváří pouze poloupíři mužského pohlaví, dívky jsou nejedovaté. Proto po kousnutí Tonym u mě proběhla přeměna a to samé se stalo s Nahuelovou matkou Pire a její sestrou Huilen. Proto Ajogina matka a matka Halai zemřely přirozenou smrtí.

„Chtěli bychom to vyzkoušet u tvých dětí,“ řekl Caius a přes mé protesty pokračoval. „Naše recepční Tamar je zasvěcená a upírkou se chce stát.“

„Jak to proboha chcete provést?“ zeptala jsem se, když jsem konečně našla ztracenou řeč.

„Nejdříve ji kousne Nessa a když se nic nestane, bude řada na Toniovi.“

Moc se mi to nelíbilo, ale bylo mi jasné, že se ta dívka stane buď upírkou, nebo obědem a tak jsem nakonec souhlasila.  Tamar na nás čekala v jednom z mnoha pokojů volterského hradu. Kupodivu byla klidná.

Marcus k ní přistrčil Ness. Ta chvíli otálela, ale potom, jako by si řekla: Ať mám za sebou, se Tamar zakousla do ruky. Bylo vidět, že ji lidská krev chutná a tak jsem ji odtrhla hned, jakmile párkrát polkla. Je vegetariánkou a tou taky zůstane.

Čekali jsme hodinu, ale nic se nedělo. Tamar už jevila známky neklidu a tak si k ní sedl Tony a začal si s ní povídat o úplných blbostech. Jakou má ráda muziku, jaký film a přitom ji hladil po ruce.

Když bylo jasné, že Nessiino kousnutí nezabralo, Marcus neslyšně sykl na Tonyho. Ten kývl hlavou, že rozumí.

„Tamar, já tě teď kousnu, jako má sestra. Měla by ses okamžitě začít měnit, stejně jako se změnila moje mamka. Bude tě to bolet, ale ty to vydržíš, věřím ti.“ Řekl a Tamařiny oči se na něj okouzleně podívaly. Takže na lidské dívky působí jako Edward. Omamuje je.

Nečekaně Tamar zvrátil hlavu a pak své bílé zuby zaryl přímo do krční tepny. Bylo vidět, že se naprosto kontroluje. Spolkl několik doušků a pak svou hlavu oddálil. Výsledek byl okamžitý. Tamar se zvrátila do polštářů a její tělo se roztřáslo. Přeměna započala. Tony u ní chtěl zůstat, ale nedovolili jsme mu to. Je napůl člověk a nevíme, jak na něj bude novorozená Tamar reagovat. Protestoval, že má tři dny čas, ale nebylo mu to nic platné.

Tamar přeměnu přežila a stala se z ní půvabná upírka. Samozřejmě normální upírka, s potřebou lidské krve. Do konce našeho pobytu jsme se s ní už nesetkali.

Týden před námi odjeli Tanya a Eleazar. Mezi mým synem a Tanyou neproběhlo žádné horoucí objetí, rozloučili se jako přátelé. Eleazarovi jsem řekla, že pokud se setkají s Cullenovými, ať jim klidně o nás řeknou, že se k Edwardovi stejně nemíním vrátit. A potom přišel náš den. Měli jsme kvůli letenkám původně odletět až koncem týdne, a dnes bylo teprve pondělí, ale Caius byl grand a nabídl nám dopravu soukromým letounem. S díky jsem přijala, alespoň překvapíme tátu a Jaka. Marcus a Caus mě ohromili, nepřemlouvali nás, abychom tu zůstali. Dokonce nám řekli, že u nich máme vždy otevřené dveře a naše pokoje, že zůstanou připravené pro nás. Přestože jsem si ty dva oblíbila, byla jsem ráda, když letadlo dosedlo na ranvej v Seattlu.

A potom už zbývala cesta do La Push. Nikdy jsem se tak netěšila jako dnes. Bylo kolem šesté večer, když jsme stáli před Blackovým domem. Návštěvu táty jsem nechala na zítra. Jake měl přednost.

Billy okamžitě vyjel na verandu.

„Be…“ Chtěl zakřičet, ale já si položila prst na ústa.

„Je doma?“ zeptala jsem se.

„Jo, právě ti píše mail,“ usmál se.

Políbila jsem Billyho na tvář, tašky nechali venku a potichu jako myšky se vplížili dovnitř. Jestli je tak zabraný do psaní, nemusel by ani cítit náš pach. Povedlo se. Otevřela jsem dveře a uviděla ho. Seděl u počítače a podpíral si hlavu.

„Copak mi píšeš hezkého, Jaku?“ zeptala jsem se.

„Že se těším, až přijed…“ odpověděl nepřítomně a pak se zarazil.

Vyskočil a vytřeštil oči.

„Bells,“ vydechl a pak se mě neúspěšně pokusil rozmačkat v náruči.  Přes mé rameno zahlédl Anthonyho. Věděla jsem, co vidí. Edwarda se zelenýma očima. Není divu, že byl vykulený.

„T…tony?“ zakoktal a pustil mě.

To všechno nebylo nic proti tomu, když se za svým bratrem objevila Ness s očima plnýma slz. Jacob udělal krok, pak druhý, nohy se pod ním podlomily a on se sesunul na kolena. Ness odstrčila Tonyho, skokem byla u Jacoba a přitiskla si jeho hlavu na prsa. Jeho velké ruce se ovinuly kolem jejího pasu.

Vzala jsem svého syna za ruku a odtáhla ho z pokoje. V okamžiku, kdy se za námi zavíraly dveře, jsem ještě zahlédla, jak Ness Jacoba poprvé políbila.

Otisk ožil.


Povídky od Sfingy

předchozí kapitoladalší kapitola

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1 2   »

eMuska

29)  eMuska (14.10.2012 11:46)

ach jo, Nessie a Jacob, neuveriteľne sa mi to páči! A aj Volterrčania boli super v tvojom podaní!

maryblack

28)  maryblack (06.04.2012 10:37)

Náááááádhera, ten konec je krásnej musím rychle dál

Krystof

27)  Krystof (05.07.2011 14:56)

Sfingo prostě bomba. Každá tvoje kapitolka je senzační :) . Tony a Tayna vrrr :D Bella jí mohla nandat klidně i víc :D. Opět jdu rychle na další díl nemůžu se toho nabažit :)

26)  Anna43474 (18.01.2011 16:45)

Žjuhůůů!!!
Tamar??? Hmm...
TKSATVO

eMuska

25)  eMuska (06.01.2011 16:24)

Sú doma! Sú doma! Sú zdraví a doma! Jake + Ness (heh, konečne som objavila na svojej novej klávesnici +:D )sú spolu úžasní, aj kd to bol len taký spot do ďalšej kapitoly. Marcus + Caius (ďalšie + :D ) boli tiež strašne milí. A Eleazar sa s Cullenvcami pravdepodobne nestretol, keďže o nich v 1. kapitole nevdeli, myslím.
Krásne!

Lipi4

24)  Lipi4 (23.11.2010 21:42)

Taynu asi nezabiju, i když by jsi to přímo zasloužila, ale co je to Tonyho život, tak uvidíme jak se s tím popere dál ( samozřejmě se těším až se to dorví jeho Tatínek a co na to bude řikat:D :D :D ) . .. .. . . Cauis je úžasný, skvělý a dokonalý . Jsem ráda, že jsi Bella k němu našla cestu a zároveň jsem ráda, že jsi v něm objevila tu krásnou, hodnou a milou stránku . .. . Volteru naštestí ve zdraví přežily (až na ten minulý in cident Ara a Alexe ) .. . . Nevím co dodat než jen dokonalé . .. . . a šupky na další komentík :D

Lia

23)  Lia (17.11.2010 00:15)

úúúúúúúúžasné!!!

eElis

22)  eElis (03.11.2010 14:15)

super kapitolka. Tanya je docela i fajn. A ten konec neměl chybu.

Amisha

21)  Amisha (03.11.2010 10:13)

To je krása! Naprosto bezchybná.

Překvapilo mě jak jsi to zkoulela, jsem nadšená!

Bye

20)  Bye (02.11.2010 09:33)

Uch, sfingo, to byla ale nabitá kapitola!
Nojo, Tanya. Myslela jsem si, že ji budeš rehabilitovat a uděláš z ní Tonyho družku, ale ona je asi nenapravitelná Aspoň příště, až Tony narazí na tu pravou, vydrží až do svlíknutých kalhot :D
No, přiznám se, že poslední Volterrský experiment byl z nejvypečenějších. Donutit děti, aby samy stvořily vřaždící monstrum... Já být Bellou, tak ostře protestuju!
Ještě že jsem si mohla spravit náladu u setkání s Jakem!

Ewik

19)  Ewik (01.11.2010 23:05)

Moc hezké. Nejsem team Jacob, ale tvoje povídky se mi moc líbí. Vždy je jasné, že Jacob patří k Nessie a to je pro mě důležité .
Klaním se a děkuji.

milica

18)  milica (01.11.2010 22:01)

Nádherný, i slzička ukápla

17)  hellokitty (01.11.2010 21:35)

ten koniec je nádherný

Stelletta

16)  Stelletta (01.11.2010 21:25)

Jéééé to bylo tááák ááchhh. Božínku to mi chybělo. A Tanya taky neměla chybu. No prostě moc pěkné.

sakraprace

15)  sakraprace (01.11.2010 21:04)

TAnya!?!?!?!?!!?Moc hezky si ji Bella podala, však si to zaloužila, i kdyby byla celkem fajn.
A návrat...otisk ožil a já se zase připitoměle usmívám a áchám

sfinga

14)  sfinga (01.11.2010 20:52)

Týnko, chápu, já měla stejný problém u ZUD. Mám tě ráda

Linfe

13)  Linfe (01.11.2010 20:50)

Sfin miluju tě za to jak si Tanyu vylíčila, a hodně mě pobavily ty vzteklé komentáře z minulé kapitolky. Ach jo je děs, že nikdy už nevím, co ti sem psát, když je to řečeno dávno před tím. Ale ty to chápeš viď ;-)

12)  nathalia (01.11.2010 20:38)

Krasne a dokonale... romanticke a napinave... uzasne napsano!!! Uz se nemuzu dockat pokracovani!!!

Petik

11)  Petik (01.11.2010 20:32)

páni, to je úplná nádhera, moc povedená kapitolka moc se těším na další

churinka

10)  churinka (01.11.2010 20:29)

Móc pěkné. Už se těším, až se tam Edward objeví. Tedy doufám, že to k tomu všemu směřuje. Mám ráda dobré konce. A jsem zvědavá koho si nakonec vybere Tony. Jake a Ness jsou zatím jasný, ale kdo ví.
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

1 2   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek