Sekce

Galerie

/gallery/bels1.jpg

Jak sama řekla - "Dnes se lampička obrátila jiným směrem."

Jako první slovenská pisatelka byla do zpovědnice vybrána prvávě ona. Twilly alias (kdo si ještě pamatuje) Twilightmomnikuska.


Jak se dostala k psaní? Jak probíhá její druhá puberta? Co by něudělala za všechny prachy světa? To a ještě více se dozvíte právě dnes!

Začneme něčím originálním, co říkáš? Dobře, ne. Tááákže: 1. Kde jsi přišla k dřívější přezdívce - twilightmomnikuska - a koho si pod ní představit?

On si to někdo i pamatuje??? Jak tak koukám, tak jo... :) takže k téhle prapůvodní přezdívce jsem přišla ještě na eu jako komentátor. Jelikož Nikuška - odvozeno od Veroniky, bývá můj docela tradiční nick mimo ff, byla jsem dost rozzlobená, že byl obsazený. Přidáno twilight - to je asi jasný a ten prostředek? No, se svým věkem jsem si tady připadala jako potrhlámamča. Pak se najednou ó naše veliká Karolka naštvala a zkrátila to na Twilly.

2. Co tě na Stmívání bere?

Nejvíc? Postava Edwarda jako taková... teď nemyslím herce, ale jeho charakter... no kdo by odolal, že?

3. Ještě než jsi začala tvořit podívky, psala jsi o sobě, že jsi spisovatelská panna (ha! Tenhle tvůj nesmazatelný výrok si pamatuju :D). Co tě tedy k psaní přivedlo? A kde bereš inspiraci?

Co? Otázka zní spíš kdo? Čtení úžasných povídek - promiň Steph - ale mnohdy lepších než původní Stmívko, bylo dostatečný háček, na který jsem se chytla. Do té doby jsem napsala leda sloh ve škole a jeden nepovedený blogový článek na maminkovském webu. Ten, kdo mě ale OPRAVDU donutil ke psaní, byla Astrid. Ivanka, ďakujem!!! Inspirací mi jsou hudba, Ivka - Astrid s Bosi, pořád mi do něčeho brblají a mně se pak tvoří nápady... obě jsou skvělé.

4. Jak se na tvé psaní dívá okolí? Nadšeně ho hltá, a nebo jen kroutí hlavou a tajně doufá, že tě to snad časem přejde?

Je to zvláštní, ale nikdo hlavou nekroutí. Dokonce mám i podporovatele, což mě samotnou překvapilo.

5. Podobá se v něčem tvůj muž někomu ze ságy?

Zákeřná to otázka :-D:-D, je to celý Edward.

6. Píšeš o sobě, že prožíváš druhou pubertu. Zajímalo by mě (i ostatní), jak ta druhá “míza” probíhá. Je klidnější nebo divočejší než ta první?

Vlastně to je moje první puberta, tu reálně první jsem tak nějak přešla v klídku, teprve teď jsem správně puberťácky rozjetá... jupííííí!

7. Co nejšílenějšího jsi v životě udělala? A naopak - co nejšílenějšího se ti v život stalo?

Co nejšílenějšího? Krom psaní? Vydala jsem se na Střetko FF do Prahy spojené s Karolčinou autogramiádou z jednoho státu do druhého... pro někoho normál, ale já takové věci prostě nedělám běžně, pro mě je to šílenost. A co nejšílenějšího se mi stalo? Asi to, když jsem byla s kamoškou v kině před Vánocemi, a ona se v půlce filmu přiznala, že pod sedadlem má kapra. :-D

8. Co tě dokáže vytočit? A pak, když už vidíš rudě, pliveš síru a chrčíš nadávky, co tě dokáže spolehlivě uklidnit?

Je to klišé, ale bezbřehá lidská blbost. Ta mě vytočit teda dovede. A co mě uklidňuje? MP3 s MUSE puštěnými na plné koule, kniha a poslední víc jak půlrok psaní. Říkám tomu Reset hlavy.

9. Existuje něco, co bys neudělala ani za všechny poklady světa?

Jo... SPORT (jakýkoliv)

10. A poslední - oblíbený film, písnička, barva, jídlo, kytka, trpíš nějakou fobií?

Oblíbený film - Ordinary people v režii Roberta Redforda (smutný, ale něco na něm je... možná mladičký Timothy Hutton :-D)
Oblíbená písnička - Resistance od MUSE
Oblíbená barva - žlutá, oranžová, červená, zelená a hnědá
Oblíbené jídlo - MASO (na druhu nezáleží, jsem prostě masožrout)
Oblíbená kytka - slunečnice
Fobie - jo, na výšce v setmělé chodbě jsem zjistila, že jsem klaustrofobik... vycouvala jsem z té chodby po kolenou, nehledě na letní šaty a sedmicentimetrové podpatky... a nesnáším včely a vosy (jakožto bývalý brejloun jsem měla tu čest mít vosu za brejlama - nikdy víc!!) a jako poslední netopýr... brrrrrrrrr!

Teď dávám prostor Vám, takže hrrr na ni!!! :D


Povídky od Twilly

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

«   1 2 3   »

Twilly

24)  Twilly (18.06.2011 20:59)

HELEEEEEE....

Bosorka

23)  Bosorka (18.06.2011 20:56)

..... a pak bude ta pornopovídka?

Twilly

22)  Twilly (18.06.2011 20:54)

Ježiš IVANA!!! Ja mám problém už len s bozkami a ty ideš na mňa rovono s pornopoviedkou? A čo ja viem? Šak ešte nie som nad hrobom... takže ... možno

No a to isté platí aj pre FF E+B, zatial ma nič vhodné do príbehu nenapadlo, ale šťúraj ďalej a uvidíš, buď ti odkusnem prst, alebo napíšem poviedku E+B

No a ty vaše otázky s Edwardovýma hn... rukama... Rozhodně NEBĚŽÍM!!!! Běh rovná se SPORT (FUJ!)

Takže popadnu CELÉHO Edwarda, hupsnu mu do náručí (sílu má, rychlost taky... tak si mě odnese KAM mu JÁ povím, no ne?) ... a dál se píská, vážené

sfinga

21)  sfinga (18.06.2011 20:00)

Žákyně Bosorková, nenapovídejte žákyni Twilluškové, ona na to musí přijít sama

Bosorka

20)  Bosorka (18.06.2011 19:51)

Sím sím pančelko to vím - utrhne mu hn...ruce a prchne!

sfinga

19)  sfinga (18.06.2011 19:48)

Twilluška, srdce moje
Predstav si ... ideš tmavou ulicou, nikde nikto, ale kde sa vzal, tu sa vzal - sám nádherný Edward stojí pred tebou a vzťahuje k tebe svoje nádherné hná ... ehm ruky.
Tak a teraz som zvedavá, čo si myslíš, že ti povie (prípadne, čo urobíš ty)

Astrid

18)  Astrid (18.06.2011 19:44)

:) :) :) :) :) :) jo tak intervium s netopírem .
jakož to já umím taky mluviť česky, nikterak psát, bude ode mne lepší když to hodím do té mé slátaniny jakou doposut použivám, Ty moje neatletická voso.;) Moc hezký článek, taky otázky od Scrible.
Jo a teďko tá otázka, né, dvě otázky: Budeš niekedy písať FF E+B, vieš ako... kvôli mne? A druhá otázka: dokázala by si napísať pornopoviedku??? :D

Lipi4

17)  Lipi4 (18.06.2011 13:45)

Twilly, v listopadu si na to ani nevzpomeneš :D :D

Twilly

16)  Twilly (18.06.2011 13:10)

Hlavně nenápadně co Lipinko? Krom punče a jakéhokoliv pití "bez cukru" vypiju všechno ... termín si fixuju

Lipi4

15)  Lipi4 (18.06.2011 13:02)

Zlato, termín bude první víkend po čekský premiéře, pokud se nerozhodne jinak, aby pracující mohly dorazit (nebude to na premiéru, ale to nám snad nevadí, ne?

. .. . .. To jsem se spíš divila, že mu nepraskla ze mě:D :D .. . a díky za anýz aspoň bude jednoduší rozhodování (dozvíš se v listopadu v Praze ) .. .. . A jeětě bych se zeptrala na Tvůj oblíbený mok (alko, nealko, čaje či typy kávy )

Twilly

14)  Twilly (18.06.2011 12:45)

To víš Lipi, že bych tě (a taky další holky) ráda opět viděla... a když budu moci, BUDU TAM!
Co foťák a já? Za ním - dobrý! A před ním? Doteď se divím, že Krikkitovi nepraskla čočka ... krom toho, je dost vidět na fotce, jak mě Týnka zcela "nenápadně" musí držet abych neutekla :D. Ne s foťákem se opravdu nemiluju (něco jako Rose a Jacob :D )
Cukrovinky mám ráda třeba mentolové, nebo kávové, když se namane... a z nabízených bych zcela určitě nepohrdla anýzem

Hnátománie typu Rob u mě začala s prvním obrázkem poslaným od Astrid, na kterém byly vidět JEHO pověstné hnáty :D - taková akutní hnátománie na první pohled

Lipi4

13)  Lipi4 (18.06.2011 12:36)

Krásná zpověď, která dokáže nakopnout

Twilly, na tu první přezdívku si moc dobře pamatuju (dělala mi moc problémů, tak jsem Tě zracovala stejně jako Karolka ).....
... Co? Nejšílenější nápad byl srazík? Tak to jsem moc ráda, jelikož já vymýšlím jenom samý šílenosti :D :D :D :D (Akce Praha IV. se začíná rýsvat, tak snad dorazíš ).
Tak co bych si na Tebe vymyslela za otázečku? ... začnu asi svojí klasikou Co ty a Foťák jak moc jste kamarádi? . .. . . Jakou příchuť cukrovinky (bonbón, lízátko) máš nejraději? A jakou by sis vybtrala z těchto : fialka, anýz, citrón, pomeranč, jahoda, jablko, máta?
Kdyb u Tebe začala Hnátománie typu Rob? :D :D :D

.. . . . To by pro začátek mohlo stačit

Twilly

12)  Twilly (18.06.2011 12:17)

Mě tehdy taky, ale když se tak zamyslím, ve skutečnosti to nejšílenější, co mě potkalo byla právě tahle holka... ona to totiž nebyla jediná šílenost, kterou mi provedla :D

Morael

11)  Morael (18.06.2011 11:47)

Ten kapr mě shodil ze židle. Upíři tě berou a netopýři ne? :D

Twilly

10)  Twilly (18.06.2011 10:36)

Vůbec ne... je to moje dávná neřest mužské oči, ruce a zadek... no co, jsem normální ženská :D

Carlie

9)  Carlie (18.06.2011 10:27)

Tak, přečteno, podtrženo, milá ženo Moc jsem se pobavila! :D
A co bych tak zapeklitého na Tebe vymyslela? Kde mám tu baterku, tak, kryj se!
Kdy se poprvé objevila Tvá rukománie? Je Edward-Robert Tvou první obětí? ;-)

Carlie

8)  Carlie (18.06.2011 10:21)

Zlatíčka , než si užiju rozhovor, můžu si rýpnout? Povedlo se vám kouzlo nechtěného... v jednom a tom samém dotazu je vedle sebe slůvko panna a spaní... myslím, že na mysli jste měly spíše "psaní"?
A už se jdu vrhnout na vychutnání si výslechu úžasné malé ženy s velkým srdcem, autorky, která svou kouzelnou duši umí vložit do svých povídek

Twilly

7)  Twilly (18.06.2011 09:35)

Hani, mám poct, že v poslední době nedělám nic jiného jen resetuji palici... ale opravdu se snažím

Evelyn

6)  Evelyn (18.06.2011 09:33)

Existuje něco, co by jsi neudělala ani za všechny poklady světa?
Jo... SPORT (jakýkoliv)
Veru, jak já tě chápu

Jak zvládáš tak hezky často přidávat nové kapitoly, chodit do práce a starat se o muže a syna?

Twilly

5)  Twilly (18.06.2011 08:52)

Jééé holky.... Hani, ne netopýry opravdu nemusím. Když jsem byla jako adosescent na pionýráku v Moravském Krasu, v jedné z jeskyň - žel už si nepamatuju ve který - byly tam netopýři. Tam jsem zjistila, že ty "hovadiny" jako že netopýr se nemůže za žádných okolností zamotat do vlasů, jsou opravdu jen hovadiny a jsem to prostě zažila na vlastní oči (naštěstí ne na vlastní "kůži";) ale ten děs a pocit ve mě asi navěky zůstanou - chudinka ta holka

Hani, ano, chystám se napsat i něco jinýho než ff, ale je to zatím jenom mlhavý nápad.

Jani CMUUUUUK

Bosi, na brajglení je nejlepší to, že ti jako čtenáři neuniknou skvosty... jo jo jo

«   1 2 3   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek