Sekce

Galerie

/gallery/thumbs/3330198.jpg

Jednorázové: Setkání. Alice a Jasper?, Setkání. Esmé a Carlisle. O třech prasátkách (společně s Gassie), Upíři jednají pudově..., První sen, Osudné zjištění. Na pokračování: Probuzení, Druhá půlka mého já, Můj vnitřní boj.

 

Novinky:

Přsunula jsem se, na nějaký čas, na web"bez hranic", tam najdete následuící noviky:

***Tetování na duši***

Svět kde je magie přirozená, kde její množství ovlivňuje vaše postavení.

Svět, kde pletichy hýbou vším, kde slova jsou mocnější meče.

Svět, kde magie je černější než dehet a chutná po rybím tuku-zanechává pachuť.

V tomhle světě žije Viktorie, lépe řečeno snaží se...

Tudy...


Můj vnitřní boj

-dokončená-


Jacob a Bella jsou stejně staří. Bydlí blízko sebe už skoro rok na okraji indiánské rezervace. Cullenovi jsou sice na obzoru, ale v menší sestavě a hlavně o rok později. Dlouho jsem s tím váhala, ale rozhodla jsem se Vám dát příležitost roztrhat mě na kousky.

Jacob. Slash.

+15

1. Sebepoznání, 2. První setkání, 3. Bertuška, 4. Oběd, 5. Jess, 6. Táborák, 7. Sobota, 8.Jasper, 9. JasperII, 10.SMS, 11. Betl, 12.Nemocnice, 13. Výslech, 14. Sladký domov, 15. Soud + epilog

 

Druhá půlka mého já

-dokončená-

Setkáme se s Bells a její rodinou René, Charlim a dvojčetem Danym. Jsou to nejdůležitější lidé jejího života. Nehoda způsobí, že čtyřlístek se rozpadne, ale kdo říká, že i v trojlístku nenalezneme štěstí? Nebo alespoň holou příčetnost a uvědomění si stavu věcí.

Nehledejte upíry ani vlkodlaky, je to povídka z čistě reálného světa, kde představy zahánějí zlé duchy a léčí duši, ale tak tomu nemůže být na pořád... začínáme o Vánocích, projdeme Silvestrem a skončíme na Nový rok.

1. Vánoce2. Silvestr, 3. Nový rok

JEDNORÁZOVÉ:

O TŘECH PRASÁTKÁCH / UPÍRECH (spolu s Gassie)


Jak napovídá název pohádkám zdar nebo zmar? Užijte si to první půlka Gassi, druhá půlka já. A korektury G. Takže je to vlastně její.

SETKÁNÍ. ALICE A JASPER?


Po milión prvé setkání Alice a Jaspera. Trochu jinak. Trochu básně. Doporučení pro fanynky Jaspera NEČÍST!!! Slash.

SETKÁNÍ. ESMÉ A CARLISLE.

Příběh o tom jak se to asi (ne)stalo. Trochu básně. Trochu jinak. No kdo četl předešlé setkání, ví o co jde.

První část.

SETKÁNÍ. ESMÉ A CARLISLE.-ZÁVĚR


UPÍŘI JEDNAJÍ PUDOVĚ...


...což znamená že po vás pudou. Trochu hraní se slovy. A trochu rýmů. Velkého nečekejte nepřišel. Příště budu vyvolávat poctivěji.

První sen


Co se zdálo Belle o Edwardovi? Třeba to tak bylo třeba ne. Podle Steph měla cudnější představy než já.

+15

Osudné zjištění

Můj drabble o sto slovech.

NA POKRAČOVÁNÍ:

PROBUZENÍ - povídka je uledu


Bella se probouzí ze zimního spánku. Zjišťuje, co se měnilo za dobu, kdy žila v letargii po smrti rodiny. Nechtěla vnímat svět takový, jaký je. Musí přežít samotu, která ji obklopuje a žízeň, co ji spaluje. Pomůže jí někdo, nebo bude do konce věčnosti sama?

Budete napnutí jak u VKVéček, jen to nebude tak dlouhé.

Tvorba BH

Střípky mého života.

Špatné věci s tebou jdou do hrobu

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

«   1 2 3 4 5   »

Marcelle

74)  Marcelle (09.12.2012 20:10)

Gratuluju

Bye

73)  Bye (09.12.2012 20:02)


Jasmínko, jsi borka!

ambra

72)  ambra (09.12.2012 18:34)

Gratulace!!!

Yasmini

71)  Yasmini (09.12.2012 18:00)

Hani, 2-3 místo, ale i to je dobré :) Meč sice nemám, ale titul jsem dostala.
Děkuji.

70)   (09.12.2012 14:03)

Yasmínko - mohu gratulovat ?

Yasmini

69)  Yasmini (29.11.2012 07:41)

Titul už mi byl udělen, teď čekám na osmého jestli dostanu i ten meč :)ale moc to nevidím, sice jsme už jen tři, ale to nic neznamená :) :)
Děkuji za gratulace, jste zlatíčka. (Povídku jsem slíbila zveřejnit na BH, ale až po vyhlášení.)

Marcelle

68)  Marcelle (29.11.2012 07:38)

Tý jo, skvělé, budu držet palce

67)   (29.11.2012 07:02)

páni ty se vážně nezdáš ,moc gratuluji a držím pěsti ,abys Lady Fantasy byla právě ty

Yasmini

66)  Yasmini (29.11.2012 06:39)

Takové moje malé chlubení:

http://kjv.wz.cz/soutez.htm

Yasmini

65)  Yasmini (28.11.2012 10:16)

Peníze už jsou na cestě, psala jsem ti Emila :) Dokonce jsem přidala i jméno :D:D:D
Y.

Janebka

64)  Janebka (27.11.2012 12:28)

Hmmm, ale ještě něco by to chtělo. :)

Yasmini

63)  Yasmini (26.11.2012 12:59)

Já jsem naprosto pitomá, vždycky si na tebe vzpomenu až když nemám přístup k netu, pošlu ti ty údaje. :)
M

Janebka

62)  Janebka (25.11.2012 21:50)

Yasmínko, stále s tebou počítám! ;)

Yasmini

61)  Yasmini (22.11.2012 15:17)

Tak já to dneska zkusím něco z té hlavy vydolovat :)

60)   (21.11.2012 20:22)

prosím ,já vím,že chci hodně,ale třeba to vyjde

Yasmini

59)  Yasmini (10.11.2012 19:18)

Případná návnada je už na BH :)

LadySadness

58)  LadySadness (10.11.2012 16:05)

ľudský prístup je žiaľ taký vzácny, že je to až takmer zázrak

nová poviedka, hmm? som zvedavá, zvedavá

Yasmini

57)  Yasmini (09.11.2012 14:14)

Normálně se mi zamžily oči a zatrnulo mi v břiše jako bych prošla nějakou zkouškou, jsem hrozně ráda, že to na tebe tahle působí. To byl vlastně důvod, proč jsem to začala psát. Stačil by lidský přístup všech... Děkuji.

S tím Probuzením, ono je už hrozně dlouho u ledu, mám ještě rozepsané něco na BH (to by chtěla Ambra a možná i Annička abych dokončila) no a hlavně mám teď kolem čtyřiceti stránek další povídky, která mi úspěšně straší v hlavě :) Takže s tím probuzením to moc nevidím, ale nikdy neříkej nikdy. :)
:) Y.

LadySadness

56)  LadySadness (09.11.2012 14:07)

Yas, chcem len povedať, že ľudskosť s akou pristupuješ k homosexualite je úžasná, ďakujem
a ešte sa chcem opýtať, či plánuješ dokončiť Probuzení, lebo je to rovnako pútavá poviedka ;) ;)

Yasmini

55)  Yasmini (08.11.2012 22:15)

Tak vloženo, až se najde nějaká úžasná, dohná a milá admninka, tak to tu uvidíte (to fakt neni přemlouvání ;) ;) )

«   1 2 3 4 5   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek