Sekce

Galerie

/gallery/New-Moon-new-moon-movie-7994090-1024-768.jpg

Povídky na pokračování: Kdo jsem? - rozepsaná, Skrz utrpení až k lásce - pozastavená

Povídky jednorázové: Interview s upíry

Vítejte!

Doufám, že se Vám budou moje povídky líbit a zanecháte mi tu nějaký komentář...


 

Novinky


Připravuje se nová povídka. Už je skoro dopsaná, takže by se měla objevit koncem prázdnin. Máte se na co těšit!

POZASTAVUJI Skrz utrpení až k lásce

20. 5. - Interview s upíry


 

Povídky na pokračování

 

Kdo jsem?

Kdo jsem?Povídka vypráví o Belle, ze které se stane upírka. Díky přeměně si na nic nevzpomíná. Neví, jak se jmenuje a co se z ní stalo. Loví lidi, i když proti své vlastní vůli. Při jednom lovu narazí na Cullenovi. Zůstane s nimi? Stane se z ní vegetariánka? Zamiluje se? Jestli ano, tak kdo bude ten šťastný? Zjistí nakonec, kdo je?


Spoluautor: Maria, Eleanor (po dohodě s Mariou kvůli její indispozici), Anetanii (pomocnice)

Námět a původní myšlenka je od Marii, díky které jsem začala psát.

Mé díky patří Tobě, zlato!

 


 

 

Skrz utrpení až k lásce

SUAKLManželství poloupírky Belly Parkerové je v troskách. Po jednom osudovém večeru se sebere a se svou dvouletou dcerkou Lily odjíždí daleko od manžela na farmu s koňmi, která patří rodině její kamarádky Alice Cullenové. Dostane se jí konečně klidu a pochopení? Objeví zde odpovědi na své otázky? Obrátí se k ní Osud konečně čelem a dopřeje jí lásku?


(Inspirovala jsem se knížkou od Markéty Sýkorové Přes nebeské lávky. Původní hlavní myšlenka zůstala, ale postupem času přišly nové nápady, takže už to není tak podobné. Jsem za to i ráda. :-) )

 


 

Spoluautorské

Slovanské Velikonoce ve Forks aneb Nepodceňuj knihomolku!

Jak si kdo uplete, tak si našlehá? Autorky díla jsou El, Semiš a Jo. Každá přidala nějakou tu větvičku, poznámku a kritiku.



 

Jednorázové

 

Interview s upíry

Michelle Skeeterová se vydala zpovídat jeden z nejoblíbenějších upířích párů současnosti.

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

«   1 2 3 4

semiska

12)  semiska (21.07.2010 15:28)

Pro všechny moje čtenářky: Od pátka jsem na chatě bez netu na celý týden. Budu se naoplátku snažit napsat aspoň jednu kapitolku pro vás, slibuju. Přísahám na holý pupek!!!
Mám vás všechny moc ráda

semiska

11)  semiska (20.07.2010 20:37)

Houby písnička, ale ty jsi světová! A jenom moje
Písničku mám ráda, ale spíš od Dědy Mládka Illegal Bandu. ;)
JO a mimochodem, kdy bude Éda???

10)   (19.07.2010 22:53)

Jééé, semi, teď jsi mi připomněla pírničku od Ivana Mládka - Linda!
Koukej, ten chlápe, co to dával na youtube píše, že jsem prej světová! (nebo spíš ta písnička, ale to je jedno... ):
http://www.youtube.com/watch?v=bVXJ3hOTWEs

semiska

9)  semiska (18.07.2010 23:20)

Lily, Lily, drahá Lily, jako vždy máš pravdu.
Ta otázka opravdu nebyla na tebe
Vítám tě zpátky a moc se těším na další kapitolku od Edwarda;)

8)   (17.07.2010 19:36)

Já jsem pro!
Teda... Ke mně ta otázka asi směřovaná není, co?
Ale nevadí! Však víš, že já se musím přifařit všude, ne? No, a to, že jsem zase zpátky... to s tím nemá nic společnýho! Vůbec jsem na sebe nechtěla upozornit!
A já koukám, že jsou tu další nový kapitolky, takže mne omluv, jdu se na ně kouknout...

semiska

7)  semiska (12.06.2010 22:41)

Už by mělo být vše v pořádku.

semiska

6)  semiska (12.06.2010 22:36)

Původně jsem to tam zaškrtala, ale jak jsem to potom opravovala, tak jsem to zapomněla zaškrtnout. Děkuju za upozornění.

Nebraska

5)  Nebraska (12.06.2010 14:36)

semisko, potřebuu, abys u obou článků zaškrtla Článek je hotov - pak se objeví a já je budu moct schválit ;-)

semiska

4)  semiska (12.06.2010 14:15)

Snad se mi to povedlo. :) Jen mám dotaz: dala jsem do shrnutí odkaz na první kapitolu a při kliknutí na odkaz se mi objeví moje shrnutí. Spraví se to po schválení článku nebo ne tam něco špatně? Děkuju za každou radu.

semiska

3)  semiska (12.06.2010 13:48)

Dobře holky, pokusím se a když mi to nepůjde, tak se obrátím na vás.

Ree

2)  Ree (08.06.2010 21:20)

Chtělo by to do článku něco o povídce + odkaz na kapitoly. Vím, že je první v neschválených, ale i tak ;) Taky by to chtělo nějaký perex obrázek :)

Nebraska

1)  Nebraska (08.06.2010 06:34)

Míšo, prosím, připiš si do článku nějaké základní info o povídce, ano? ;)

«   1 2 3 4

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek

Eclipse still - Edward & Bella