Sekce

Galerie

/gallery/shrnuti sarkas 1.JPG

kapitolové: AEB, AEB II., MW, Bludiště, Dozorce (v přípravě)

jednorázové: Keep breathing, Nová tvář v příběhu, Someday, Duše Anděla, Síla reklamy, Krátký druhý život Maxwella Powerse část 1. a 2.

drabble: Plameny bolesti

 

Vítejte v mém malém království!

Novinky:

Přidána 2. část Krátkého druhého života Maxwella Powerse..


Přepínátko na domeček na BH zde.

A malá nápověda co vás tam čeká... ;)

 

 


 

Co když nám v životě pomáhají různé bytosti? A některé třeba zrovna s láskou? Historie je zná pod různými jmény, ale jméno Bella ještě nikdo s bytostmi roznášejícími lásku nespojoval. Ale ona to opravdu dělá a co když dostane úkol, který ještě nikdo nedokázal? Dokáže najít lásku upírovi, který si chce všechno dělat sám a o pomoc nestojí? To vše se dozvíte v mé nové povídce.

 

1. řada

Počet kapitol: 10 + epilog

Zde

Galerie postav:

Bella Edward Tanya Amor Eros Valentýn Gabriel Michael

2. řada

Počet kapitol: 20 + epilog

Zde

Galerie postav:

Marissa Caleb


 

Forkští upíři žijí svou pohádku se šťastným koncem, jenže co zbytek světa?

Mají i další nárok na svoje štěstí nebo musí kvůli rovnováze světa trpět, aby mohli být jiní šťastní? A co ti, kteří svěřili své srdce někomu, kdo o ně nestál? Jak jejich život skončí? A pokud zrovna oni zemřít nemohou, jak se vyrovnat s věčností bez partnera po svém boku? Máme tu dvě bytosti, ženu a muže. Tanyu, které zbyly jen zklamané naděje a George, kterému nezbylo vůbec nic…

Počet kapitol: 36 + epilog

Zde

Galerie postav:

George Tanya Karen Anne Jeremy Hogan Tim Todd McArthur Leon Todd Jamie


Pravda, dar, který je spásou i prokletím. Život s darem, jako má Maggie, vyžaduje oběti nejen od ní, ale i od jejího okolí. I pro ty nejodhodlanější se nakonec její společnost stane nesnesitelnou a stejně tak se společnost ostatních stane nesnesitelnou pro ni. Lze ve světě, který je doslova bludištěm lží, najít cestu čisté pravdy? A pokud to jde, najde se někdo, kdo by s ní dokázal po té cestě kráčet a z toho bludiště ji vyvést? Navíc, když nikdo není neomylný...

Počet kapitol: 7

Bonus: Krátký druhý život Maxwella Powerse část 1. a 2.

Zde

Galerie:

MaggieLiamSiobhanAlistairJackMaxwell

Alistairovo sídlo

 

Říkají mu Dozorce. Místo jeho pobytu je utajené, stejně tak i jeho práce. Plně se zodpovídá jen jediné osobě na světě. Jeho dar ho předurčil k vykonávání práce, kterou nemůže dělat nikdo jiný. Jenže i upír, který své svědomí potlačoval stovky let, nakonec narazí na něco, co mu změní pohled na svět. Pak se v jedné chvíli rozhodne zradit i zachránit zároveň. Jenže, co mu to přinese? A co to přinese ostatním, které se do toho rozhodne vtáhnout bez jejich vědomí a souhlasu?

Počet kapitol: ???

∞ Zde ∞

Galerie postav:

Tristan


 

 

Keep breathing

Věčnost je dlouhá a ani upíři nejsou imunní vůči nudě. Když nejde jen o zábavu, ale o využití jejich schopností k pomoci lidem, může se to vymstít...

Songfic na stejnojmenou skladbu od Nickelback.

 

Nová tvář v příběhu

Edward odešel. Bella zůstala. Je vám taky nesympatická ta troska, která zbyla z racionální a předčasně dospělé Belly? Tak tady ji nenajdete, tahle Bella dokázala žít dál a v jejím životě se objevila nová tvář. Kdo je to?

Someday

Soutežní povídka, která se dostala na 2. místo, na téma Smrt Belly/Edwarda nebo obou. Nechala jsem se unést stejnojmenou skladbou od Nickelback a takhle to dopadlo.

 

Duše anděla

Když žijete věčně, dřív nebo později přijdete o všechny, které jste znali. I Bella si tímhle musela projít. Jaké by mohly být podle mě její pocity, když ztratila svou nejbližší lidskou přítelkyni, jsem se pokusila zachytit v této jednorázovce.

 

Síla reklamy

Parodie na letní zmrzlinovou reklamu v podánní naší známé rodinky. Neberte to moc vážně, to se jen projevilo moje potlačované šílenství. ;)

 

Plameny bolesti - drabble

Nemoc. Přeměna. Není to jedno? Bylo mi blbě a já to chtěla dostat ven. Když už nikdo nelitoval mě, tak alespoň Bellu. :D


 

Hrdinný smrtijed

(Kapitolovka)

Deset let po porážce Voldemorta se vracíme do Bradavic za jedním z profesorů nové generace. Draco Malfoy se svými zkušenostmi z obou stran barikády ví určitě dost o tom jak se bránit proti černé magii a tak není divu, že jako jedinečně kvalifikovaný už nekolik let učí mladé studenty to co sám tak ovládá. Život v ústraní se mu zamlouvá a nejspíš by se mu zamlouval i dál, kdyby nenastoupila do Bradavic jeho nová kolegyně a nepřinesla sebou vzpomínky...

Nová generace

(Kapitolovka)

Adoráta. Dcera Lenky a Nevilla Longbottomových. Ne dost výstřední, aby mohla proplouvat světem, jako její matka. Moc málo nevýrazná, aby se mohla držet stranou jako její otec. Jenže najít si vlastní cestu je někdy hrozná fuška. Zvlášť když všichni okolo vás se zdají lepší, zářivější a oblíbenější. A navrch, oni nemají tak blbé jméno…

Vílák

(Kapitolovka)

Tobiasův život měl být lehký. Je inteligentní, hezký a s dobrým původem, co víc si přát? Jenže starostlivost rodičů se pomalu ale jistě mění v závaží, které mu znesnadňuje dýchání. Adoráta je pryč, Rebeca má starosti s vlastní rodinou a Tobias začíná cítit, že čas, který mu protéká mezi prsty, už mu nikdo nevrátí. Bude schopný a hlavně ochotný s tím něco udělat?


A takovéhle krásné přáníčko k narozeninám jsem dostala! Moc za něj děkuji Sfinze i všem co tam otiskli(y) svou tlapku, jste nejlepší!

Tudy


A to je vše, přátelé... Zatím. ;D

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

«   1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 23   »

SarkaS

362)  SarkaS (28.02.2012 21:54)

Zase jsi odhalila můj ďábelský plán... kruci! Příště to musím nějak lépe zaonačit

Lipi4

361)  Lipi4 (28.02.2012 21:52)

Napadla Tě šílenost, která se musí dokončit, jelikož chceš, aby jsme všechny milovaly Draca

SarkaS

360)  SarkaS (28.02.2012 21:07)

Bylo mi požehnáno, a tak můlžete na BH najít první kapitolu příběhu o Hrdinném smrtijedovi ;)

SarkaS

359)  SarkaS (28.02.2012 16:35)

Uff, tak uvidíme co mi řekne testovací čtenář, ale jestli to projde tak by se mohla na BH objevit začáteční kapitola první ze dvou plánovaných nových povídek. Takže uvidíme, držím si všechny čtyři palce Fakt nevím co mě to popadlo, pouštět se do ff HP.

Lipi4

358)  Lipi4 (17.02.2012 00:02)

Odvykačku, jo??? . .. to jsem zvědavá jak mi zabráníš , abych četla Vayna a George znovu - což odvykačka není

SarkaS

357)  SarkaS (09.02.2012 19:30)

To chce odvykačku :D Ti jí teď naordinuju, a poak tě u Colina zase předávkuju

Lipi4

356)  Lipi4 (08.02.2012 22:30)

Ne, jelikož já zbožňuji tvoje písmenkové chlapy

SarkaS

355)  SarkaS (08.02.2012 22:10)

Vždyť George skončil teprve včera :D To si nechceš od těch mých nápadů trochu odpočinout? :D

Lipi4

354)  Lipi4 (08.02.2012 22:09)

Já vím, že to tak bude, ale už se ho nemůžu dočkat

SarkaS

353)  SarkaS (08.02.2012 22:08)

Vidím ho na léto :D Teď dělám na SGU

Lipi4

352)  Lipi4 (08.02.2012 22:02)

Ehm... jak to vidíš s Colinem??

Lipi4

351)  Lipi4 (07.02.2012 22:43)

Já vím, že jo ... aspoň jednou na každýho tvýho chlapa

SarkaS

350)  SarkaS (07.02.2012 22:10)

Sestři, to jsem ráda, že se mi to povedlo

SarkaS

349)  SarkaS (07.02.2012 22:09)

AMO, protože to jsi prostě ty. Vždycky jsi přišla, nechala pár písmenek a já měla pocit, žes mě nakopla tak, že snad doletím až na měsíc. Stoprocentně jsi mi dodávala nejvíc inspirace. A k tomu dotazu... Myslím, že by se tu něco objevit mohlo. Minimálně Georgovo novorozenecké období by mohlo stát za zmínku, ale ještě uvidíme, jak se to vyvrbí. Zatím vydýchávám ten epilog :'-(
U bratrů jsem dneska konečně začala dočítat resty, ale bojím bojím že to do začátku semestru nestihnu a dočtu je až někdy v létě :D

Lipi4

348)  Lipi4 (07.02.2012 21:04)

Sestřičko , tak se Ti to povedlo po druhý

AMO

347)  AMO (07.02.2012 20:57)

Jé a bratři? Já je mám ráda všechny, ale nejvíc V a Z, Ale z khih se vracím k Butchovi a Johnovi. Oni jsou také taková sluníška, ale samo až po Georgovi

AMO

346)  AMO (07.02.2012 20:52)

Šári, haló... děkuji za věnování
Neumíš si ani představit, jak to se mnou zamávalo. Byla jsem v naprostém šoku. A neustále se ptám, proč já? Vždyť, chvállit tě, to nic nebylo a hlavně dělám to s radostí! :D :D :D Každému jen, co si zaslouží a tvému umění? Jen a jen to nejlepší.

P.S. Dáš nám ještě něco? Nebo malou jednorázovku z jejich svatby nebo z jeho proměny nebo vůbec z jejich žití?

Twilly

345)  Twilly (07.02.2012 16:01)

Miláčku, John je právě ta moje zmiňovaná osmička

SarkaS

344)  SarkaS (07.02.2012 15:53)

Ach ta hrůza! Teď jsem se šla podívat do knihovny v patře, že si teda jako něco zase přečtu a já nemám přečtenýho ani Johna a chybí mi dočíst i Lashova linie u Phuryho... Já jsem taková ostuda

Twilly

343)  Twilly (07.02.2012 15:29)

Vřele doporučuju, i když já si nejvíc smlsla na 8

«   1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 23   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek

Edward & Bella