Sekce

Galerie

/gallery/Blacksmithovi_avatar.jpg

Myšičko, myš... * Pojď ke mně blíž * Pokusný králík * Špatné místo, špatný čas * Nechrochtej a spi! * Hide your soul


Jednorázovky k Myšce: Minnie vs. Emmett: Bitva o ovladač * Nákupní horečka * Odjinud
Jednorázovky: Emmettova chvilka poezie * Za co mohou šaty * Neberte Jaspera mezi lidi! * Na co se může hodit vlkodlak * Adventní návštěva * Znovu už to nevydržím! * Gurmánské faux pas * Dárek * Víkend v Benátkách * Jedna noc * Opuštěný ostrov




 









Minnie je holka s hlavou plnou nápadů. Překotně se snaží většinu z nich dostat na papír a taky studovat na univerzitě. Nechce mluvit o minulosti ani budoucnosti, chce trávit čas tady a teď, u notebooku, se svou fantazií. Až na výjimky nemá ráda lidi a když už s nimi musí komunikovat, je ironická a sarkastická.

Co když narazí na sourozence, kteří se zdají být tak trochu jiní? Kam se rozběhne její představivost a jak dopadne střet s realitou? Existují upíři a vlkodlaci, nebo se prostě jen zbláznila?

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10.

11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20.

21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30.

31. 32. 33. 34. 35. 36. 37. 38. 39. 40.

41. 42. 43. 44. 45. 46. 47. 48. 49. 50.

51. 52. 53. 54. 55. 56. 57. 58. 59.

- dokončená -

Související povídky:

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

William má na první pohled všechny špatné vlastnosti svého druhu. Živí se lidmi, užívá si nově nabyté svobody a života bez omezení volterrských vládců.

Zdání klame. Tenhle upír má svědomí. Vybírá si zloduchy a dokáže žít v blízkosti lidí. Ne s nimi, vedle nich. Dokud nezahlédne očima jednoho upíra mladou lidskou holku, co se nebojí. Má štěstí, že se na ni dívá očima Edwarda Cullena...

(Anebo Myšičko, myš... z Willova pohledu)


Wille, promiň.

Ty víš, že jsi můj nejoblíbenější upír, ale nemůžu si pomoct, prostě nám to neklape tak, jak bych si představovala. Musela jsem se posledních pár kapitol do psaní hodně nutit, musela jsem přečíst odpovídající kapitolu Minnie plus pár předchozích a pár dalších, číst to několikrát, aby u tebe všechno sedělo. A nebylo to ono.

Tak si dáme na chvíli pauzu, jo? Neboj, nerozcházím se s tebou, jen se teď zase přeorientuju na holky - na ty tvoje dvě holky. Počkej, až uvidíš, co všechno jsem na vás vymyslela ;-)

Všem Willovým čtenářkám děkuju za jejich úžasnou zpětnou vazbu. Možná vám přijde divné, že s ním na chvíli končím, ale já se prostě při psaní jeho pohledu necítila uvolněně a kdybych se nutila to dopsat, možná by mě to hodně otrávilo. Snad vezmete zavděk novými díly Minnie a nezavrhnete mě. Jsem si jistá, že nebudete litovat ;-)

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10.

11.

(Dočasně pozastaveno)


 

 

 

 

 

Felix s Demetrim mají za úkol dojet do Los Angeles vyřešit možné objevení upíra na veřejnosti. Stopy je zavedou přímo do hollywoodských studií, kde narazí na velmi ráznou Angelu a Felix se tak nějak zakouká.

Jenže Angela je velmi rázná i jako novorozená upírka a nenechá si nic líbit. Jak se Felixovi podaří vycházet se svou vyvolenou?

(Bude přibývat hooodně pomalu)

1. 2. 3. 4. 5.


 

 

 

 

 

Jedna vyděšená mladá Polka, která neumí italsky ani anglicky. Jeden upír, co si tak trochu hraje na Boha. Jeden vládce, který má rád vše nezvyklé a jiné.

Agnieszka mívala zlá tušení. Na tenhle výlet se jí vůbec nechtělo, ale nakonec jela. Bohužel. Možná Arovy rozmary přežije. Možná Kasper není to, čím se zdá být. Možná bude happy end.

Trochu temnější - pokud bude v perexu věkové omezení, má to svůj důvod.

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15.

- dokončená -


 

 

 

 

 

Bella je většinu doby úplně normální, vlastně nenormální teenager. Je taková, jak ji známe: tichá, uzavřená do sebe, ne právě společenská. Větěinu doby. Ale občas se to prostě stane. Nedokáže s tím nic dělat. Zašklebí se, vyplázne jazyk. Zavrčí, vypískne. Škube rukou, trhne hlavou. Jediné její štěstí je, že sedí v poslední lavici a tyhle nehody se nedějí moc často.

Tedy... Neděly se tak často. Dokud jí v hodině tělocviku při basketbalu její vrozená nemotornost a neohrabanost nezpůsobily otřes mozku. Pak se začaly dít věci...

 

(Rozhodně si nechci dělat legraci z jakýchkoliv vrozených ani získaných nemocí. Přečetla jsem si toho dost, aby mi bylo jasné, že žít s Tourettovým syndromem není vůbec nic vtipného. Pokud se touhle povídkou někoho dotknu, předem se omlouvám – ale přes všechny vtipné situace, které prostě musí nastat, když občas nečekaně vykřiknete sprosté slovo nebo vydáte nevhodný zvuk, doufám, že se mi povede ukázat, že i Bella s TS je prostě jen obyčejná holka... Jen si najde bledého a studeného přítele ;-)

Pozor, v povídce se bude vyskytovat silnější výrazivo.)

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10.


 

 

 


 

Čeká Vás spoluautorská povídka Nebrasky a Ree... Přírodní úkaz :D

Někteří lidé mají určité nadání. Vlohy. Možná je objeví, možná v nich zůstanou navždy ukryty.

Když se snažíte zachránit si život, jdete až na dřeň; právě tak Isabella objevila to své nadání.

Zachránilo jí život dokonce dvakrát.

Ale ten druhý případ se jí teď nezdá jako dobrá volba. Schovává se, a navíc je člověk.

To dokáže zkazit náladu.

Prolog - 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10.



 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 


Děkuju, Ajjinko!♥

Licence Creative Commons
Uvedená práce (dílo), jejímž autorem je Nebraska, podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

«   1 2 3 4 5 6 ... 32   »

LadySadness

608)  LadySadness (06.10.2012 01:37)

aspoň Nechrochtej a spi, nebuď ako Meyerka

Ree

607)  Ree (13.08.2012 20:34)

Hm... mně se hrozně stýská po Missie a Deanovi

belle

606)  belle (25.06.2012 18:10)

Neb, dneska ve dvě v noci jsem dočetla tvoji Nebezpečnou lásku, píšeš úžasně, je to skvělá kniha
chtěla jsem se tě zeptat, jestli nebude Robertovo pokráčko, ale mrkla jsem na bez-hranic a odpověď našla, moc se na tvou další knížku těším, láska jí bude držet místo na polici

Ajjinka

605)  Ajjinka (24.06.2012 22:10)

Ahoj, blotiku, myslím, že jen silou vůle se to nestane, takže buď překousneš, že bude obrázek rozostřený, ale nebude přesahovat dané parametry, nebo si jej můžeš změnit v nějakém grafickém programu, kde rozostření můžeš předejít. Příště by bylo fajn využít poradnu a nepsat admince na shrnutí ;)

blotik

604)  blotik (24.06.2012 21:59)

Ahoj, Neb. Chtěla jsem se zeptat, jak si mám zmenšit perex obrázek, když "thumbs" očividně nefunguje, ale kdybych ho vložila menší do obrázků, na shrnutí by byl rozostřený.
Děkuju

LadySadness

603)  LadySadness (04.05.2012 13:07)

Nebulínka, nešlo by dokončiť aspoň Špatné místo, špatný čas? je teda poctivo čakám aj na Willa a jeho pohľad na Minie, ale aj svojrázna Angela je skvelá, tak aspoň jednu, hmm? lubym, lubym

ireen

602)  ireen (02.05.2012 20:59)

Nebrasko, Ty jsi fakt čarodějka! Bavettovic kluci a Stránečka ! Od půlky jsem tušila, že bude M. chtít zmizet, protože jsem ošmírovala na zadní straně obalu ůryveček a nějak mi to vycházelo, jako nejlepší možnost, bylo to jasný, ale najednou už jsem skoro dočítala a pořád nic! Říkala jsem si: "Tohle mi přece ta Nebraska nemůže udělat, ani nikomu jinýmu, vždyť když už... nebude, kdo by četl pokračování!
ALE TYS NEZKLAMALA!!!!!
ÚŽASNÝ, ÚŽASNÝÝÝÝÝ, DÍKY!!!!!! :) :) :)

nikaok

601)  nikaok (01.05.2012 15:52)

AHooj.. nechcem otravovať.. ale len tak som si prezerala tvoj profil a zistila, že Pojď ke mně blíž je pozastavená už dva roky.. áách.. Neb.. naozaj to už nedopíšeš??? ja som na mojej malej zlatej Minnie a úúúžasnom Willovi závisláá.. áách.. bola by som neskutočne rada, keby si sa rozhodla to dopísať.. :'-(

Alda

600)  Alda (02.03.2012 14:23)

Mám dočtenou Myšičko, myš...!!!!!!!!!!Krása! *fworks*

Alda

599)  Alda (28.02.2012 16:37)

Nebezpečná láska
Je tak krásná. V nějakých místech jsem musela i brečet. "Desetihvězdičková knížka" No, šup sem s něčím dalším!!!

Myšičko, myš...
Jsem skoro v polovině... Je to moc hezký .

(Tak, jsi na PRVNÍM místě mých nejoblíbenějších autorů )

kytka

598)  kytka (24.02.2012 09:50)

Ještě že nejsem sama. Chtěla jsem se zeptat také na Myšičku. Kdyby byla .... :) :)

MaiQa

597)  MaiQa (23.02.2012 20:41)

Vcházím sem pod rouškou tmy. Neviděná, neslyšená a mám dotaz. Takovou malou otázečku, ale pro mě nesmírně důležitou. :)
Nezbyla ti náhodou někde v koutečku jedna zaprášená myšička? Já bych Minnie a Willa chtěla hrozně ráda domů. :)
Kdyby náhodou jedna zbyla, byla bych hrozně ráda, kdyby jsi napsala na můj e-mail ikys.maiqa@gmail.com. Mě se tě nechce otravovat.
Odcházím zpět do roušky tmy a doufám v odpověď. :)

ambra

596)  ambra (04.02.2012 11:22)

pig ?

595)  Adel35 (29.12.2011 18:45)

chtěla by jsem se zeptat jestli ti nezbyla jedna Minie když tak napiš na Adel.jurankova@gmail.com budu moc ráda kdybys ještě jednu měla

594)  Twigirl (28.12.2011 23:36)

Ani jsem v tom zmatku kolem Vánoc nezvladla podekovat za Mysicku. Hned jsem se na ni samozrejme vrhla a je to uplne neco jineho cist to v knizce. Je to tak nejak opravdovejsi. Krasne. Diky a tesim se na unor.

Kristiana

593)  Kristiana (23.12.2011 17:00)

Myšička je doma! Moc děkuju. *xmas*

Kamci

592)  Kamci (22.12.2011 21:29)

supééééér přišla mi Myšička už je zabalená pod stromeček děkuju

Lenka326

591)  Lenka326 (22.12.2011 20:13)

Neb, dneska u nás zazvonil Ježíšek a přinesl mi dáreček. Moc děkuju a těším se, až k tomu zalehnu a znovu si to užiju.

HMR

590)  HMR (18.12.2011 18:45)

Neb a náhodou náhodičkou by ti nějaká třebas mini Minie nezbyla?

Nebraska

589)  Nebraska (18.12.2011 08:53)

Kristiano, v pondělí budu rozposílat - dorazila v pátek, ale byla jsem až do včerejšího večera odjetá, takže už jsem ji nestihla vyzvednout.

«   1 2 3 4 5 6 ... 32   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek