Sekce

Galerie

http://www.stmivani-ff.cz/gallery/kala3+.jpg

Kapitolové: Strážkyně rodinného krbu

 

Jednorázovky: Přitažlivost, Upír po ráně do hlavy..., Neznal jsem ani její jméno,

 

 


Shrnutí

Omlouvám se, pracuji na tom ;)

 


Aktuality

Píše se: Strážkyně rodinného krbu

Píše se: Black-Cullen

Povídka je rozepsána, ale času je bohužel málo... Zatím jsem to, ale nevzdala ;-)

 


 

Připravuje se: Dost dobrá

Povídka je rozepsána...

Isabell

 

Prolog

Když ji ten den opouštěl v lese, přesvědčil sám sebe, že to je to jediné dobré a správné, že je to pro ni to nejlepší. Zapřel sám sebe i svou věčnou lásku k ní. Odešel.

Proč mnohdy až zpětně jsme schopni vidět důsledky svých činů. Proč tak často říkáme, kdybych byl býval tenkrát... A možná to tak tehdy mělo být. Možná jsou naše osudy předem vepsány ve hvězdách, v kávové sedlině či v zrnkách písku velké mandaly.

Každý z nich šel svou cestu a jen těžko zjistit, čí cesta byla těžší. Ona se stala tím, co jí bylo předurčeno a on existoval tak, jak si to zvolil.

Jsou cíle daleké a blízké. Některé jsou snadno dosažitelné a jiné se nám zdají být příliš vzdálené. Občas však zjistíme, že cíl, ke kterému jsme dlouho směřovali, byl stejně důležitý jako cesta, po které jsme kráčeli. Bytosti, které jsme na své pouti potkali, zanechaly v nás kus sebe. Ať pozitivně, nebo negativně formovaly náš přístup k životu.

Možná jim bude dáno se znovu potkat a ten kdo tentokrát bude volit, bude ona.

 

 



Kapitolové:


bella

Black - Cullen   (píše se...)
(Její lidský život končil a ona dostala nabídku. Řekla: "Ano")
Soubor kapitol 1000+
xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

 


 

 

strážkyně Strážkyně rodinného krbu   (píše se...)

(Esme a její klan...)

Prolog ¤ 1 ¤ 2 ¤ 3 ¤ 4 ¤ 5 ¤ 6 ¤ 7 ¤ 8 ¤ 9 ¤ 10 ¤ 11 ¤ 12

 


 

 

 

 


 

Jednorázovky


ed a b

Na lovu...

Vyprávění Alice o prvním lovu ve Forks a rychlém stěhování.
Edward vůni její krve tentokrát neodolal.


přitažlivost

Přitažlivost

(pocity Jaspera, když Edward potkal Bellu)

 


upírUpír po ráně do hlavy...

(malý pokus na téma trapas... ne, to fakt nedám...)

 

 

 

neznalNeznal jsem ani její jméno

(nepovedený drabble na 300)

 

 

rozhodnutíRozhodnutí

(přijdou chvíle, kdy se musíte rozhodnout...)

 

 

 


 

 

 


Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

15)  BabčaS (04.01.2018 11:54)

je moc škoda,že nepokračuješ v psaní.Povídky jsou supr.Snad se umoudříš a budeš pokračovat

kala

14)  kala (21.06.2016 08:21)

BabčoS, Děkuju

13)  BabčaS (16.06.2016 19:02)

svetlaho@post.cz Budu moc ráda a když tak ti kapitolku opravím a pošlu zpět.Omlouvám se,že jsem se neozvala dřív,ale rodinné starosti byly tentokrát trošku delší.A teď už je zase vše,jak má být

kala

12)  kala (10.05.2016 20:26)

BabčoS
Děkuji za tvůj zájem. Už jsem sama měla špatné svědomí. Tím spíš, že příběh mám celý vymyšlený a některé části i napsané... Takže ano, další kapitola je hotová. S hanbou však přiznávám , že úroveň mé gramatiky a vlastní sebereflexe, mi nedovolují publikovat bez korektora. Dobrá duše, která opravila skoro celou Strážkyni, se mi už neozvala. :( Nevím, zda tu ještě vůbec nějaký aktivní korektor je. Nějak jsem nenalezla odvahu obtěžovat s tím, někoho dalšího...

Takže jestli máš zájem, pošlu ti 12.kapitolu na email.
Děkuji

11)  BabčaS (11.04.2016 19:33)

dopšeš Strážkyni ????? Psíííím? ro

kala

10)  kala (17.05.2015 11:42)

Kate , neboj se, Strážkyni dopíšu...

Kate

9)  Kate (17.05.2015 11:00)

Ale ani na Strážkyni nezanevři, prosím. Byla by škoda nedopsat ji. ;)

kala

8)  kala (17.05.2015 09:37)

Noci se zkrátily a venku svítí slunce. Většinou. Potřebovala jsem si odpočinout od Strážkyně. Bude nová povídka s krátkými kapitolami (1000+)... První zítra, ale možná ještě dnes večer... Někoho jsem snad potěšila, a někdo ví, čemu se má vyhnout ;) Velké poděkování mé korektorce a hezký den všem.

kala

7)  kala (24.11.2014 22:23)

Kate,

Kate

6)  Kate (23.11.2014 22:31)

Ahoj, ptala ses mě, kdy bude další kapitola LNMT. ;) Je tam 26. :)
A já se ptám, kdy bude Strážkyně?

Kate

5)  Kate (27.08.2014 21:21)

Ahoj, pokračování LNMT bude. :) 23. kapitola čeká na publikaci. ;)

Kate

4)  Kate (20.08.2014 22:40)

Kalo, věř mi, že nebudu zklamaná. Těším se, honem piš. ;)

Kate

3)  Kate (10.08.2014 20:13)

JÁ. CHCI. STRÁŽKYNI. RODINNÉHO. KRBU!!!
JÁ. CHCI. STRÁŽKYNI. RODINNÉHO. KRBU!!!
JÁ. CHCI. STRÁŽKYNI. RODINNÉHO. KRBU!!!
Prosíííííím!

2)  Teyla (02.07.2014 10:25)

Prišla k nám skvelá autorka! Jásajme!! Teším sa na tvoje poviedky... A samozrejme Ťa tiež vítam a želám poslušné múzy!

Kate

1)  Kate (02.07.2014 00:21)

Vítej! :) Těším se na: Strážkyně rodinného krbu.

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek

Eclipse poster - Riley & Newborns