Sekce

Galerie

http://www.stmivani-ff.cz/gallery/thumbs/avatar%20hanetka%20mal%C3%BD.jpg
Co tu píšu, to tu píšu, možná málo, možná dost,
ale hlavně, snad i správně, Vám i sobě pro radost.


 

 

 

Aktuálně:

 

EP pozastaveno, prozatím...

Děvčata, překlad  Sempre, což je vlastně EP, jen přepsáno do netwilight formy, je dokončen... na pultech knihkupectví by vás měl čekat někdy během příštího roku, a jestli všechno půjde dobře, budou i ostatní knížky z téže série. Jenže se nám trochu rozepsal i Sylvain Reynard, chrlí sequely ke Gabrielovi a XYZ je kupuje, takže... stihly jsme přeložit Prince a teď makáme na Raven. Bohužel nedokážu odhadnout, kdy se k EP vrátíme. Ale nevzdaly jsme to.

Pro ty, kdo nevědí, co to EP je:

Fanfiction k Twilight. Nikdo není upír, zato jsou to mafiáni. Edward je rozmazlený a nemálo narušený syn consigliere chicagské mafie, Bella je... otrokyně, kterou Carliels koupí a vlastně jí tím zachrání život. Samozřejmě, že se s Edwardem do sebe zamilují. Jenže to nejsou jen třídní rozdíly, co jim stojí v cestě ke štěstí. Každá postava v příběhu skrývá svoje tajemství, která čtenář odhalí teprve během příběhu. Nečeká je jen láska, ale i žárlivost, nenávist, násilí a smrt. A jestli to dopadne dobře? Jak pro koho...

 



Úplně vzhůru je hotové. Definitivně. A je přístupné i ke stažení - pro čtenářky blogu s heslem.

 

 

 

Na fóru WA najdete i další povídku od téže autorky:

Withering the Ferns

Edward, bad boy s piercingem v obočí? Isabella Swan, celebrita s reputací Paris Hilton? Oba ztracení na pár dní v lese? Tohle a ještě mnoho překvapivých událostí a dějových zvratů najdete v prvotině autorky Wide Awake, AngstGodess003. Je mnohem kratší, má jenom 17 kapitol, ale o to větší má spád.

Zaujalo vás to? Tak hurá na fórum, které už mnohé dobře znáte. Pro přístup platí stejná pravidla a užijte si to.

Povídka je dokončená.

A protože jsem nenašla žádný trailer, alespoň manipka od MisaBells.

 

A jak se dostat na fórum? No, trochu si to kontrolujeme, protože jakmile máte přístup k jedné povídce, máte i k druhé, a WA jaksi není pro moc mladé ročníky. Takže pokud vám bylo alespoň 15 let, napište mail mně nebo Linfe. Adresy mailu máme já i ona v Profilu.


POVÍDKY NA POKRAČOVÁNÍ

PADLÍ ANDĚLÉ NEPLÁČOU - dokončená

Příběh o tom, jak se Edward stal tím, čím je. Odvaha, čest, svědomí, sebeobětování, ochranitelský komplex - je to vůbec u upíra normální? A tak si zkuste představit, že třeba původně nebyl upír ani člověk, že byl... možná... anděl. Anděl, který měl lidské vlastnosti a chyby a pro nebe byl moc hříšný, takže ho nechalo padnout do pekel. Ale pro ďábelskou existenci byl zase moc svatý... Jak to s ním dopadne a co všechno ho potká, o tom vypráví tahle povídka.

 

Ke kapitolám TUDY:

Série Padlí andělé nepláčou


SETKÁNÍ S OSUDEM - rozepsaná

Co nikdy nečekals, se zčistajasna stane,
navzdory osudu i láska mnohdy vzplane.
A samota, co tížila tě jako kamení,
je pryč a píseň slavíka ti náhle v uších zní.
Že uvěřit se bojíš, že milovat máš strach?
Snad štěstí potká tě, snad nezbude jen prach...
Ke kapitolám TUDY:

série Setkání s osudem

PEKLO S VLKEM - dokončená

Padlí andělé už nepláčou, zato vlkům - a to zvláště jednomu z nich - začíná být úzko. Jak to dopadne, když si jeho láska není tou láskou jistá? Může se otisknutý pár rozejít? A co to pro ně může znamenat?
Jak se s tím Jacob vypořádá, a jak do toho opět zasáhnou zlomyslní pekelníci i Samiel, ted už strážný anděl, i svatý Petr a Valentýn, to se teprve uvidí. A Samiela tentokrát čekají ještě i osobní trable s láskou...

Nové postavy Pekla s vlkem TADY.

Ke kapitolám TUDY:

série Peklo s vlkem

 

LEDOVÉ SRDCE - dokončená

Zima nám klepe na vrátka
O čem že bude? Kdopak ví?
O lásce, o kouzlech, o přátelství,
o tom, jak všechno přemůže ctnost,
o tom, co přinese budoucnost...
Bylo to, nebylo? Kdopak to ví?
Ti, co to věděli, dávno už spí...
a s ní přichází pohádka.
Ke kapitolám tudy:
Série Ledové srdce

DOUBLE TROUBLE - dokončená

Co všechno se může přihodit, když blesk za bouřky přenese upíra do jiné dimenze? A dokáže ho někdo zachránit ze světa, kde vůbec nic nechápe a jeho schopnosti mu nejsou nic platné?

 

O Stmívání i jiných věcech tentokrát převážně nevážně vám budeme vyprávět společně s MisaBells, která napsala všechny liché kapitoly.

Ke kapitolám TUDY:

série Double trouble

 

UPÍR NA KRKU

Bella. Tentokrát se chce z nálepky nešiky a tiché zakřiknuté dívky za každou cenu vymanit. A je pro to ochotná udělat skoro cokoliv. Ale kam to povede, když se jí to povede?

Trocha legrace z tvůčí dílny Hanetky & MisaBells.

Ke kapitolám TUDY: série Upír na krku

 

UPÍR NA KRKU II

Bella si myslela, že s Edwardovým návratem se všecko obrátí k lepšímu a budou spolu šťastní až navěky. To ovšem netušila, že chodit s nesmrtelným upírem, nota bene posledních sedmdesát let hibernujícím v rakvi, nebude tak úplně jednoduché...

Trocha legrace z tvůčí dílny Hanetky & MisaBells.

Ke kapitolám TUDY: série Upír na krku II

BONUSY:

Upír na (krku) celý život

Ještě se nám toho zdálo

k zakončení trochu málo...

Kdo chce číst si místo nudy

račte prosím, tady tudy.

Upír na (krku) háku

Rodiče div neumoří,

když dcerušce lýtka hoří...

A tak rvát si vlasy musí,

když jim s klukem utéct zkusí.

První část

Druhá část

GOLDEN GATE

Spoluautorka MisaBells

Vládce upírů jednou neodolá vábení neznáma a otevře zlatá vrata, která by měla zůstat zavřená. Když vyvázne z nástrah, které ho málem připravily o neživot i rozum, nechá bránu hlídat... Jenže když hlídači moc nehlídají, tak to pak dopadne takhle.

K sérii tudy


JEDNORÁZOVÉ POVÍDKY

 

VÁNOČNÍ SEN

New moon. První vánoce po Edwardově odchodu, Bella je na dně a ještě ke všemu se jí zdají podivné... sny?

 

 

 

 

VÁNOČNÍ TAJEMSTVÍ

soutěžní povídka na téma Emmett tajným pekařem, 7. místo




 

NUDA VE FORKS - SOUBOR ČTYŘ VOLNĚ NAVAZUJÍCÍCH JEDNORÁZOVÝCH POVÍDEK

KUDY Z NUDY - Navždy je příliš dlouho. To je fakt, v tomhle doslova souhlasím s ambrou. A zdá se, že nejsem sama...

Z NUDY TUDY - Tak co myslíte, jak to dopadlo, když si Bella a Edward otočili role? (Navazuje na povídku Kudy z nudy)

RADŠI NUDU, NEŽLI ZRŮDU - Myslím, že teď se už Bella bude radši nudit...

NUDU MÍT NEBUDU - Dneska se Cullenovi budou nudit naposledy... Závěrený dílek.

 

LÁSKA NEPŘICHÁZÍ SNADNO

Songfic. Pokus o nahlédnutí do Edwardovy duše předtím, než poznal Bellu.

 

 

 

 

 

BELLA? - spoluautorská povídka s MisaBells

Co když Bella není tou, na kterou jsme zvyklí a její život se po rozchodu s Edwardem odvíjel jinak? Bude její osud šťastný nebo bez něj pro ni život ztratí smysl? A čeho všeho bude pro svou dávnou lásku schopná?

Tahle povídka se mi ve virtuálním šuplíku válela už několik měsíců, nedokončená, odložená a skoro zapomenutá. Za její dnešní zveřejnění můžete děkovat MisaBells, která ji ze mně vyždímala, oprášila a báječně dopsala. Já taky děkuji!

 

TABULA RASA - autorka MisaBells, částečné spoluautorství - básničky, občasné vyvedení ze záseku

Když mysl probouzí se do nového rána,
je jako čistý papír nepopsaná.
Kdo vrátí vzpomínky té duši ztracené?
Kdo mraky z nebe pochmurného zažene?

Stav - dokončená


KDYŽ KOČKA NENÍ PES- autorka MisaBells, částečné spoluautorství, dokončená

Že kočka není pes, že včera není dnes,
že hip-hop není swing a louka není les.
To každý ví, to každý zná...
a přesto se do toho dá tak lehce zamotat...

ZAS NIC? - spoluautorská povídka s MisaBells

Takže... Svatý Valentýn, Amor, MisaBells a já... a jedna nám dobře známá rodina. Neberte nás vážně!



NEVĚŘÍM TOMU
Když se Hanetka sejde s MisaBells... vznikne tohle. Zase. Reklamace nepřijímáme, číst na vlastní nebezpečí!




POEZIE

EMMETT A LESNÍ PANNA

Volná parafráze na Františka Ladislava Čelakovského.
Tahle lehká parodie vznikla po úvaze, že když se kolem Forks vyskytují upíři a vlkodlaci, kdo ví, jaká mýtická havěť se tam ještě po lesích může prohánět? Dějově spadá na začátek Stmívání, ale vlastně se to mohlo stát kdykoli, když Cullenovi společně lovili.

 

H1N1

Může upír onemocnět? A jak se pak léčí? Bella přišla na zajímavou terapii...

(poznámka: Nevhodné do 12ti let)

 

 

BELLIN PLÁČ

 

Tahle básnička mě napadla, když jsem nedávno poslouchala písničku Hallellujah od Leonarda Cohena. Najednou mi začala naskakovat slova a já zjistila, že se to dá na to zazpívat. Vlastně jsem napsala text, i když s originálem to nemá nic společného. Jen ta melodie je tak smutná, že se mi to spojilo s pocity Belly, která teskní po ztracené lásce.

 

 

EDWARDOVA ZPOVĚĎ

 

Po Bellině pláči mě napadlo, že by nebylo špatné dát slovo taky Edwardovi a nechat ho, aby nám nabídl svůj úhel pohledu a otevřel nám okýnko do své duše. Hudba je stejná jako předtím - Hallellujah od Leonarda Cohena.

 

 

BESEDNÍCI

 

Kdo mi chodí radit při psaní? Múza nebo někdo jiný? Pojďte se podívat, zvu vás!

 

 

ŽALOZPĚV nad useknutými konci

 

Kdysi a kdesi... to jsem ještě sama nepsala žádnou povídku a jen četla a četla. A hrozně mě frustrovalo čekání na další díly, navíc, když některé autorky měly tendence končit kapitoly v infarktových situacích. Chtěla jsem se zbavit negativních emocí a výsledkem bylo toto dílko.

 

ŽALOZPĚV nad absencí inspirace

Poté, co jsem začala s vlastní povídkou na pokračování, došlo mi, že ty useknuté konce někdy nejsou naschvál. Jen Múza kamsi odfrčí a zoufalý autor pak píše podobné veršíčky jako jsou tyhle a v zubech drtí jadrné kletby...

 

 

UPÍŘÍ LÁSKA

Popadla mě nostalgická nálada a pak to takhle dopadá...

 

 

 

 

BELLAS' NEW MOON

Když se ztratí moje prozaická Múza,
přepadne mě stesk a děsná hrůza.
A jak tak v tmavou beznaděj se nořím,
v zoufalství tyhle nyvé verše tvořím.
Tak místo abych pilně psala Anděly,
praštěná Múza mi zase báseň nadělí.

 

O ČERVENÉ (KAR)NESSULCE

Nová básnička... tentokrát nechť se bratři Grimmové moc neobracejí v hrobě. Doufám, že se spíš zasmějí.

 

 

 

NEW MOON DIALOG

Věčná inspirace Novým měsícem... a zase verše.

 

 

 

 

SVATEBNÍ NOC

Bella, Edward. Ostrov Esmé. Co víc dodat?

 

 

 

POPRVÉ

 

Bellino vyznání a zpověď aneb Trocha milostné poezie nikoho nezabije.

 

 

FALLING STAR

Midnight sun. Edward, samota, beznaděj a tma... a naděje, která se rodí z lásky.

 

 

 

GOLDEN EYES

Nedávno jsem nechala vyslovit své vyznání Edwarda ve Falling star. Dneska má slovo Bella. Rozbřesk, svatební den. A... je to písňový text.

 

 

 

SNY A PŘÁNÍ

Mírně frustrovaná, lehce dohřátá a sarkastická, leč přece plná naděje... Bella.

 

 

 

PROVINILÝ

Co asi prožíval a na co myslel Edward během Bellina těhotenství? Víme, že moc šťastný nebyl...

 

 

 

VÝČITKY SVĚDOMÍ

Nenapadlo vás někdy, jak je možné, že tak zničená, vyhublá a z podoby z odpuštěním vyblitá Bella byla po přeměně tak krásná? Je to divné, Alici taky vlasy nenarostly, tak mi připadá logické, že by se jí sice přeměnou zacelily rány, ale ten zbytek... No, tyto úvahy mě přivedly k napsání této lehce parodické básničky. Prosím, jen mě neukamenujte!

 

 

ZLODĚJ

Edward a jeho vyznání...

 

 

 

 

SEN

Tak nevím. Vraťme se do doby, kdy byl Edward sám a ani netušil, že kdy Bellu vůbec napadne odstěhovat se do Forks. Myslíte, že věštit uměla jen Alice?

 

 

 

 

SVATEBNÍ... POPRVÉ

Ehm... nedám si pokoj a nedám. Takže parodie ve verších. A snad to ani nemusí mít věkové omezení... nebo pro jistotu:

12+

 

 

SVATEBNÍ... PODRUHÉ

Edward, Bella, ostrov Esme. Ale tentokrát ne svatební noc. Tentokrát ta druhá... ta, ve které Edward neodolal Bellině snu a slzám...

 

 

 

SVÍTÁNÍ NAVŽDY

Tak jsem zase zalovila v šuplíku... Edward a jeho myšlenky v posledním odstavci Rozbřesku.

 

 

 

 

PROTIKLADY

Nový měsíc... kdy už mě to přejde? Tentokrát Edwardovy důvody k odchodu...

 

 

 

 

ZLOČIN A TREST

Edward, líbánky a jeho pozdní lítost. Tentokrát převážně nevážně.



SLUNÍČKO

Taková hříčka. Občas trochu cimrmanovský absolutní rým. Ale co už... Prostě Bella upírka, kdykoliv po Rozbřesku.



SLUNÍČKO PRO STARŠÍ A POKROČILÉ

Takže... pro Silvaren, protože její poznámka mě nakopla. Jestli taky pro Kačenku, to musí maminka posoudit sama.



POZDĚ BYCHA HONIT

Chudák Bella, kdyby tušila, koho si to bere... Ale v souladu s názvem rýmovačky pozdě bycha honit!

(radši 15 +)

 


DĚDICTVÍ OTCŮ

Tentokrát něco pro smečku vlčic. Nový měsíc a Jacob, který se pere se svým osudem... Teprve přišel na to, čím je, a nechce se s tím smířit.

 

 

 


 


DRABBLES

Tajná přání

Vím, že mě zabijete... ale co už. Berte mě jako hříčku přírody.

Drabble, a ještě k tomu preslash.

 

 

Podvazek

Revanš... rehabilitace Edwarda o sto slovech...

 

 

 

 

Překvapení

Tak do třetice... a už toho radši nechám. Ale když mě těch sto slov tak okouzluje...

 

 

 

 

Beznaděj

Tak jsem zkusila napsat i drabble, který by nebyl vtipem. Posuďte, jestli se mi to povedlo.

 

 

 

Záchrana

A zase drabble. Až jich budete mít plné zuby, dejte vědět.

 

 

 

 

Štít

A dalších sto slov, tentokrát poněkud mládeži nepřístupných, proto pro jistotu 15+.

 

 

 

 

Dar

Drabblík o Nessiině daru, jak ho neznáme...

 

 

 

 

Důvod k rozchodu

Drabblík a la New Moon... Proč vlastně Edward odešel?

 

 

 

 

Něco ti ukážu

100 slov... inspirováno Ambrou. Vzpomínáte si na jinou, také svlékací scénu z Rozbřesku? Jakeu, Jakeu... Tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu...

 

 


Náhradnice

Tohle je už starší drabble. Kdysi tu nebyl publikován, snad proto, že jsem měla zábrany a trochu i obavy, co na to adminky...

Ale od té doby

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

«   1 2 3 4 5 6 ... 28   »

Kate

522)  Kate (23.06.2014 16:10)

Zase tu straším. Hanetko, jak to vypadá se Setkáním s osudem?

Kate

521)  Kate (18.05.2014 23:53)

Ahoj, už se našel čas na psaní Setkání s osudem?

Kate

520)  Kate (02.05.2014 00:32)

Tak se mi to líbí. Vím, že to všechno zvládneš. Nevadí, ze nebudou přibývat extra rychle. Hlavně ať přibývají.

Hanetka

519)  Hanetka (01.05.2014 21:55)

Katuško, další Setkání? No, snad o víkendu něco napíšu, přes týden fakt není kdy... a překládáme další dvě knížky, takže to honím, jak se dá. Ale tentokrát bych to fakticky nechtěla opouštět nedopsané. I když to třeba nebude přibývat nějak extra rychle.

Kate

518)  Kate (01.05.2014 20:36)

Kde je další Setkání?
PS: K padlým andělům se ještě vrátím, neboj, nezanevřela jsem na ně, jen teď nebylo moc času.

Hanetka

517)  Hanetka (28.04.2014 09:57)

Ehm... tak je tam. A mám trému.

Hanetka

516)  Hanetka (27.04.2014 21:11)

A hele, hradní stráž... holky, skoro to je, jen to chce trochu přičísnout... Asi to sem vrazím zítra, víkend se mi neplánovaně srazil ze dvou dnů jen na jeden. :(

Kate

515)  Kate (27.04.2014 21:00)

Já právě myslela, že to bude další kapitolka Setkání s osudem. ;)

SestraTwilly

514)  SestraTwilly (27.04.2014 20:50)

Hanetka,pred štyrmi dňami si síce tíško,aby si navyplašila inšpiráciu,ale sľubovala niečo na víkend:) ...tak sa teda potichúčku pýtam,či teda niečo bude a čo to bude,keď to bude.;) Dosť sa na to teším a celý víkend netrpezlivo vyzerám...

Kate

513)  Kate (22.04.2014 21:39)

Nemůžu nic než souhlasit. ;) Palce Ti držíme celou dobu. :)

SestraTwilly

512)  SestraTwilly (22.04.2014 21:36)

Hanetka,nedohovorili;),ono to došlo do rečí náhodou...a segra sa toho chytila a začala mi o nej hovoriť a chváliť,že sa tam krásne hráš s menami hlavných postáv a tak ďalej...Tak som myslela,že by ťa to aspoň trochu inšpirovalo a povzbudilo k ďaľšiemu písaniu...:) ;)

Hanetka

511)  Hanetka (22.04.2014 21:12)

Vy jste se na mě smluvily? ;) No, já to zkouším, ale drhne to... držte mi palce. Navíc jak se v tom vrtám, nejradši bych tu povídku přepsala celou...

SestraTwilly

510)  SestraTwilly (22.04.2014 20:56)

Hanetka,dnes sme sa bavili so segrou o tejto tvojej poviedke.Ja som ju síce nečítala,ale myslím si,podľa toho čo hovorila,že by naozaj stála za dopísanie.Takže sa pridávam ku Kate a prosím skús nájsť svojho múzaka a prosím dopíš ju.Ja si to potom tiež rada prečítam,preto že segra tomu urobila lákavú reklamu...;)

Hanetka

509)  Hanetka (22.04.2014 20:34)

Katuško, neobjevil se, asi chodí za mladšíma. Nicméně to nevzdávám, snažím se, ale za moc to nestojí
...

Kate

508)  Kate (22.04.2014 20:09)

Ahoj, tak tu zase oxiduju po nějaké ehm... delší době. Moje oblíbená otázka. Jak to jde se Setkání s osudem? Svalnatý múzák se objevil a nakopl?

Kate

507)  Kate (09.04.2014 09:58)

Hanetko, až nějakého někde objevím, tak ho k tobě dotáhnu, ať chce nebo ne. Ale on bude chtít, bude ještě rád, že může být nápomocen takovému skvostnému dílu. ;)

Hanetka

506)  Hanetka (09.04.2014 08:33)

Katuško, rozepsáno, ale jsem zaseknutá v kapitole a nějak s tím neumím hnout - možná bych potřebovala pořádně svalnatého Múzáka, aby mě správně nakopl. Polibek tady nejspíš nepomůže :D.

Kate

505)  Kate (08.04.2014 23:24)

Ahoj, Hanetko, zastánkyně povídky Setkání s osudem se zase hlásí. ;) Konec března je dávno za námi, tak se chci zeptat, jak to vypadá? :)

Hanetka

504)  Hanetka (22.02.2014 12:50)

Kate, ještě ne, ještě nám zbývá víc jak třetina - termín máme do konce března - ono to má zase skoro 500 stránek, víš? Budeme rády, když to stihneme .

Kate

503)  Kate (22.02.2014 12:46)

Ahoj, Hanetko, tak jak to vypadá s Gabrielem? Už jste ho odevzdaly do nakladatelství? :) Zase tu oxiduju kvůli Setkání s osudem... :)

«   1 2 3 4 5 6 ... 28   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek