Sekce

Galerie

/gallery/medved 1.JPG

Kapitolové: Dáno osudem, Poslední polibek, Zapomenuté království, Jiná realita, Půlnoční stín, Klavírista, Lotr, Chlad

Jednorázové: Svědomí, Nevinná tvář, Možná jednou, Rozechvělé srdce, Něžná je noc

 

AKTUÁLNĚ

Bez hranic - Hra o život (ff k Hunger games)

Jsem hrozně líná a ne zrovna technicky zdatná na to, abych si založila a pak i vedla blog nebo jiné stránky. Publikovat Lotra předělaného do neff příběhu (i když podobné to samozřejmě pořád je) tady, kde vycházel i ten původní s  Bellou a Edwardem, mi přijde hloupé. Takže v současné době non-TS Lotr vychází na ourstories.cz (jiný amatérský stránky kromě BH neznám :-D ) - mé tamní velmi propracované shrnutí

 


 

Nemůžu dostat z hlavy:

Svět v blíže neurčené budoucnosti. Amerika, jak ji známe, neexistuje. Na jejím území se nyní rozkládá Panem. 12 krajů pod nadvládou Kapitolu. Lidé mají hlad, tvrdě pracují, žijí v bídě a většinu úrody, výrobků, těžby musejí odevzdávat nenáviděnému Kapitolu. Prohřešky se trestají smrtí. Myšlenka na vzpouru a svobodu je lákavá, ale všichni mají v příliš živé paměti následky posledního pokusu o převrat. Třináctý kraj byl smeten z povrchu zemského. Zbylých dvanáct krajů musí každý rok sledovat Hladové hry. Z osudí je slavnostně vylosována jedna dívka a jeden chlapec, kteří jakožto splátci svého kraje v Aréně stvořené Kapitolem pod neustálým dohledem kamer bojují o život. Dvacet čtyři splátců vchází do Arény, jen jeden může odejít. Pro obyvatele Kappitolu je to skvělá show. Pro kraje jasný vzkaz a ukázka moci.

Sedmdesátého čtvrtého ročníku Hladových her se jako splátci dvanáctého kraje účastní šestnáctiletá Katniss, která dobrovolně nahrazuje svojí vylosovanou sestru, a stejně starý Peeta. Kdysi Katniss i její rodině zachránil život. I cestou do Arény se k ní chová nanejvýš mile a pomáhá jí. Ale je to tak skutečně, nebo se jedná jen o jeho strategii pro přežití? Co všechno se stane v Aréně, kde neexistuje soukromí a každý krok je bedlivě sledován diváky u televizí?

 

Čtu asi po desáté a stále mě to dostává...

 

Malé lákadlo na filmové zpracování:


 

Kapitolové:

 

Chlad

Povídka navazující na začátek čtvrtého dílu. Svatba, líbánky na ostrově Esmé, těhotenství, porod, přeměna a žili šťastně celou věčnost. Nebo ne?

 

 


 

Klavírista

Bella Swanová vystudovala střední školu v deštivém Forks a nyní slaví první úspěšně ukončený semestr na vysoké v Seattlu.

Edward Cullen hraje každý večer na klavír v luxusní restauraci. Jeho osoba je opředena mnoha mýty a povídačkami. S nikým se nebaví a o nic kromě hudby nejeví zájem. Edward není oním Panem Dokonalým, jak ho známe z knih. Má větší problémy se sebeovládáním než Jasper. Snaží se se svým vnitřím démonem bojovat, ale ne vždy se mu to úplně stoprocentně daří...

 


 

Lotr

 

 

 

 

Vždycky jsem byla hodná a slušná holka. Nikdy jsem nechodila za školu, nekouřila, nepila a nedělala hlouposti. Když se podívám zpátky, byla jsem docela nudná. Všechno se ale změnilo, když jsem potkala Edwarda. Nebezpečí z něj přímo sálalo a já mu prostě nemohla odolat...


Půlnoční stín

Edward Bellu opustil a ona řízením osudu zůstala úplně sama. Ač se stane nemrtvou, zemře.

Co je ale smrt?

Objeví se na scéně ještě Cullenovi, nebo Bella navždy zůstane opuštěným tělem bez duše?

 


Jiná realita

 

 

 

 

Co kdyby byl Bellin život s Edwardem jen snem, fantasií? Co kdyby byly věci jinak, než se na první pohled zdá? Co kdyby tou silnější musela být Bella?

Povídka navazuje v podstatě na 3. kapitolu Stmívání.

 


 

Poslední polibek na dobrou noc

 

 

 

 

Anna je mladá, krásná a smrtelně nemocná. Poslední měcíce života se rozhodne strávit ve slunné Itálii. Toskánsko si na první pohled zamiluje a stejně tak i tajemného bledého cizince, kterého potká na své osamělé procházce v horách.


Zapomenuté království

Představte si, že by moderní svět tak, jak ho známe, neexistoval. Technický pokrok neproběhl a vývoj se zastavil na úrovni zhruba devatenáctého století. Lidé by stále věřili starým legendám a žili podle dávných tradic a pověr. Tajemných bytostí se různě po světě vyskytovalo více než dost a ani Bella by možná nebyla obyčejnou lidskou dívkou.


Dáno osudem

 

 

 

 

Edward odešel, Bella zůstala sama a nechráněná. Nebo ne? Není možné, aby se křehká lidská dívka ubránila pomstichtivé upírce a spoustě dalších krvelačných bestií, které po ní touží?


Šestý smysl

(ostudně dlouho rozepsaná)

Alice si svůj lidský život nepamatuje. Jaký asi byl? Jak se stala upírem a co bylo dál?

 



 

Jednorázové:

 

Tisíceré kdyby

Co kdyby Jasper nepřežil svou přeměnu a zemřel ještě za občanské války?

Co kdyby Phill nebyl druholigovým hráčem baseballu, ale středoškolským učitelem tělocviku? Bella by pak neměla důvod stěhovat se do Forks...

Co kdyby se Edward a Bella nikdy nepotkali, co kdyby Alice přišla ke Cullenům sama?

 


 

Rozechvělé srdce

Jen taková malá úvaha, jak by to mohlo dopadnout, kdyby se Edward a Bella nesetkali ve škole, ale na opuštěném místě.

Jedna z mnoha variací na věčné téma síla lásky.

 


Svědomí

Každý může občas selhat, každý může podlehnout své touze a zapomnenout, kým je a proč. Každý může šlápnot vedle, ale s následky svého činu se pak musí vyrovnat sám. Uklouznout trvá jen zlomek vteřiny, odpustit si věčnost. Lidská krev tak krásně a lákavě voní! Co kdyby jejímu vábení neodolala Esmé?


Nevinná tvář

Každý má důvod být takový, jaký je. Každý upír má svou minulost, která nikdy úplně nevybledne. Jaký byl asi lidský život Jane?


Možná jednou...

Věčnost a nesmrtelnost mají i svou odvrácenou tvář...


Něžná je noc

Nic výjimečného, žádný zásadní okamžik. Jen Edward a Bella...


 


Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

«   1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 33   »

Hanetka

569)  Hanetka (10.09.2011 14:36)

Evelyn, ještě Nathaniel,a pár dalších nahodilých, co jsou po ruce, když udeří ardeur. Ale Micah, Nathaniel, JC a Richard... ti jsou tedy stálice. A občas si dá i trojku nebo dokonce čtyřku.

Evelyn

568)  Evelyn (10.09.2011 14:28)

Jenom Edward? Richard a Jean-Claude mi nedělali problémy, to se mi ještě líbilo. S Micahem bych se smířila. Asher už byl moc a Jason tomu nasadil korunu... a začínám se bát, že to ještě nejsou všichni její muži. Někdy do desítky mi to přišlo hrozně fajn a takový reálný (nebo alespoň reálnější) pohled na svět upírů a měničů, ale teď už je to skoro jenom o sexu...
Bájko, tenhe Edward se od toho našeho místního snad ani nemůže víc lišit

Bye

567)  Bye (10.09.2011 14:26)

měla jsem s ním tu čest u Tor ve Vlcích. A musím říct, že je to zatracenej bastard a lamač kolen. Teeth drool heart

Hanetka

566)  Hanetka (10.09.2011 14:12)

BYe, četla jsi to? Tenhle Edward je nesmiřitelný nájemný zabíječ upírů... Docela drsný chlapík. Od našeho Edwarda je na hony daleko! Nicméně mně se zdá k sežrání stejně jako ten zrzavý klaďas...

Bye

565)  Bye (10.09.2011 14:04)

myslíš edwarda cullena, že! ROFL
Pardon, nějak mě to rozveselilo ;-)

Hanetka

564)  Hanetka (10.09.2011 13:35)

Evelínko, myslím, že Edward! Toho do postele tahat nebude nikdy, a navíc on má své zájmy jinde!

Evelyn

563)  Evelyn (10.09.2011 08:52)

Mám záludný dotaz za čtenářky Anity Blake - existuje nějaký muž z jejího okolí, se kterým neskončí v posteli (případně vaně, podlaze a tak) a nebude to jen kvůli teplu a léčení lykantropů?

Janeba

562)  Janeba (29.08.2011 14:49)

Evelýínko Haničková, máš svátek i dneska!!!! To se tak někdo má!!!! Gratuluji!!!! ;)

Bosorka

561)  Bosorka (23.08.2011 22:17)

Už je tady!

Twilly

560)  Twilly (23.08.2011 22:01)

doženeš, Hani, doženeš... hlavně, že sis udělala krásnou dovolenou

Evelyn

559)  Evelyn (23.08.2011 21:11)

Veru, překvapivě žádné šarvátky a války, ale slibovaná romantika Nádhera, jsem prohřátá až do morku kostí a báječně jsem si odpočinula. Ovšem, když si představím, že ve čtvrtek se vracím do práce, chce se mi křičet a kopat nožkama A taky nějak nevím, jak doženu všechno svoje čtení

Twilly

558)  Twilly (23.08.2011 20:29)

Vítej ó hrdino z dálky, přežils šarvátky a války... tak jak bylo na dovolené? :D

Evelyn

557)  Evelyn (21.08.2011 17:40)

Hani, Veru, Jani, moc a moc děkuju za přáníčka

Janeba

556)  Janeba (15.08.2011 22:30)

Moje mylovaná Haničko ,
k Tvému nádhernému svátku Ti sice přeji PERFEKTNÍ ŽIVOT, ale momentálně využiji místa ve kterém se právě nacházíš, aby TVÁ TISÍCERÁ KDYBY byla umlčena NEVINNOU TVÁŘÍ a s ROZECHVĚLÝM SRDCEM!!! Nechť Ti jen ze rtů unikne blažený sten óóóó NĚŽNÁ JE NOC , když zazní omamné tóny KLAVÍRISTY a Ty jsi zpět v ZAPOMENUTÉM KRÁLOVSTVÍ .... vášnivém motování!!! Žel na víc má fantazie nestačí!!!!
Krásnou dovolenou!!!

Twilly

555)  Twilly (15.08.2011 21:01)

Hani, tak až se vrátíš z dovolené, bude tě čekat dodateční přáníčko všeho nejlepšího k svátku

HMR

554)  HMR (15.08.2011 03:04)

Jen tak mezi námi děvčaty, co proti mně to tvoje shrnutí má? Vyhazuje a vyhazuje a vyhazuje, ale já se nedám! Takže, proč tu vlastně oxiduju Dovolená? Bez počítače? Bez Stmívání? Bez Edwarda??? Že zdravím muže a propos - FORUM - komentář 24042

Evelyn

553)  Evelyn (03.08.2011 21:04)

Piky, otravná rozhodně ne. Spíš obdivuhodně trpělivá Právě mám rozepsaný šestý smysl a koncept k další temnotě. Do konce týdne by měla být. Vím, že mi to hrozně trvá

piky

552)  piky (03.08.2011 21:01)

Otravná piky, viď? Můžeme se těšit na temnotu?

Evelyn

551)  Evelyn (02.08.2011 08:29)

Ahoj Jani, děkuju moc a jsem ráda, že se ti povídky líbí Temnota určitě bude, jen teď nějak dlouhodoběji nestíhám v práci a mám méně času na psaní... Určitě ale dokončím, všechno rozepsané

550)  Jana (02.08.2011 08:20)

Ahojky, moc se mi líbí tvoje povídky, některé jsem četla už 3x:-). Teď jsem koukala na povídku V temnotě a začíná úžasně:-). Moc se těším na její pokračování:-).

«   1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 33   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek