Sekce

Galerie

/gallery/medved 1.JPG

Kapitolové: Dáno osudem, Poslední polibek, Zapomenuté království, Jiná realita, Půlnoční stín, Klavírista, Lotr, Chlad

Jednorázové: Svědomí, Nevinná tvář, Možná jednou, Rozechvělé srdce, Něžná je noc

 

AKTUÁLNĚ

Bez hranic - Hra o život (ff k Hunger games)

Jsem hrozně líná a ne zrovna technicky zdatná na to, abych si založila a pak i vedla blog nebo jiné stránky. Publikovat Lotra předělaného do neff příběhu (i když podobné to samozřejmě pořád je) tady, kde vycházel i ten původní s  Bellou a Edwardem, mi přijde hloupé. Takže v současné době non-TS Lotr vychází na ourstories.cz (jiný amatérský stránky kromě BH neznám :-D ) - mé tamní velmi propracované shrnutí

 


 

Nemůžu dostat z hlavy:

Svět v blíže neurčené budoucnosti. Amerika, jak ji známe, neexistuje. Na jejím území se nyní rozkládá Panem. 12 krajů pod nadvládou Kapitolu. Lidé mají hlad, tvrdě pracují, žijí v bídě a většinu úrody, výrobků, těžby musejí odevzdávat nenáviděnému Kapitolu. Prohřešky se trestají smrtí. Myšlenka na vzpouru a svobodu je lákavá, ale všichni mají v příliš živé paměti následky posledního pokusu o převrat. Třináctý kraj byl smeten z povrchu zemského. Zbylých dvanáct krajů musí každý rok sledovat Hladové hry. Z osudí je slavnostně vylosována jedna dívka a jeden chlapec, kteří jakožto splátci svého kraje v Aréně stvořené Kapitolem pod neustálým dohledem kamer bojují o život. Dvacet čtyři splátců vchází do Arény, jen jeden může odejít. Pro obyvatele Kappitolu je to skvělá show. Pro kraje jasný vzkaz a ukázka moci.

Sedmdesátého čtvrtého ročníku Hladových her se jako splátci dvanáctého kraje účastní šestnáctiletá Katniss, která dobrovolně nahrazuje svojí vylosovanou sestru, a stejně starý Peeta. Kdysi Katniss i její rodině zachránil život. I cestou do Arény se k ní chová nanejvýš mile a pomáhá jí. Ale je to tak skutečně, nebo se jedná jen o jeho strategii pro přežití? Co všechno se stane v Aréně, kde neexistuje soukromí a každý krok je bedlivě sledován diváky u televizí?

 

Čtu asi po desáté a stále mě to dostává...

 

Malé lákadlo na filmové zpracování:


 

Kapitolové:

 

Chlad

Povídka navazující na začátek čtvrtého dílu. Svatba, líbánky na ostrově Esmé, těhotenství, porod, přeměna a žili šťastně celou věčnost. Nebo ne?

 

 


 

Klavírista

Bella Swanová vystudovala střední školu v deštivém Forks a nyní slaví první úspěšně ukončený semestr na vysoké v Seattlu.

Edward Cullen hraje každý večer na klavír v luxusní restauraci. Jeho osoba je opředena mnoha mýty a povídačkami. S nikým se nebaví a o nic kromě hudby nejeví zájem. Edward není oním Panem Dokonalým, jak ho známe z knih. Má větší problémy se sebeovládáním než Jasper. Snaží se se svým vnitřím démonem bojovat, ale ne vždy se mu to úplně stoprocentně daří...

 


 

Lotr

 

 

 

 

Vždycky jsem byla hodná a slušná holka. Nikdy jsem nechodila za školu, nekouřila, nepila a nedělala hlouposti. Když se podívám zpátky, byla jsem docela nudná. Všechno se ale změnilo, když jsem potkala Edwarda. Nebezpečí z něj přímo sálalo a já mu prostě nemohla odolat...


Půlnoční stín

Edward Bellu opustil a ona řízením osudu zůstala úplně sama. Ač se stane nemrtvou, zemře.

Co je ale smrt?

Objeví se na scéně ještě Cullenovi, nebo Bella navždy zůstane opuštěným tělem bez duše?

 


Jiná realita

 

 

 

 

Co kdyby byl Bellin život s Edwardem jen snem, fantasií? Co kdyby byly věci jinak, než se na první pohled zdá? Co kdyby tou silnější musela být Bella?

Povídka navazuje v podstatě na 3. kapitolu Stmívání.

 


 

Poslední polibek na dobrou noc

 

 

 

 

Anna je mladá, krásná a smrtelně nemocná. Poslední měcíce života se rozhodne strávit ve slunné Itálii. Toskánsko si na první pohled zamiluje a stejně tak i tajemného bledého cizince, kterého potká na své osamělé procházce v horách.


Zapomenuté království

Představte si, že by moderní svět tak, jak ho známe, neexistoval. Technický pokrok neproběhl a vývoj se zastavil na úrovni zhruba devatenáctého století. Lidé by stále věřili starým legendám a žili podle dávných tradic a pověr. Tajemných bytostí se různě po světě vyskytovalo více než dost a ani Bella by možná nebyla obyčejnou lidskou dívkou.


Dáno osudem

 

 

 

 

Edward odešel, Bella zůstala sama a nechráněná. Nebo ne? Není možné, aby se křehká lidská dívka ubránila pomstichtivé upírce a spoustě dalších krvelačných bestií, které po ní touží?


Šestý smysl

(ostudně dlouho rozepsaná)

Alice si svůj lidský život nepamatuje. Jaký asi byl? Jak se stala upírem a co bylo dál?

 



 

Jednorázové:

 

Tisíceré kdyby

Co kdyby Jasper nepřežil svou přeměnu a zemřel ještě za občanské války?

Co kdyby Phill nebyl druholigovým hráčem baseballu, ale středoškolským učitelem tělocviku? Bella by pak neměla důvod stěhovat se do Forks...

Co kdyby se Edward a Bella nikdy nepotkali, co kdyby Alice přišla ke Cullenům sama?

 


 

Rozechvělé srdce

Jen taková malá úvaha, jak by to mohlo dopadnout, kdyby se Edward a Bella nesetkali ve škole, ale na opuštěném místě.

Jedna z mnoha variací na věčné téma síla lásky.

 


Svědomí

Každý může občas selhat, každý může podlehnout své touze a zapomnenout, kým je a proč. Každý může šlápnot vedle, ale s následky svého činu se pak musí vyrovnat sám. Uklouznout trvá jen zlomek vteřiny, odpustit si věčnost. Lidská krev tak krásně a lákavě voní! Co kdyby jejímu vábení neodolala Esmé?


Nevinná tvář

Každý má důvod být takový, jaký je. Každý upír má svou minulost, která nikdy úplně nevybledne. Jaký byl asi lidský život Jane?


Možná jednou...

Věčnost a nesmrtelnost mají i svou odvrácenou tvář...


Něžná je noc

Nic výjimečného, žádný zásadní okamžik. Jen Edward a Bella...


 


Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

«   1 2 3 4 5 6 7 8 ... 33   »

Rire

589)  Rire (30.10.2011 21:02)

Já mám v plánu taky na film jít. Znám se natolik dobře, že bych to stejně nevydržela. Jsem zvědavá, jak si s tím poradí. A nadávat si budu moct až potom. Cinnu jsem měla strašně ráda a jeho smrt jsem obrečela. Ačkoli jsem při čtení měla jinou představu, jsem na něj taky zvědavá.

Evelyn

588)  Evelyn (30.10.2011 20:54)

Určitě neodolám a na film půjdu. Hrozně se těším na Cinnu v podání Lennyho a i Haymitch vypadá dobře. Doufám, že si filmaři neupraví příběh k obrazu svému a neudělají z toho slátaninu...

Rire

587)  Rire (30.10.2011 20:45)

Jo, musím jedině souhlasit. Jsem zvědavá, jak to celé dopadne. Jak bude vypadat Aréna? Jak to tam bude probíhat? Bude to alespoň trochu podobné mým představám? Bojím se, že nebude a že to dopadne katastrofálně. Já bych se tomu vlastně ani nijak moc nedivila. Oni to totiž umí vždycky tak nádherně pokazit. No, uvidíme.

Evelyn

586)  Evelyn (30.10.2011 20:20)

Rire, přesně! Na film se na jednu stranu těším, ale na druhou už ani nevím, jestli ho chci vidět Strašně by mě zajímalo zpracování Arény, Kapitol, jízda městem v kostýmech... Ale bojím se, aby z úžasnýho a originálního příběhu neudělali cosi plytkého a typicky amerického...

Rire

585)  Rire (30.10.2011 20:15)

Evelyn, HG je i má srdeční záležitost. Souhlasím s tebou, že příběh s nápadem jsou dokonalé. Nikdy jsem nic takového nečetla, a jsem za to ráda. A přiznám se, že se tak trochu bojím filmu, aby mě nezklamal.

Evelyn

584)  Evelyn (28.10.2011 16:17)

Rire, HG je moje srdeční záležitost Ten příběh a nápad samotný je dokonalý. Četla jsem všechny díly nejméně desetkrát a stejně jsem z toho pořád celá pryč
S resty si nic nedělej - ty moje psací jsou horší Ale slibuju a přísahám, že všechno dopíšu

Rire

583)  Rire (27.10.2011 20:44)

Evelyn, konečně jsem si udělala trochu času a rozhodla se dohnat resty u Temnoty. Ale co jsem nahoře nezahlédla - Hunger Games... Přiznám se, že mě tato série taky nadchla. Četla jsem knížky s takovou vervou, že jsem díky tomu probděla několik nocí, probrečela plno kapesníku a společně s Peetou a Katniss protrpívala vše, co oni prožívali v aréně. Je hezký vidět, že někoho to taky tak pohltilo. Ale teď už jdu na tu Temnotu...

piky

582)  piky (01.10.2011 17:33)

Evelynko?

Twilly

581)  Twilly (26.09.2011 13:21)

jupí

LadySadness

580)  LadySadness (26.09.2011 13:19)

super, slintám už dopredu, čokoľvek príde, bude vítané

piky

579)  piky (24.09.2011 17:32)

Už se těšíme

Evelyn

578)  Evelyn (24.09.2011 17:25)

piky, to spíš já jsem mimoň Ne, tenhle týden jsem naposledy byla v práci od sedmi do sedmi a od pondělí se vracím ke svým příjemným osmihodinovkám. Dneska jsem doháněla resty v domácnosti a od zítra zase píšu. Už se těším
Děkuju moc za trpělivost

piky

577)  piky (24.09.2011 17:21)

Evelynko? Já vím, že jsem EOT, ale budeme dneska v temnotě? Nebo až někdy zítra, pozítří ... Já mám tendenci sem každé 4 minuty jukat

Evelyn

576)  Evelyn (19.09.2011 21:16)

piky, bude Ještě tenhle týden se budu snažit natáhnout den na nějakých třicet hodin, abych taky mohla spát a jíst a podívala se z práce domů, a od soboty by to mělo být lepší (tedy bych mohla zase pravidelně psát). Děkuju za trpělivost

piky

575)  piky (19.09.2011 16:43)

Evelynko?

Astrid

574)  Astrid (16.09.2011 14:38)

Evelyn, mail. :)

Hanetka

573)  Hanetka (10.09.2011 15:38)

Evelyn, já jsem dál četla a nelituju. A jsem ve stavu, kdy bych Richardovi občas nakopala jeho velectěný zadek. On do spousty situací Anitu prakticky vehnal... a chtěl po ní věci, kterých sám nebyl schopen. Co se týká Micaha a Nathaniela, řekla bych, že vztah k těm dvěma je pro Anitu nakonec možná důležitější něž k JC a Richardovi... i když... no, uvidíš sama. Rozhodně se milují, všichni tři. Mají s Anitou dokonce cosi jako manželství ve třech, a Nathaniel je definitivně můj favorit. Richard se hodně pere s tím, co je, nedokáže se s tím srovnat, a paradoxně má Anitě za zlé, že ona se s tím srovnala líp než on. Ale stejně se nedokáže držet úplně stranou. A JC... no, to je kapitola sama pro sebe.

Evelyn

572)  Evelyn (10.09.2011 15:01)

Takže radíš číst dál? Dokud se neobjevilo auder, respektive nepřešlo na Anitu, byla jsem fakt nadšená. Upíři, lykantropové, lovci - všechno to bylo takové skutečné, uvěřitelné a skvěle se to četlo. A celá hlavní trojice vpodstatě bojovala s tím, čím jsou a co je to nutí dělat. Miluju Richarda a líbilo se mi jejich morální přesvědčení, že láska nemusí být hlavně o sexu. Dost velký morální kopanec je už láska ke dvěma mužům, zvlášť když s oběma začala spát. Ti další jsou podle mě prostě už navíc a scény vícero než dvou v posteli už automaticky přeskakuju.

Hanetka

571)  Hanetka (10.09.2011 14:49)

Zatím to není s Nathanielem o sexu... zatím. Jen počkej dál. A tu krizi v četbě jsem měla taky, jenže pak jsem zjistila, že ten sex tam pořád není úplně primární, i když je důležitý. Vlastně je to o tom, odkud pramení JClaudova moc... a kolik jí toho s tím triumvirátem předal. A Anita se s tím bude muset poprat a vyrovnat. A pořád mi připadá, že sice je v tom sexu hodně... ale je to víc o lásce než o něm. A díky Nathanielovi si toho Anita hodně uvědomí.

Evelyn

570)  Evelyn (10.09.2011 14:41)

Jsem u 12. S Natanielem spí a krmí se z něj, ale buď jsem to z ájiny špatně pochopila (nebo něco přeskočila), ale měla jsem pocit, že s ním to není o sexu. Jo, trojky, čtyřky - kdyby byly neměnné, smířila bych se s nima, ale vždyť brzo nebude nikdo, kdo neprošel její náručí! A přitom je to taková škoda takhle to zahltit sexem, když původní příběh byl dobrý... Právě uvažuju, jestli vůbec číst dál.

«   1 2 3 4 5 6 7 8 ... 33   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek

Eclipse