Sekce

Galerie

http://www.stmivani-ff.cz/gallery/%C4%8Daj.jpg

V Krušných horách kvetou mnohá tajuplná a čarokrásná kvítka.

Voní krásou a tajemnem... Některé z nich jsem pro vás zapletla do svých povídek.

Pohodlně se posaďte, nalijte si čaj a začtěte se...

 

 




Dcera Jacoba Blacka a Isabelly Blackových. Co se dokáže stát když si člověk myslí, že všechno už je v pořádku?

zde



Příběh Belly Swanové trošku jinak. Moje hlava je prostě nepoučitelná...

zde


Bella, Jacob a Edward. Stejná jména, ale jiný příběh. Může se nenávist změnit v lásku? Život se s Bellou zrovna nemazlí. Když konečně získá novou rodinu. Osud jí zase všechno sebere.

Na vědomost se dává, že se mi splnil sen a Karolka se uvolila, že se mnou tuto povídku dopíše jako spoluautorskou.

zde




Tato povídka patří skvělé osůbce Noth.

Edward a Bella se dosud nepoznali a oba separovaně prožívají své existence. Jednoho dne se však třetí klíčová postava rozhodne využít Isabellu ve své partii, a tak se s Edwardem ocitají na stejné šachovnici jako pouhé figurky. Jak se dostanou z této patové situace? A co když Isabella odmítne být nadále pouze pěšákem na šachovnici osudu? Příjme Edward její pomoc? Získá nakonec Isabella to, po čem už léta nesmírně touží? Ztište tlukot svých srdcí, uklidněte svůj nevyrovnaný dech a naslouchejte jejich Němé dohodě...

zde





V temném koutě starého parku leží už mnoho desetiletí zvláštní socha. Nikdo z těch, kdo sem občas zabloudí, si jí příliš nevšímá. Vždyť je to jen kus kamene obrostlý mechem. Nebo není?

Zde





Lesem prchá dívka. Tváře rozedřené od větví a ruce pošramocené od trnů. Ví, že nesmí zastavit... (Spoluautor: MisaBells)

zde




Děj se odehrává po Rozbřesku. Bez Ness. Edward a Bella jsou šťastní do chvile než Edward nečekaně zmizí. Bella se nevzdává a svou lásku hledá do roztrhání těla.

zde




Pokračování povídky Věčné pouto. Cullenovi si myslí, že mají své štěstí na věky. Ale co když se šeredně pletou?

Tuto povídku bych nikdy nenapsala nebýt Karolky. Tato osoba je anděl, jenom to zdárně maskuje. Děkuju.

zde




25 000 (Spoluautor: Hanetka) zde

Víly tam a zase zpátky Misabells zde


Nikam, doma budeš zde

Edward a lesní skřítek zde

Duhová víla zde

Múzáci bez domova zde

Miluji tě, i když tu nejsi zde

Jeden nudný den zde

Bouře zde

Sněhová vločka zde


Lótiel, dítě květin

Příběh se odehrává v elfí vesničce. Kdo si pamatuje Edwarda a lesního skřítka, nebude mu tento příběh cizí... Číst ale můžou všichni.

zde

Navzdory osudu

19. století, Anglie. Doba plesů, rukaviček, křehkých dam a gentlemanů. Ačkoli se manželství ve vyšší společnosti uzavírá převážně z rozumu, Violet Bridgertonová žije splněný sen každé mladé dámy. Provdala se z lásky. Stala se vikomtkou a matkou sedmi dětí.
Osud ale nehledí na společenské postavení a tak se jednoho dne, v jediném okamžiku, její život naprosto změní. Milovaný Edmund umírá a těhotná Violet musí posbírat veškeré síly a být dětem matkou, jakou potřebují. Je přesvědčená, že se už nikdy nezamiluje…
Pro všechny milovníky série o Bridgertonových spisovatelky Julie Quinnové.

zde

Alian

Podzimní ráno. Takové, které dává tušit, že přes poledne bude teplo, ale právě nyní v mrazivém náručí svírá své okolí. Jinovatka, která pokrývá vše zmrzlými krystalky, s obavou čeká, až slunce naplno zazáří, aby se pak rozpustila v zapomnění… Alian čeká, že svůj život prožije v poklidném manželství, ale osud rozhodne jinak. Po boku nevlastního bratra Martura se vydává hledat svého uneseného Feona.

zde


 

 



Shrnutí vytvořila sfinga, děkuju miláčku.

 

Můj webík  zde


Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

«   1 2

Amisha

18)  Amisha (11.09.2010 11:38)

Texie: Možná se těšíš ale komentík jsi nenechala... už je tam od 7.9

Texie

17)  Texie (01.09.2010 20:54)

Ale no tak, kde je další dílek němé dohody?! Já se na něj těším až rozvrzávám a demoluji školní majetek pod svým pozadím.

Noth

16)  Noth (25.08.2010 19:43)

Tak, právě jsem slupla tvé úspěšné vzkříšení Němé dohody, a tak trochu se stydím.
V tak krátkém časovém intervalu jsi se dějově pohla mnohem dále, než jsem kdy doufala, že se dostanu já sama.:D
Mohla bych ti tu zdlouhavě vypisovat co VŠECHNO jsi udělala lépe, ale tohle už více není o mně, nýbrž o tobě.
Čtenáři mají štěstí, že ses jich ujala právě ty.

Jak to shrnout?
Jsem... překvapená!
Tahle povídka pod tvým vedením nabrala naprosto odlišné obrátky a upřímně, je to uspokojivé zjištění.
Nakonec jsem ráda, žes zamítla mou vloupačku na soukromý pozemek a poslala je na lov.
Vážně mě těší vědomí, že od tebe mohu očekávat takřka cokoliv (až na návštěvu Hannah Montany, to bych se hodně zlobila), ale ta nejistota se mi zamlouvá.
Oblíbila jsem si Luciu a její postoj k Arovi.
Není vůbec těžké představit si ji, kterak jej nahání po hradě a stříli po něm podvazky.;)

Těším se, čím mě/nás ještě překvapíš.
Nejsem nijak zvlášť natěšena na závěr samotný, protože ten mi není utajen, ovšem na ty vyvážené vedlejší epizody, jimiž celý příběh zručně protkáváš...

Amisha

15)  Amisha (14.07.2010 13:20)

Krista81 Přetržení všech pout bude, no zkusím na ně mrknout. Nějak mi nejdou.
Slunce bude mít jenom pár kapitol, mám celkem dost napsáno a chci to co nejdříve dopsat. Ale to horko mi dává zabrat Takže přesně nevím, ale asi něco kolem desíti.

krista81

14)  krista81 (12.07.2010 00:47)

Ahojky chtěla jsem se jenom zeptat na 11.kapitolku Přetržení všech pout, kdy asi bude?
A ještě ta nová povídka: Slunce ledem popálené - kolik bude mít přibližně kapitol - můžeš-li říct - protože ji chci začít číst až bude hotová (zkusím to vydržet )
Díky

Amisha

13)  Amisha (19.06.2010 09:12)

Holky, děkuju, jak jste si to pěkně vyřešily. Lítám teď v jednom kole.
krista81 - Promiň, snad už se mi něco takového nepovede

krista81

12)  krista81 (17.06.2010 23:47)

ok, už to jde díky

Nebraska

11)  Nebraska (17.06.2010 22:17)

kristo, už je to v pořádku, byly tam nefunkční linky ;)

sfinga

10)  sfinga (17.06.2010 22:13)

Ahoj, Amisha to asi nepřidala do série. Ty to neopravíš, to musí ona. Klikni na povídky na pokračování a vyhledej si to ručně, jinak to bohužel nejde.

krista81

9)  krista81 (17.06.2010 22:08)

Ahojky, potřebovala bych trošku poradit nějak se nemůžu dostat do 6. kapitolky Přetržení všech pout - čímž pádem mi pak 7 a 8 nenavazují na děj a mám v tom guláš - nevíte někdo jak to zpravit??
Díky

Evelyn

8)  Evelyn (13.05.2010 20:00)

Zlatíčko, pro změnu mi zase nejde ICQ, takže ti nechám zprávu tady Vzhledem k tomu, že nejsem online a komunikace přes shrnutí by byla docela náročná, navrhuji zítřejší odpoledne. Budu doma cca od jedný do pěti

7)  FOXXI (29.04.2010 14:21)

Dobré, nová generace Nerudů roste, houšť!!!

Amisha

6)  Amisha (22.04.2010 12:05)

Oni ti někdy spí??? Bože, to máš zlatý děti, kde se to dostane koupit? Ten náš pytel blech mi neustále skáče do pc. Spí jenom občas a to ještě se kolem nesmí moc mluvit.:(

Nebraska

5)  Nebraska (22.04.2010 11:50)

Kontroluju při čtení :-) A psaní a děti dohromady moc nejdou, zvlášť teď s rýmou :-) Píšu, když obě spí, to mám na to klid - tak snad dneska už to zvládnu :-)

Amisha

4)  Amisha (22.04.2010 10:52)

Nebrasko, já jsem pitomec na čárky ve větách, tak mi to Hanička kontroluje. Navíc Karolka zjistila, že ač to beru už zkontrolované stejně tam jsou chyby. :( Ty jak to vůbec stíháš? Děti, kontrolovat a ještě tak nádherně psát?

Nebraska

3)  Nebraska (22.04.2010 08:05)

Amishko, já na pouto koukala už včera, ale nemáš zaškrtnuto, že článek je hotov, tak jsem myslela, že na něm ještě děláš ;-)

Amisha

2)  Amisha (22.04.2010 07:08)

Haničko, já jsem Ti vděčná, že se vůbec o mě tak staráš. Doufám, že budeš mít krásný den a ještě jednou díky. :)

Evelyn

1)  Evelyn (22.04.2010 06:49)

Nejde mi na ICQ poslat zprávu offline kontaktu, takže píšu sem. Na 4. pouta se podívám hned, jak přijdu z praxe. Včera jsem tu už nezvládla - v práci byl nečekaný frmol a já večer padala únavou. Promiň... Ale dnes se na ně vrhnu :-)

«   1 2

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek