Sekce

Galerie

http://stmivani-ff.cz/gallery/povedat%20zbohom.jpg

Stretnutie Belly a Edwarda po rokoch. Pre každého to znamenalo niečo iné. Pre jednoho lásku a pre toho druhého... to sa dozviete v drablíčku. (Drabble o 200 slovách)

A ako vždy prosím klik klik na hudbu.


Kráčal si oproti mne. Bol si to ty. Rovnako dokonalý, ako v mojej poslednej spomienke. Vôbec si sa nezmenil. Jeden z kútikov sa mi povytiahol hore. Ubehlo toľko rokov a stále to bolo tu. Bolo to tak jasné, neodškriepiteľné a nemohla som to poprieť.

Láska.

Po tom všetkom, potom čo si urobil, k čomu si ma nepriamo donútil. Ty si sa vôbec nezmenil, aspoň niekto z nás. Zastal si dva kroky predo mnou. Stále si netušil čo ťa čaká, však? Nevedel si kto pred tebou stál v červenom plášti a vo svojej dokonalej kamennej kráse. Ubehlo koľko? Päťdesiat, šesťdesiat rokov? Spomenul si si niekedy, za ten čas na mňa?

More osôb vôkol, no pre mňa, sme tam boli len my dvaja. Ty a ja. Klamem, traja... Ty, ja a tá láska, čo pohlcuje všetko okolo seba. Kútikom oka som postrehla signál. Prišiel čas na moje veľkolepé entrée.

Zvnútra som potiahla šnúrku a červený zamat sa mi zviezol k nohám. Stála som tam hrdá so sebavedome vystrčenou bradou a stále bezhlavo zamilovaná. Pocítil si aspoň niečo? Myslela som, že to bude ťažké, že to nezvládnem. Stále ťa milujem. No na koniec... stačilo len škrtnúť zápalkou. Urobiť krok naspäť a povedať zbohom...

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

maryblack

1)  maryblack (11.10.2012 18:07)

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek