Sekce

Galerie

/gallery/thumbs/poradna.jpg

Něco nejde? Něco se rozbilo? Nevíte si rady? Ztratili jste se? Máte problém? Sem s tím!

Abychom zabránili pořád se opakujícím dotazům:

Chcete přispívat na tento web a nevíte jak?

Máte práva přispěvatele, ale nevíte, jak přidat článek?

Jak si zde vytvořit autorský profil?

Nevíte, jak pokračovat v povídce a chcete poradit?

Pokud vám nefunguje přihlášení, zkuste stisknout kouzelné tlačítko F5 a akci zopakujte. Ve většině případů problém zmizí.

Pokud chcete požádat o schválení série, nezapomeňte napsat její název.

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

«   1 ... 48 49 50 51 52 53 54   »

Wash

57)  Wash (11.10.2010 18:41)

Linfe: Původně jsem to tak zamýšlel, ale zase bychom se tím jen vrátili k přetěžování hostingu :(

Linfe

56)  Linfe (11.10.2010 10:16)

Mám takovej ještě jeden vlezlej dotaz, pokud bude hodně vlezlej tak ho prosím směle ignorujte. Ale bylo by hodně těžké změnit ten sloupeček s datem publikace článku v sekci Moje články třeba na datum posledního komentáře? Doufám, že jsem teď alespon někoho, kdo tomu rozumí pobavila, když už nic jiného. Ale bylo by pěkné vidět, kdy naposledy článek někdo okomentoval.

:)

Ree

55)  Ree (10.10.2010 13:42)

Miky: Vyloženě jenom dokončené povídky nenajdeš. Ale když si do vyhledávače nad přihlášením zadáš "Epilog", vyjede ti to několik dokončených povídek. Každopádně ne všechny končí Epilogem, takže navrhuji napsat na fórum, aby ti někdo dokončenou povídku poradil ;)

54)  Miky (10.10.2010 13:38)

Jak najdu jen dokončené povídky?

Wash

53)  Wash (07.10.2010 20:01)

Rosalie7, Ree: mám v hlavě jedno možné řešení, ale nedostanu se k tomu dřív, než o víkendu.

(na tenhle komentář neodpovídejte)

Rosalie7

52)  Rosalie7 (07.10.2010 18:14)

Ree: Já vím, četla jsem si to a jen proto jsem nazačala vyvádět(mám sklony vinit za všechno můj noťásek ) Taky mi to chybí, ale vůbec tomu nerozumím, takže nevím, jestli by to nemělo stejně zatěžující efekt na hosting (nesmějte se mi, jestli je to tak není - já jsem vážně vděčná za to, že odfajfkuju článek a jdu:p )

Ree

51)  Ree (07.10.2010 10:40)

Rosalie: Už se o tom pár z nás bavilo, jen se zeptat Washe, jestli to půjde a jestli je ochotný to udělat ;) Každopádně mi to taky chybí...

Rosalie7

50)  Rosalie7 (06.10.2010 21:58)

Jen takový vlezlý dotaz - když jste mě donutili oplakat sloupeček s počtem komentářů v administraci, hodláte vytvořit nějakou rubriku s novými komentáři pro jednotlivé autory? Čísla si ještě zapamatuju, ale abych projížděla všechny kapitolky jen proto, abych zjistila, že mi opravdu nikdo nenapsal, to se mi vážně nechce:p

Astrid

49)  Astrid (06.10.2010 21:46)

Mne to niekto opravil! Tak hneď sa mi lepšie otvára zhrnutie, bolestne ma to ničilo:D . Dik Ajjinka, alebo ten kto mi to opravil.

Astrid

48)  Astrid (06.10.2010 21:43)

Ajjinka, tak to ma nenapadlo, to je super nápad!!! Idem to vyskúšať, ďakujem!!

Ajjinka

47)  Ajjinka (06.10.2010 20:59)

Astrid, nejjednodušší bude, když si zkopíruješ předchozí, již obarvený, odkaz a jen změníš číslo a url kapitoly, nic víc přenastavovat nemusíš ;)

Astrid

46)  Astrid (06.10.2010 20:44)

Ahoj, ja mám taký malý mini problémik, ale strašne mi klube-bije-páli, do očka.
V zhrnutí mám kapitoly označené červenou farbou, a dve z toho sa mi zafarbiť nechcú a strašne ma to štve dá sa to nejak urobiť? lebo v kapitolovke inej mi to neurobilo. Dik za odpoveď. a ak by mi to niekto zamaľoval tak ho budem velebiť:D Dik.

Wash

45)  Wash (06.10.2010 19:41)

Milé dámy, varoval jsem vás. Komentáře, které nejsou nápomocné jsem smazal. Dnešními hříšnicemi jsou Linfe (3x a Noth 1x).

Linfe: tvoje první odpověď belince mohla být zamýšlena v dobrém, ale její hodnota v rámci Poradny byla mizivá, proto jsem to odstranil.

Noth: tvůj komentář patřil do diskuze, ne sem

Linfe

44)  Linfe (06.10.2010 17:16)

Jo Belinko doporucuju pro zacatek pohadky od autorky Gassie a kdyby neco klidne mi pisni na mail. Myslim ze by se ti mohly libit

Evelyn

43)  Evelyn (06.10.2010 17:13)

Ash, poděkování je v pořádku, ale s dalšími hovory se přesuň na fórum nebo ještě lépe na icq. Tohle do poradny nepatří.

Ash

42)  Ash (06.10.2010 16:57)

DÍKY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Koho nenávidíš z Twilight ságy a těšíš se na Rozbřesk?

Ree

41)  Ree (06.10.2010 16:44)

Ash, přes Google najdeš seznam amerických jmen, bude lepší, když se podíváš tam. My ti nemůžeme radit. Nevíme, jaké jméno by se k té upírce hodilo. ;)

belinko, radím, aby sis na začátek sedla, pročetla si pár povídek tady, abys získala nějaké zkušenosti a slovní zásobu. Taky by bylo fajn, kdybys poprosila nějakou zběhlou autorku o pomoc. V začátcích ji budeš určitě potřebovat. A jak už psala Hanetka, chce to nápad a potom už to jenom stačí poslat na náš mejl, pokud budeš mít zájem to tady zveřejnit ;)

Nebraska

40)  Nebraska (06.10.2010 16:44)

Ash, Brittany! ;) B)

Ash

39)  Ash (06.10.2010 16:34)

Budu psát povídku ve které se objeví nová upírka. poradíte mi jméno?

Hanetka

38)  Hanetka (06.10.2010 16:18)

Holky, koukly jste se, kolik je belince let? Já ano, a má v profilu uvedeno 11, což je tak 5. nebo 6. třída ZŠ. Takže pravděpodobně ještě nepsala jakživo nic jiného než diktát nebo slohové cvičení. ;)
Takže, belinko, jestli to opravdu myslíš vážně a chceš psát povídky, musíš nejdřív mít nějaký nápad, o čem to bude, jak to bude probíhat a jak to skončí, jaké postavy v tom budou vystupovat a podobně. A pak opravdu sednout k počítači, zapnout textový editor (třeba Word, jak psala Linfe), a zkusit to napsat. Doporučovala bych ti jako začátečníkovi nejdřív nějaké krátké příběhy, stačí 1 - 2 stránky, aby ses do toho nezamotala. A pak, pokud bys to chtěla vydávat zde, musíš požádat o práva přispěvatele a to tak, že některé z adminek pošleš ukázku své tvorby. Ony posoudí, jestli je to vhodné zde vydat, a pak se uvidí.

«   1 ... 48 49 50 51 52 53 54   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek