Sekce

Galerie

/gallery/thumbs/poradna.jpg

Něco nejde? Něco se rozbilo? Nevíte si rady? Ztratili jste se? Máte problém? Sem s tím!

Abychom zabránili pořád se opakujícím dotazům:

Chcete přispívat na tento web a nevíte jak?

Máte práva přispěvatele, ale nevíte, jak přidat článek?

Jak si zde vytvořit autorský profil?

Nevíte, jak pokračovat v povídce a chcete poradit?

Pokud vám nefunguje přihlášení, zkuste stisknout kouzelné tlačítko F5 a akci zopakujte. Ve většině případů problém zmizí.

Pokud chcete požádat o schválení série, nezapomeňte napsat její název.

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

«   1 ... 46 47 48 49 50 51 52 53 54   »

Heidi

97)  Heidi (29.11.2010 19:15)

Ahoj. Chci se zeptat, jestli je tu nějaký návod, jak vytvořit sérii? =)

Nebraska

96)  Nebraska (19.11.2010 13:44)

Vanesso, Stmívání FF je pro povídky s Twilight tématikou. Pro jiné slouží web Bez hranic.

Vanessa

95)  Vanessa (19.11.2010 13:38)

Mají se sem psát jen povídky ohledně Stmívání a nebo jakékoliv? ??????????

Ajjinka

94)  Ajjinka (18.11.2010 19:04)

Fou: Ne, stačí, když nám hodíš žádost na mail a my ti práva přidáme i bez ukázky ;)

Fou

93)  Fou (18.11.2010 18:52)

Mám jednu otázku, která mi vrtá hlavinkou. Když už jsem zaregistrovaná na "bezhranicích" a mám tam i práva přispěvatele, musím poslat žádost o práva přispěvatele pro stmivani-ff znovu? :p

Ajjinka

92)  Ajjinka (07.11.2010 22:28)

Snad Wash promine
Linfe: všechny barvy jsou po 9 ;)

Linfe

91)  Linfe (07.11.2010 22:20)

Ahoj Washi, můžes mi poslat kód černé barvy, která je použita jako podklad pro povídky a pro shrnutí? Když si vytvářím nadpisy pro povídky a dávám tam klasickou černou barvu, tak má jiný odstím něž podklad a je tam vidět rámeček, což se mi nelíbí. Díky

(potřebuju to v RGB modelu, hodnoty pro červenou, zelenou a modrou. Jinak to tam zadat nemůžu nemám photoshop. Díky)

Ajjinka

90)  Ajjinka (07.11.2010 22:17)

Caius: E-mail dorazil, neboj se ;)

89)  Caius (07.11.2010 22:08)

Ahoj, před dvěma dny jsem posílal email s žádostí o práva přispěvatele. Obvykle to trvá tak dlouho, nebo email nedošel? Díky za odpověď.

Astrid

88)  Astrid (06.11.2010 22:06)

Pane Washi, vkladala som poviedku o 65OO slov, administrácia mi ju menila opakovane keď som klikala - raz s menej písmenami - raz s konečným počtom. Bola som v limite, mala som tam trocha kurzív - bez videa. Nešlo mi to vložiť. Predošlú kap. s podobným obsahom som vložila bez žiadného problému.
Je možné, že je to mojim netom, alebo???
celok kapitol je pre mňa dôležitý, inak by ma to netrápilo.
Ďakujem za odpoveď.:)

Wash

87)  Wash (06.11.2010 16:46)

Caius: Jak určitě víš, v ČR je ochrana duševního vlastnictví (autorská práva) poměrně nedokonalá. Snažíme se tento web držet v přátelské atmosféře, a proto musíme spoléhat i na poctivost uživatelů. Pokud by někdy nastal spor o autorství, muselo by se to řešit případ od případu.

Tímto bych tuto diskuzi uzavřel, nic objevného to už dál nepřinese.

Dodatek: kdo by si o autorském právu chtěl přečíst více, může na wikipedii: http://cs.wikipedia.org/wiki/Autorské_právo

86)  Caius (06.11.2010 16:40)

Ree: Jde o to, že kdybych měl své povídky ošetřeny copyrightem, mohl bych se alespoň nějak právně bránit. Teoreticky, samozřejmě.
Jak se mohu bránit v níže specifikovaném případě? Nejspíše nijak.

Ree

85)  Ree (06.11.2010 15:36)

Ani copyright nezabrání kopírování povídek. Jenom to máš trochu lépe ošetřeno. Ale neexistuje nic, co by komukoliv jinému zabránilo vydávat tvoje povídky za vlastní. Teda pokud vím...

84)  Caius (06.11.2010 09:57)

Nebraska: Stejně mi to přijde nedokonalé. Naštvu se, povídky smažu ze serveru i z počítače a po čase je najednou uvidím vydané pod jiným autorem.
Kdybych chtěl být důsledný a zabránit druhotné publikaci, musel bych své povídky nejspíš ochránit copyrightem. Jenže kdoví, jak se to zařizuje a licence nejspíš i něco stojí. Taky si říkám, kdo by chtěl pod svým jménem publikovat ty mé paskvily. :D

Nebraska

83)  Nebraska (06.11.2010 07:11)

Caius: pokud se jedná o kopírování na nejrůznější blogy, stačí uvést odkaz na svou původní povídku, kde je i datum, kdy byla vložena. Je jasné, že pokud je povídka pod tvým jménem někde publikovaná v červnu a v červenci ji někdo někam zkopíruje, autorem jsi ty. Tímhle způsobem to kontrolují i administrátoři blogovacích systémů, pokud se nedá s uživatelem blogu dohodnout.
A pokud by se mělo jít do hloubky - ty jsi ten, kdo povídku má v počítači i s datem vzniku. A i kdybys psal do jednoho souboru víc kapitol, mám pocit, že se dá zjistit, kdy ten soubor vznikl - kdyžtak mě oprav, Washi, dík.

82)  Caius (05.11.2010 22:14)

Wash: Když už jsme u toho, jak se dokazuje autorství? Mé povídky může kdokoliv zkopírovat a vydávat je za své.

Wash

81)  Wash (05.11.2010 19:24)

Jen podotýkám pro všechny autory:

Autorské právo k Vašim povídkám patří jen a pouze Vám. Žádný web, kde jste publikovali BEZ FINANČNÍ ODMĚNY a ŘÁDNÉHO PÍSEMNÉHO SEPSÁNÍ DOHODY/SMLOUVY, nemá dle české legislativy právo nárokovat si exkluzivitu, či svévolné nakládání (jako např. svévolné publikování v jakékoli formě) Vašich povídek (článků/tvorby obecně).

ambra

80)  ambra (05.11.2010 13:12)

Caius: Jasně, nebudeš první, ale nejprve, prosím, zašli ukázku nějaké své práce adminům k posouzení. Jak jsi dnes správně zachytil na eu, zde je to běžný postup. Mrkni vlevo do Jak na to;)

79)  Caius (05.11.2010 12:54)

Ahoj, mám malý dotaz. Publikuji i na Stmívání.eu a rád bych své povídky umístil i sem, aby se dostaly k co nejširšímu okruhu čtenářů. Je to ale možné? Díky za odpověď. Caius

Wash

78)  Wash (04.11.2010 21:37)

Když si s něčím nevíte rady, zkuste si nejdřív prolistovat komentáře v Poradně, jestli už to někdo neřešil.

Vanessa: Například tvůj dotaz byl řešen jako poslední, řešení popsala Nebraska. Buď šlo o nepozornost (stane se), nebo provokuješ. Pro tvé vlastní dobro doufám, že to byla nepozornost

Komentáře odstraněny.

«   1 ... 46 47 48 49 50 51 52 53 54   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek