Sekce

Galerie

/gallery/hrt.jpg

Inšpirovala ma veta: Súťaž o najkraší pár mesiaca trvá do dnešnej polnoci!

Myslím, že to podľa toho aj vyzerá...

Užívateľovi Izzy Bella Swanová sa páči príspevok skupiny Najkrajší pár mesiaca.

Sedela za stolom a nervózne klopkala prstami po dreve, kým jej notebook načítaval zadanú stránku.

Webová lokalita nenájdená.

„Choďte dohája,“ zavrčala sama pre seba a zaklapla počítač. Takto to ďalej nejde. Vstala, našuchorila si vlasy a pozrela sa do zrkadla. To by bolo. Teraz už len nejakého pekného chlapca, vyhrať súťaž o najkrajšiu fotku na Facebooku a počkať, než jej dôjde nový noťas ako hlavná cena.
Takže – bojová úloha dňa: nájsť si priateľa.

Chcela už na prvý pohľad zapôsobiť, minimálne dnes. Pozrela z okna. Nevadilo, že bolo zamračené, to bolo na Forks úplne v poriadku, ale vonku bolo dusno, čo jej krásne nahrávalo do karát. Vzala si šaty po kolená, červené sako a do vlasov si pripla mašľu. Schmatla do ruky foťák a bola pripravená vyraziť.

V meste si sadla na lavičku a objektívne zhodnotila situáciu. Okrem dôchodcovského páru videla okolo prechádzať mladíka, ktorý vyzeral celkom milo. Pribehla k nemu.
„Ahoj, ja som Bella Swanová. Ty si...?“
„Mike Newton.“ Chlapec, očarený nepredvídanými okolnosťami, si uhladil ofinu a narovnal golier na bunde.
„Si voľný?“ spýtala sa Bella bez okolkov.
„Áno,“ odvetil a uškrnul sa úsmevom, ktorý používal na Jessicu Stanleyovú, keď od nej... niečo chcel.
„A si gay?“ pokračovala.
Newtonovi takmer zabehlo.
„Samozrejme, že nie!“ ohradil sa dotknuto. Bella zaňuchala šancu.
„Aké množstvo slín vyprodukuješ pri bozkávaní?“
Teraz sa Mike už neuškŕňal. Vytriešťal oči a prechádzal jazykom po vnútornej strane líca.
„Je jedno, aké meracie jednotky použiješ,“ dodala Bella, keď videla jeho nerozhodnosť.
„Rátaš to aj na litre?“  Poškrabal sa zmätene po hlave.
Ona sa zamračila.
„Tisícina litra za sekundu.“
Mike Newton ostal zarazene mlčať. Bella to pochopila ako jasnú odpoveď.
„Tak sa maj, krásny zvyšok dňa!“ Mávla rukou na rozlúčku a vrátila sa na lavičku, odkiaľ mala najlepší výhľad na ďalších náhodných okoloidúcich.

Zbadala, ako ide okolo Tyler Crowley. Poznala ho zo školy, jej najlepšia priateľka bola doňho tajne zaľúbená, tesne pred tým, než prehlásil, že ružová je jeho obľúbená farba. V Angeliných očiach vtedy klesol natoľko, že ju prešiel záujem.
Ale ona s tou farbou problém nemala.
„Ahoj, Tyler,“ oslovila ho zvesela, keď k nemu dobehla.
„Čau, zlatko!“
„Si voľný?“ spýtala sa.
„Jasné, cukrík!“
Bellu jemne striaslo, ale šlo tu predsa o nový notebook!
„A si gay?“
„Tak trošičku!“
Prstami naznačil „trošičku“ a zazubil sa.
„Hm, tak nič, ahoj!“ zamávala na rozlúčku a ešte stále pozitívne naladená ho nechala pokračovať v ceste, aj keď sa za ňou ešte asi dvakrát otočil.

O tri hodiny ale ľutovala, že sa nedala zatopiť Mikeom a ružovieť Tylerom. Ak by tak bola urobila, mala by pokoj a noťas. Teraz má len oči pre plač, pretože nikto nebol dostatočne vyhovujúci a začínalo sa stmievať. Veď súťaž trvá len do dnešnej polnoci!
Zaskučala a vložila si tvár do dlaní. Toto vôbec nedopadlo podľa jej predstáv.
„Slečna, ste v poriadku?“ ozvalo sa jej nad hlavou. Pozrela sa hore a zbadala mladíka, čo na ňu starostlivo hľadel a snažil sa pohľadom nájsť príčinu jej trápenia.
„Chceš so mnou chodiť?“ vydýchla uslzene.
„Ako prosím?“
„Alebo nie,“ zavrtela hlavou. „Stačí mi jedna fotografia. Jediná fotka, na ktorej vyzeráme ako najšťastnejší pár na svete. A je mi jedno, či si slobodný, gay, alebo slintač. Len si so mnou prosím, prosím sprav jednu fotku!“
Chlapec zaváhal.
„A načo?“
Fakt súrne potrebujem vyhrať súťaž na Facebooku o najkrajší pár mesiaca,“ zavyla a vplietla si prsty do vlasov.
„Hm...“ zatiahol chlapec a v očiach sa mi zaiskrilo. „To by šlo.“
Vytiahol prekvapenú Bellu na nohy a vzal jej z ruky fotoaparát. Nenamáhal sa umeleckým cítením, len proste natiahol ruku, pobozkal ju a cvakol. Bella sa ani nestihla spamätať, už sa odťahoval a vracal jej do ruky striebornú mašinku.
Mala chuť skákať a volať: „Ešte!“, ale radšej si zahryzla do jazyka a slušne poďakovala.  
„Nemáš začo,“ pousmial sa čarovne chlapec a odišiel.
Bella takmer odpadla z úsmevu, ktorý jej venoval tesne pred tým, než sa otočil.

Domov došla ako zmátožená. Vyplietla si mašľu z vlasov, hodila ju na posteľ a sadla za počítač, ktorý sa lenivo prebúdzal k virtuálnemu životu. Prihlásila sa na Facebook a natiahla fotku do skupiny. Ani si neuvedomila, že v tom bozku vytiahol jeden kútik vyššie.
Takmer obratom jej prišla správa od Angel IN-a Weberová:

Angel IN-a Weberová, 19:56
Ty chodíš s Edwardom Cullenom?! :-O :-O :-O

Izzy Bella Swanová, 19:57
To je Edward Cullen? :-O Ten Edward Cullen, o ktorom básni Jessica?

Angel IN-a Weberová, 19:57
Ten a jediný dokonalý Edward Cullen, čo sa pred týždňom presťahoval do mesta! Kedy si ho zbalila? Chcem vedieť všetky detaily! O:- ) :-P

Izzy Bella Swanová, 19:58
Jess ma zabije. :-(((

Angel IN-a Weberová, 19:58
To si píš, zajtra v škole sa nájdeš mŕtva. Škoda, ale už musím ísť... Držím palce, maj sa! :-*

Izzy Bella Swanová, 19:58
Paa! :-*

Oprela si bradu o dlaň a pozrela sa von oknom. Akože chodí s Edwardom Cullenom! No nie je to úžasné?
Vtom sa ale zarazila.
To vôbec nie je úžasné, veď on ju prizabije! Úplne mu skazila reputáciu!
Bella, ty si hlupaňa! Zajtra sa mu ospravedlníš, zaumienila si.

Na ďalší deň šla do školy len s malou dušičkou. Čo ak ju Edward rozpleští o stenu od samého hnevu?
Keď vystúpila na parkovisku, všetci stíchli. Zaťala ruky do pästí a rýchlo prešla k školskej budove, aby splynula s bielou omietkou.
Zbadala, ako po chodbe ide Edward Cullen. Rýchlo ho dobehla a kráčala zarovno s ním.
„Ahoj, eeh... prepáč mi ten včerajšok,“ zahuhlala s červenou tvárou. On sa krátko zasmial.
„Nič sa nestalo.“
„Akože nič?“ zahučala a zhrnula si vlasy do tváre s nápadom, že je tak nenápadná. „Všetci si teraz myslia, že so mnou chodíš. Úplne som ti pokazila povesť.“
Edward sa len zachechtal a prehodil svoju ruku okolo jej ramien.
„Mne na povesti nezáleží. Ale čo tak tú myšlienku pretaviť do normálu?“ Belle zasvietili oči.

A odvtedy platí známe heslo:

Užívateľ Izzy Bella Swanová je vo vzťahu s užívateľom Eddie Coollen.

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

«   1 2

1)  Kajla (18.02.2012 23:31)

Wow, tak to bylo úžasné Asi díky téhle povídce přehodnotím svůj vztah k oné sociální síti ;) Veeelký potlesk

«   1 2

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek