Sekce

Galerie

/gallery/NvL.jpg

Charlie se žení, Sue se vdává a co se stane dál?

27. Charlieho svatba a ultimátum

 

Bella:

„Jsi ta nejkrásnější družička, kterou jsem kdy viděl,“ šeptl mi do ucha Edward.

„Děkuji,“ vlepila jsem mu pusu na tvář. Chvíli na to se rozezněla hudba a Seth nervózně vedl svou matku k oltáři. Všimla jsem si jak si táta u oltáře oddychl. Snad si nemyslel, že si to Sue na poslední chvilku rozmyslí.

„Dnes ho požádám o tvou ruku, bude v perfektní náladě a nezastřelí mě!“ Usmál se Edward.

„Abys mu nezkazil svatební den!“

„Neboj na Alice a Jaspera je spoleh,“ ujistil mě.

„Jak myslíš!“

Nemohla jsem se dočkat chvíle až budeme manželé.

 

Sue a ani táta od oltáře neutekli a před knězem si slíbili nehynoucí lásku ve zdraví i v nemoci. Dojalo mě to. Už jsem myslela na svou svatbu. Když přišlo na hod kyticí, paradoxně jsem ji chytila já.

„Počkat, já se budu vdávat dřív!“ protestovala proti tomu Sam. S Edwardem jsme to nikomu neřekli, věděla to jen Alice a Leah něco tušila. Nechtěli jsme, aby se to táta dozvěděl od někoho jiného. Prstýnek jsem úspěšně ukrývala na řetízku pod tričkem, na prst jsem si ho nandala až dnes. Jen doufám, že táta nebude proti. Nejspíš bych s Edwardem utekla a vzali bychom se potají. Ale proč by vlastně protestoval. Nervozita mnou proudila a dokonce se mi málem rozklepali i kolena.

„Nebuď si tím tak jistá, sestřičko,“ zklidnil ji Edward.

„Charlie, Sue, blahopřeji vám!“ podal oběma ruku.

„Děkujeme, Edwarde. Opatrně s tou kyticí Bells, čeká tě ještě rok školy,“ upozornil mě táta, jako by tušil. Nádech, výdech, tohle asi nerozdýchám. Proč se toho tak bojím?

„No o tom jsem s vámi chtěl mluvit, Charlie. Chtěl jsem vás požádat o ruku vaší dcery Isabelly, ona už souhlasila. Takže bych vás spíš chtěl požádat o požehnání.“ Vysypal to na něj Edward.

„Sue, mou zbraň!“

„Tati!“ zděsila jsem se.

„Dělám si legraci, ale měla ses vidět!“ rozesmál se táta.

„To bylo vážně vtipný!“ naštvala jsem se.

„Předpokládám, že by mu ta zbraň neudělala ani škrábanec,“ smál se dál.

„Takže vaše odpověď, Charlie?“ zvážněl Edward.

„Stejně byste se vzali i bez mého svolení. Ale tu školu nejdřív doděláš!“ otočil se na mě.

„Samozřejmě, tati! My nemáme kam spěchat,“ zazubila jsem se na něj.

„Má strach, abys nepřišla do jiného stavu,“ šeptl mi Edward.

„Tati, to nemyslíš vážně! Absolutně ne!“ cítila jsem jak mi hoří tváře.

„Nikdy neříkej nikdy!“ stál si za svým táta.

„To je skvělý, Bello, uděláme dvojitou svatbu!“ chytla se toho Sam.

„Věřím tomu, že Alice už nám ji naplánovala,“ dodala jsem.

Alice na mě jen mrkla.

„Ale, Sam, počítej s tím, že dřív, než odmaturuju, to nebude! Táta by mě přerazil,“ upozornila jsem ji na ultimátum od otce.

„No dobře, ještě chvilku si budu užívat svobody a svého nového dívčího jména, než ze mě bude Samantha Black Cullenová,“ usmála se nad tou myšlenkou.

„No počkat, na tom jsme se nedomluvili! Myslel jsem, že budeš Samantha Blacková!“ protestoval Jake. Dostala jsem záchvat smíchu a šla jsem s Edwardem raději tančit.

„Samantha Cullen Blacková?“ začala zvažovat nové varianty Sam.

 

„Tak a je to oficiální. Teď už se mě nezbavíš!“ šeptla jsem Edwardovi při tanci.

„Ne, to ty se nezbavíš mě! Mám pro tebe dárek k zásnubám, ale ten až doma!“ sjel mi jemně rukou po páteři až k zadečku. Rozechvěla jsem se.

„Napovíš?“ špitla jsem roztouženě.

„Ani nápad!“

„Prosím!“

„Buď trochu trpělivá!“

„Já jsem, ani nevíš, jak je pro mě neúnosný se teď na tebe nevrhnout!“

„Ha haaa,“ smál se mi.

„Táta to fakt myslel s tím těhotenstvím vážně?“ zeptala jsem se ho.

„Samozřejmě.“

„Tak to mám štěstí, že mi něco takovýho nehrozí, viď!“

„No, jak se to vezme, myslím, že když jsi napůl člověk, tak otěhotnět můžeš!“

„Opravdu? Ale na to musí být dva, ne? Takže to u mě dříve, než po svatbě opravdu nehrozí!“ zazubila jsem se na něj.

„A právě proto bych s tím raději počkal, ty moje svůdnice!“ Usmíval se na mě. Viděl, že mi to pořád vrtá hlavou.

 

Večer jsme se loučili s tátou a Sue, byl to dlouhý a náročný den.

„Sestřičko, jedeš s náma?“ šťouchla jsem do Leah.

„Co? No jasně, my jsme teď sestry. To mi vůbec nedošlo. Jedu s váma, Sam, jedeš taky, nebo zůstáváš u Jakea?“ houkla na Sam.

„Jedu s váma, jen se rozloučím!“ ještě chvilku jsme na ni čekali a pak přiběhla k autu.

„Bello, tak kdy?“ ptala se mě cestou.

„Myslíš tu svatbu?“ zeptala jsem se jí. Edward mě automaticky chytil za ruku a propletl své prsty mými. Kouzelně se na mě usmál. Nemohl se dočkat.

„Co jiného!“

„No tak, v květnu maturita, tak bych to viděla na začátek července.“

„Až? No to je jedno, hold to nějak vydržíme!“ zčervenaly jí tváře.

 

Když jsme dojeli k našemu domu, Edward mi přiběhl otevřít dveře a zakryl mi oči dlaní.

„Překvapení!“ připomněl mi.

„Teda, já na to úplně zapomněla! Holky, jdete až za mnou!“ Obě se uchichtly, „vy o tom víte?“

„No ehm, tak trochu? Budeš nadšená,“ upozorňovala mě Sam.

Sundala jsem Edwardovu dlaň z očí a vběhla do domu, rovnou do obýváku. Zůstala jsem stát ve dveřích a nebyla jsem si jistá, jestli jsem ve svém domě. Všechno bylo nové. Úplně nově zařízenej obývák. Vešla jsem do kuchyně a tam na mě čekalo to samé.

„Takhle to teď vypadá všude? Kdy to stihli?“ Bylo mi jasné, že to mají na svědomí Esmé s Carlislem.

„Začali včera večer, sotva jsme za sebou zaklaply dveře tvého pokoje!“ odpověděl.

„Tak proto jsi mě odtud ráno vyprovodil rychlostí blesku s tím, že se připravím u Sue?“

„Ano, byla jsi ještě tak rozespalá, že sis vůbec nevšimla!“ Smál se.

„To ale nemůžu přijmout!“

„Musíš! A není to dar jen pro tebe. Sam tady bydlí, zatím ještě taky,“ vysvětloval.

„Ale ona o tom věděla! To není f..“ položil mi prst na rty, abych zmlkla.

„Nerozčiluj se. Tobě se to nelíbí?“

„Ale samozřejmě, že ano! Ale muselo to být drahé!“

„Víš, že peníze nejsou problém,“ pohladil mě po vlasech. „A to jsi ještě neviděla hořejšek,“ vzal mě do náruče a odnášel do mého pokoje.

předchozí kapitoladalší kapitola

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

ODCULTI

4)  ODCULTI (29.06.2011 12:44)

nadheraaaaaaaaaa

jeanine

3)  jeanine (24.06.2011 15:23)

Děkuji holky!

2)  hellokitty (23.06.2011 23:33)

1)  marcela (23.06.2011 19:43)

No tak,jaký bude ten pokoj.Nenapínej.

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek