Sekce

Galerie

http://www.stmivani-ff.cz/gallery/N%C3%A1hradnice.jpg

Tohle je už starší drabble. Kdysi tu nebyl publikován, snad proto, že jsem měla zábrany a trochu i obavy, co na to adminky...

Ale od té doby se tu toho publikovalo už tolik, že si říkám, že tohle vlastně ani není tak... moc.

Pro klid duše 18 +.

Hanebně podlehl.

Zase.

Už se nedokázal bránit, po tom, jak ho Bella… Jak to měl vydržet?

A tak teď Edward dovolil těm dvěma, aby si s ním dělaly cokoliv.

Jedna dráždivě sjela přes jeho hrudník k bradavkám, druhá zamířila tam dolů, kde už čekal vzrušený až k bolesti.

Vzala ho do dlaně, obemkla prsty a stiskla. Vypjal se v očekávání toho, co se bude dít, a nebyl zklamán. Laskala ho stále rychlejším tempem a z jeho úst unikal hlasitý dech a potlačované steny.

Teď, teď!

Oslepující uvolnění a stud.

Ach, kéž by ty hříšné ruce nebyly jeho vlastní, ale Belliny!

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

«   1 2 3

9)  Kockohruska (13.04.2012 10:43)

No ano, jak jsem nahlédla, tak jsem si říkala, že je mi to povědomé. A bavím se stejně jako tenkrát. Opožděně tleskám.

Hanetka

8)  Hanetka (13.04.2012 10:10)

Twilluš, tady ne... jen na eu.

Twilly

7)  Twilly (13.04.2012 10:06)

Hani, tys to tehdy nepublikovala??????

Hanetka

6)  Hanetka (13.04.2012 10:04)

Holky, že jo? Proto já ve svých povídkách Edwarda tak zas moc zdráhavého nemám... nějak tomu nedokážu uvěřit. Vždyť mu bylo sedmnáct, sákryš, a to klukům stojí skoro pořád! A jestli v tom věku zamrzl... kam se hrabe náruživý Emmett!

Bosorka

5)  Bosorka (13.04.2012 09:50)

Ireen - já si jen představuji tu neskutečnou Bellinu sexuální frustraci...fakt nechápu, že nehupsla na Jacoba , ten by se určitě tak prosit nenechal...

ireen

4)  ireen (13.04.2012 09:48)

To je vůl ! BRZDA největší, teď lituje Miluju ho, ale jak může být tak nedůvtipný, to až bolí!!!!

DĚKUJU! ..omlouvám se za výbuch vzteku , ale vytáčí mě!

Empress

3)  Empress (13.04.2012 09:35)

Ja som to vedela

Bosorka

2)  Bosorka (13.04.2012 09:30)

Já to věděla! Nějak se ventilovat prostě musel, sto let není jen tak
Skvělé, Hanet!

1)   (13.04.2012 09:27)


kéž by ty ruce BYLY jeho
co dodat ? - je to přesné a horké
a stydím se jen maličko

«   1 2 3

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek

Eclipse