Sekce

Galerie

/gallery/Možnost volby.jpg

Můj první triple drabble či co to je. Podzim se na něm asi dost projevil...

„Ale proč?! On měl přeci žít!“ křičela v slzách a hledala ve tvářích svých přátel odpověď. Našla v nich jen bolest sice podobnou té její, přesto tolik odlišnou. Nikdo nemohl být tolik zoufalý jako ona. Vždyť ho milovala víc než sebe a teď, z ničeho nic, je konec.

Nikdo jí nedokázal odpovědět, jen ji politovat, ale o to nestála. Bylo jí jedno, že venku prší a tma opět začíná vládnout. Rozběhla se ven, jakoby ho mohla někde najít. Volala jeho jméno, naříkala a prosila prozřetelnost, aby jí ho vrátila.

Odezvy se jí sice nedostávalo, ale přesto jí kdosi naslouchal. Neměl žízeň, ale její vůně ho vábila. Nenáviděl smutek a zoufalství, protože ho sám byl plný, ale její tvář pro něj měla nádech naděje.

„Jaku, kde jsi?! Já bez tebe nemůžu žít!“ volala již ochraptěle a sesunula se k zemi.

Její poslední slova ho zarazila. Nemůže žít? A co by řekla na život bez života? Byla by v něm šťastnější než ve smrti? Jeho matka své štěstí touto cestou našla, ale většina jeho rodiny by raději zůstala lidmi. Která cesta je nejvhodnější pro ni? Nevěděl, ale tušil, že je jedno, kterou cestou se má dát, obě jsou spjaté s ním.

Díval se na ni a zjistil, že ji nedokáže opustit. Nechápal, jak je to možné, vždyť ji viděl poprvé ve své existenci. Pohled na ni mu však učaroval a i když seděla v kaluži špinavé vody celá promáčená a stále tiše naříkala, byla pro něj tím nejkrásnějším stvořením na světě.

„Neplačte, všechno bude dobré,“ oslovil ji.

Podívala se na něj s prosbou: „Já chci umřít, prosím.“ Byla tak naléhavá a on ji toužil splnit každé přání. Nikdy se necítil tolik zoufalý. Možnost výběru byla sžírající, ale má vůbec volbu, když je v moci jejího pohledu?

Pomalu se sklonil k její šíji...

 

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

HMR

8)  HMR (17.11.2013 23:28)

:)

emam

7)  emam (29.10.2013 18:58)

Kalamity, i v tom je ta možnost volby, myslím pro čtenáře ;) Ale cítím to stejně

KalamityJane

6)  KalamityJane (29.10.2013 18:34)

Já myslím, že jí to přání splnil...

5)  Seb (27.10.2013 06:04)

Krásně napsané, moc se mi to líbilo.

4)  BabčaS (27.10.2013 02:06)

emam

3)  emam (26.10.2013 22:35)

Omlouvám se, ale mě to prostě teď nějak jinak nejde:(
Děkuji vám za komentáře, Katušky

SestraTwilly

2)  SestraTwilly (26.10.2013 22:28)

Uf Ema,ja sa tu idem odreagovať a ty na mňa vybalíš toto. No je to pekné drabble,aj keď plné smútku a bolesti. :)
Len dumám,kto má z nich tú možnosť voľby? Mám
pocit,že obaja to majú dopredu určené. Voľba v ich
pripade nie je.

Kate

1)  Kate (26.10.2013 22:27)

...a proměnil ji. No, Em, teda, co mi to děláš? Taková změna pocitů ve 300 slovech, kterou jsem prožívala. První 2 odstavce mne trochu vykolejily, ale konec byl úžasný. Scéna se mi přehrávala před očima a skoro jsem až cítila Bellin smutek. Ne, já ho vážně cítila. Děkuju!

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek