Sekce

Galerie

http://stmivani-ff.cz/gallery/f1c207206e_52761938_o2.jpg

Bella vždy toužila po přeměně. Co kdyby se ji to splnilo už v Zatmění. Jenže za jakou cenu?

Tento songfic na píseň od Linkin Park se odehrává o pár let později.

I dreamed I was missing
You were so scared
But no one would listen
Cause no one else cared

Už dávno jsem přestala snít o tom, že se ti po mě stýská stejně, jako mě po tobě. Vždy jsi to byl ty, kdo mě opustil. Kdo mě ranil. Kdybys viděl jak jsem se potom chovala. Byla jsem tak sobecká. Stále jsem si u udržovala Jacoba. Ten jediný pomáhal k tomu, abych se zase nezačala vnitřně rozpadat. Byl mojí obětovnou záplatou. Využívala jsem ho. Vím, bylo to špatné, ale já musela.

After my dreaming
I woke with this fear
What am I leaving
When I'm done here

Budu toho litovat navždy. Všeho. Bylo ode mě sobecké si vás oba u sebe udržovat, ale nechtěla jsem o vás přijít. Jacob. Tolik mi pomohl, dlužila jsem mu to. Ty. Láska mého života, jejíž místo nikdy nikdo nenahradí. Měla jsem se rozhodnout dřív.

So if you're asking me
I want you to knot

Kdybych se o to starala. Jen trochu málo. Mohla jsem to vše vpravit. Nebo se pokusit. Zhládla bych to. Určitě. Tak proč jsi mi to tajil? Proč mi nebylo souzeno to vědět?

When my time comes
Forget the wrong that I've done
Help me leave behind some
Reasons to be missed

Tolik bych si přála, abys mohl předtím vyslechnout mé omluvy. Zapomenout na to špatné co jsem ti dělala. Abys věděl, že to nebylo schválně. Nechtěla jsem ti ublížit. Nikomu z vás. Tak bych si přála abys to věděl.

And don't resent me
And when you're feeling empty
Keep me in your memory

Leave out all the rest
Leave out all the rest

Mohu jen doufat, že je ti teď dobře. Že jsi spokojený a máš vše co jsi chtěl. Mohu jen doufat, že jsi mi odpustil. Bez tebe je můj život o ničem. Tolik bych si přála, abych nato přišla předtím. Ne teď, když už je pozdě. Jediné co mi zbylo, jsou všechny mé vzpomínky na tebe.

Don't be afraid
I've taking my beating
I've shared what I've been

Někdy by jsem si přála, abych měla tu možnost změnit minulost. Neudělala bych všechny ty lidské hlouposti. Neskočila bych z útesu. Vrátila bych klidně i naše seznámení. Hlavně abys žil. To já měla umřít.

I'm strong on the surface
Not all the way through
I've never been perfect
But neither have you

To já měla dostat smrtelný úder. Kdybych předtím věděla, že tam bude, poslala bych tě pryč. Na louku. Na ní bylo bezpečno. Nebyly žádné ztráty u nás.

So if you're asking me
I want you to know

Jenže já to nevěděla. Bohužel. A v tvých posledních chvílích mě nenapadala jediný myšlenka, jak tě zachránit. Byla jsem jako ochromená.

When my time comes
Forget the wrong that ive done
Help me leave behind some
Reasons to be missed

Don't resent me
And when you're feeling empty
Keep me in your memory

Leave out all the rest
Leave out all the rest

Měla jsem se obětovat. To já měla umřít. Ne ty. Měla jsem udělat vše pro tvou záchranu. Jenže jsem nic neudělala. Nikdy si to nezapomenu. Stála jsem tam a dívala se nato, jak tě zabíjejí. Jak kousky tvého těla mizí v ohni. Cítila jsem nasládlou pachuť, když tě plameny pohltily. Viděla jsem, jak se z tebe stal prach.

Forgetting
All the hurt inside
You've learned to hide so well

Často se mě ptají, jak se cítím. Co bych měla odpovědět? Už jsem zapomněla? Jako by na něco takového šlo zapomenout. Jako by snad oni mohly na něco takového zapomenout, kdyby se to stalo jim. Jenže oni nevědí jaké to je. Vědět, že se tě již nikdy nedotknu. Že nikdy neuvidím tvůj úsměv. Nikdy neprohrábnu tvé vlasy.

Pretending
Someone else can come and save me from myself
I can't be who you are

Ale naučila jsem se nedávat bolest najevo. Skrývat ji. Odpovídat jim pokaždé na tu otázku vyrovnaně. Jako by se nic takového nikdy nestalo. To jediné mi zbývá. Předstíraní. Jen ty víš, že já nikdy nezapomněla a nezapomenu. Navždy budu chodit k tvému hrobu tady v horách. Pokaždé na tohle místo dám květinu. Víš, že jsem udělala vše, co bylo v mích silách. Snažila jsem se jít za tebou.

When my time comes
Forget the wrong that ive done
Help me leave behind some
Reasons to be missed

Kdyby si toho nevšimla, byly bychom spolu. Jenže ona si všimla a nenechala mě. Místo toho mě odsoudila k věčnému životu. K věčnému životu bez tebe.  Nikdy ji to nezapomenu. Jakmile ji někdy najdu, slibuji ti, že jí pomstím. Za nás oba. To jediné mi v tomhle životě ještě zbývá.

Don't resent me
And when you're feeling empty
Keep me in your memory

Leave out all the rest
Leave out all the rest

Potom půjdu za tebou a budeme spolu navždy. Budeme žít společně bez nástrah. Nikdo nás pak už nikdy nerozdělí. Nikdy.

Forgetting
All the hurt inside
You've learned to hide so well

Slibuji ti, že ji najdu, ale teď už musím jít. Alice mě čeká. Nikdy mě nenechávají samotnou. Vždy mě někdo z nich hlídá, ale já jim jednou uteču. Doufám, že to poté pochopí. Že přijdou nato, že jsme si byly souzeni a musíme být spolu. Navždy.

Pretending
Someone else can come and save me from myself


I can't be who you are
I can't be who you are

Miluji tě. A to nikdy nezmění. Ani kdyby se o to pokoušeli. Musím být s tebou.

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

kajka

9)  kajka (04.05.2012 12:26)

MaiQo, mám tu písničku moc ráda a povídka se mi líbila. Jen si oprav chyby, ta zaškobrtnutí v textu kazí požitek z tvých písmenek.

DjKasicka

8)  DjKasicka (13.03.2011 12:29)

Smutné, ale přesto krásně napsané. Úžasné!

ScRiBbLe

7)  ScRiBbLe (14.02.2011 15:22)

Krásné, ale smutné! :(

Děkuji!

Janeba

6)  Janeba (14.02.2011 10:29)

MaiQo, velmi smutné, ale krásně procítěné!
Děkuji!!

Fanny

5)  Fanny (14.02.2011 09:57)

Opravdu nádherné.

4)  kamčí (13.02.2011 13:35)

:'-( :'-( :'-(

3)  Tery (12.02.2011 18:17)

Já jestli mužu tak souhlasím s obema damami protože to byla skvělá jednorázovka a protože takova jednorázovka by si ten druhej dil fakt zaslouzila :)

2)   (12.02.2011 15:50)

naprostý souhlas s eMuskou. Samozřejmě, musela jsi čekat, že tohle příjde: nenapíšeš pokračování? Zajímalo by mě, jestli ji našla, a jestli budou spolu... ale je to jen na tobě, samozřejmě. Krásná povídka

eMuska

1)  eMuska (12.02.2011 15:09)

:'-( Tak to bola veľmi smutná jednorázovka, ale zato veľmi krásne napísaná!

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek