Sekce

Galerie

/gallery/setak.jpg

Protože dnes o půlnoci měla končit soutěž a účast je doslova tristní, rozhodla jsem se zjistit, v čem je problém. Vybrala jsem si jedno téma - Povídka podle názvu filmu - a pustila se do toho. A za dvě hodiny bylo hotovo.

Takže netuším, na co čekáte! Je to fakt easy. Já k tomu dokonce nepotřebovala ani normální psací útvar.

Tak šup šup, pište!

 


 

Lucy Delgadová

Dneska výborný odpoledne s Jenny a Mariah – díky, holky :-D

Toto se líbí uživateli Jenny McMahonová a Mariah Kinleyová

Jenny McMahonová Ale ten kluk byl fakt k sežrání!

 

 

23. června, 19:15

Od: LucyBojovnice01@gmail.com

Pro: Jen <jennypenny@yahoo.com>

Předmět: A už dost!

 

Jenny, jestli se ti fakt tak líbil, tak se seber a jeď tam zpátky. Říkám ti, že byl divnej. Zíral, jako kdyby ho někdo zhypnotizoval, nebo co. Nepřišel mi normální. Vlastně byl docela děsivej a nechápu, co tě na něm tak láká.

A přestaň mi na facebooku psát o klucích k sežrání – víš, že mám v přátelích mámu a ona pak docela vyšiluje.

L.

 

 

23. června, 19:20

Od: Jen <jennypenny@yahoo.com>

Pro: LucyBojovnice01@gmail.com

Předmět: Re: A už dost!

 

Soráč, na mámu jsem zapomněla. Víš o tom, že můžeš nastavit, aby neviděla nic z toho, co jsi vložila? Já to tak mám taky, tuhle jsem zjistila, že mám mnohem víc lidí v blokovaných uživatelích než v těch neblokovaných o.O Docela hustý, viď?

Jestli chceš, už o tom klukovi nebudu mluvit, ale FAKT byl k sežrání! Měly bychom se tam vrátit a zkusit s ním prohodit něco jako Ahoj, ukaž, jak se tváříš, když nezíráš s pusou dokořán? Mimochodem, fakt by mě zajímalo, proč tak zíral zrovna na tebe, když jsem jasně hezčí, chytřejší, víc sexy a na rozdíl od tebe jsem se na něj nemračila, ale smála.

To byl vtip.

Myslím to, že by mě to zajímalo. Ve skutečnosti mě to nezajímá, protože jestli zíral na tebe místo na mě, znamená to, že má něco s očima, a o takovýho já nestojím.

Tohle byl vtip.

 

 

23. června, 19:32

Od: LucyBojovnice01@gmail.com
Pro: Jen <jennypenny@yahoo.com>

Předmět: Re: A už dost!

 

Tvůj smysl pro humor je fakt příšernej – skoro jako tvůj vkus na kluky.

Jdu se učit biologii :-/ Ráno tě vyzvednu jako obyč, jo?

Pa a nech si zdát o tom úchylným klukovi ;-)

L.

 

 

24. června, 17:02

Od: LucyBojovnice01@gmail.com
Pro: Jen <jennypenny@yahoo.com>

Předmět: TYVOLE!!!

 

Jenny, teď jsem přijela domů a neuvěříš, co jsem viděla cestou! Medvěda! MEDVĚDA! Velkýho jako kráva, byl v lese hned za městem a byl fakt obří! Do háje, co tu dělají medvědi?

Jdu vygooglit, jestli třeba neutekl z nějakýho cirkusu, protože medvěd? Tady??

Hm, tak o uprchlým medvědovi jsem nic nenašla. Zkoušela jsem googlit i „medvěd Port Angeles“, ale fakt kulový. Měla bych zavolat šerifovi? Co když někoho napadne?

L.

 

 

24. června, 17:50

Od: Jen <jennypenny@yahoo.com>

Pro: LucyBojovnice01@gmail.com

Předmět: Re: TYVOLE!!!

 

Hele, kámoško, jsi normální?

Proč by šerif někoho napadal?!

 

No dobře, teď vážně :-D Jsi si jistá, žes viděla medvěda? Nemohl to být nějakej velkej pes? Nebo křoví? Stín mezi stromama? Víš jak, odjížděla jsi docela vytočená, protože se tam motal ten kluk, o kterým tvrdíš, že je divnej, ale on ve skutečnosti divnej není. A když se vydal přes parkoviště k nám, zbledla jsi, vyhrkla, že už musíš jet, a fakt jsi zdrhla. Takže jsi nebyla úplně v klidu, žejo, a klidně se ti mohlo zdát, že tam bylo vidět něco, co tam vidět nebylo? Já fakt nechci nijak snižovat tvoje rozlišovací schopnosti a znalost zvířecích druhů, když jsi dcera dvou biologů, ale dneska jsi dostala z biošky za čtyři, tak... :-D

Ten kluk pak mimochodem vypadal děsně smutně a hned někam odešel. Jen kdyby tě to zajímalo.

Mě by zas zajímalo, proč jsi zdrhla. On fakt nevypadá úchylně, nevypadá dokonce ani nebezpečně, takže mě prostě překvapilo, jak jsi utekla. A hlavně jak ses tvářila.

Mám pocit, že mi něco uniká, ne?

 

 

Lucy Delgadová

Co se to sakra děje???

Toto se líbí uživateli Mariah Kinleyová

Elena Delgado Co se děje, Lucy?

Lucy Delgado Nic, mami, to byl jen takový výkřik do tmy...

 

 

25. června, 15:50

Od: Jen <jennypenny@yahoo.com>

Pro: LucyBojovnice01@gmail.com

Předmět: Wtf?

 

LUCY!!!

Jako sorry, už mi došlo, že tvůj vztah k tomu klukovi je prostě divnej, ale tohle? Proč jsi na něj ječela, před celým parkovištěm? On nic neudělal, jen ti přinesl kytku. Kytku, Lucy!

 

 

25. června, 16:02

Od: LucyBojovnice01@gmail.com
Pro: Jen <jennypenny@yahoo.com>

Předmět: Re: Wtf?

 

Já nevím, co se to děje. Prostě mě to deptá – neznám ho, nikdy jsem ho neviděla a je moc STAREJ! A to, jak se na mě dívá, se mi fakt nelíbí. Ty jeho oči jsou prostě divný. A chodí oškubanej jak trhan – vidělas, co měl na sobě? A ani nebyl učesanej. Nad levým uchem měl ve vlasech nějakou větvičku.

Já nemám nic proti tomu, když mi kluk přinese kytku – ne, že by mi ji už nějakej donesl – ale tenhle... Od něj nic nechci.

Není to náhodou stalking? Potkaly jsme ho ve městě, nedala jsem mu jedinou záminku k tomu, aby mě pronásledoval, ale on to dělá!

Měla bych zavolat šerifa... Mimo jiné jsem cestou domů zase viděla to velký zvíře. A tentokrát to bylo ne hned za Port Angeles, ale prakticky na půl cesty mezi městem a odbočkou k nám. Fakt se bojím. Fakt skvělý, bydlet totálně na samotě, aby rodiče měli dost prostoru na ty svoje pokusy s měňavkama a zvířata. Proč jsem se nemohla narodit někomu normálnímu??

L.

 

 

25. června, 17:15

Od: Jen <jennypenny@yahoo.com>

Pro: LucyBojovnice01@gmail.com

Předmět: Re: Wtf?

 

Promiň, že to tak trvalo, ale musela jsem zajet s mámou na nákup.

Hele, fakt se o tebe začínám bát. Odkdy jsi snob? Všimla sis, JAK se na tebe dívá?

A co s tím zvířetem? Máte doma hromadu zvířat, o kterým je řeč?

 

 

25. června, 17:32

Od: LucyBojovnice01@gmail.com
Pro: Jen <jennypenny@yahoo.com>

Předmět: Re: Wtf?

 

Ten medvěd přece!! Dneska už si nejsem jistá, jestli je to medvěd, protože jsem ho viděla o pár okamžiků déle a nevypadal úplně jako medvěd, tak fakt nevím...

Ale co, kašlu na medvěda, to je teď fakt nepodstatný.

Podstatný totiž je, že z toho kluka mám prostě blbej pocit. Nedovedu ti vysvětlit proč. Ale když ho vidím, když vidím, jak se na mě dívá, je to... Jiný. On je jinej. Připadám si, jako bych před ním měla začít utíkat.

 

A úplně nejhorší je, že si nejsem jistá, jestli bych chtěla, nebo nechtěla, aby mě chytil.

 

Dává to smysl? Nedává, já vím. Právě proto s ním nechci mít nic společnýho. Ještě že už jen dva dny školy a pak nazdar. Ať si pak dál klidně chodí na parkoviště, žejo.

L.

 

 

Jenny McMahonová

NO TO MĚ VOMEJTE!!! :-O

Mariah Kinleyová Co co co?
Jenny McMahonová Mail!

Lucy Delgadová Mně nic nepřišlo...
Jenny McMahonová Tobě jsem nic neposílala.

Lucy Delgadová Proč?? Nechápu...

Jenny McMahonová Pochopíš. Dočkej času...

Mariah Kinleyová Jůůůůůů! ♥

Lucy Delgadová Jděte do háje

 

 

26. června, 02:35

Od: sethCWT@seattleu.edu

Pro: LucyBojovnice01@gmail.com

Předmět: Ahoj

 

Tohle je asi sedmý pokus o smysluplný mail, tak uvidíme, jestli to tentokrát vyjde.

Ahoj, Lucy.

Jmenuju se Seth Clearwater a jsem ten stalker, co na tebe vždycky čeká na parkovišti. Ne, nemaž ten mail a dočti ho do konce, prosím. Prosím tě jen o tuhle jednu věc. No, vlastně o dvě, ale k té druhé se dostanu později.

Vím, že ti moje pozornost není příjemná. Vidím to na tobě. A mrzí mě to víc, než si dovedeš představit. Ale přísahám ti na vše, co je mi svaté, že nejsem nebezpečný. Nikdy, nikdy bych ti neublížil, to bych raději něco provedl sám sobě.

Hm, tohle je asi zase trochu moc, že?

Zkusím to jinudy: prosím tě o dvacet minut tvého času. Dvacet minut na parkovišti před školou zítra po vyučování. Mezi lidmi, vedle tvých kamarádek. Jen mi dovol si s tebou na chviličku popovídat, prosím. Nic víc nechci. A pokud po těch dvaceti minutách budeš mít pořád pocit, že jsem úchyl (tvoje kamarádka Jenny se mě snažila přesvědčit, že jsi to nemyslela vážně, ale mě to pobavilo), zmizím a budeš ode mě mít pokoj. Mohla bys to udělat?

Budu tam a prosím tě o jeden rozhovor. Dvacet minut. Jsi Lucy Bojovnice, tak nebuď srab a zabojuj.

Seth

 

 

Lucy Delgadová

UŽ NEMÁM ŽÁDNÉ KAMARÁDKY!!

Obě by měly vědět, že jsem fakt vytočená!

Možná je předhodím tomu medvědovi a bude klid!!!

Toto se líbí uživateli Jenny McMahonová

Lucy Delgadová To se ti nemá líbit, ty zrádče!!

Elen Delgadová Jaký medvěd, drahoušku?

Lucy Delgadová Ale nic, mami...

 

 

Lucy Delgadová

Přemýšlím o tom, že zdrhnu ze školy dřív...

Jenny McMahonová Tak na to zapomeň!!! Nejsi srab, Lucy!

Mariah Kinleyová Neblázni, já to chci vidět! :-D

Elen Delgadová Mladá dámo, doufám, že je to nějaký nepodařený pokus o vtip. Vím, že známky už máš uzavřené, ale rozhodně nebudeš chodit za školu!

Mariah Kinleyová My na ni dáme pozor, paní Delgadová!

Toto se líbí uživateli Elen Delgadová

 

 

Jenny McMahonová

O-M-G!!!!!!!!!!!!!!! :-O

Toto se líbí uživateli Mariah Kinleyová, Steve Rusnell, Jane Smithová a dalším 12

Mariah Kinleyová JÁ VÍM!!! ♥

Kerry Whitefield Kdo to byl?

Steve Rusnell No, aspoň vím, proč se mnou nechtěla jít na večírek k zakončení roku... Co na něm vidí?

Jenny McMahonová Nechtěla s tebou jít, protože jsi kretén, Rusnelle

Toto se líbí 8 lidem

 

26. června, 16:27

Od: Jen <jennypenny@yahoo.com>

Pro: LucyBojovnice01@gmail.com

Předmět: CHCI VĚDĚT VŠECHNO!!!

 

Dělej, Lucy, val to do mě! Co říkal? Co řekl? Jak se mu povedlo tě během dvanácti – jo, já to stopovala, protože jsi mě o to prosila, abys mohla zdrhnout hned po dvaceti minutách, pamatuješ? - dvanácti minut přesvědčit?

Co sakra řekl, že jsi ho po dvanácti minutách a třech vteřinách nechala, aby tě chytil za ruku, a po patnácti minutách, aby ti na školním parkovišti prozkoumal jazykem mandle?

A po devatenácti minutách a dvanácti vteřinách jsi ho nechala řídit svého mazlíka a odjela jsi s ním, aniž bys nám cokoliv řekla!

JAK TO SAKRA UDĚLAL???

Jako jo, když mě včera na parkovišti oslovil, aby ze mě vymámil tvoje jméno a adresu, kterou jsem mu odmítla dát a nakonec mu dala tu mailovou, přišel mi fakt milej, a právě proto jsem mu ten tvůj mail dala. Ale kdyby mi řekl, že se o ani ne dvacet čtyři hodin později budete líbat, vysmála bych se mu. Co udělal? Jak to dokázal?

Koukej mi to napsat, všechno! VŠECHNO, jasný?

 

Tohle byl nejhustější den, jakej jsem kdy zažila!

Jen

 

 

26. června, 19:45

Od: Jen <jennypenny@yahoo.com>

Pro: LucyBojovnice01@gmail.com

Předmět: KDE JSI??

 

Můžeš mi aspoň napsat, že jsi v pořádku?

Jsi v pořádku, žejo?

Protože jestli tě Seth omámil, zdrogoval a teď tě v kufru tvýho auta odváží někam do Kanady, tak si to nikdy neodpustím.

To byl vtip. Myslím.

 

 

Jenny McMahonová

Někdo nějaké info o Lucy???

Mariah Kinleyová Pořád se neozvala? Je skoro jedenáct!

Jenny McMahonová Ne. Telefon nebere. Asi budu muset zavolat na pevnou.

Steve Rusnell Já jsem hned říkal, že ten kluk je podezřelej. Je moc starej!

Jenny McMahonová Ježiš Rusnelle, mlč, nebo tě vyhodím z přátel!

 

 

26. června, 23:20

Od: Jen <jennypenny@yahoo.com>

Pro: LucyBojovnice01@gmail.com

Předmět: VOLÁM ŠERIFA!!!!!

 

LUCY, FAKT SE MOC OMLOUVÁM, ŽE JSEM TĚ DO TOHO NAMOČILA A ŽE JSEM MU DALA TVŮJ MAIL! JESTLI TI UBLÍŽIL, TAK SI TO NIKDY NEODPUSTÍM. LUCY, PROSÍM, NAPIŠ MI, ŽE JSI V POHODĚ. VOLALA JSEM TI ASI MILIONKRÁT A PSALA TI A NIC A TEĎ BUDU MUSET ZAVOLAT VAŠIM A ŘÍCT JIM, ŽE JSEM TĚ DOHODILA NĚJAKÝMU ÚCHYLOVI!

LUCY!!! NAPIŠ, SAKRA!

 

 

27. června, 00:09

Od: LucyBojovnice01@gmail.com

Pro: Jen <jennypenny@yahoo.com>

Předmět:

 

Jsem OK!! :-)

L.

 

 

Lucy Delgadová se nyní přátelí s uživatelem Seth Clearwater

 

 

Lucy Delgadová je nyní ve vztahu s uživatelem Seth Clearwater

Toto se líbí uživatelům Jenny McMahonová, Mariah Kinleyová a Seth Clearwater

Elen Delgadová Mohla bys za mnou na chvilku zajít, mladá dámo?

Steve Rusnell To bylo nějaký rychlý, ne?

Jenny McMahonová Buď zticha, Rusnelle

Steve Rusnell Nešla bys se mnou na večírek, McMahonová?

 

Lucy Delgadová

Tak prosím vás, můžete být v klidu, dneska jsem zjistila, že medvědi tu fakt nežijou... ♥

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

«   1 2

Silvaren

12)  Silvaren (29.04.2013 11:31)

Natrhla jsem si bránici! Ty prostě umíš!

Marvi

11)  Marvi (29.04.2013 10:32)

Ty jo tak tohleto nemělo chybu, dokonce mi se mi moc líbily i nové postavy! Fakt úžasné!!!

10)   (29.04.2013 07:17)

JÁ TO NECHÁPU ,že se tady od tebe nic neobjevuje
bože,tohle byla luxusní smršť ,naprosto jsi mě převálcovala
jo,jsem ta matka a používám podobné výhrůžky :):)
dobře,konečně si od tebe něco přečtu - díky

NeliQ

9)  NeliQ (29.04.2013 06:48)

8)  Kolda (29.04.2013 00:39)

Tak tohle je parádní! :D Skvěle vymyšlený, úžasně napsaný!

Fanny

7)  Fanny (29.04.2013 00:19)

Tohle. Sakra. Nemám slov.

ambra

6)  ambra (28.04.2013 22:51)

Uáááááááááááááááááááá!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Větvička!!! A matka!!! MATKA!!!! Dokonalost!!!

5)  BabčaS (28.04.2013 22:38)

4)  martisek (28.04.2013 21:59)

No to je naprosto originální a úžasný! Směju se jako šílená od začátku do konce. Teď už jen aby mě můj ctěný rodič neodvezl do specializované budovy s mřížemi na oknech... Geniální!

Empress

3)  Empress (28.04.2013 21:48)

Hahahhahahahhahahaha

Bosorka

2)  Bosorka (28.04.2013 21:42)

Uáááááááááááááááááááááááááááááááá

Ajjinka

1)  Ajjinka (28.04.2013 21:32)


Nikdy mě nepřestane překvapovat, jak úžasný věci tě napadají, vážně. A taky musím říct, že mi tak nějak chybělo, že se tu od tebe dlouho nic neobjevilo I když to chápu
Nápad je výbornej, vážně jsem se smála a zamilovala rovnou do dvou úplně nových postav, který vlastně ani nebyly hlavní! Steve a Jenny jsou prostě dokonalí
Děkuju za zážitek, bylo to výborný
Hnedka bych to šla lajknout

«   1 2

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek