Sekce

Galerie

/gallery/b8ae25403d_57435175_o2.jpg

Láska si miesto pôsobenia neurčuje. Vyberie si svoje obete a zaútočí. Je prekrásna, tajomná, krutá aj bezcitná... zahreje dušu, ale vie aj spáliť na popol.

Tento songfic je inšpirovaný hudbou skupiny MUSE - pieseň Sunburn a Karolkinou postavou Esmé z poviedky ZOOM. Je to tak trochu iná Esmé a predsa je to tá NAŠA Esmé.

 

 

Nechcelo sa mi sem ísť. Ďalší pajzel, v ktorom je len kopa upotených, uslintaných a nadržaných chlapov. A v tom lepšom prípade poriadne pripitých... len aby som nezabudol. Keby nešlo o môjho dobrého kolegu... V duchu som nad celou záležitosťou len márne mávol rukou. Mal som iné problémy. Vlastne ani nie problémy, len inú prácu. Miesto toho sedím tu a snažím sa prízemne splynúť s davom.



Come waste your millions here / Poď utrať tu svoje milióny,
Secretly she sneers / uškrnula sa pre seba
Another corporate show / ďalšia spoločenská akcia,
A guilty conscience grows / a moje čierne svedomie rastie
I´ll feel a guilty conscience grow / A budem cítiť, ako moje čierne svedomie narastá
I´ll feel a guilty conscience grow / A budem cítiť, ako moje čierne svedomie narastá



Pretvárka nie je moja parketa a tak som si povedal, že pri najbližšej možnosti nemilosrdne zmiznem. Kolega-nekolega, tu ozaj byť nemusím. Toto si nechajte! Ďakujem, neprosím!!!


Rozhodnutie bolo pevné a vedel som, že po pár pohárikoch im už ani nebudem chýbať. Hmmm, kolegovia z práce, vážení doktori... spití pod obraz, z grimasami v natešených tvárach... aký je asi alkohol? Tá metla ľudstva? Motá sa z neho hlava, pletie sa jazyk a zábrany... vrhajú človeka do zabudnutia.


Prítmie sa zmenilo na polotmu a hudba začala hrať. Rozložený akord tancoval klávesami a šponoval moje zmysly spolu s nežnými bicími. Dokonalý súlad. Spoza improvizovanej opony sa vynorila noha. Nárt, ktorý pritiahol moju pozornosť. Okolo neho bol obtočený remienok topánky na neuveriteľne vysokom podpätku. Fascinovane som na ten majstrovský kúsok ľudského tela hľadel a čakal čo príde. Na odchod som v sekunde zabudol.



She burns like the sun / Svieti ako slnko
And I can´t look away / A ja nemôžem odvrátiť zrak
And she´ll burn our horizons make no mistake / Rozžiari naše horizonty, nespravím žiadnu chybu



Za nohou sa vynorilo koleno a stehno v štýlových deravých pančuchách. Na každej inej by to pôsobilo vyslovene lascívne, ale ona... a to som jej ešte nevidel tvár. V ladnom pohybe, podobnom tancu víly, sa zjavila ruka. Nahá koža bola krajšia než ten najdrahší hodváb. Bol som ako múra priťahovaná zbožňovaným svetlom k zradnému plameňu. K tebe, áno k TEBE, bohyňa mojich snov...


Come let the truth be shared / Nechaj ostatných nech zdieľajú pravdu
No-one ever dared / Nikdo sa doteraz neodvážil
To break these endless lies / prerušiť tieto nekonečné lži.
Secretly she cries / Tajne plače



Keď vstúpila na parket, ozvali sa mnohé oplzlé výkriky. Mal som čo robiť, aby som ich všetkých v okamihu nezabil. Znesvätená ich pohľadmi, plnila si si svoju povinnosť. Tanec bola tvoja očista. Nebyť tohto plaču tela, neprežiješ do druhého dňa... vidím ťa takú aká si. Cítim to čo ty. Dívam sa ti d očí. Sú ako tvoja duša...



She burns like the sun / Svieti ako slnko

And I can´t look away / A ja nemôžem odvrátiť zrak

And she´ll burn our horizons make no mistake / Rozžiari naše horizonty, nespravím žiadnu chybu


Rozžiarila si môj večer, rozžiarila si moju existenciu. Hypnotizuješ ma svojim zamatovo-hnedým pohľadom. Ja vidím LEN teba. Si cudzinec v tomto svete, si ako ja, si iná... skrývaš sa. A zlo ťa stále dobieha. A sťahuje do bahna. Už to viac nedovolím a budem s tebou. Budem pri tebe. Ja, upír čo zažil všetko, prežívam dnes prvý krát, čo som nikdy nepoznal. Milujem a chcem tu byť pre teba. Si moja víla. Tanečnica pocitov. Sebecky chcem len jediné. Ukryť sa s tebou pred svetom, unikať zlu a oklamať osud.



And I´ll hide from the world / A ja, ukryjem sa pred svetom
Behind a broken frame / Za rozbitým rámom
And I´ll burn forever / A budem utekať naveky
I can´t face the shame / nedokážem čeliť hanbe



Ďalší večer, ďalšia šou, ďalší... chlapi. Som ako tovar. Som ako použitá vreckovka. Potrebná, použitá a odhodená. Tak ok, chlapci, máte to mať!  Dám vám čo chcete. Moje telo vás oslepí, ale duša ostane mne. Ostane mi dovtedy, kým nestretnem toho, komu ju venujem. Dám. Celú a bezo zvyšku. Úplne. Kde si, princ môj? Či ty do týchto miest nechodíš? Strániš sa podobným smetiskám upotených tiel a stuchnutého vzduchu?


.

Princ? Čo tu robíš, milý môj? Dívaš sa na mňa a ja... polieva ma červeň, keď tu stojím  s nahou dušou pred tebou. Som... nehodná, nedokážem čeliť hanbe... utečiem... Mám?

Si tu! Konečne...

Zachrániš ma? Bez teba neprežijem.

Dnešný tanec venujem len tebe...

Môj život je tvoj...


Zhrnutie

předchozí kapitoladalší kapitola

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

«   1 2

kytka

5)  kytka (11.05.2011 10:25)

Verunko. Dala jsem to už dvakrát. Možná v důsledku totálně probdělé noci to na mne působí ještě rozjitřeněji, než normálně. Po spojení ZOOM a vědoma si Esmeina osudu, tohle působí jako žiletky. Je to síla, je to krása, je to Tvůj rukopis a já jsem totálně rozložená. Díky.

monikola

4)  monikola (11.05.2011 09:02)

nie s dvoma hviezdičkami...alebo s tromi??? ja si to dnes ešte raz prečítam a presne spočítam hviezdičky

monikola

3)  monikola (11.05.2011 09:01)

to bolo naozaj naozaj krásne...a úplne to sedelo na tú Esme zo Zoomu...Twillinečko dostávaš odo mňa jedničku s hviezdičkou

Twilly

2)  Twilly (11.05.2011 07:38)

Bosi, když ti řeknu, že mám toho v hlavě DALEKO víc, co bych chtěla napsat, jenom mi na to nezbývá čas... uvěříš?

Hele, nezdá se ti, že na mě v poslední době nějak moc udeřil máj, lásky čas? Nebo je to těma antihistaminiky?

Bosorka

1)  Bosorka (11.05.2011 07:26)

To bylo krásný. Tvůj můzák musí mít pěkně utahaný křidýlka

«   1 2

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek