Sekce

Galerie

/gallery/thumbs/forks.jpg

parodie


Jednoho dne na jednom mokrém místě zvaném Forks

 

„Nadežeň mi ho, Emmette!“ zvolal Jasper.

„To není žádná zábava, vždyť se to plazí jako šnek!“ ozvalo se v odpověď od Emmetta.

„Když se dva hádají,…“ odtušil Carlisle a lapil kořist jako první.

Uprostřed hlubokého lesa, kterým pronikala jen slabá vlhká nazelenalá záře, posléze bratři společně s Carlislem povečeřeli a odebrali se směrem k domovu.
Zaburácel hrom a stromy se otřásly pod nárazem silného větru.
Zrychlili krok.


„Maaaamiii,“ ozval se vysokofrekvenční (žárovky vydržely jen silou vůle) hlásek pětileté holčičky s kaštanovými vlásky a očima barvy oříškové zmrzliny, teď trochu rozteklé vinou srdceryvných slz „Emmett, Jasper a Carlisle snědli toho malého hlemýžďka, co čistil sklo!“

Candy Morganová vzala svou dcerku kolem ramen a odlepila její čelíčko od skla akvária, na které miniaturní verze bohyně pomsty ťukala rozzlobené staccato.

„Ty, ty, ty!“ hrozila holčička buclatým prstíkem třem zlatým rybkám proplouvajícím, nic netuše o zdroji nezvyklé tsunami, lesem řas.

Paní Morganová se snažila zachovat si vážnou tvář: „A dalas jim napapat, Steph?“

Dívenka polkla slzy a našpulila pusu: „Jo, ale oni to buď nechtějí jíst, anebo jim to celé sní Jacob!“ Upřela prstík – žalobníček na tmavou rybku schovávající se v lastuře opodál.

„No, asi budeme muset ty zlaté rybky od těch tmavých oddělit,“ podotkla Stepheniina matka.

„A s kým půjde ta malá hnědá?“ vzlyklo bezradně děvčátko.

„Která?“ nevěděla Candy, o kterém obyvateli zeleného ráje, který si malá majitelka pojmenovala Forks, tato mluví.

„No ta nešikovná, co občas narazí do skla, ta, co byla tak smutná, když ta nazrzlá zlatá rybka zmizela!“ vysvětlovala nemotorně Stephenie.

„Aha, ty myslíš tu, co chtěla spáchat sebevraždu skokem z akvária,“ podotkla zamyšleně matka.

„Nee, to by Bella neudělala,“ vzdorovala malá slečna „to bylo jen pro zábavu, skákala nad hladinu a nějak to přehnala!“

Maminka se jen shovívavě usmála a pohladila svou ratolest s nadrozměrnou fantazií po vláskách.

„Ty jsi hloupá, Steph!“ ozvalo se z rohu pokoje od Stepheniina bratra Setha „Ti tam pošlu Ara a Jane, ať udělají v tom tvém praštěném ráji pořádek!“

Stephenie upřela zděšený zrak na Sethovo akvárium se dvěma piraněmi.

„Mamiii,“ žalovala.

„Ale no tak, děti!“ okřikla je oba matka a vrátila se k přípravě večeře.

Malá brunetka se zahleděla zpátky do svého akvária.

Je den před vánoční nadílkou a zároveň její narozeninový den a i když Santa přijde už zítra ráno, možná by si mohla ještě honem něco přát, byla hodná, to věděla skoro jistě, snad by jí mohl splnit jedno last minute přání.
Šlo by, aby se ta malá hnědá rybka taky změnila na zlatou?
Aach, to by bylo přeci překrásné.
Pak by mohla zůstat s tou rezatou pořád a žily by spolu navždy – ehm, tedy minimálně tak dlouho, dokud by ji bavilo čistit jim akvárium.

Dívence se na tváři objevil nepřítomný výraz, už byla zase lapena ve svých fantaziích.

 

Povídky od Carlie

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1 2 3   »

Kate

43)  Kate (13.07.2013 18:54)

Jsem ve znamení ryb. :D Opět super povídka, která mě pobavila! Já chci taky zlatý rybičky.

Carlie

42)  Carlie (20.03.2012 18:13)

Díky, dámy

Empress

41)  Empress (20.03.2012 09:07)

Môj ty bože
...spáchat samovraždu skokom z akvária..

kajka

40)  kajka (20.03.2012 08:50)

Pane Bože, pane Bože, pane Bože!!! Carlie, to je......to nemá chybu! Nemotorná hnědá rybička! To je tak úchvatně milý! Ten připitomělej úsměv co mám! Tleskám!

Cathlin

39)  Cathlin (19.12.2011 15:34)

Jóóóó! Tak tohle nemá chybu, Carlie! To je dokonalá dávka dokonalé fantazie!!! Úžasné!
Mno... a ta malá rybka, co chtěla spáchat sebevraždu skokem z akvária! Pane jo! A ten šnek na začátku!!! Holka, ty snad musíš mít na ty své vtípky svou vlastní kategorii! Krása!

Alda

38)  Alda (22.03.2011 21:00)

Óóó, Carlie, děkuju za komentář! Děkuju moc Carlie !!!

Carlie

37)  Carlie (22.03.2011 20:57)

Aldíku, sím Tě, začínám se bát, nejsi náhodou králíček Duracell? :D Tolik energie! Díky za krásnou tour

Alda

36)  Alda (22.03.2011 20:52)

Moc pěkné.


(Máš další odkazy !!!) Děkuju moc

Carlie

35)  Carlie (22.03.2011 20:49)

Lio: Díky Jsem ráda, že to vykouzlilo úsměv na tváři Smajlík rybky? Chybí no, asi nikdo nepočítal s tak těžkou diagnózou, jakou mám já

Lia

34)  Lia (17.03.2011 00:45)

mam takový dojem, že jsem tu povídku teď četla podruhé, ale před tím jsem sem nedala komentář, a proto to teď napravuji bylo to úžasné a taky jsem se zasmála s tím šnekem-to bylo super jen tak dál
PS:chybí tady smajlík rybky :(

Carlie

33)  Carlie (04.03.2011 21:34)

Ann: Díky za druhé čtení Nevím, jestli vím, jak na vás, rozhodně to nebylo prvoplánové , jen mi hráblo, častý jev :D
Nikolko: Pobavil mě Tvůj komentář :D Díky za čtení
Noth: Jé, vítám Tě tu Ráda jsem tu měla Tebe i Tvůj prima rozbor

Noth

32)  Noth (02.03.2011 23:08)

Páni... No to... Ehm... Páni!
Krom toho všeho, co již bylo náležitě vyzdviženo předchozími komentáři, si cením rozšíření mých (chatrných) obzorů (ne, že tohle by nebylo rovněž zmíněno, ale nemůžu si pomoci).
Prvotně mi sice na tváři vyrašil takový lehce nechápavý výraz, ale sekundárně mi to už seplo.
(Jo, jsem na sebe náležitě hrdá B))
Nemám tušení, zda je to zapříčiněno hodinou mé aktivity stylem "Perfektní načasování", nebo skutečností, že bych eventuelně nebyla schopná korektně napsat jména filmových představitelů, i když bych se patrně do nějakých těch písmenek trefila - jako v šibenici, samohlásky to jistí.

Malá Steph v mých návazných myšlenkách dozajista těžila ze své záliby (dočasné) v čištění vodních nádrží a přečuchala se chlóru, ale to jí na roztomilosti neubralo.
Díky, žes nás seznámila.;)

nikolka

31)  nikolka (27.02.2011 16:19)

ja som vedela, že to nebol len taký obyčajný sen, že Steph musela mať nejaký podnet už skôr!!!
csss nebol by to Aro s Jane, keby sa nikde neobjavili

30)  Anna43474 (26.02.2011 16:38)

Čtu to znovu a zase se směju Ty víš jak na nás, co???

Carlie

29)  Carlie (04.12.2010 09:25)

Karoli: Taková zodpovědnost :D, díky za pasování :D

Karolka

28)  Karolka (04.12.2010 09:13)

Oficiálně tě jmenuji svým vrchním výrobcem dobré nálady, bereš?
Kromě originálního nápadu („Aha, ty myslíš tu, co chtěla spáchat sebevraždu skokem z akvária,“) jsem si zase pochutnala i literárně ("očima barvy oříškové zmrzliny, teď trochu rozteklé vinou srdceryvných slz"...woooow!)
Tvé nápady mě strašně moc baví!

Carlie

27)  Carlie (03.12.2010 19:06)

Ree: neumírej, kdo má v té děsně zmrzlé zemi venku kopat hrobeček? díky, jsem ráda, že se bavíš :-)

Ree

26)  Ree (02.12.2010 19:08)

„No ta nešikovná, co občas narazí do skla, ta, co byla tak smutná, když ta nazrzlá zlatá rybka zmizela!“ - umřela jsem!

Carlie

25)  Carlie (17.10.2010 21:28)

díky

SarkaS

24)  SarkaS (21.09.2010 14:22)

Ježiškote, to bylo rozkošný... Malá stepha její divoká fantazie. Bezvadné

1 2 3   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek