Sekce

Galerie

/gallery/utok_upira.jpg

Úplně poslední část povídky Je krásně hříšný...

Miluju romantický konce, škoda, že je neumím i psát.

Tři dny bolesti a utrpení. Netušil jsem, že se od ní po celou tu dobu nedokážu odtrhnout. Ale nešlo to. Její bolestí zkřivená tvář, pěsti zaťaté tak, že jí vylézaly bílé klouby. V prvních dvou hodinách měla zuby zaťaté, pak s nimi začala skřípat a chvíli nato se ozval jekot. Uši drásající jekot. Nechápal jsem, proč mi to tak vadí. Obvykle jsem si užíval všech projevů bolesti, křik nevyjímaje. Ale její křik… to bylo něco jiného. A přesto jsem nedokázal odejít. Já, pán Volterry, jsem nedokázal opustit to lidské děvče, které se do mě zamilovalo.

Přecházel jsem po jejím pokoji, kam jsem ji přenesl a uvažoval jsem. Byla to lepší varianta než sledovat její tělo, jak prochází přeměnou. Ne, stále ještě jsem nechápal, jak se do mě mohla zamilovat. Kolikrát jsem se to snažil vyčíst z jejích očí, když jsem to nemohl zjistit z doteku. Ale ani její oči mi neprozradily odpověď na tu prostou otázku. Byly chvíle, kdy se mě bála, skoro stejně jako všechny ostatní moje oběti. Ale i přes ten strach si ke mně dokázala vytvořit to silné pouto.

Tři dny. Sedmdesát dva hodin. Čtyři tisíce tři sta dvacet minut. Dvě stě padesát devět tisíc dvě stě vteřin. A já každou z nich strávil v její blízkosti a sledoval, jak se to křehké tělo mění v kamennou sochu, která mě už navždy bude milovat. Něco se druhý den změnilo. Bylo to slabé, ale cítil jsem to. Nedokázal jsem to pojmenovat, ale najednou mi bylo líto toho měkkého křehkého těla, které se svíjelo bolestí. A její křik se mi zarýval pod kůži ještě hlouběji než před chvílí.

 

Zjistil jsem to od Marcuse. Je dobře, že tam zrovna byl i Caius a zastavil mě, protože jinak bych mu tu hlavu skutečně urval. Tak rád bych mu setřel ten úsměv z tváře. Kdy naposledy se vlastně smál? Určitě to bylo ještě předtím, než jsem zabil Didyme, jeho ženu. Bral to jako dokonalou pomstu.

Díky jeho myšlenkám jsem to viděl přímo před sebou, jako kdybych stál na jeho místě. Přišla za ním. Má krásná nesmrtelná Isabella. Marcus si byl jistý, že za ním přijde. Dříve nebo později. Konkrétní plán se mu ale usadil v hlavě, až když za ním opravdu přišla. Nevím, co bych dělal, kdybych o tom věděl předem. Přinejlepším bych ji od něj držel co nejdále. Ale já obvykle nedělám to nejlepší.

Viděl jsem ji, jak za ním přišla. Chtěla vědět, co k ní cítím. Bylo znát, že je nervózní, skousla si spodní ret. Zajímavé, jak mě potěšilo, že zůstala v tomhle ohledu stejná. Jenže od tohoto bodu to šlo velmi rychle z kopce. Marcus moc dobře věděl, co se se mnou stalo při její přeměně. Cítil to, viděl to. A přesto jí řekl, že ji nemiluji. Byla překvapená, to jsem poznal i přes její kamennou tvář. Celkem snadno ji přesvědčil, že miluji Sulpicii a o ni jsem se zajímal pouze proto, abych si ji k sobě připoutal. Jak jinak bych ji mohl donutit zůstat? Uvěřila mu.

Jistěže to byla pravda. Až na tu Sulpicii. Potřeboval jsem si Isabellu k sobě nějak připoutat, když na ni nepůsobila Chelsea. Zajímavé, že mě to napadlo, až když jsem si díky Marcusovi všiml, že ji ke mně něco přitahuje. A pak už bylo snadné ty počínající city prohloubit…

Dal jí nějakou hotovost a instrukce, jak se odtud co nejrychleji dostat. A ona šla. Odešla pryč bez jediného slova. Jistě, že bych ji nepustil. Demetri ji nemůže vystopovat, takže není moc velká šance, že bych ji mohl najít. Leda by sama chtěla…

 

KONEC!?

---

Moje velké díky patří Cam za její korekturu a Bosorce za její trpělivost s mými věčnými neodbytnými dotazy a podstrkovanými kapitolami. Jste moje záchrana, obě ♥

Díky také patří všem, kteří mi napsali komentář pod povídky, měla jsem z nich velikou radost a nutilo mě to pokračovat v dalším psaní :-)

Budu ráda, když se v komentářích vyjádříte k povídce a zda byste měli zájem o případné pokračování...

 

Povídky od Clei

předchozí kapitoladalší kapitola

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1 2   »

30)  maryska (28.03.2015 19:44)

Pokracko asi nebude vid? Je to blbý konec :-)

Kate

29)  Kate (10.07.2014 18:50)

Narazila jsem na tuhle povídku a..... Woooow! Ara jsem si v této přijatelnější podobě oblíbila. I když... Jen Bellu využil!
Bella je v téhle povídce trošku jiná než jakou ji známe od Steph. :) A oblíbila jsem si ji.
Šla za Marcusem, aby se dozvěděla, jaké city k ní Aro cítí? Aro... Ty jsi ale...
Tak nějak doufám, že se Bella vrátila k Edwardovi, i když z předchozích kapitol to tomu moc nenasvědčuje.
Cleo, vážně skvělá povídka, užila jsem si ji.
A docela by mě zajímalo, co bylo v tom bonusu 18+

28)  aro (22.09.2013 16:51)

dokonalý, už sem to přečetla několikrát a je to stále úžasný stejně jako poprvý ne-li ještě víc. Doufám, že si na nás nezapomněla a připravuješ pokračování...

Jalle

27)  Jalle (25.12.2012 13:48)

chichi, tu to máš (vraj múdry) Aro

26)  Lilian (22.09.2012 08:16)

Prosíííííím pokráčko :D

julie

25)  julie (24.07.2012 22:45)

Aro,tos pos....Isa šla za Marcusem aby zjistila, jestli k ní něco cítíš? Ale fuj,v tvých letech bys mohl mít rozum! Takže...dobře ti tak!!! A teď si ji hledej
Cleo,díky za povídku,moc se mi líbí epilog,je překvapující!

Pilly

24)  Pilly (17.07.2012 22:14)

Pokračovanie! Pokračovanie! Pokračovanie!

23)  nikki007 (17.07.2012 20:18)

Dkuji z zaslání bonusu....Povídka je naprosto úžasná, úřečteno na jeden dech ...úplně super

Clea

22)  Clea (16.07.2012 07:50)

děkuju za komentáře (a tapety )
pokráčko teda bude, ale ne hnedka...
pokračování bude NEJSPÍŠE opačně k tomuhle = opět sedm hříchů, tentokrát ale u Belly a bude to psáno z Arova pohledu

Andrea9435

21)  Andrea9435 (15.07.2012 15:56)


no som naozaj v úžase taký koniec som nečakala aj ja mám rada romantiku ale nakoniec si iný koniec ani nedokážem predstaviť...
takže veľká gratuláciu k úžasnej dokončenej poviedke...

HMR

20)  HMR (13.07.2012 22:43)

epilog z Arova pohledu je více než uspokojivý a chlap, který využívá k ovládání sex je na zabití

19)  Nikola-biela (13.07.2012 19:18)

Prosííííííím pokrááááčko ....moc moc prosím bylo by to skvelý (A+B forever) :D :D :D :D :D :)

18)  Marcela (13.07.2012 09:27)

no jééje že chceme pokračování a kdyby jsi vytvořila víc kapitol z pohdledu Ara - tak to by bylo něco úžasného:) :)

Niky

17)  Niky (11.07.2012 23:44)

Tak tohle rozhodně pokračování potřebuje Takový konec mě fakt překvapil. Moc se mi to líbilo, díky za skvělé počteníčko a budu se těšit na další

16)  jenka (11.07.2012 22:21)

I když jsem si užívala celou povídku, epilog je jednoznačně nejlepší ze všech dílů! Naprosto jsi mě odzbrojila.

Fanny

15)  Fanny (11.07.2012 21:44)

Jsem neskutečně překvapená, protože takhle líbivý závěr jsem opravdu nečekala.
Arovo vyčkávání, na její přístup k Edwardovi, jistěže si má (ta nejvíc happy endová) přála, aby padla Edwardovi kolem krku, ale takhle to bylo správně. Edward udělal chybu a zaplatil za ní. Tak akorát. Zničil sám sebe, ji i svou rodinu.
Isabella se z toho zázrakem dostala a její škola života ovšem pokračovala.
Když si to tak promítnu, vykreslila jsi dokonalou spravedlnost. A já jsem za ní moc ráda.
A kdo ví, kde je teď... Bella? Nebo snad Isabella?


14)  martty555 (11.07.2012 19:21)

belle

13)  belle (11.07.2012 18:13)

přečetla jsem si epilog hned ráno, ale ke komentu jsem se dostala až teď

no, dneska vytapetuju





tak asi tak

očekávám pokračování, Aro na kolenou, prosící o odpuštění

Marcus byl rozkošně zlý, jojo, kdo si počká, ten se dočká


pokráčko pokráčko
pokráčko pokráčko
pokráčko pokráčko
pokráčko pokráčko
pokráčko pokráčko




pokráčko



12)  Alessandra (11.07.2012 16:58)

Celá povídka byla úžasná, ale teda takový konec jsem nečekala! Ale Marcusova pomsta byla perfektní!!!
A pokračování? Že se ptáš?
Ano Ano Ano

11)  Adri (11.07.2012 15:42)

Krásná povídka Zajímavý a neotřelý nápad, děkuji Ti za skvělé počtení! Budu čekat na pokráčko

1 2   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek