Sekce

Galerie

/gallery/thumbs/hm.jpg

Znáte to... malá,... zjevila se tu po dlouhé době pod plachetkou osoba.

A stejně tak malý je i můj příspěvek. Snažím se rozepsat. Hm ;-)


 

Bella


Po hrnku kafe 50:50, tj. půl kafe, půl voda, vypadal tenhle den najednou docela snesitelně.

Po ránu zabíral tenhle stimulant, který nasimuloval dobrou náladu a na moment vám vnutil iluzi, že právě nezačalo odtikávat dalších depresivních 24 hodin v týhle vesnický noře.

Kde samou nudou všechno už dávno obrostlo mechem.

Ok, všechno se tu zelenalo kvůli dešti, ale i ten padal už víceméně jen z nudy. Aby se tu vůbec něco dělo.

Do háje… zelenýho!

-

Upíří věčnost ve Forks trvala… no prostě celou věčnost.

Já jsem člověk, takže mě by se to tolik nemělo týkat. Hm. Jenže to by se mě nesměl týkat macho Cullen. A dotýkat. Ehm.

To jemu totiž všechno trvalo věčnost. Jenže on ji měl, že. Kdežto já skoro cítila, jak mi začínají kornatět tepny. Dobře, možná trochu přeháním, ale po krému na vrásky už jsem se na tajnačku na netu poohlížela, to zas´ jo.

-
Známe se už přes rok a ještě jsme neměli rande. Teda rande tak, jak by ho vysvětlil google. Ne, jak si ho vykládá pan „umřel jsem na Španělskou chřipku“ Cullen.

Neustále mi tvrdí, že není vhodné a pro můj život a mou čest by bylo ohrožující sejít se s ním a nemít s sebou garde. Povídá, že neví, co by pro mě bylo nebezpečné víc, jestli to, kdyby se na mě vrhl a vysál by mě na ex, nebo ohrozil mou mravní výchovu.

No, to může být klidný, hošánek, krev mi pije už teď, a jestli mě brzy nezkonzumuje na ex, tak bude ex on.

-

No, ale mumlám si mantru „trpělivost, trpělivost“ a přistoupím na tu jeho směšnou staromódnost.

Jenže gardedáma Jessica je všechno jen ne dáma. Ve vteřině se změnila na liánu a způsobila tak Mr. Cullenovi ještě větší rozcuch.

Tolik k ohrožení mravní výchovy. Ta jeho se otřásla v základech.

-
Ale místo, aby se jeho obrana zřítila docela, ještě ji upevnil.

Krok dopředu, dva zpátky. Po tomto hrůzném zážitku nebude chtít Edward sbírat další zkušenosti se mnou.

-

Jak ho jen přimět, aby se už nikdy nechtěl ode mě vzdálit? Jak to říkala ta kartářka Alice? Jeho nejsilnější povahovou vlastností je ochranářský instikt.

No, Cullene, výzva přijata.

První lekce. Zakopávání. Padám, kdykoliv je v dohledu. Bod pro něj, většinou mě chytí. Většinou. Au. Nu což, láska vyžaduje oběti.

No pořád to nestačí. Stejně rychle, jako mě chytí, tak mě i pustí. Takže málem spadnu doopravdy.

Kdo s čím zachází, tím také schází. Vážně, Bello? Přísloví? Filozofie? No to mi tak ještě scházelo. Jako by jí nebylo dost na Edwardově straně hřiště.

Nebo spíš v jeho rohu ringu. Tak to teď rozhodně cítím. Je to boj. A já jsem zahnaná do kouta.

Miláčku, řekl sis o to sám.

-

Takže upgrade na vyšší level obtížnosti.

Nevěřili byste, jak je těžké naučit Tylera driftovat. Nevím, jestli je chyba v něm nebo v jeho dodávce. Půjčila jsem mu všechny díly Rychle a zběsile.

Po měsících cvičení na parkovišti se mu to konečně obstojně daří.

-

Edward chtěl garde. Má ho mít. Jen nám ho zajistí dodávka Tylerovy mámy.

Na zítřek meteorologové předpovídají ledovku.

 

 

 

Další
(historické leckdy i hysterické)
kousky od Carlie


Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

17)  Edmonka (14.07.2014 16:04)

Dokonalý!

eMuska

16)  eMuska (08.06.2014 13:45)

zomrela som! aaach to je perfektné, s tou piesňou a všetko, pustíš jeden čriepok, ktorý vyfarbí celé dni, čo sa nachádzajú za ním, týmto si ma veľmi nadchla! dík!

Carlie

15)  Carlie (27.04.2014 19:49)

Díky všem za milé ohlasy Moc si vážím trvající i nové přízně
No přiznávám, že zatím to je z mé strany jen takový osamělý výstřel do tmy. Ale tak... budu se snažit něco vytvořit dříve než za další 2 roky...

Twilly

14)  Twilly (23.04.2014 07:00)

Ufff, nejen ambruše měla lehkou koronární příhodu, když spatřila tvůj nick. Milášku, yvů slovní pong pong mi tady SAKRA chyběl

Hanetka

13)  Hanetka (21.04.2014 20:44)

Ty náš milý vtipu barde,
dnes je svátek - je tu Garde!
Nicméně je skoro zločin
napsati tak krátký počin.
Neb nám jesti všechno málo,
toho, co nás rozchechtalo!
Dychtivě tu budem ždáti,
zda se zase Carlie vrátí!

ambra

12)  ambra (21.04.2014 20:01)

Ach Carlie, když jsem tu uviděla tvoje jméno, prodělala jsem regulérní zástavu (se mnou už musíš opatrně! ). Přiznám se, že už jsem moc nedoufala (:'-( :'-( :'-( ). Mám se DOOPRAVDY radovat? Nebo je to jen maličký záblesk? V každém případě - jen tahle maličká dávka (kurňa, fakt maličká!!!) dávka tvého neopakovatelného stylu a já tu hýkám, vznáším se a slintám blahem!!! Chci další! Potřebuju víc!!! Tak nezlob, nebo si najmu Tylera!!! Děkuju!

11)  Anna43474 (21.04.2014 19:55)

Brigit je zpět!

10)  danje (21.04.2014 19:47)

Kamci

9)  Kamci (21.04.2014 17:35)

úžasný hlášky super

Marvi

8)  Marvi (21.04.2014 12:58)

Carlie doufám, že chystáš pompézni návrat!!! Tohle je moc super a já se těším na další tvé kousky!!!

HMR

7)  HMR (21.04.2014 06:30)

Chudák holka, jen aby ta dřina za to vůbec stála...

emam

6)  emam (20.04.2014 22:14)

Jj, přesvědčování je občas velká dřina

Fanny

5)  Fanny (20.04.2014 22:10)

Po dlouhé době! Ale možná ještě lepší!:D

4)  Seb (20.04.2014 08:30)

Shodou okolností jsem včera narazila na tvoje povídky a skoro všechny jsem je přečetla( přečetla bych je všechny, ale rodina chce taky jíst a chodit čistě oblečená a tak) a že jsem si početla. :D A dnes si tu znova se super povídkou a teď mě docela mrzí, že jsem je včera neokomentovala, protože jsi zpět. Až budu číst ten zbytek, tak se polepším. Moc se těším na tvoje další spisovatelské kousky.

SestraTwilly

3)  SestraTwilly (19.04.2014 22:33)

Máš dobré hlášky Carlie...povedala by som,že triafaš nimi klinec po hlavičke veľmi presne.Naozaj zábavná poviedka.;) :)

2)  BabčaS (19.04.2014 21:30)

:D :D :D :D :D :D :D

Kate

1)  Kate (19.04.2014 21:19)

No, konečně! Na tuhle chvíli jsem čekala FAKT dlouho. WOW! To byla jízda.
Pan „umřel jsem na Španělskou chřipku“ Cullen. Tohle mě totálně rozsekalo. :D Ano, Bella je prostě Bella, taková jako ji známe. Krásné osvěžení na večerní bílou sobotu. ;)
Carlie, doufám, že teď už přijdou (a budou přicházet) jen ty velké, větší a největší příspěvky. Držím palce! :) A přeji dostatek múz.

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek