Sekce

Galerie

/gallery/EClogo.jpg

David Slade píše fanouškům.

 

Drazí fanoušci Twilight ságy,

chci vám pogratulovat k dosažení šesti milionů fanoušků oficiální facebookové stránky Twilight ságy.

Je těžké uvěřit, že je to teprve rok, co jsem začal budovat třetí pokračování tohoto impozantního dobrodružství, odehrávajícího se v městečku Forks.

Chci se s vámi podělit o příběh jednoho z našich natáčecích dnů.

Byl pátek večer a déšť byl neúprosný. Byli jsme v La Push natáčet vyprávění Billyho Blacka o historii kmene. Byli tam Taylor, Kristen a celá smečka kolem táborového ohně, když se rozpršelo.

Bil Birmingham byl ve skvělé formě a tak, když do nás všech začaly bubnovat kapky deště, jsme jen přizpůsobili světla tak, aby déšť zanikl v černé noci.

Aby všichni zůstali suší, nad scénou jsme postavili stan. Natáčení jsme pak museli každých patnáct minut zastavit a slít vodu z naplněné plachty.

Ze stále neznámého důvodu stála smečka ve tři hodiny ráno v několika litrech dešťové vody. Naši vlčí herci se jen smáli, i když byli promočení až na kost.

Pracovali jsme v blátě a dešti celou noc, dokud nebyla scéna perfektní.

Když jsme byli na odchodu, svítalo. V matném světle jsem prošel kolem malé skupinky fanoušků, kteří po celou noc čelili počasí. Pořád tam stáli, drželi promočené květiny a čekali, až zahlédnou některého z našich herců.

Vy, kteří jste byli zastaveni naší ochrankou, vy, kteří jste čekali ve frontě na lístky do kina celou noc, vy, kteří prostě milujete tuto sérii, Twilight Saga: Eclipse je milostný dopis pro vás.

Každý den jsem si uvědomoval váhu vašich oblíbených scén, veršů, vašich snů a představ.

Byla to nezapomenutelná cesta a teď, když jsem dokončil poslední kopii pro vaše kina, se nemůžu dočkat, až ji uvidíte.

S nejupřímnějším pozdravem

DAVID SLADE

The Twilight Saga

Pro vás přeložily Lada a Ajjinka

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

Bye

10)  Bye (06.06.2010 13:23)

Wow, zdá se, že to pro něj nebyla JENOM práce...

sfinga

9)  sfinga (05.06.2010 19:30)

To snad umíš ty a Neb, ne? Když píšu, mám pocit, že jsem malé nemotorné koťátko, které se snaží stačit dravým pumám. (Ahoj, Edwarde, tyhle pumy nevysaj, ty tu potřebujeme, jo?)

Hanetka

8)  Hanetka (05.06.2010 19:21)

Copak, Sfingo? Ty nás taky umíš donutit, abychom dělaly ááááách!

sfinga

7)  sfinga (05.06.2010 19:08)

Hanetko????

Hanetka

6)  Hanetka (05.06.2010 18:45)

Sfingo, koho žes to zapomněla vyjmenovat... Aha! Sebe!
A neřekla bych, že ten chlap je takový básník. Klobouk dolů, Davide!

5)  Eternity (05.06.2010 17:53)

Je vidět, že do toho vložil opravdu kus svého srdce. Tak doufám, že to půjde poznat ve výsledku.

sfinga

4)  sfinga (05.06.2010 17:47)

Tak dámy, tenhle chlap by měl být čestným členem našeho klubu. Protože, on dokáže to, co dokáže Nebraska, Hanetka, Karolka a ostatní.
Dokáže nás přinutit, abychom dělaly ááááááááách

Nebraska

3)  Nebraska (05.06.2010 16:55)

David je ťutín
(Děkuju za překlad )

Ree

2)  Ree (05.06.2010 13:43)

Zdá se mi, že David do toho ze všech tří režisérů dal nejvíc...

Karolka

1)  Karolka (05.06.2010 13:40)

To je miláček. A jako u správného milostného dopisu budu áchat a slzet!

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek