Sekce

Galerie

http://stmivani-ff.cz/gallery/canto%20de%20mi%20dstino.JPG

Tak první kapitola SE. Tuhle verzi nebudu prodlužovat, ne moc, ale zase nebude moc krátká, tenhle díl NENÍ konečný...

Kiana ♥

 


 

14. kapitola

->  Edward? Ne, James!  <-

Dozpívaly jsme tuto píseň a šly jsme na další. Zazpívaly jsme dalších šest a potom jse se sekla. Na řadu měla přijít Second. Začaly jsme zpívat a on se objevil. Díval se přímo na mě.


Cítila jsem jak mě zkoumá pohledem. Myslela jsem si, že budu stále ještě slabá, abych tomu jeho pohledu odolala, ale mýlila jsem se. Jeho pohled mě nechával chladnou. Ani jsem se nemusela přemáhat, všechna ta láska byla fuč a zbyla pouze nenávist. Šla jsem za Miley do zákulisí se převléci.

,,Bello, co je s tebou?" ptala se mě Miley.

,,Nic, je se objevil můj přízrak minulosti," řekla jsem to velmi tvrdě, jelikož jsem věděla, že to uslyší a ani mi to nevadilo, bylo mi to jedno. Necítila jsem k němu totiž už doopravdy nic.

,,Miley, je čas odhalit náš nový přírustek do sbírky," řekla jsem jí a ona jen přikývla. Vyšly jsme tedy na pódium.

,,Doufám, že se tady s námi bavíte!" zařvala Miley do publika.

,,Máme pro Vás na dnešek připraveno překvapení!" řekla jsem já a mihla jsem očima po publiku se zájmem ho najít a ukázat mu všchnu tu nenávist, kterou v sobě mám, ale neviděla jsem ho.

,,Nebudeme Vás již napínat, tady to je. Naše nová píseň, která je našim společným duetem. Hudbu i text jsem napsala já a chci se tím pochlubit, takže píseň dostala název Only Fall. My vám teďka pustíme oficiální lip a budeme  k tomu zpívat, jelikož jsme k tomu klipu vypli hudbu," řekla jsem do publika.

Hudba

(Tahle píseň se tu objevila ve 12. kapitole, ale velmi se sem hodí, za chvíli pochopíte proč)



Story of my life / příběh mého života

is very fail  / je velice nezdařilý

I am experience hell / prožívám peklo

at the same time / přitom

I love fire / miluji oheň

which me burning / který mě pálí

You suppose then know / vy si myslíte, že víte

but you nothing know  / ale nevíte nic

I am surffer / trpím

but all slony it gather / ale snáším to

I am suppose / myslela jsem

then let me /  že mě necháš

ouuu

All per it / vše za to

so that / abych

I can forget / mohla zapomenout

aaaaa

In my mind / v mé mysli

in memory / ve vzpomínkách

you is and I can´t you releave / ty jsi a nemohu se tě zbavit

I wait in to the life anymore / čekám od života něco více

so much turment / tolik trápení

and on nothing / a na nic

I stand on the dance floor / stojím na parketě

and I haven´t whit whom to dancing / a nemám s kým tančit

I wait into the life anymore / čekám od života něco víc

and I gave only fall / a dostala jsem jen zklamání

yeh, yeh

only fall  / jen zklamání

You promised me / sliboval jsi mi

fifth over the nineth / páté přes deváté

and I believed / a já uvěřila

it was this mistake / to byla ta chyba

I am sorry to say/ bohužel musím říci

then until now / že až teď

I it know / to vím

I don´t know what is tru / nevím co je pravda

and what only lie / a co jen lež

already it from selft / už to od sebe

I can´t tell apart / od sebe rozeznat

You are took me / vzal jsi mi

My sixth sense / můj šestý smysl

this radar / ten radar

whitch me don´t warn / který mě nevaroval

All per it / vše za to

so that / abych

I can forget / mohla zapomenout

aaaaa

In my mind / v mé mysli

in memory / ve vzpomínkách

you is and I can´t you releave / ty jsi a nemohu se tě zbavit

I wait in to the life anymore / čekám od života něco více

so much turment / tolik trápení

and on nothing / a na nic

I stand on the dance floor / stojím na parketě

and I haven´t whit whom to dancing / a nemám s kým tančit

I wait into the life anymore / čekám od života něco víc

and I gave only fall / a dostala jsem jen zklamání

yeh, yeh

only fall  / jen zklamání

Our love,
my trust,
I might as well take a gun and put it to my head,
Get it over with.
I don't wanna remember,
Anymore,ooooooh,anymore.

I wait in to the life anymore / čekám od života něco více

so much turment / tolik trápení

and on nothing / a na nic

I stand on the dance floor / stojím na parketě

and I haven´t whit whom to dancing / a nemám s kým tančit

I wait into the life anymore / čekám od života něco víc

and I gave only fall / a dostala jsem jen zklamání

yeh, yeh

only fall  / jen zklamání

Dozpívaly jsme a znovu jsem uviděla Edwarda. Vypadal, jako by mu někdo vrazil kudlu do srdce, jako by krvácel. Viděla jsem ty kapky krve vytekající z jeho mrtvého srdce. Bylo to velmi uspokojivé a to jsem nebyla nikdy masochistka a ani nic podobného, jen jsem prostě chtěla aby trpěl a to se mi k mému uspokojení povedlo.

O dva dny později

Seděla jsem v obýváku za klavírem a skládala jsem novou píseň. Miley včera odjela a ta jsem měla zase zase klid. Když v to se ve dveřích objevil náš pan milostivý. Esme mu šla otevřít a objala ho.

,,Věděla jsem, že se vrátíš," řekla mu a dala u pusu na čelo.

,,Promiňtě mi, že jsem před nějakým tím časem utekl, ale byl jsem velice zmatený,"

,,Hm... tomu tak věřím," zašeptala jsem si pro sebe, ale všichni se najednou otočili na mě.

,,Skládám píseň," vysvětlila jsem jim a dále se věnovala jen své práci. Všichni seděli v obýváku a o něčem si povídali. Na zádech jsem cítila pohled jeho očí a bylo mi to docela nepříjemné, takže po nějakých patnácti minutách jsem se otočila a střetla jsem se s jeho pohledem. Ano, byl to on, který mě sledoval.

,,Můžeš toho laskavě nechat? Mám tady práci a znervózňuješ mě tím svým upřeným pohledem!"vyštěkla jsem na něj, až sebou ucuknul. Ostatní se zvedali a chtěli odejít.

,,Jen seďte, nemusíte přeci nikam chodit," řeka jsem a oni se zarazili v půlce pohybu a potom si sedli zpět na svá místa a vykolejeně mě pozorovali.

,,Bells, já bych se ti chtěl omluvit, za to, že jsem tehdy odešel, neměl jsem to dělat, byla to ta největší chyba v mém životě a moc toho lituji. Prosím tě, odpustila by jsi mi?"

,,Ty se ještě ptáš? To je jasné, jasnější než tisíc sluncí, že ne! Co sis myslel? Že se vrátíš a já tady budu sedět s ubrečenýma očima? Ano, seděla jsem tady s ubrečenýma očima, ale pouze dva týdny a to bylo ultimátum, do kdy bych ti byla schopna odpustit, ale teď žiju svůj vlastní život a bez tebe, Edwarde, bez tebe," řekla jsem mu a on se na mě díval s pusou do kořán.

,,Bells, prosím, vyslechni se mě. tehdy jsem byl zmatený sám ze sebe. A to, že ty ses chtěla stát slavnou tomu moc nepomáhalo žes měla nabídku to už vůbec a -"

,,Chceč mi tady teď tvrdit, že je to jen kvůli tomu, že jsem slavná?" zeptala jsem se.

,,Tak jsem to nemyslel,"

,,Ale řekls to tak!" řekla jsem, když se za okny ozvalo troubení a objevily se světla.

,,Kdo to asi teď může být?" zeptal se Carlisle. Nahodila jsem svůj nejsvůdnější úsměv a vyběhla jsem před dům.

,,Kotě, rád tě vidím," řekl mi James, objal mě kolem pasu a políbil mě velmi vášnivým polibkem. To už se za námi ozvalo odkašlaní a tak jsem se otočila na zbytek mojí rodiny.

,,Kdo to je?" zeptala se Esme.

,,Mami, tati, drazí sourozenci, tohle je můj přítel James. Seznámili jsme se na charitativní akci Dej mi naději," řekla jsem jim.

,,Dobrý den. Jsem Lord James Vlt Shep (čti: Džejms Volt Šep)," řekl jim a políbil mámě ruku.

,,Rádi vás poznáváme Jamesi," řekl otec a potřásl si s Jamsem rukou. Ostatní na něj jen tupě zírali.

,,Jdeme spolu ven, doufám, že vám to nevadí," řekla jsem a rodiče jen zakývali hlavou, jako že jim to nevadí.

,,Nashle," řekl James.

,,Nashle," odpověděla moje rodina. James mě pustil a já jsem se rozloučila s rodiči. Potom jsem šla kolem něj a on mě plácnul přes zadek. Ze zadu jsem jen slyšela lapání po dechu a tak jsem se sama pro sebe pouze lehce usmála...

předchozí kapitoladalší kapitola

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

Jalle

2)  Jalle (15.09.2012 12:01)

Lord JAMES

1)  hellokitty (13.07.2010 16:16)

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek

Edward & Bella