Sekce

Galerie

/gallery/breaking_dawn_shooting_date.jpg

Novinky o castingu Breaking Dawn.

V Los Angeles začínají první castingy na dlouho očekávaný film 'The Twilight Saga: Breaking Dawn'.

Zatím si můžeme shrnout, co víme:

  • Breaking Dawn bude rozdělen na dvě části.
  • Obě části bude režírovat oscarový režisér Bill Condon.
  • První část se začíná natáčet v listopadu 2010, premiéra je stanovena na 18. listopadu 2011.
  • První i druhá část by měly být promítány ve 3D, zatím je ale jistá pouze 3D verze druhé části.

3D efekty se dají dělat dvěma způsoby. Buďto dodatečně v post-produkci pomocí CGI pro 3D efekty, nebo rovnou natáčení pomocí 3D kamer (Avatar). Zatím není jasné, kterou verzi si Condon vybere, ale je velmi pravděpodobné, že bude natáčet pomocí 3D kamer, protože efekty jsou pak mnohem lepší.

  • Premiéra druhé části Breaking Dawn zatím nemá stanovené datum, ale mluví se o létě 2012.
  • Natáčení Breaking Dawn již nebude probíhat ve Vancouveru, ale v Louisianě.

V Louisianě nyní probíhá hodně natáčení, protože zde pro studia vyjde, díky vysokým daňovým kreditům, nejlevněji.

  • Na oba dva filmy budou přiděleny nejvyšší rozpočty za dob Twilight ságy.

 

Podle informací začíná casting na tyto postavy (pravděpodobně budou ještě doplněny):

  • Renesmee Cullenová: upírsko-lidský kříženec, dcera Edwarda a Belly
  • Nahuel: upírsko-lidský kříženec
  • Huilen: upírka, Nahuelova teta
  • Jason "J" Jenks: právník
  • Denalijský klan upírů: Kate, Tanya, Carmen, Eleazar (Irina psaná není)
  • Amazonský sesterský klan: Kachiri, Zafrina, Senes

Acting Auditions

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

7)  eles (18.11.2011 19:29)

ten film je SUPÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

6)  elinecka (01.11.2011 13:52)

Teším se na 18.11.,protože půjdu na premiéru Breaking Dawn. :D :) B) ;)

5)  elinecka (30.10.2011 11:34)

Konečně jen 18dnů,ale i tak je to dlouho!

4)  eles (09.09.2011 16:25)

já stoho scovoknu.tak dlouho

3)  eles (24.08.2011 00:14)

2)  TwilighTka (06.02.2011 18:25)

Těším se

nathalkasimova

1)  nathalkasimova (21.06.2010 15:53)

No... ráda bych si zahrála, ale moje anfličtina neni zrovna nejlepší. :) :)
Jsem ráda, že to stihnou do 21.12.2012 Aspoň to stihnu zkouknout...

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek