Sekce

Galerie

http://www.stmivani-ff.cz/gallery/thumbs/267828_hi.jpg

Stvořila jsem monstrum. Když jsem začínala psát Blackovi, rozhodně mi ani na mysl nepřišlo, že přivedu na svět tolik nových postav. A protože mi píšete, že se v nich drobet ztrácíte a chtěli byste rodokmen, vyhrnula jsem si rukávy (u tílka) a pustila se do toho. Nevyšlo to, místo toho zde máte jmenný rejstřík. Doufám, že vám pomůže orientovat se v mém světě.

Vaše Sfinga

Cullenovi:

Carlisle Cullen

23 let. Upír. Hlava rodiny. Praktikuje medicínu, stvořitel Edwarda, Esmé, Rosalie a Emmetta.

Esmé Anne Platt Evenson Cullen

26 let. Upír. Carlisleova žena. Pro všechny pravá máma, bytová architektka.

Emmett McCarthy Cullen

20 let. Upír. Velký silák, vtipálek, milovník sportu, sázek, nekonfliktní povaha, dobrák.

Rosalie Hale Cullen

18 let. Emmettova žena. Považovaná za krásku i mezi upíry, jejím koníčkem je tunning aut a nakupování. Rosalie buď miluje, nebo nenávidí. Obé s veškerou vášní jaké je schopna.

Jasper Whitlock Hale Cullen

19 let. Upír. Na veřejnosti většinou vystupuje jako Rosaliin bratr. Má za sebou válečnickou minulost. Dlouho měl problémy s odoláváním vůni lidské krve. Má dar cítit a ovlivňovat emoce. Stvořen upírkou Maríou v době války severu proti Jihu.

Mary Alice Brandon Cullen

19 let. Upír. Jasperova žena. Je spokojená s upířím životem a miluje svou rodinu. Její dar je předvídání budoucnosti. Posedlá módou a nakupováním, nadšená organizátorka svateb. Velmi milá. Stvořitelem byl neznámý upír v době jejího pobytu v blázinci.

Edward Anthony Masen Cullen

17 let. Upír s darem čtení myšlenek. Velmi rychlý. Milovník klasické hudby. Jeho kladem, ale i záporem jsou přehnaně ochranitelské sklony, které uplatňuje vůči své rodině. Stvořitel Belly.

Isabella Marie Swan Cullen

18 let. Upír. Edwardova žena. Jejím darem je mentální štít. Upírkou se stala dobrovolně, byla proměněná po porodu dcery Rennesmé. Jako člověk byla plachá, nemotorná, sebepodceňující. Přeměnou získala sebevědomí a jistotu. Krásou konkuruje Rosalií.

Blackovi:

Renesmé Carlie Cullen Black

18 let. Poloupírka, dcera Edwarda a Belly. Má dar dotykem ukázat své myšlenky. Velmi inteligentní, citlivá, ale i rozhodná.

Jacob Ephraim Black

23 let. Vlkodlak. Manžel Rennesmé, do které se otiskl po jejím narození. Velmi impulsivní, výbušný. Jeho kladnou stránkou je věrnost, statečnost a srdce plné lásky.

Tristan Anthony Black

20 let. Upír. Syn Jacoba a Ness. Jediný člověk, který se díky matčiným genům samovolně změnil v upíra. Jeho dar mu umožňuje donutit upíra k čemukoliv. Klavírní virtuóz. Muž s pověstí velkého svůdníka.

Elizabeth Marie Black Clearwater

25 let. Vlkodlak. Dcera Jaka a Ness. Povahu zdědila po svém otci, v mládí měla problémy s autoritami, díky vlivu svého manžela se zklidnila. Přežila klinickou smrt. Matka dvojčat. Výborná bojovnice a nesmírně zodpovědná.

Seth Edward Clearwater

25 let. Vlkodlak. Syn Jacobova přítele Setha a manžel Eli. Kliďas, milovník motorek, zodpovědný manžel a otec.

Charles Carlisle Clearwater

William Jacob Clearwater

20 let. Vlkodlaci. Charlie a Billy jsou synové Setha a Eli. Jeden bez druhého nedají ani ránu. Stále se chovají jako puberťáci, baví je rychlá auta a holky.

Michaela Isabella Black

18 let. Poloupír. Mibel je dcera Jakea a Ness. V poněkud skleníkovém prostředí vyrůstala v tichou a ušlápnutou dívku, ale díky její lásce ke Caineovi vyplavaly napovrch skutečné vlastnosti, které zdědila po rodičích. Je rozhodná a energická.  Miluje dobré jídlo a svou pumu.

Caine Wood Cougar

18 let. Puma. Přítel Mibel. Žije se svým adoptivním otcem, matka mu zemřela po útoku pumy. Caine se dlouho domníval, že ji zabil on. Skutečného vraha mu pomohla odhalit rodina jeho dívky. Jestli existuje otisk pumy, pak se do Mibel otisknul.

Farranův klan:

Farrann

45 let. Upír. Vládce všech upírů a vlkodlaků. Má dar přečíst každou myšlenku. V současné době jeden z nejstarších upírů na zemi, pamatuje okupaci Británie Římany. Přeměněn spolu se svými dětmi. Stvořitel Romany.

Romana

28 let. Upír. Farrannova žena. Jejím darem je štít, kterým dokáže zastřít velké území. Velmi mateřská, podobá se Esmé. V lidském životě byla svou tchýní falešně obviněná z nevěry a odsouzená ke zbičování. Zachráněna Farrannem.

Rhiannon

20 let. Upír. Farrannova dcera a Tristanova žena. Má dar způsobit upírovi bolest a dokonce ho i zabít. Několik let působila ve Volterrské gardě a odsunula Jane z přízně Ara. Nesmírně krásná, milá a přátelská. Ráda maluje na sklo.

Niall

25 let. Upír. Farrannův syn. Dokáže vnuknout falešnou vzpomínku. Nejsilnější z upírů, silnější dokonce než Emmett. Několik desítek let nedobrovolně strávil ve Volterrské gardě, ze které ho zachránili Tristan, Rhia, Sam a Brian.

Christine

25 let. Upír. Dar svést jakéhokoliv muže. Původně Arova vábnička a vyzvědačka, nyní členka Farrannovy gardy. Bývalá milenka Tristana, v současné době žije s Niallem.

Sorcha

35 let. Upír. Spoluvládkyně Farranna. Má dar ovládat oheň. Píše fantastické příběhy a zveřejňuje je na netu.

Breannan

35 let. Upír. Spoluvládce. Manžel Sorchy. Říká se, že protiklady se přitahují a tady to platí víc než stoprocentně. Breannan má dar ovládat vodu. Jeho koníčkem je astronomie.

Hans

22 let. Upír. Na krátký časový úsek zmrazí upíra. Vtipálek a hračička, zrcadlový odraz Emmetta. Kdysi oblíbenec Marcuse a poté, co upadl v nemilost, nomád. Před smrtí ho zachránila Rhiannon.

Alisa

21 let. Upír. Pochází z pohanského Ruska. Ovládá telekinezi. Krásná, milá, vtipná. Vyrábí keramiku a miluje svého Hanse.

Sidheag

25 let. Vlčí alfa. Rozhodná, energická. Její vášní je vaření a tkaní.

Faolann

25 let. Vlkodlak. Sidheagin manžel. Přestože je jeho manželka zároveň jeho alfou, rozhodně není žádná bačkora a umí se ozvat. Miluje volné lezení.

Brian

20 let. Vlkodlak. Syn Sidheag a Faolanna. Počítačový mág a jak říká Tristan – bohem políbený hacker.

Samantha Leah Silverfox

20 let. Vlkodlak. Sam je dcera Leah, rozené Clearwaterové, členka Eliny vlčí smečky. Prožila krátký románek s Tristanem. V současné době díky Brianově otisku žije ve Skotsku a patří do smečky Sidheag. Povahu má po mamince, špatně se ovládá, ale zodpovědnost jí není cizí.

Ceana

20 let. Vlkodlak. Dcera Sidheag a Faolanna.  Stejně jako její otec miluje volné lezení. V bitvě s Volterrskými málem přišla o život a zachránil ji jen včasný zásah Edwarda.

Clarence Quil Ateara

23 let. Vlkodlak. Larry je syn Jacobova přítele Quila Ateary a patřil do smečky Eli. Je to bezstarostný kluk, trochu rejpal, ale ve chvíli, kdy jde do tuhého, jdou všechny vtípky stranou. Po bitvě s Volterrskými se s Ceanou do sebe zamilovali a Larry ve Skotsku zůstal. Díky tomu, že má rád historii, je pro něj pobyt na starobylém hradu přeplněném starými dokumenty, přínosem.

Lidé

Stephen Jackson

52 let. Člověk. Adoptivní otec Cainea Cougara. Učí na právnické fakultě, kam chodí Eli se Sethem a jejich děti. Velmi sympatický, Cainea velmi rád a všemožně ho podporuje. Je zasvěcený do tajemství upířího světa.

Natalie Torryová

52 let. Člověk. Ředitelka školy, kde studuje Mibel s Cainem a ostatními. Natty je vdova. Kdysi chodila na střední školu se Stephenem Jacksonem.

Claire Torryová

16 let. Člověk. Claire je dcera Natalie Torryové. Na vozíku se ocitla po autonehodě, kterou zavinil zdrogovaný mladík a při které zemřel její otec. Přestože ví, že už nikdy nebude chodit, je velmi veselá a optimistická.

Peggy Starková

18 let. Člověk. Peggy je kamarádka Mibel. je veselá, bezprostřední, tak trochu připomíná Alici. Je zamilovaná do kamaráda svého bratra Johna.


Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1 2   »

Lia

25)  Lia (14.11.2011 01:12)

tak jsem narazila na tento poněkud rozsáhlejší rodokmen je úžasné kolika bytostem jsi dala život

24)  lulu (02.10.2011 19:37)

teraz tam pre zmenu nie je obrázok Briana

sfinga

23)  sfinga (17.09.2011 21:27)

Lulu, díky za upozornění, už je opraveno

22)  lulu (15.09.2011 12:03)

nezobrazuje sa mi obrazok Nialla. nevies prečo? dala si ho odstrániť?

Pegas99

21)  Pegas99 (01.07.2011 15:51)

Jo, je to krásný. Konečně si pamatuji kdo je kdo. Hlavně Farranův klan se mi špatně pamatoval. Kdo je vlkodlak? Kdo je upír? ;)

HMR

20)  HMR (11.06.2011 10:20)

Skvělá práce! Jeden občas překvapí i sám sebe, že? Začne to jen malou malilinkatou povídečkou, jen pár řádek a

eMuska

19)  eMuska (10.06.2011 22:39)

Ach jej, jak ich ka všetkých zrátam, keď toľko prstov ani nemám?

Kamci

18)  Kamci (10.06.2011 20:41)

krásný a přehledný přehled
mimochodem, pár postav ti -oproti rodokmenu- změnilo vyzáž jak se zdá:D :D :D nicméně nestěžuji si
zejména Farrann a Faolann vypadají k světu. I když ani ostatní nezaostávají

Linfe

17)  Linfe (10.06.2011 18:41)

Hans Hans Hans Hans Jinak

Michangela

16)  Michangela (10.06.2011 17:09)

Díky za krásný přehled!

Marvi

15)  Marvi (10.06.2011 10:25)

Toto je super, pomalu se začnám v Farranově klanu orientovat. Přece jenom je to už půl roku co jsem dočetla Tristana. A těším se i na pokračování o dvojčatech

Lenka326

14)  Lenka326 (10.06.2011 08:07)

Sfingo, to je dokonalé!!! Stejně jako tvoje sága. Stvořila jsi neuvěřitelný epos na upírsko-vlkodlako-pumí téma (omlouvám se za ten patvar) a tenhle přehled se ti moc povedl. Jak je možné, že jsou všichni tak krásní??? No, co se ptám, že? Je pravda, že se trochu ztrácím ve Farranově klanu, přece jenom jsem Tristana četla už před dlouhou dobou a tohle je fakt bezva.
A díky, že Elliiny kluky nenecháš na ocet, věděla jsem, že neodoláš :D
Díky a těším se na další Pumu

sfinga

13)  sfinga (10.06.2011 07:57)

Bos, nenechá je na ocet, ale rozmnožovat je nebudu, to mi věř!

Lipinko, poklade, ju. Budu ráda.

Mibelko: Lehni!!!

Twilly

12)  Twilly (10.06.2011 06:31)

Tak nějak nepochybuju, že si prosadíš svou :D :D :D

Bosorka

11)  Bosorka (10.06.2011 06:29)

Jenže ona plánuje nechat je na ocet! :'-(
Sfin dej jim aspoň nějaké upírky, ať se to dále nemnoží....

Twilly

10)  Twilly (10.06.2011 06:26)

Bosi, já nechápu proč pořád pochybuješ, ve tvém okolí se zcela určitě žádný singl nepohybuje... a když přece, tak určitě ne na dlouho :D

Bosorka

9)  Bosorka (10.06.2011 06:09)

Skvělé! snad jen....ti kluci jsou stále volní, opuštění a bez lásky...copak rychlé auto nahradí milující ženu?!

8)  Anna43474 (10.06.2011 05:40)

Tak konečně... :D Děkuju

Nosska

7)  Nosska (09.06.2011 23:33)

Tý jo, na jednu stranu, jsem ráda, že jsi je tak krásně představila, ale na druhou v tom mám stejně trochu guláš no, to se snad časem poddá. Ale je pravda, že úpíra jsem si ještě s vlkodlakem nespletla:D :D

Bye

6)  Bye (09.06.2011 22:48)

Týjo, sfin, máš je pěkný!!!
Já tu pumu jednou dám!!! Až bude trocha času...

1 2   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek