Sekce

Galerie

/gallery/ballet_studio.bmp

Drabble. Napísala som ho, keď mi pomaly tri dni nešiel internet... Zdrvujúce... Snáď sa bude páčiť!

Nočný vzduch prečesal chladný vánok, ktorý vial za niekoľkými postavami rútiacimi sa neprirodzenou rýchlosťou mestom. Ovládala ho hrôza, nemyslel, len bežal napred. Bol najrýchlejší z rodiny, no teraz si pripadal ešte pomalší ako slimák. Bál sa, strašne sa bál, že príde neskoro, že už nikdy neuvidí usmievavú tvár jeho lásky, a nezovrie ju v náruči.

Pred nosom sa mu z tmy vynorila stará budova. Počul odtiaľ kroky a jedno srdce – jej srdce. Ozvalo sa prasknutie a bolestivý výkrik. Vtedy si bol istý – zabije ho. Za každé jedno zranenie, čo jej spôsobil.

Vbehol dnu a rozhliadol sa. Ležala na zemi.

Bella.

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

kajka

9)  kajka (26.04.2012 10:24)

eMusko, ty jsi jak aprílové počasí. Ohromná romantička, vtipálek a dramatický okamžiky ti jdou taky skvěle! Krásný drabblík. Díky.

Alda

8)  Alda (15.03.2011 20:29)

Wow, to byl super-úžasný drabble. Děkuju !!!

LadyLilianne

7)  LadyLilianne (31.01.2011 21:28)

To... Bolo... Dokonalé! woow! normálne mi naskákali zimomriavky! .... ja... vzdávam ti poklonu! toto bolo niečo neuveriteľné.... brrr! a ten koniec: Bella. - no to bolo neskutočné! woow!!!

Astrid

6)  Astrid (31.01.2011 18:49)

Vo filme to mal Pattinson uhrať - ale neuhral(že?) - myslím boj, tak som rada, že tomu dál niekto dramatičnosť.

eMuska

5)  eMuska (31.01.2011 17:30)

Twilly: Staré známe Raz si hore, raz si dole, sa u mňa prejavuje možno viac, ako je zdravé... :D A neviem si na to zvyknúť... Ale ďakujem, tvoje slová ma zahrali u srdiečka!

Hope: Ďakujem!;)

Twilly

4)  Twilly (31.01.2011 17:27)

Ale čosiiiii... sú okamihy, keď máš viac než svetlé chvíľky... takže, len zdokonaľuj svoj štýl a raz z teba niečo bude, moja. Si na dobrej ceste

Toto sa ti podarilo

Hope

3)  Hope (31.01.2011 17:25)

Krásne!

eMuska

2)  eMuska (31.01.2011 17:16)

Michal: Keby som zverejnila všetko, čo mám, tak by si to rozhodne povedal.
Ale ďakujem.

1)   (31.01.2011 16:53)

No...
Není drabble, kdy bych si řekl: "Není toho už dost?"
Pokaždé mi to vyrazí dech, jako teď
Krásné, eMus

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek