Sekce

Galerie

/gallery/thumbs/hudba.jpg

Opět jen tak stručně a převážně nevážně... najukneme do pár dnů Cullenovic family ;-)
Ness nám pomalu dospívá a Edwardovi to moc neprospívá ;-)


 

„Mohla bys to ztlumit?“ pronesl tiše, ale důrazně Edward. Seděl v obývacím pokoji a pokoušel se číst denní tisk, jeho milovaný potomek mu to však hlasitou hudbou notně ztěžoval.
„Mohla, ale musíím?“ reagovala přidrzle jeho dcera, když s lahví coly mířila z kuchyně zpět do svého pokoje, ze kterého se ozývaly ony ohlušující permoníkovské tóny.
„Ness!“ zvýšil Edward hlas a protočil oči.
„No vždyť jo,“ brblala dívka už z patra a sotva znatelně ubrala decibelů, které navíc po chvíli vyvážila vlastním zpěvem.
„Nessie, zlatíčko,“ zapředl její otec zlověstně, pomalu odložil noviny a zamířil ke schodišti.


Jejich dcera byla vždycky ve vývoji napřed, i ta puberta přišla dřív, než se na ni mohli psychicky připravit, a nějak se jí u Ness zalíbilo, protože se rozhodla (ač se jí o to nikdo neprosil) trochu se ještě zdržet.
Edward se na schodišti potkal s Bellou a vyměnil si s ní útrpný pohled.
„Taaatííí, to pak vůbec nemá smysl pouštět, to si jinak nevychutnáš, slyšíš ty basy?“ nadchla se Nessie.
Do haly vstoupila Rose s manželem, kteří se vraceli z nákupů, a Emmett nadšeně zahulákal: „Zemětřesení, senzace!“
Edward zůstal stát na prahu poloupírčina pokoje a Ness nemusela být znalcem posturologie, aby mohla tušit, že pověstná poslední kapka brzy dopadne a bude to kapka nitroglycerinu.
Přesto si nedala pokoj a vydala se opět na procházku do minového pole, broukla: „Když vy nemáte pochopení, nevíš, jaký to je, když je ti sedmnáct!“ Lítostivě zvedla zrak, aby se setkala s rozpačitým Edwardovým pohledem.
Bella, která muže objala, marně dusila smích v jeho rameni, když ho odváděla pryč.
„Tak já si to hodím do sluchátek, no,“ blahosklonně zvolala Nessie.
Edward povzdychl a prohrábl si vlasy, jako by tak mohl narušit příjem myšlenek: „No a já si to taky půjdu rovnou hodit, protože tohle je jako z deště pod okap...“
Bella se na něj chápavě usmála a už ho za ruku táhla k lesu. Cestou rozverně odhodila nejen štít, ale i halenku.


Když se druhý den k večeru vrátili domů, měl Edward neodbytný pocit chyby v Matrixu, protože stěny domu se stále chvěly vibracemi způsobovanými Nessiiným stereem.
„To snad nemyslíš vážně, co to jako má být?“ vyštěkl.
Nessiin hlásek mu nevinně odpověděl: „To je Carlisle.“
Hlava Cullenovic klanu prošla kolem s lékařským kufříkem, aby zamířila k návštěvě pacienta, a Carlisle ucedil: „Ne já, ale Belinda Carlisle!“
Edward pokýval útrpně hlavou, už poznával píseň od zmiňované zpěvačky - Heaven Is a Place on Earth, tak to sedí, nebe je místo na Zemi, škoda, že tenhle dům momentálně nějak vypadl ze sčítacích listů nebeského statistického úřadu.



Edward pokrčil rameny směrem k Belle, která dusila v dlani smích. Byla ráda, že to není momentálně ona, kdo se marně snaží výchovně působit.
„Zbývá nám jediné,“ šeptla Bella konspirativně.
S nadějí se jí zahleděl do očí a, zatímco ji vášnivě líbal, táhl ji v objetí opět ven z domu.
Bella se mu vymanila a vlepila mu hraný pohlavek: „Ale tatínku! Já myslela zavolat Jacobovi, ať si ji chvíli užije taky on!“
Edward se zakřenil a chopil se mobilu: „Jacobe? Edward. Co děláš dnes večer? Co takhle kino?“
Chvíli poslouchal, a pak zasyčel: „Ne se mnou, ty pse, s Ness samo, i přesto máš pořád zájem? To byl jen vtip, naděláš! Cože jsem? Násoska? Dobrý, konečně nový nápad, dal sis načas. Dobře, tak domluveno, předání proběhne v sedm, ok?“
Po hlubokém nádechu se zazubil a pokračoval: „A kdyby u vás chtěla spát, myslím ale vážně spát, víš, co to je, zavřené oči, zavřený pokoj, a vy dva každý z jiné strany dveří, jestli jsem se vyjádřil dost jasně, tak bych se nezlobil. Ok. A… Jacobe? Už jen jedno slovo. Tričko!“


Zavěsil a široce se usmál na manželku. Z patra se zrovna ozvaly první tóny písně Sway v podání Pussycat Dolls.
„Smím prosit?“ přimhouřil svůdně oči a natáhl k Belle dlaň.
Bella si skousla ret a vletěla Edwardovi bez váhání kolem krku, takže trochu zakolísal.
Spokojeně se culil: „To budu brát jako ano. Ale příště mě varuj, že trénujeme zvedačky.“
Tančili.
Edward křikl směrem k Nessiině pokoji: „Přidej volume!“ a přistiženě se na Bellu usmál.


Nessie sotva udržela otevřené oči a zívala při každém druhém kroku, když ji o týden později Jacob dovedl domů.
Jake a jeho „procházky“ spočívající v celodenních túrách, na kterých kdovíproč neměla nikde přístup k elektrické zásuvce, baterky do mp3přehrávače i její mobil se záhadně ztráceli a její broukání sabotoval Jacob dechberoucími polibky, jí daly opravdu zabrat.
A za to hučení v uších mohla dílem asi i ohnivá voda, kterou jí Jacob nabízel, prý aby jí nebyla pod stanem zima. Ale ona měla podezření, že to bylo vždy, když mu chtěla zpívat ukolébavku, a tak, i když ji to mrzelo, usnula zpravidla dřív, než stihla dokončit první sloku. Dalo by se tedy říci, že ona ukolébavka byla účinná, bohužel nikdy nestihla zjistit, jestli působila i na Jacoba.


Často jí také po pár doušcích té nazlátlé tekutiny zněl v hlavě reklamní slogan na tento nápoj - „Dotkni se slunce“ - a ona nadšeně poslechla a sápala se po tom svém soukromém vlčím a jen Jacobovým rychlým reflexům vděčila za to, že polibek nakonec vtiskla svému příteli a ne podlaze stanu, i když Jake si při smutném pohledu na její stav posteskl, jestli by vůbec poznala rozdíl - vteřinu potom totiž zpravidla usnula.
Nerad kazil její roztomilé pokusy o posunutí se v jejich vztahu dál než do základního tábora, zároveň si ale byl vědom toho, že po návratu bude procházet horším rámem, než je ten na letištích, v bankách a soudních budovách a Edward mu nepoděkuje už za pouhé živé sny, které Jacob má v souvislosti s jeho dcerou, a tak kazení nezletilé alkoholem bylo to menší zlo.

 

Nessie se těšila domů, do peřin a ticha, hlava jí třeštila.
Údivem se jí rozšířily oči, když viděla svého otce, jak sedí za klavírem, vedle něj Jasper s kytarou, Emmett za bicí soupravou, kterou splašil kdovíkde, a zdatné křoví jim dělaly Bella s tamburínou a Esmé s rumbakoulemi. A všichni svorně hráli a broukali a Edward si zrovna střihnul procítěné sólo: „So stay seventeen each time you get one year older!“
Zničeně dopadla na gauč, na uši si přitiskla z každé strany jeden polštář a zaúpěla: „Nemůžete to ztlumit?“
A Edward věnoval svému zeti-čekateli vděčný pohled.

 

 

Jiné šílenosti od Carlie

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

«   1 2

Marvi

19)  Marvi (01.05.2011 19:09)

Skvěle si mě pobavila, mám tyhlety povídky moc ráda ;) ;)

ambra

18)  ambra (01.05.2011 18:36)

Carlie, skvostné!!! Opět vybroušené a vymazlené! S Tvými povídkami mám jediný zásadní problém - je jich zoufale málo . Tvoje rodinka mi tak pronikla do krevního oběhu, že mi jeden každý z nich prostě chybí jako skutečný člen rodiny . Takže, zlato, přidej volume!!! Jsem čtenář-nedočkavý čekatel!!! Děkuji, úžasně jsem se pobavila!!!:D :D :D

Kamci

17)  Kamci (01.05.2011 18:20)

kráááása

MaiQa

16)  MaiQa (01.05.2011 18:20)

Byla bych tu na dlouho, kdybych musela vypisovat všechny chvíle, které mě svou vtipností málem zabili. (Než ony ovšem spíš ten stůl, který jsem poté vždy políbila.) Tohle je opravdu něco. Jako vždy. Nádhera. Ale ten konec. Hold pomsta je vždy sladká.

sfinga

15)  sfinga (01.05.2011 18:18)

Carlie, miluju tvé šílenosti, miluju tvou takovou normální rodinku.
stejně jako evelýnka sem nebudu kopírovat celou povídku, ale přece dám něco, co mě nejvíc dostalo:

A… Jacobe? Už jen jedno slovo. Tričko!

Tvé povídky by se měly veřejně předčítat lidem s depresemi, je to skvělý lék

Evelyn

14)  Evelyn (01.05.2011 17:31)

Carlie! Takhle v neděli večer, když se blíží to nehezké pracovní pondělí a hromada vypraného prádla na mě významně pomrkává, není snad nic lepšího, než tvá povídka Miluju dopívající Nessie a celou tu jejich nestárnoucí rodinu. Kdybych dneska měla vypisovat perličky, které mě rozesmívaly, musela bych asi zkopírovat celou povídku. Vážně jsem se bavila přímo královsky, díky

Twilly

13)  Twilly (01.05.2011 17:25)

Carloušku, víš kdo mě odrovnal? Carlisle... ne TEN Carlisle, ale Belinda Carlisle... miláčku, to co tady vyvádíš, na to jsme krátké... jo, všechna čest a chvála, drahoušku ... jo a užila jsem si taky ten tanec... vrrrrrrrrrrrr Edward a ta hudba... já taju

morningstar

12)  morningstar (01.05.2011 17:05)

pověstná poslední kapka o síle nitroglicerinu ... chyba v Matrixu ... Belinda Carlisle ... sčítací listy nebeského statistického úřadu ... jedno slovo: tričko ...... líbačka se stanovou podlahou ... procítěné sólo ..... anoooooooooooo, ať žije "sweet seventeen" ........ nádhera

Silvaren

11)  Silvaren (01.05.2011 15:58)

Tričko!!! Zeť čekatel!!! A ten zbytek!!! úúúúúúúúúúúúžasné!!!

Fanny

10)  Fanny (01.05.2011 14:55)

Jako vždy u tvé jednorázovky pod stolem.

9)  Anna43474 (01.05.2011 14:45)

Kazení nezletilé alkoholem Chudák Edward, v sedmnácti značně konsternován stejně starou dcerkou
Bóóóža Car umííí
TKSATVO

belle

8)  belle (01.05.2011 14:32)

skvělá povídka

7)  VeruskaSkl (01.05.2011 13:07)

Já z tebe nemůž Prej:

Když vy nemáte pochopení, nevíš, jaký to je, když je ti sedmnáct!“
No jo Edward vážně neví jaký to je

KalamityJane

6)  KalamityJane (01.05.2011 12:47)

Tričko! Bylo to úžasný!!!! super! tlemím se jak blbec:D

Kristiana

5)  Kristiana (01.05.2011 12:45)

Carlie, holka, to byla jízda! Skvěle jsem se pobavila.
Nessie a její puberta
Naprosto bezkonkureční je rozhovor Edwarda s Jakeem "A… Jacobe? Už jen jedno slovo. Tričko!"
Vysvětlení pojmu spánek . Bože, málem jsem se zhroutila ze židle.
A ten konec
Hmm..seventeen si asi najde cestu do mé mp3ky :)

Joana

4)  Joana (01.05.2011 12:21)

...a každý z nás, ať má muziku svoooouuuu (a to se přiznám, že jsem vážně nebyla fanynka!)
Metaxa na Nessie zapůsobila, ale na mě ještě víc zapůsobila představa Cullen boy bandu. Zamysli se nad tím, myslím, že by si zasloužili trochu šílenství jako Beatles, tolik jídla pod pódiem co si samo sundavá obaly... To je lepší než kokain. Sex, drogy a rock'n'roll po upírsku, baby! (I když s Esmé na rumba koule aby nebyli spíš Cullen-Kelly Family)

eMuska

3)  eMuska (01.05.2011 12:19)

Tak, idem so splašiť akordy od seventeen... Ty keď začneš, ja neskončím... Perfeltné.

Gassie

2)  Gassie (01.05.2011 12:09)


Já nemůžu
To nemělo chybu
Kam ty na to chodíš
Nevím, koho mi je víc líto... Edwarda... Nebo Ness
Pozvání do kina
No a konec byla jen úžasná třešínka na tomto dortíčku.

PS: Jen víc a jen houšť

Ree

1)  Ree (01.05.2011 11:59)


To se nedá! Chudáci rodiče, když to s Nessie tak tříská Ale ona si s nimi taky užije
Ten telefonát Jacobovi! "Ne se mnou, ty pse." "A kdyby u vás chtěla spát, myslím ale vážně spát, víš, co to je, zavřené oči, zavřený pokoj, a vy dva každý z jiné strany dveří, jestli jsem se vyjádřil dost jasně, tak bych se nezlobil." A Tričko!!! Ty tohle prostě umíš! Umíš mě dostat na kolena a třískat hlavou o zem, aby se mi všechny řehtající myšlenky vrátily zase tam, kam patří, a začaly pořádně fungovat. Popravdě se mi to ještě nikdy nepovedlo, ale ty monokly jsou potom ukázkové Takže jen tak dál, Carlie! Těším se na další

«   1 2

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek